Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(47)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(48)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Gierszewska Grażyna
(6)
Banaszyk Piotr
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Galata Stanisław
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halama Henryk
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kassay Stefan
(1)
Klin Lidia
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malek William
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mayo Andrew
(1)
Morgan Mark
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Popławska Wanda
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Sasenko Lucjan
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Terjesen Siri
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Zawisza Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(66)
Rosja
(1)
Język
polski
(66)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(59)
Zarządzanie strategiczne
(54)
Analiza strategiczna
(18)
Planowanie strategiczne
(18)
Zarządzanie
(11)
Marketing strategiczny
(10)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Analiza SWOT
(6)
Marketing
(5)
Organizacja
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Controlling
(3)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Teoria organizacji
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Jakość
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Towar
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Biznesplan
(1)
Decyzje
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Holdingi
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kapitalizm
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing-mix
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje społeczne
(1)
Partnerstwo strategiczne
(1)
Plan marketingowy
(1)
Polityka cenowa
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Produkt (prawo)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Spożycie
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zawód
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(40)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(29)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 341, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 20 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; Podstawowe koncepcje strategii rozwoju firmy; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego; Strategie konkurencji oraz ich bazy; Podstawowe strategie rozwoju firmy; Portfelowe metody formułowania strategii; Strategia dywersyfikacji - przesłanki wyboru, efekty i tendencje; Strategia połączeń oraz aliansów; Strategie globalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna firmy, Analiza makrootoczenia, Analiza otoczenie konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Analiza potencjału strategicznego firmy, Analiza SWOT; Strategie rozwoju firmy, Pojecie i rodzaje strategii, Model strategii rozwoju, Strategia rozwoju rynku czyli od firmy lokalnej do globalnej, Sposoby rozwoju firmy; Strategie konkurencji, Wybór przewagi konkurencyjnej, Wybór obszaru konkurencji, Strategie wobec dostawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siły napędowe rewolucji przemysłowych, 2. Zmiana charakteru konsumpcji, 3. Kryzys kapitału korporacyjnego, 4. Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji, 5. Transformacja przedsiębiorstwa kapitalizmu menedżerskiego, 6. Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości, 7. Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki, 8. Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa, 9. Nowe podejścia do innowacji produktu, 10. Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Geneza i ewolucja mechanizmu rynkowego, R.II Przedsiębiorca na współczesnym rynku konkurencyjnym, R.III Otoczenie firmy i metody jego analizy: 1. Wprowadzenie, 2. Makrootoczenie i jego główne elementy, 3. Mikrootoczenie i jego główne elementy. R.IV Strategie konkurencji, R.V Współczesne odmiany strategii firmy, R.VI Współzależność pomiędzy zmianami w otoczeniu a strategią firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne / Marian Sołtysik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003. - 130 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Istota i węzłowe problemy współczesnej logistyki: 1. O istocie współczesnej logistyki, 2. O niedostatkach teoretycznych podstaw logistyki, 3. Zdefiniowanie logistyki jako dziedziny wiedzy naukowej. R.II Zasady filozofii logistyki podstawą zarządzania logistycznego: 1. Podstawowe zasady filozofii logistyki, 2. Zasada "myślenia o całości", czyli podejścia systemowego, 3. Zasada przepływów w logistyce. R.III Istota i koncepcje zarządzania logistycznego, R.IV. Strategiczne zarządzanie logistyczne, R.V Organizacja logistyki w przedsiębiorstwach, R.VI Związek orientacji logistycznej i orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Określanie strategii; 2. Rozwijanie zasobów; 3. Obsług klientów; 4. Poszukiwanie szans; 5. Konkurowanie z rywalami; 6. Określanie modelu biznesowego; 7. Analizowanie strategii korporacyjnej; 8. Myślenie globalne; 9. Odpowiedzialne postępowanie; 10. Dbanie o realizację strategii; 11. Zarządzanie wiedzą; 12. Zapewnianie przywództwa; 13. Tworzenie osobistych strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2015. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja, Zarządzanie, Cele i strategie, Zarządzanie strategiczne, Informacja w procesie zarządzania, Podejmowanie decyzji, Planowanie w zarządzaniu, Organizowanie instytucji, Kierowanie podwładnymi, Motywowanie w zarządzaniu, Kontrolowanie w procesie zarządzania, Zarządzanie marketingowe, Zarządzanie potencjałem wytwórczym, Zarządzanie kadrami, Zarządzanie finansami, Zarządzanie innowacjami, Formalizacja organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej