Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(111)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(66)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(83)
Autor
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Allaire Yvan
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Biliński Witold
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czopek Jakub
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Frąckiewicz Lucyna (1926-2009)
(1)
Frączek Zofia
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Germain Juliette
(1)
Geryk Żaneta
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Glinka Beata
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górski Piotr
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Harkins Phil
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jastrzębowski Zbigniew
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(116)
Temat
Zarządzanie
(41)
Organizacja
(29)
Przedsiębiorstwo
(23)
Menedżerowie
(14)
Przywództwo
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Praca
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Kadry
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
Marketing
(6)
Socjologia
(6)
Kultura
(5)
Motywacja pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Internet
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Organizacje
(4)
Socjologia pracy
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Współdziałanie
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Decyzje
(3)
Ekorozwój
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kariera
(3)
Konflikt
(3)
Motywacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Czas pracy
(2)
Decentralizacja (administracja)
(2)
Etnopsychologia
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody badawcze
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Mobbing
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Negocjacje
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Oświata
(2)
Patologia społeczna
(2)
Poczucie bezpieczeństwa
(2)
Polityka miejska
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca socjalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Public relations
(2)
Reklama społeczna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjologia miasta
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wizerunek miasta
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Opracowanie
(18)
Podręcznik
(12)
Monografia
(11)
Praca zbiorowa
(9)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(39)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
116 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Dokąd płyniemy (Po co? Jak tam dotrzemy? Z kim?); 1.1. Mapa interesariuszy – z kim rozmawiać (poza uczestnikami projektu)?; 1.1.1. Czym jest mapa interesariuszy?; 1.1.2. W jaki sposób przygotować mapę?; 1.1.3. Identyfikacja interesariuszy projektu – metoda cebuli; 1.1.4. Mapa służy do pracy, a nie do zdobienia naszych ścian. W jaki sposób z nią pracować?; 1.1.5. Ludzie się zmieniają, a mapa razem z nimi; 1.1.6. Materiał do pracy; Identyfikacja interesariuszy projektu – model warstwowy; Mapa interesariuszy projektu; 1.2. Wyznaczanie celów na podstawie zdefiniowanych potrzeb; 1.2.1. SMART – każdy to zna, nie każdy stosuje; 1.2.2. HARD – nikt nie zna, ale wszyscy stosują; 1.2.3. Materiał do pracy – lista sprawdzająca poprawność formułowania celów; Macierz wyznaczania celów; 1.3. Świata nie zbawisz, ale możesz go poukładać - matryca logiczna projektu; 1.3.1. Tylko to, co niezbędne; Jak sprawdzić, czy nie jesteśmy zbyt ambitni w wyznaczaniu celów?; 1.3.2. Identyfikacja tego, o czym zapomnieliśmy; 1.3.3. Przełożenie celów na rezultaty; 1.3.4. Przełożenie rezultatów na działania; 1.3.5. Materiały do pracy; Macierz logiczna projektu; Macierz MoSCoW; 2. Trwałość rezultatów – trwałość celów; 2.1. Czym jest trwałość w projektach edukacyjnych?; 2.2. Trwałość celów a trwałość rezultatów; Typy rezultatów; Cykl życia i ryzyka z nim związane; 2.3. Materiał do pracy – listy kontrolne do zarządzania trwałością rezultatów projektu; Tablica planowania działań w cyklu życia rezultatu; Macierz ryzyka trwałości rezultatów projektu; Zamiast podsumowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXIII. Zeszyt specjalny)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Wstęp; Słowo od organizatorów IV i V Assises Franco-Polonaises du droit; Program IV Assises Franco-Polonaises du droit. La communaute de travail. L’exemple de la pologne et de la France; Program V Assises Franco-Polonaises du droit. L’interet collectif; Zbiorowa wspólnota. Kilka refleksji na temat „wspólnot prawa”; Czy środowisko jest czynnikiem transformacji zbiorowego interesu w prawie pracy?; O niektórych konsekwencjach aksjologicznego uwarunkowania prawa administracyjnego kategorią dobra wspólnego; Interes kolektywny w prawie administracyjnym; Zbiorowy interes terytorialny – nowy paradygmat terytorialnych działań publicznych?; Interes kolektywny i uniwersalizm norm Międzynarodowej Organizacji Pracy; Kultura, język i konstrukcja społeczna; Interes ekologiczny: od zbiorowego interesu środowiskowego do interesu dóbr wspólnych. W kierunku konstytucjonalizacji interesu ekologicznego?; O dwóch koncepcjach dobra wspólnego. Dylematy konstytucyjne i możliwe fundamenty prawa pracy; Gdzie leżał interes wspólnotowy na Uniwersytecie Poznańskim po drugiej wojnie światowej?; Uwagi o doświadczeniu demokracji w najnowszych dziejach Europy; Interes publiczny jako fundamentalne pojęcie prawnicze – próba komparatystycznego spojrzenia; Interes zbiorowy w przedsiębiorstwach spółdzielczych: podejście socjologiczne; Populizm terapeutyczny i pastoralizm w epoce endemicznego fatalizmu; Zbiorowy interes pracowników w prawie Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania rozwoju organizacji, 2. Kapitał intelektualny organizacji, 3. Koncepcja uczącej się organizacji, 4. Partycypacja pracowników w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Kulturowe modele zachowań w biznesie; Sylwetki negocjatorów z różnych krajów, Główne cechy kultur świata biznesu, Kultury propatrnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe; Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i o niestałej ekspresyjności, Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu i ekspresyjne; Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, monochroniczne i o zróżnicowanej ekspresyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wyd. 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 352 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1. Kultura, kultura narodowa, tożsamość narodowa 1.1.1. Pojęcie kultury 1.1.2. Pojęcie kultury narodowej 1.1.3. Pojęcie tożsamości narodowej 1.2. Biznes międzynarodowy 1.2.1. Pojęcie biznesu międzynarodowego 1.2.2. Obszary biznesu międzynarodowego 1.2.3. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa (etapy) 1.2.4. Formy orientacji międzynarodowej 1.2.5. Standaryzacja i dyferencjacja 1.3. Różnice rasowe i kulturowe 1.3.1. Rasa 1.3.2. Naród 1.3.3. Cywilizacja 1.3.4. Religia 1.3.5. Język 1.4. Pożytki z różnorodności kulturowej 1.5. Stereotypy i uprzedzenia jako bariery dla skutecznej i korzystnej komunikacji 1.5.1. Stereotypy 1.5.2. Uprzedzenia 1.6. Szok kulturowy i adaptacja kulturowa 1.6.1. Pojęcie szoku kulturowego 1.6.2. Przyczyny i okoliczności szoku kulturowego 1.6.3. Kategorie osób szczególnie narażonych na szok kulturowy 1.6.4. Proces adaptacji kulturowej 1.6.5. Uczenie się innych kultur Rozdział 2. Kultury narodowe: próba klasyfikacji 2.1. „Wielki podział" między kulturami świata biznesu 2.1.1. Kultury propartnerskie 2.1.2. Kultury protransakcyjne 2.2. Relacje jednostka-społeczeństwo 2.2.1. Kultury indywidualizmu 2.2.2. Kultury kolektywizmu 2.3. Pojmowanie władzy 2.3.1. Kultury hierarchiczne 2.3.2. Kultury demokratyczne 2.4. Status społeczny i okazywanie szacunku 2.4.1. Kultury ceremonialne 2.4.2. Kultury nieceremonialne 2.5. Sposób i styl wypowiadania się 2.5.1. Kultury wysokiego kontekstu (ogólnikowego sposobu wypowiedzi) 2.5.2. Kultury niskiego kontekstu (otwartego sposobu wypowiadania się) 2.6. Pojmowanie czasu 2.6.1. Czas linearny 2.6.2. Czas elastyczny 2.6.3. Czas cykliczny 2.7. Stosunek do czasu i harmonogramów 2.7.1. Kultury monochroniczne 2.7.2. Kultury polichroniczne 2.8. Niewerbalne sposoby zachowania 2.8.1. Kultury ekspresyjne 2.8.2. Kultury powściągliwe Rozdział 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w stosunkach międzykulturowych 3.1. Komunikowanie 3.1.1. Pojęcie komunikowania 3.1.2. Cechy procesu komunikowania 3.1.3. Funkcje komunikowania 3.1.4. Poziomy i etapy procesu komunikowania 3.1.5. Elementy komunikowania 3.1.6. Znaki i kody 3.2. Komunikacja werbalna 3.2.1. Pojęcie komunikacji werbalnej 3.2.2. Style komunikacji werbalnej 3.3. Komunikacja parawerbalna (paralangue) 3.4. Komunikacja niewerbalna 3.4.1. Pojęcie komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie w kontaktach międzykulturowych 3.4.2. Rola i funkcje komunikacji niewerbalnej 3.4.3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych 3.4.4. Elementy i techniki komunikacji niewerbalnej Rozdział 4. Różnice kulturowe w procesie negocjacji 4.1. Kultury propartnerskie 4.1.1. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 4.1.2. Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 4.1.3. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 4.1.4. Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne, o niestałej ekspresyjności 4.2. Kultury protransakcyjne 4.2.1. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu, ekspresyjne 4.2.2. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne, powściągliwe 4.2.3. Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromiczne, powściągliwe 4.2.4. Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochromiczne, o zróżnicowanej ekspresyjności Rozdział 5. Inne zagadnienia 5.1. Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowy 5.1.1. Ubiór 5.1.2. Tytułowanie 5.1.3. Wizytówki 5.1.4. Prezenty 5.1.5. Pisma (korespondencja) 5.1.6. Poczęstunki 5.2. Wartości i zwyczaje - ich znaczenie w komunikowaniu międzykulturowym 5.3. Religia i normy religijne 5.4. Stosunek do korupcji i łapownictwa 5.5. Kobiety w biznesie międzynarodowym; Bibliografia; Test sprawdzający; Klucz odpowiedzi; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I Socjologia organizacji jako dyscyplina naukowa.1 Organizacja i socjologiczne metody jej badania, 2 Społeczeństwo i budowanie ładu organizacyjnego, 3 Harmonia i konflikt w systemie społ., 4 Człowiek i system w socjologii organizacji, 5 Współczesne szkoły i podejścia w socjologii organizacji. II Problemy i procesy organizacyjne, 6 Kształtowanie grup i zespołów w organizacji, 7 Motywacyjne aspekty zachowań organizacyjnych. Satysfakcja z pracy, 8 Strukturalne aspekty sprawowania władzy. Style kierowania, 9 Kulturowe wyznaczniki funkcjonowania organizacji, 10 Współpraca i konflikt w organizacji Dylematy negocjacyjne, 11 Psychospołeczne aspekty zmian organizacyjnych, III Materiały do ćwiczeń z socjologizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej ; Zarządzanie i Marketing Nr 7)
Artykuły- Polityka społeczna: Uczyć się i pracować w społeczeństwie informacyjnym czyli aktualna ekspansja metody pracy projektowej; Konkurencyjność rzeczy i idei, czyli o komplementarności zamożności i wiedzy; Kształtowanie w zakresie zarządzania w polskich uczelniach technicznych w perspektywie wyzwań XXI wieku; Rola organizacji państwowej w kształtowaniu się doktryny welfare state; Wolność gospodarcza a interwencjonizm państwowy w pismach ks. Antoniego Szymańskiego. Artykuły Socjologia i psychologia: Stres a funkcjonowanie człowieka; Rola i znaczenie norm społecznych w organizacjach przemysłowych; Planowanie karier pracowniczych, czynniki wspomagające i utrudniające; Metoda socjometryczna w badaniu struktury nieformalnej grupy studenckiej; Sugestywność i perseweracja wyznacznikiem stabilności struktury psychicznej studentów zarządzania; Stres w zawodzie lekarza. Z badań nad bezpieczeństwem pracy i ryzykiem zawodowym lekarza; Wybrane zagadnienia zarządzania czasem studentów. Przykład Politechniki Częstochowskiej; Charakter merkantylny a sukces i zadowolenie z życia Posłuszeństwo wobec autorytetów zwolnieniem z myślenia; Blokowanie emocji przez menedżerów a problematyka zdrowia. Komunikaty: Polska samorządna podstawowe standardy prawne ustroju samorządu terytorialnego; Poglądy maturzystów na historię i państwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Metodyka podjętych badań i opis organizacji procesu badawczego; Część I. Teoretyczne przesłanki sprawiedliwości wynagradzania i ich praktyczne implikacje Rozdział 1. Przesłanki sprawiedliwości wynagrodzeń w filozofii i teorii ekonomii Rozdział 2. Sprawiedliwe wynagradzanie z perspektywy nauk o zarządzaniu Rozdział 3. Współczesne podejście do kształtowania sprawiedliwości wynagradzania Część II. Sprawiedliwość wynagradzania i opodatkowania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 4. Zróżnicowanie poczucia sprawiedliwości wynagradzania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 5. Standardy wynagradzania – perspektywa prawna, społeczna i dyskurs medialny Rozdział 6. Opodatkowanie różnych form zatrudnienia a sprawiedliwość podatkowa Rozdział 7. Opodatkowanie różnych źródeł dochodów a (nie)sprawiedliwość systemu podatkowego Część III. Czynniki wpływające na stosowanie norm sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 8. Nagrody dla pracowników – różnicowanie ze względu na posiadane umiejętności Rozdział 9. Zróżnicowanie czynników oceny sprawiedliwości wynagradzania w zależności od płci Rozdział 10. Zróżnicowanie norm sprawiedliwości – perspektywa pracownika i pracodawcy Rozdział 11. Narracja o sprawiedliwości wynagradzania a miejsce pracy Część IV. Marka płacowa – różnice perspektywy pracodawcy i pracownika Rozdział 12. Postrzeganie czynników osobistych a stosowanie norm dla sprawiedliwego wynagradzania. Perspektywy pracownika i pracodawcy Rozdział 13. Napięcia dotyczące sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 14. Sprawiedliwość wynagradzania a marka płacowa Rozdział 15. Miejsce świadczeń pozapłacowych w systemie wynagradzania; Zakończenie; Spis tabel; Spis rysunków; Biogramy autorek i autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. STATYSTYKA OPISOWA: 1. PODSTAWOWE POJĘCIA STATYSTYKI; 2. PODSTAWOWE METODY OPISU: TABELE I GRAFIKA; 2.1. Opis tabelaryczny; 2.2. Opis graficzny; 3. MIARY POZIOMU WARTOŚCI CECHY; 3.1. Średnia arytmetyczna; 3.2. Średnia harmoniczna; 3.3. Średnia geometryczna; 3.4. Dominanta; 3.5. Mediana; 3.6. Miary pozycyjne wyższych rzędów; 4. MIARY ZRÓŻNICOWANIA WARTOŚCI CECHY: 4.1. Wariancja; 4.2. Odchylenie standardowe; 4.3. Odchylenie przeciętne; 4.4. Rozstęp; 4.5. Odchylenie ćwiartkowe; 4.6. Współczynnik zmienności; 4.7. Stosunkowe odchylenie ćwiartkowe; 4.8. Zmienne standaryzowane; 4.9. Momenty; 5. MIARY ASYMETRII; 5.1. Rodzaje asymetrii; 5.2. Współczynnik asymetrii; 5.3. Współczynnik skośności; 5.4. Pozycyjna miara asymetrii; 5.5. Wykres ramkowy; 6. MIARY KONCENTRACJI I RÓWNOMIERNOŚCI; 6.1. Kurtoza; 6.2. Krzywa Lorenza i współczynnik Giniego; 7. ANALIZA WSPÓŁZALEŻNOŚCI ZJAWISK; 7.1. Związek stochastyczny; 7.2. Opis tabelaryczny; 7.3. Współczynnik zbieżności Pearsona; 7.4. Współczynnik zbieżności x2 Cramera; 7.5. Współczynnik korelacji; 7.6. Stosunek korelacyjny; 7.7. Regresja według najmniejszych kwadratów; 7.8. Regresja dla wielu zmiennych x; 7.9. Regresja nieliniowa; 8. PROCEDURA BADANIA STATYSTYCZNEGO; 8.1. Etapy badania statystycznego; CZĘŚĆ II. PODSTAWY STATYSTYKI MATEMATYCZNEJ; 9. ZMIENNA LOSOWA; 9.1. Zmienne losowe skokowe; 9.2. Zmienne losowe ciągle; 10. PARAMETRY ROZKŁADÓW ZMIENNYCH LOSOWYCH; 10.1. Wartość oczekiwana zmiennej losowej; 10.2. Wariancja zmiennej losowej; 10.3. Momenty zmiennych losowych; 10.4. Parametry pozycyjne rozkładu zmiennej losowej; 11. ZMIENNE DWUWYMIAROWE I ICH PARAMETRY; 11.1. Dwuwymiarowa zmienna skokowa; 11.2. Zmienna dwuwymiarowa ciągła; 11.3. Parametry zmiennych dwuwymiarowych; 12. ROZKŁADY ZMIENNYCH SKOKOWYCH; 12.1. Rozkład dwupunktowy; 12.2. Rozkład dwumianowy; 12.3. Rozkład wielomianowy; 12.4. Rozkład geometryczny; 12.5. Rozkład Poissona; 13. ROZKŁADY ZMIENNYCH CIĄGŁYCH; 13.1. Rozkład jednostajny; 13.2. Rozkład normalny; 13.3. Rozkład wykładniczy; 13.4. Rozkład logarytmiczno-normalny; 13.5. Inne rozkłady; 14. WŁASNOŚCI ROZKŁADÓW GRANICZNYCH; 14.1. Twierdzenie graniczne Lindeberga-Levy‘ego; 14.2. Centralne twierdzenie rachunku prawdopodobieństwa; 14.3. Twierdzenia graniczne de Moivre‘a-Laplacc‘a; 14.4. Prawa wielkich liczb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] ARTYKUŁY [Articles] Grzegorz Gorzelak: Wykorzystanie środków Unii Europejskiej dla rozwoju kraju – wstępne analizy [The use of the European Union financial resources for the development of the country: Preliminary analyses], doi: 10.7366/1509499535701, s. 5–25; Magdalena Szmytkowska: Top-down czy bottom-up? Dylematy kształtowania policentrycznych obszarów metropolitalnych na przykładzie Trójmiasta [Top-down or bottom-up? The dilemmas of creating polycentric metropolitan areas: Case study of the Tri-City], doi: 10.7366/1509499535702, s. 26–45; Joanna Rakowska: Codzienne dojazdy do pracy jako ekonomiczne kryterium rządowych klasyfikacji i delimitacji obszarów (na przykładzie USA i Kanady) [Commuting as an economic criterion of categorization and delimitation of areas (examples of US and Canadian governmental classifications)], doi: 10.7366/1509499535703, s. 46–59; Alexander Tölle: Zintegrowane formy planowania i zarządzania rozwojem lokalnym a instrumentarium planistyczne. System polski na tle systemu niemieckiego [Integrated forms of planning and managing local development and the planning toolkit The contrast between the Polish and the German system], doi: 10.7366/1509499535704, s. 60–75; Jolanta Kluba: Okresowe migracje zarobkowe z rodzin rolniczych – przyczynek do analizy opolskich migracji [Temporary labour migrations in farmers’ families A preliminary study of the Opolskie voivodeship’s migrations], doi: 10.7366/1509499535705, s. 76–86; Przemysław Sadura, Dorota Olko: Interwencja socjologiczna jako odpowiedź na kryzys miasta. Studium przypadku konsultacji w sprawie modernizacji ul. Kawęczyńskiej w Warszawie [Sociological intervention as a response to the crisis of the city. A case study of the renovation of Kawęczyńska Street in Warsaw], doi: 10.7366/1509499535706, s. 87–104; Krzysztof Janc: Związki pomiędzy światem on-line i off-line na przykładzie widoczności oraz powiązań pomiędzy miastami w cyberprzestrzeni [On-line and off-line world relations on the example of visibility and connections between cities in the cyberspace], doi: 10.7366/1509499535707, s. 105–124. RECENZJE [Book reviews] Stanisław Ciok: Magdalena Belof, 2013, Teoria a praktyka planowania regionalnego. Doświadczenia polskie w planowaniu przestrzennym po 1998 r., doi: 10.7366/1509499535708, s. 125–131.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Idea uniwersytetu. Kształcenie, edukacja liberalna czy badania naukowe?, 2. Sytuacja uniwersytetu w dobie transformacji, 3. Założenia metodologiczne i zastosowanie procedury w badaniach własnych, 4. Sytuacja społeczno-zawodowa absolwentów uniwersytetu w świetle badań, 5. Analiza jakościowa wybranych przypadków absolwentów charakteryzujących się nietypową pozycją społeczno-zawodową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwarunkowania makrostrukturalne zarządzania - problemy globalizacji, Transnarodowe korporacje, Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce, Globalizacja czyli transformacja współczesnego świata, Organizacje międzynarodowe, Public relations jako funkcja zarządzania, Specjaliści PR, Tożsamość organizacyjna, Zarządzanie ludźmi, Kultura organizacyjna. Wartościowanie pracy, Doradztwo personalne, Dobór i kariery menedżerów personalnych. Zastosowanie Internetu w rekrutacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w kryzysie: Komunikowanie się wobec rozwoju mediów; Definicje i klasyfikacja sytuacji kryzysowych; Wystąpienie kryzysu w organizacji- kryzys w mediach; Przebieg sytuacji kryzysowej w szkole; Komunikacja niewerbalna; Narzędzia w komunikowaniu kryzysowym; Podsumowanie; 2. Relacje z mediami w praktyce: Zarządzanie relacjami medialnymi w szkołach publicznych na przykładzie katowickich szkół podstawowych, gimnazjów i zespołów szkół specjalnych; 3. Przyczyny kryzysów w praktyce: Agresja w szkole; Segregacja w szkole; Komunikacja międzykulturowa w szkole; Narkotyki i alkohol w szkole
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, 2. Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006, 3. Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich lat, 4. Między propagandą a reklamą, 5. Nietypowa reklama społeczna, 6. Wartość marki w reklamie społecznej Kampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowa, 7. PAH - pomoc bez granic, 8. Caritas - kampania opiekuna ubogich, 9. Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnym. Śląski program promocji trzeźwości, 10. Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznych, 11. Reklama społeczna. zagadnienia prawne, 12. Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku, 13. Kampanie społeczne w agencjach reklamowych, 14. Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowej, 15. Społeczniku - badaj swoje kampanie! Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002 - 2006, 16. Reklama społeczna w czasach nieuwagi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik)
Zawiera: Wstęp; Cz. I: Jak rozpoznać toksyczną pracę i poradzić sobie z nią( Toksyczne miejsce pracy, Jak toksyczna jest twoja praca?, Tańcząc z dinozaurami i smokami); Cz. II: Pora na zasadnicze zmiany: planowanie życia wolnego od toksyn (A gdyby tak uciec z więzienia Przywróć rozmach swej karierze, Jeśli praca przestała ci odpowiadać, Pełnia życia - nareszcie!).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej