Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(175)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(173)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(9)
Publikacje informacyjne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(134)
dostępne
(122)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(123)
Czytelnia
(135)
Autor
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Banaszyk Piotr
(5)
Lewandowska Adrianna
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Kaplan Robert S
(3)
Rokita Jerzy
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Cygler Joanna
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Jaksa Michael
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Likierski Marcin
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Norton David P
(2)
Olszewska Barbara
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Shmidt Walter
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Witczak Hubert
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Michał
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edvinsson L
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filar Ewa
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Floyd Steven W
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grant Robert G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(130)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(182)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(182)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(145)
Zarządzanie strategiczne
(136)
Analiza strategiczna
(24)
Planowanie strategiczne
(24)
Marketing strategiczny
(23)
Zarządzanie
(19)
Organizacja
(15)
Zarządzanie jakością
(13)
Innowacje
(11)
Konkurencja
(11)
Marketing
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Otoczenie firmy
(10)
Analiza SWOT
(9)
Kadry
(9)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Konkurencyjność
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Usługi
(6)
Controlling
(5)
Gospodarka
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Decyzje
(4)
Kompleksowa karta wyników
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Współdziałanie
(4)
Biznesplan
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Produkcja
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Teoria organizacji
(3)
Towar
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kooperacja przemysłowa
(2)
Kultura
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Ocena pracowników
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przemysł
(2)
Rynek
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza wartości
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Budżety gminne
(1)
Ceny
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(40)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(10)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(63)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(46)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
184 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Prolog; 1. Bilans otwarcia – staranna analiza jako punkt wyjścia 1.1. Analiza SWOT dla biznesu rodzinnego 1.2. Analiza trójwymiarowa 1.3. Analiza w oparciu o model dwóch okręgów 1.4. Analiza w oparciu o model trzech okręgów 1.5. Analiza misji i celów rodziny 1.6. Etap finalny: mapa tematów właścicielskich 2. Strategia właścicielska 2.1. Role i przynależność 2.2. Wartości, misja i tożsamość 2.3. Model biznesowy firm, cele i strategie działania 2.4. Corporate governance – struktury i reguły dla przedsiębiorstwa 2.5. Family Governance – struktury i reguły dla rodziny 2.6. Role, odpowiedzialności, ludzie 3. Wskazówki dotyczące tworzenia i wdrażania strategii właścicielskich 3.1. Konstytucja firmy rodzinnej 3.2. Wskazówki dotyczące tworzenia strategii właścicielskiej 3.3. Zapewnienie wsparcia z zewnątrz 3.4. Znaczenie procesu tworzenia strategii właścicielskiej 3.5. „Dobro nie istnieje, z wyjątkiem tego, które się czyni”; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Koncepcja zarządzania uwagą. 1. Geneza koncepcji gospodarki uwagi. 2. Charakterystyka gospodarki uwagi. 3. Gospodarka uwagi a świat organizacji. II: Zarządzanie uwagą w kontekście dorobku teorii zarządzania. 1. Modelowe ujęcie miejsca zarządzania uwagą. 2. Formułowanie strategii. 3. Zarządzanie wiedzą. 4. Public relations. III: Zarządzanie uwagą w polskich przedsiębiorstwach. 1. Empiryczna weryfikacja koncepcji zarządzania uwagą. 2. Badanie jakościowe - studia przypadków. 3. Badanie kwestionariuszowe - opinie menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 521)
1. System zarządzania przedsiębiorstwem a rozwój gospodarczy, 2. Myślenie strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Zarządzanie wiedzą jako źródło przewagi konkurencyjnej, 4. Koncepcja systemu dynamicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Modelowanie systemu dynamicznego zarządzania, 6. Funkcjonowanie firmy oparte na modelu systemu dynamicznego zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie)
1. Zarządzanie wobec wyzwań przyszłości, 2. Zarządzanie z myślą o jutrze, 3. Badanie potencjału i dynamiki otoczenia, 4. Badanie potencjału i perspektywy rozwoju organizacji, 5. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 6. Formułowanie i wybór strategii firmy, 7. Wdrażanie i kontrola realizowanej strategii, 8. Zarządzanie zmianami i tworzenie warunków ich powodzenia, 9. Tworzenie uczącej się przedsiębiorczej organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywność zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siły napędowe rewolucji przemysłowych, 2. Zmiana charakteru konsumpcji, 3. Kryzys kapitału korporacyjnego, 4. Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji, 5. Transformacja przedsiębiorstwa kapitalizmu menedżerskiego, 6. Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości, 7. Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki, 8. Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa, 9. Nowe podejścia do innowacji produktu, 10. Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: 1. Szablon: Definicja: Model biznesowy; Dziewięć elementów fundamentalnych; Szablon modelu biznesowego; 2. Schematy: Rozdzielanie; Długi ogon; Platformy wielostronne; FREE jako model biznesowy; Otwarte modele biznesowe; 3. Projekt: Z inspiracji klienta; Kreowanie pomysłów; Myślenie wizualne; Tworzenie prototypów; Opowiadanie historii; Scenariusze; 4. Strategia: Otoczenie modelu biznesowego; Ocena modelu biznesowego; Perspektywy modelu biznesowego; Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi; 5. Proces: Proces projektowania modelu biznesowego; Perspektywa; Posłowie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 556)
1. Podejście zasobowe w procesie formułowania strategii przedsiębiorstwa; 2. Kapitał intelektualny jako szczególna kategoria zasobów przedsiębiorstwa; 3. Metody pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; 4. Kapitał intelektualny polskich przedsiębiorstw - wyniki badań;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rowój przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem; Otoczenie; Główne czynniki otoczenia - szanse i zagrożenia wpółczesnego przedsiebiorstwa; Globalizacja i regionalizacja; Wspólczesny klient; Inwestycje bezpośrednie jako czynnik dynamizujący otoczenie; Czynniki wewnetrzne przedsiębiorstwa kształtujące jego zdolność do konkurowania; Istota konkurencyjności przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw; Dystrybucja i komunikacja; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie ryzykiem; Wybory strategiczen - uwarunkowania przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu miedzynarodowym; Ogólne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa; Startegie umiędzynarodowienia; Wybor strategii umiedzynarodowien ia i jego następstwa dla przedsiebiorstwa; Umiędzynarodowienia polskich przedsiebiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Geneza i ewolucja mechanizmu rynkowego, R.II Przedsiębiorca na współczesnym rynku konkurencyjnym, R.III Otoczenie firmy i metody jego analizy: 1. Wprowadzenie, 2. Makrootoczenie i jego główne elementy, 3. Mikrootoczenie i jego główne elementy. R.IV Strategie konkurencji, R.V Współczesne odmiany strategii firmy, R.VI Współzależność pomiędzy zmianami w otoczeniu a strategią firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wynagrodzeń, 2. Miejsce i rola wynagrodzeń w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Znaczenie wynagrodzeń w realizacji strategicznych celów badanych przedsiębiorstw, 5. Rola instrumentów strategicznego zarządzania poprzez wynagrodzenia w badanych przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej