Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(153)
Forma i typ
Książki
(153)
Publikacje naukowe
(34)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(113)
dostępne
(104)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(108)
Czytelnia
(115)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Gierszewska Grażyna
(7)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Galata Stanisław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bartołd Robert
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cowling Alan
(1)
Cravens David W
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Day Derek
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halama Henryk
(1)
Harris Lloyd C
(1)
He Hongwei
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Gerry
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kall Jacek
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(146)
Rosja
(3)
Wielka Brytania
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(147)
angielski
(3)
rosyjski
(3)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(114)
Przedsiębiorstwo
(59)
Planowanie strategiczne
(40)
Marketing strategiczny
(31)
Analiza strategiczna
(27)
Zarządzanie
(27)
Organizacja
(23)
Marketing
(21)
Kadry
(15)
Decyzje
(11)
Analiza SWOT
(10)
Strategia marketingowa
(10)
Przywództwo
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Menedżerowie
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Controlling
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Innowacje
(5)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(5)
Motywacja
(5)
Motywacja pracy
(5)
Teoria organizacji
(5)
Usługi
(5)
Badania marketingowe
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Planowanie
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Znaki towarowe
(4)
Globalizacja
(3)
Informacja
(3)
Jakość
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka*
(3)
Ocena pracowników
(3)
Plan marketingowy
(3)
Public relations
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Towar
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Kultura pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Polityka cenowa
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Audyt
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autorytet
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biznesplan
(1)
Budżet
(1)
Ceny
(1)
Czas pracy
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Energia elektryczna
(1)
Euroregiony
(1)
Farmacja
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(91)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(86)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
153 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
(Euromanagement)
Globalizacja i jej wymiary, Globalizacja zarządzania przedsiębiorstwem, Strategie firm globalnych, Sposoby budowania strategii firm globalnych, Analiza strategiczna dla potrzeb globalizacji, Założenia zarządzania strategicznego w warunkach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Inżynieria konstrukcji strategii: 1. Menedżerska koncepcja strategii, 2. Modelowanie systemów strategicznych, 3. Empiryczny przykład modelu strategii, 4. Inżynieryjne aspekty zarządzania projektowaniem strategii. CZ.2 Inżynieria technologii strategii: 1. Procedura budowy strategii, 2. Podstawowe metody analizy otoczenia dalszego i bliższego, 3. Podstawowe metody analizy potencjału przedsiębiorstwa, 4. Analiza SWOT/TOWS, 5. Formułowanie zaleceń strategicznych, Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Proces badania kompetencji przedsiębiorstwa: treść i struktura, W świątyni konkurencyjności: tworzenie mapy kompetencji przedsiębiorstwa, Analiza zasobów przedsiębiorstwa pod kątem przewagi konkurencyjnej, Analiza i ocena konfiguracji procesów tworzenia strategii, Redefiniowanie przyszłości: strategiczny przegląd przedsiębiorstwa, Wyłanianie źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: sito kompetencji, W kierunku zarządzania kompetencjami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Rola zarządzania strategicznego w rozwoju organizacji: Tendencje rozwojowe zarządzania strategicznego; Paradoksy strategiczne; Koncepcja badań w sferze projektowania strategii zarządzania przedsiębiorstwem; Rozwój jako integracja strategii, struktury i kultury organizacyjnej; Czynniki stymulujące wykorzystanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa; 2. Wybrane koncepcje zarządzania strategicznego: Kierunki zastosowań teorii gier w zarządzaniu strategicznym; Strategiczny kontekst outsourcingu w sektorze zarządzania nieruchomościami- wyniki badań; Miejsce koncepcji Hoshin Kanri w nurcie nauk o zarządzaniu; Pozytywne źródła efektywności organizacji- wyniki badań; 3. Przykłady zastosowań koncepcji i metod zarządzania strategicznego: Model zarządzania strategicznego w organizacjach non-profit; Opcje strategiczne uczelni publicznych w Polsce; Grupy strategiczne na rynku otwartych funduszy emerytalnych; Fuzje i sojusze- wybrane zewnętrzne metody rozwoju prz3edsiębiorstw na przykładzie sektora motoryzacyjnego; Formy zaangażowania przedsiębiorstw sektora budowlanego na rynku międzynarodowym; 4. Nadzór korporacyjny w teorii i praktyce: Wybrane problemy współczesnego nadzoru korporacyjnego; Struktury własnościowe polskich spółek publicznych a ich strategie rozwoju (podsumowanie badań); Wybrane aspekty sprawowania nadzoru właścicielskiego w bankach spółdzielczych; 18. Samodzielność decyzyjna. Wymiary, próba identyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja konkurowania czasem; Geneza strategii konkurowania czasem; Aspekty stosowania i ewolucja koncepcji konkurowania czasem; Koncepcja wartości dodanej a kompresja czasu; Czas w procesach firmy; Wdrażanie strategii konkurowania czasem; Kompresja czasu w sferze produkcji; Ewolucja strategii wytwarzania; System produkcji masowej na przykładzie zakładów produkcyjnych Forda; Just in time - walka z marnotrawstwem; Elastyczne systemy wytwarzania; Lean production - wyszczuplona produkcja Quick response manufacturing - koncepcja szybkiego wytwarzania; Kompresja czasu w sferze badań i rozwoju; Kompresja czasu w zintegrowanym łańcuchu dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy kontrolingu, 2. Kontroling pierwszej generacji, czyli nawigacja na zysk, 3. Zarządzanie dynamiczne a kontroling, 4. Planowanie - ważnym składnikiem kontrolingu, 5. Kontrola w kontrolingu, 6. Kompetencje kontrolera, 7. Kontroling wobec nowych wyzwań, 8. Rola kontrolingu w tworzeniu systemów wczesnego ostrzegania, 9. Rola kontrolingu w zarządzaniu wartością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Przewaga konkurencyjna w głównych nurtach zarządzania strategicznego 1.1. Istota przewagi konkurencyjnej i jej miejsce w systemie konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2. Czynniki i wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej 1.3. Podejście zasobowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.4. Podejście pozycyjne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Rozdział 2. Koncepcja logistyki jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 2.1. Istota i podstawowe wyznaczniki koncepcji logistyki 2.2. Podstawowe fazy rozwoju koncepcji logistyki 2.3. Koncepcja logistyki a logistyczne determinanty zarządzania przedsiębiorstwem 2.4. Koncepcja logistyki a potencjały logistyczne i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zasoby logistyczne w zarządzaniu strategicznym 3.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zasobów 3.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zasobowej 3.3. Wiedza jako szczególny rodzaj zasobów 3.4. Istota i znaczenie zasobów logistycznych w zarządzaniu strategicznym 3.5. Zasoby logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 4. Zdolności logistyczne w zarządzaniu strategicznym 4.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zdolności 4.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji dynamicznych zdolności 4.3. Istota i znaczenie zdolności logistycznych w zarządzaniu strategicznym 4.4. Zdolności logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 5. Kompetencje logistyczne w zarządzaniu strategicznym 5.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki kompetencji 5.2. Kompetencje a pozostałe potencjały strategiczne przedsiębiorstwa 5.3. Przesłanki rozwoju koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.4. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.5. Istota i znaczenie kompetencji logistycznych w zarządzaniu strategicznym 5.6. Kompetencje logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 6. Łańcuch wartości 6.1. Istota i podstawowe wyznaczniki łańcucha wartości 6.2. Podstawowe rodzaje użyteczności w łańcuchu wartości 6.3. Hierarchia wartości dla klienta i dla przedsiębiorstwa 6.4. Logistyka w rynkowo zorientowanych koncepcjach tworzenia wartości Rozdział 7. Strategie logistyczne 7.1. Pojęcie i podstawowe poziomy strategii 7.2. Istota strategii logistycznej oraz jej znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 7.3. Podstawowe orientacje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych 7.4. Strategie logistyczne a model biznesu 7.5. Kluczowe kompetencje oraz metakompetencje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych oraz modeli biznesu; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Zrozumieć zarządzanie marketingowe : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku, 2. Adapatacja marketingu do nowej gospodarki, 3. Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązania. Cz.II Analiza możliwości rynkowych : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne, 5. Groamdzenie informacji i mierzenie popytu, 6. Analiza otoczenia marketingowego, 7. Analiza rynku konsumneta i zachowania nabywców, 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych, 9. Strategia konkurencji, 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych. Cz.III Rozwój strategii marketingowych : 11. Pozycjonowanie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu, 12. Rozwój nowych ofert rynkowych, 13. Projektowanie globalnych oferty rynkowych. Cz.IV Kształtowanie oferty rynkowej ; 14. Strategia produktu i marki, 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi, 16. Tworzenie programów i strategii cenowych. Cz.V Zarządzanie projektami marketingowymi : 17. Projektowanie sieci tworzenia wartości i kanałów marketingowych oraz zarządzanie nimi, 18. Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów, 19. Zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową, 20.Z arządzanie reklamą, promocją sprzedaży, public relations i marketingiem bezpośrednim, 21. Zarządzanie sprzedażą, 22. Zarządzanie całościowym progrmamem marketingowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uniwersytet Donalda Trumpa)
Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową. 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa. 2. Co to jest marketing? 3. Budowanie strategii marketingowej. 4. Zrozumieć klientów. 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią. 6. Zrozumieć konkurentów. 7. Zrozumieć możliwości firmy. 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne. 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych. 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego. 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki. Pozycjonowanie produktu lub usługi. Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej. 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu. Własna marka. 13. Opracowywanie planu rozwoju. 14. Określanie celów rozwoju. 15. Zwiększanie satysfakcji klienta. Część III: Wdrażanie strategii. 16. Projektowanie produktu (usługi). 17. Zintegrowana komunikacja z klientem. 18. Reklama. 19. Identyfikatory. 20. Promocja sprzedaży. 21. Sprzedaż osobista. 22. Public relations. 23. Marketing internetowy. 24. Polityka cenowa. 25. Marketing partyzancki. Część IV: Zrozumieć liczby. 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych. 27. Badania rynku. 28. Prognozowanie. Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej. 29. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : učeb, posobie dlâ SPO i prikladnogo bakalavriata / E. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt , 2017. - 212, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professionalʹnoe obrazowanie)
Zawiera: Тема 1. Современная концепция маркетинга: Эволюция концепции маркетинга; Принципы и функции маркетинга; Цели и методы маркетинга; Информационное обеспечение маркетинга; Управление маркетингом; Организационные структуры маркетинга Тема 2. Товар и товарная политика в маркетинге: Понятие товара и его слагаемые; Изучение потребителей; Концепция жизненного цикла товара; Разработка и реализация концепции нового товара; Слагаемые коммерческого успеха товара; Пути реализации товарной политики Тема 3. Комплексный анализ и прогнозирование товарных рынков методами маркетинга: Цели и задачи исследования рынка методами маркетинга; Спрос и предложение. Рыночное равновесие; Емкость рынка; Изучение конкурентов; Сегментация рынка и ее основные критерии; Целевой и пробный рынки; Позиционирование товаров на рынке; Дифференциация товаров на рынке; Условия формирования и факторы развития экономической конъюнктуры; Маркетинговая информационная система; Методы изучения рынка Тема 4. Цены и ценовая политика в маркетинге: Задачи, цели и сущность ценовой политики в маркетинге; Виды цен в маркетинге; Методы установления цен в маркетинге; Виды и назначение скидок с цен в маркетинге; Методы расчета иены товара; Ценовые стратегии и их реализация Тема 5. Коммуникационная политика в маркетинге: Цели, задачи и правила коммуникационной политики; Формирование спроса (мероприятия ФОС); Реклама - инструмент продвижения товара на рынок; Персональные продажи - инструмент продвижения Товара; Стимулирование сбыта (мероприятия СТИС); Мероприятия «паблик рилейшнз»; Планирование и контроль мероприятий ФОССТИС; Интернет-маркетинг; Развитие рынка В2В; Выставки и ярмарки Тема 6. Организация сбытовой сети и системы товародвижения в маркетинге: Сущность сбытовой политики в маркетинге; Формирование каналов распределения; Организация продажи товаров; Прямой маркетинг; Система товародвижения в маркетинге Тема 7. Маркетинговые стратегии предприятия: Методологический подход к разработке маркетинговой Стратегии; Общая характеристика стратегий маркетинга; Портфельные стратегии; Стратегии роста; Конкурентные стратегии; Стратегия сегментации рынка Тема 8. Планирование, финансы и контроль маркетинга: Планирование маркетинга; Определение затрат на маркетинг; Бюджет и бюджетирование в маркетинге; Контроль в маркетинге Тема 9. Международный маркетинг: Основные характеристики глобальной экономики; Понятие, сущность и особенности международного маркетинга; Особенности международной маркетинговой среды; Организация исследования зарубежных рынков; Комплекс маркетинга международной компании; Выход компании на внешние рынки; Конкурентные преимущества международных компаний.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET 3. Analyzing Consumer Markets 4. Analyzing Business Markets 5. Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY 6. Identifying Market Segments and Target Customers 7. Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE 8. Designing and Managing Products 9. Designing and Managing Services 10. Building Strong Brands 11. Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE 12. Managing Marketing Communications 13. Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age 14. Personal Selling and Direct Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 56)
1. Uwarunkowania rozwoju marketingu terytorialnego: Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym; Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych; Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju; Atrakcyjność turystyczna Olsztyna; Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym; Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji (na przykładzie Łodzi); Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich; Marka i wizerunek regionu: Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych - wzajemne relacje; Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina; Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa w świetle badań marketingowych; Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu; Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna; Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego; Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu (na przykładzie woj. podkarpackiego); Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships'Races w Szczecinie; Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina; Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań; 3. Partnerstwo w kreowaniu produktu regionu: Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza; Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa; Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej - cechy i znaczenie; Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów; Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury; Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów; Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim; Narzędzia i formy komunikacji w marketingu terytorialnym: Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne; Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego; Sport jako element działań promocyjnych polskich miast; Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu; Obszary wykorzystania events marketingu w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego; Idea good governance i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie; Przesłanki promocji miast i regionów; Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regiony; E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy; Wydarzenia sportowe jako element promocji miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej