Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(153)
Forma i typ
Książki
(153)
Publikacje naukowe
(34)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(113)
dostępne
(104)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(108)
Czytelnia
(115)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Gierszewska Grażyna
(7)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Galata Stanisław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bartołd Robert
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cowling Alan
(1)
Cravens David W
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Day Derek
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halama Henryk
(1)
Harris Lloyd C
(1)
He Hongwei
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Gerry
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kall Jacek
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(146)
Rosja
(3)
Wielka Brytania
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(147)
angielski
(3)
rosyjski
(3)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(114)
Przedsiębiorstwo
(59)
Planowanie strategiczne
(40)
Marketing strategiczny
(31)
Analiza strategiczna
(27)
Zarządzanie
(27)
Organizacja
(23)
Marketing
(21)
Kadry
(15)
Decyzje
(11)
Analiza SWOT
(10)
Strategia marketingowa
(10)
Przywództwo
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Menedżerowie
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Controlling
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Innowacje
(5)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(5)
Motywacja
(5)
Motywacja pracy
(5)
Teoria organizacji
(5)
Usługi
(5)
Badania marketingowe
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Planowanie
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Znaki towarowe
(4)
Globalizacja
(3)
Informacja
(3)
Jakość
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka*
(3)
Ocena pracowników
(3)
Plan marketingowy
(3)
Public relations
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Towar
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Kultura pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Polityka cenowa
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Audyt
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autorytet
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biznesplan
(1)
Budżet
(1)
Ceny
(1)
Czas pracy
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Energia elektryczna
(1)
Euroregiony
(1)
Farmacja
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(91)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(86)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
153 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia związane z kierowaniem, 2. Podstawowe pojęcia controllingu, 3. Koncepcja i organizacja controllingu, 4. System informacyjny w controllingu, 5. Podstawy controllingu w organizacjach i teorii budżetowania, 6. Orientacje przedmiotowe controllingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i zakres controllingu, 2. Controlling w strukturze organizacji przedsiębiorstwa, 3. Controlling strategiczny i jego instrumenty, 4. Controlling operacyjny i jego instrumenty, 5. Controlling gospodarki zasobami przedsiębiorstwa, 6. Controlling funkcjonalny, 7. Controlling w ośrodkach odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 8. Controlling zorientowany na wartość przedsiębiorstwa, 9. Systemy informatyczne w controllingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja dopasowania organizacyjnego w literaturze przedmiotu; 2. Integracja strategii, kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania organizacyjnego; 3. Metodyka badania dopasowania organizacyjnego; 4. Wpływ dopasowania organizacyjnego na sprawność działania przedsiębiorstw- weryfikacja empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
1.Proces foresightu w sektorze usług; 2. Foresight w sektorze usług turystycznych; 3. Współpraca sieciowa przedsiębiorstw w turystyce; 4. Kultura myślenia o przyszłości w przedsiębiorstwie turystycznym; 5. Elementy planowania strategicznego w firmach turystycznych; 6. Koncepcja oraz przebieg badań empirycznych; 7. Wyniki badań firm turystycznych Małopolski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foresihgt w zarządzaniu strategicznym / Krzysztof Borodako. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - 150 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Wprowadzenie do problematyki foresightu; 2. Klasyfikacja foresightu; 3. Organizacja procesu foresightu (na przykładzie foresightu regionalnego); 4. Metody stosowane w procesach foresightu; 5. Charakterystyka przedsięwzięć foresightu w Europie i w Polsce; 6. Zarządzanie strategiczne w regionach; 7. Zastosowanie foresightu w firmach- foresight korporacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
(Euromanagement)
Globalizacja i jej wymiary, Globalizacja zarządzania przedsiębiorstwem, Strategie firm globalnych, Sposoby budowania strategii firm globalnych, Analiza strategiczna dla potrzeb globalizacji, Założenia zarządzania strategicznego w warunkach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Inżynieria konstrukcji strategii: 1. Menedżerska koncepcja strategii, 2. Modelowanie systemów strategicznych, 3. Empiryczny przykład modelu strategii, 4. Inżynieryjne aspekty zarządzania projektowaniem strategii. CZ.2 Inżynieria technologii strategii: 1. Procedura budowy strategii, 2. Podstawowe metody analizy otoczenia dalszego i bliższego, 3. Podstawowe metody analizy potencjału przedsiębiorstwa, 4. Analiza SWOT/TOWS, 5. Formułowanie zaleceń strategicznych, Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Proces badania kompetencji przedsiębiorstwa: treść i struktura, W świątyni konkurencyjności: tworzenie mapy kompetencji przedsiębiorstwa, Analiza zasobów przedsiębiorstwa pod kątem przewagi konkurencyjnej, Analiza i ocena konfiguracji procesów tworzenia strategii, Redefiniowanie przyszłości: strategiczny przegląd przedsiębiorstwa, Wyłanianie źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: sito kompetencji, W kierunku zarządzania kompetencjami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Rola zarządzania strategicznego w rozwoju organizacji: Tendencje rozwojowe zarządzania strategicznego; Paradoksy strategiczne; Koncepcja badań w sferze projektowania strategii zarządzania przedsiębiorstwem; Rozwój jako integracja strategii, struktury i kultury organizacyjnej; Czynniki stymulujące wykorzystanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa; 2. Wybrane koncepcje zarządzania strategicznego: Kierunki zastosowań teorii gier w zarządzaniu strategicznym; Strategiczny kontekst outsourcingu w sektorze zarządzania nieruchomościami- wyniki badań; Miejsce koncepcji Hoshin Kanri w nurcie nauk o zarządzaniu; Pozytywne źródła efektywności organizacji- wyniki badań; 3. Przykłady zastosowań koncepcji i metod zarządzania strategicznego: Model zarządzania strategicznego w organizacjach non-profit; Opcje strategiczne uczelni publicznych w Polsce; Grupy strategiczne na rynku otwartych funduszy emerytalnych; Fuzje i sojusze- wybrane zewnętrzne metody rozwoju prz3edsiębiorstw na przykładzie sektora motoryzacyjnego; Formy zaangażowania przedsiębiorstw sektora budowlanego na rynku międzynarodowym; 4. Nadzór korporacyjny w teorii i praktyce: Wybrane problemy współczesnego nadzoru korporacyjnego; Struktury własnościowe polskich spółek publicznych a ich strategie rozwoju (podsumowanie badań); Wybrane aspekty sprawowania nadzoru właścicielskiego w bankach spółdzielczych; 18. Samodzielność decyzyjna. Wymiary, próba identyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja konkurowania czasem; Geneza strategii konkurowania czasem; Aspekty stosowania i ewolucja koncepcji konkurowania czasem; Koncepcja wartości dodanej a kompresja czasu; Czas w procesach firmy; Wdrażanie strategii konkurowania czasem; Kompresja czasu w sferze produkcji; Ewolucja strategii wytwarzania; System produkcji masowej na przykładzie zakładów produkcyjnych Forda; Just in time - walka z marnotrawstwem; Elastyczne systemy wytwarzania; Lean production - wyszczuplona produkcja Quick response manufacturing - koncepcja szybkiego wytwarzania; Kompresja czasu w sferze badań i rozwoju; Kompresja czasu w zintegrowanym łańcuchu dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy kontrolingu, 2. Kontroling pierwszej generacji, czyli nawigacja na zysk, 3. Zarządzanie dynamiczne a kontroling, 4. Planowanie - ważnym składnikiem kontrolingu, 5. Kontrola w kontrolingu, 6. Kompetencje kontrolera, 7. Kontroling wobec nowych wyzwań, 8. Rola kontrolingu w tworzeniu systemów wczesnego ostrzegania, 9. Rola kontrolingu w zarządzaniu wartością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej