Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(19)
E-booki
(10)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(14)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(15)
Autor
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Doroba Anita
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Barabasz Adela
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Carboni Joel
(1)
Carr David K
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dudek Marek
(1)
Duncan William
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Godziszewski Sebastian
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
HARD Kelvin J
(1)
Hallada Marek
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Janasz Władysław
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jóżwicka Magdalena
(1)
Kacprzyńska Beata
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karaś Krzysztof
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocot Maria
(1)
Kocór Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kołodziejczak Małgorzata
(1)
Krishnan M.S
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Leśniowski Tomasz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Milsom Peter
(1)
Motylski Maciej
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Musiał Emilia
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mądry Jan
(1)
Nagora Inna
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Parkes Aneta
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Petrov Alexander
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prahalad C. K. (1941-2010)
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Roth Gérard (1955- )
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skalik Jan
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Sulich Adam
(1)
Szeworski Adam (1918-2014)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Zarządzanie zmianą
(14)
Innowacje
(8)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zmiana społeczna
(5)
Organizacja
(4)
Zarządzanie
(4)
Informatyzacja
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Kadry
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Alokacja
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Digitalizacja
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziennikarstwo
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Fonoholizm
(1)
Globalizacja
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Mentoring
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieruchomości
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postawy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Praca socjalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Private equity
(1)
Produktywność pracy
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Projektowanie zrównoważone
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Samokształcenie
(1)
Scrum
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
31 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie i stawiane mu wymagania, 2. Menedżerowie i pełnione przez nich role, 3. Problemy w organizacji i ich rozwiązywanie, 4. Sztuka podejmowania decyzji, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. realizacja decyzji, wprowadzanie zmian w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i obowiązki Scrum mastera. Samoorganizujący się zespół. Cel Scrum mastera. Obowiązki Scrum mastera. Pułapki związane z łączeniem ról. 2. Model stanu umysłu. Nauczanie i mentoring. Usuwanie przeszkód. Facylitacja. Coaching. Przykład: początki pracy z Agile'em. Przykład: przeszkody. Przykład: marazm. Przykład: odpowiedzialność. Ćwiczenie: stan umysłu – teraz. Brakujący element układanki. Ćwiczenie: stan umysłu – przyszłość. 3. ScrumMasterWay. Ćwiczenie: #scrummasterway. Poziom 1 - mój zespół. Poziom 2 – relacje. Poziom 3 - cały system. Grupa Scrum masterów. Organizacja jako system. Ramy postępowania Cynefin. 4. Metaumiejętności i kompetencje. Metaumiejętności. Kompetencje. Podstawowe kompetencje. 5. Budowanie zespołów. Model Tuckmana dotyczący faz rozwoju zespołów. Pięć dysfunkcji zespołu. Toksyny zespołowe. Koncentracja na odpowiedzialności. Organizacja jako plemię. Wybierz właściwy styl przywództwa. Stosowanie decentralizacji. 6. Wdrażanie zmiany. Dążenie do zmian. Zmiana zachowania. Osiem kroków na drodze do udanej zmiany. 7. Zestaw narzędzi Scrum mastera. Opanowanie shu ha ri. Zasada systemowa. Pozytywność. Facylitacja. Coaching. Analiza przyczyn źródłowych. Mapowanie wpływu. Skalowanie Scruma. Wgląd Kanbana i scrumowa lista kontrolna. Lista kontrolna praktyk XP. Lista kontrolna dla właściciela produktu. 8. Wierzę. Prawdziwy Scrum master. Nie wiesz, czy Agile i Scrum są dla Ciebie? Chcesz przekształcić swoją organizację w organizację agile'ową? Nie wiesz, jak zbudować dobry rejestr produktu? Szukasz sposobu na doskonalenie swojego zespołu? Chcesz zostać prawdziwym Scrum masterem? Chcesz zostać prawdziwym właścicielem produktu? Chcesz rozwiązać konflikty? Chcesz mieć nowoczesną organizację działającą w duchu Agile'a? Chcesz przenieść swoją organizację na wyższy poziom? Zuzana Šochová - sochova.com. Trener Agile'a. Trener.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka podejmuje zagadnienie współczesnego downsizingu. Opiera się na założeniu, że zmiany w gospodarce wpłynęły na ewolucję downsizingu, a to wygenerowało potrzebę redefinicji pojęcia i roli tego procesu oraz określenia nowego modelu wykorzystania go w przedsiębiorstwie. Kompleksowość zagadnienia i wykazana szerokość jego znaczenia wymusiły postawienie pytania o przebieg procesu podjęcia decyzji o downsizingu i jej realizacji, w tym o definicję jego skali, efektów i uwarunkowań stosowania. Głównym efektem pracy jest sformułowanie koncepcyjnego modelu przedstawiającego podejmowanie decyzji o downsizingu i jej realizacji. W książce dokonano redefinicji i systematyki współczesnego procesu downsizingu oraz umiejscowiono go wśród innych metod i narzędzi zarządzania. W sferze poznawczej określono skalę występowania downsizingu w Polsce i efekty jego wdrażania, rozpoznając również czynniki i uwarunkowania wpływające na jego realizację. Ważnym efektem aplikacyjnym była identyfikacja i uporządkowanie narzędzi stosowanych w procesie realizacji downsizingu oraz barier i zagrożeń w ich stosowaniu, a także zdefiniowanie pojęcia potencjału downsizingowego. Istotnym wkładem autora w badania nad współczesnym downsizingiem jest wyciągnięcie wniosków zarówno z badań danych finansowych, jak i badań jakościowych, czego efektem jest rekomendacja polimetodycznego podejścia do procesu poznania downsizingu, a także wskazanie kierunków przyszłych badań.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy innowacji; 2. Potencjał i uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; 3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce; 4. Polityka państwa jaka stymulanta działalności innowacyjnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako system, 2. Zmiany we współczesnej organizacji, 3. Przygotowanie do zmian, 4. Charakter i zasięg wprowadzanych zmian, 5. Przeprowadzanie zmian w organizacji, 6. Ludzie w procesie zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuł jest poświęcony analizie relacji pomiędzy zarządzaniem projektami a zarządzaniem zmianą w ujęciu wybranych metodyk zarządzania projektami. Zagadnienie kontroli zmian zostanie przedstawione na przykładzie klasycznego (PMBoK) i zwinnego (Scrum) podejścia do realizacji przedsięwzięć. Autor omawia zależności pomiędzy projektami a zmianą według rozszerzonego modelu Kurta Lewina, podobieństwa i różnice w podejściu do kontroli i wdrażania zmian oraz rolę kontroli w sukcesie realizacji przedsięwzięć, definiowaną powyższymi podejściami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na graficzną prezentację danych w Excelu

Microsoft Excel to arkusz kalkulacyjny o wielkich możliwościach. Jako pionier wśród programów biurowych miał duży wpływ na rozwój dziedziny wizualizacji danych. Jeśli chcesz przedstawić dane w graficznej formie, z dużym prawdopodobieństwem skorzystasz w tym celu właśnie z Excela. Nie potrzebujesz zaawansowanej wiedzy statystycznej, by tworzyć wykresy czy filtrować i łączyć dane z różnych źródeł. Na pewno jednak zadasz pytanie: jaki wykres wybrać i jak przygotować dane do prezentacji? Przychodzimy z odpowiedzią! W ciągu 12 godzin naszego kompleksowego szkolenia poznasz najwyższe standardy graficznej prezentacji danych w Excelu. Zgłębisz wiedzę w zakresie dostępnych typów wykresów, ale przede wszystkim dowiesz się, jak prawidłowo przygotować dane przed prezentacją i dobrać odpowiedni wykres w zależności od rodzaju danych.

W trakcie naszego profesjonalnego szkolenia:

  • Poznasz najważniejsze zagadnienia dotyczące struktury danych
  • Nauczysz się przygotowywać dane w Excelu, aby poprawnie wstawiać wykresy
  • Zastosujesz formatowanie warunkowe w celu edycji i kontroli danych
  • Dowiesz się, jaki wpływ mają formaty liczbowe na dane wyświetlane na wykresie
  • Nauczysz się tworzyć arkusze wykresów
  • Opanujesz metody przenoszenia i kopiowania wykresów wewnątrz skoroszytu
  • Nauczysz się formatować wykresy i zarządzać obszarem wykresu
  • Dowiesz się, jak włączać i wyłączać elementy wykresu
  • Zrozumiesz zasady dobierania typów wykresów do danych
  • Nauczysz się zapisywać wykresy jako szablony i następnie je wczytywać
  • Dowiesz się, jak zarządzać plikami szablonów
  • Poznasz i przećwiczysz wstawianie popularnych wykresów, takich jak wykres kolumnowy, słupkowy liniowy, warstwowy liniowy i warstwowy
  • Nauczysz się wstawiać zaawansowane wykresy, takie jak mapa drzewa, wykres hierarchiczny pierścieniowy, skrzynka i wąsy, kartogram
  • Przećwiczysz wstawianie wykresów z wieloma seriami danych (kombi)
  • Dowiesz się, jak manipulować danymi na wykresie
  • Nauczysz się wstawiać wykresy przestawne i nimi zarządzać
  • Dowiesz się, jak korzystać z filtrów graficznych – osi czasu i fragmentatora
  • Nauczysz się wstawiać wykresy przebiegu w czasie (sparklines)

Szkolenie Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych ukończysz na poziomie średnio zaawansowanym. Na początku poznasz fundamentalne założenia graficznej prezentacji danych i podstawowe rodzaje wykresów. Następnie nauczysz się nimi zarządzać, formatować i tworzyć szablony wykresów. Ponadto dowiesz się, jak przenieść wykresy z Excela do programu PowerPoint. Z tak ugruntowaną wiedzą płynnie przejdziesz na wyższy poziom, w praktyce poznając inne sposoby prezentacji danych, do których należą wykresy przestawne i wykresy przebiegu w czasie.

Wizualizacja danych

Rozwój big data przełożył się na powstawanie nowych technik szybkiego przetwarzania danych, w tym rozmaitych narzędzi wizualizacji. Graficzna forma reprezentacji danych pozwala na dokładną analizę poprzez dostrzeganie zależności i rozpoznawanie wzorców, a co za tym idzie – przyczynia się do szybszego wyciągania wniosków. Wizualizacja danych pozwala z łatwością znaleźć wartości skrajne i elementy niepasujące do reszty, będące anomaliami w punktach danych. Za pomocą wykresów można przedstawić relacje między zmiennymi potrzebne do interpretacji złożonych zbiorów. Wizualizacja danych pozwala znacznie skrócić czas potrzebny na podejmowanie decyzji biznesowych. Szybkość analizy nie wiąże się w tym wypadku z utratą jakości, graficzna prezentacja jest bowiem odwzorowaniem dostarczonych zestawów danych, ale przełożonych na zrozumiały wykres. Dzięki zobrazowaniu danych możemy pożegnać żmudny proces analizy tysięcy rekordów, a strategie podejmowane na podstawie wizualizacji mogą być tak samo trafne i uzasadnione – w dodatku błyskawicznie!

Edukacja nie jest czymś, co możesz skończyć

Isaac Asimov

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?

Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?

Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.

Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i:

  • przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi
  • przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi
  • poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania
  • dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników

Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej