Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(53)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(46)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(5)
Kautsch Marcin
(4)
Dobska Monika
(3)
Głowacka Maria Danuta
(3)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Lewandowski Roman
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Mojs Ewa
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Augustyniak Monika
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Bach-Golecka Dobrochna
(1)
Barcik Jacek
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bosek Leszek
(1)
Buliński Leszek
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cieciura Marek
(1)
Czech Marcin
(1)
Czernicka Aneta
(1)
Dercz Maciej (1963- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dolan Paul (1968- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Durlik Marek
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Feret Krzysztof
(1)
Gardocka Teresa (1947- )
(1)
Glanowski Grzegorz
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grelowski Dariusz
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Hady Joanna
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jochim-Labuda Anna
(1)
Jończyk Joanna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Klich Jacek
(1)
Korczak Karol
(1)
Korporowicz Violetta
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalski Marcin
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kożuch Artur
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krajewski Romuald
(1)
Księżak Paweł
(1)
Lach Daniel Eryk
(1)
Lewandowska Hanna
(1)
Lewandowski Roman (1968- )
(1)
Lipowski Paweł
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Mednis Arwid
(1)
Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta
(1)
Miętek Agata
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nawrot Oktawian
(1)
Niedziński Tomasz
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Nowakowska Iwona
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Owocorz-Cydzik Barbara
(1)
Paszkowska Małgorzata
(1)
Pałka Katarzyna
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piecha Jacek
(1)
Pisarczyk Łukasz
(1)
Popławska Ewa
(1)
Puczyłowski Kamil
(1)
Rasińska Renata
(1)
Romanowska Mirela
(1)
Rosak Joanna
(1)
Roszkiewicz Janusz
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rybarczyk-Szwajkowska Anna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Rój Justyna
(1)
Samoliński Bolesław
(1)
Sasak Janusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Shalowitz Joel (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(33)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Temat
Służba zdrowia
(46)
Zdrowie publiczne
(19)
Zarządzanie służbą zdrowia
(18)
Zarządzanie jakością
(14)
Szpitale
(10)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(8)
Kadry
(5)
Jakość usług
(4)
Zarządzanie
(4)
Lekarze a pacjenci
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Controlling
(2)
Etyka lekarska
(2)
Jakość
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Polityka zdrowotna
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Usługi
(2)
Usługi prozdrowotne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Aptekarstwo
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Bioetyka
(1)
Biopaliwa
(1)
Budżet
(1)
COVID-19
(1)
Ceramika
(1)
Ekonomika zdrowia
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszty
(1)
Koszty leczenia
(1)
Księgowość
(1)
Leczenie
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszyny
(1)
Medycyna
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Odpady medyczne
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Pieczywo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawo do ochrony zdrowia
(1)
Prawo medyczne
(1)
Prawo ochrony zdrowia
(1)
Programy zdrowotne
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przywództwo
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada Europy
(1)
Reklama
(1)
Reżim sanitarny
(1)
Rury
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służba zdrowia -- zarządzanie -- Polska
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia chorobowe
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(5)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(6)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(22)
Zarządzanie i marketing
(16)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Ekonomiczne podstawy zarządzania finansami szpitala; R.2 Decyzje inwestycyjne i decyzje finansowe w działalności szpitala; R.3 Mechanizmy finansowania szpitali; r.4 Planowanie finansowe w procesie podejmowania decyzji w szpitalu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O systemie ochrony zdrowia; 2. Wymiary zarządzania w organizacji ochrony zdrowia; 3. Relacje w procesie zarządzania usługami zdrowotnymi; 4. Relacje lekarz-pacjent czynnikiem sprzyjającym redukcji niepewności w świadczeniu usług; 5. Satysfakcja pacjentów miarą skutecznego zarządzania relacjami w usługach zdrowotnych; 6. Organizowanie danych i informacji warunkiem dobrych relacji w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do jakości w ochronie zdrowia; Zależność między przepisami prawnymi a systemami zarządzania; Rola zarządzania jakością w zwiększeniu konkurencyjności w ochronie zdrowia; Wskaźniki i mierniki jakości w podmiotach leczniczych i ich zastosowanie; Planowanie systemów jakości w podmiocie leczniczym; Wspólne wymagania systemów zarządzania wg struktury High Level Structure; Charakterystyka najważniejszych standardów zrządzania w ochronie zdrowia; Zarządzanie ryzykiem klinicznym; Optymalizacja i doskonalenie systemów zarządzania w ochronie zdrowia; Akredytacje w ochronie zdrowia; Porównanie wymagań ISO 9001 i akredytacji CMJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie jakością w podmiocie działalności leczniczej versus wybrane wskaźniki jakości pracy i ich wpływ na ocenę jakości usług medycznych; Rola personelu medycznego w systemie jakości usług zdrowotnych; Instrumenty stosowane w procesie doskonalenia jakości usług medycznych; Ocenianie jakości usług medycznych; Wybrane aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 w podmiotach leczniczych z uwzględnieniem specyfiki usług medycznych; Prawne warunki zarządzania jakością w świetle przepisów o działalności leczniczej; Wpływ kosztów i przychodów na wynik finansowy podmiotu leczniczego; Regulacje systemu ochrony zdrowia a jakość usług zdrowotnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1. Prawno-ekonomiczne podstawy przekształcania publicznych zakładów opieki zdrowotnej w komercyjne firmy medyczne. R.2. Instrumenty marketingowe pozyskiwania, obsługi i utrzymania klienta w komercyjnej firmie medycznej. R.3. Źródła finansowania działalności komercyjnej firmy medycznej. R.4. Planowanie w komercyjnej firmie medycznej. R.5. Ocena kondycji finansowej komercyjnej firmy medycznej. R.6. Coaching wiedzy medycznej jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynku usług medycznych. R. 7. Nowoczesne metody zarządzania w komercyjnej firmie medycznej. R.8 Informatyzacja komercyjnej firmy medycznej według modelu SOA. Załącznik: Raport z przeglądu systemu komputerowego w świetle wymogów ustawy o ochronie danych osobowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy prawne funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą; 2. Rynek świadczeń zdrowotnych w Polsce; 3. Proces zarządzania i rola menedżerów; 4. Zarządzanie prawami pacjenta; 5. Procesy personalne w ochronie zdrowia; 6. Komunikacja interpersonalna i praca zespołowa; 7. Zarządzanie finansami i controlling; 8. Marketing-mix świadczeń zdrowotnych; 9. Public relations świadczeniodawcy medycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. System opieki zdrowotnej – aspekty organizacyjne 1.1.Zdrowie i jego uwarunkowania 1.2.Zdrowie publiczne i epidemiologia 1.3.System opieki zdrowotnej 1.4.Ocena funkcjonowania opieki zdrowotnej w Polsce Rozdział II. Zarządzanie kryzysowe w perspektywie teoretycznej 2.1.Pojęcie kryzysu i sytuacji kryzysowej 2.2.Taksonomia zagrożeń kryzysowych 2.3.Zarządzanie kryzysowe i jego specyfika 2.4.Epidemia COVID-19 jako sytuacja kryzysowa Analiza krytyczna działań antykryzysowych polskiej administracji publicznej Rozdział III. Efektywność zarządzanie epidemią COVID-19 w Polsce w świetle badań empirycznych. Perspektywa pracowników ochrony zdrowia 3.1.Cel i założenia badań 3.2.Ocena procedur antykryzysowych i ich implementacji Zakończenie Bibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie jakości w usługach zdrowotnych, 2. Podstawy zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Koszty zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania publicznego. 2. Przesłanki i uwarunkowania organizacji i działania systemu ochrony zdrowia w nowoczesnym państwie. 3. Wyzwania dla zarządzających w sektorze ochrony zdrowia - wnioski płynące z badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja zakładu opieki zdrowotnej, 2. Koszty i ich rola w zarządzaniu zakładami opieki zdrowotnej, 3. Budżetowanie jako metoda zarządzania finansami zakładu opieki zdrowotnej, 4. System finansowania świadczeń zdrowotnych na oddziałach intensywnej terapii, 5. Jakość jako element zarządzania w zakładzie opieki zdrowotnej, 6. Motywowanie pracownika do pracy w warunkach ograniczonych zasobów finansowych zakładów opieki zdrowotnej, 7. Nowe technologie informacji i komunikacji w zakładach opieki zdrowotnej, 8. Szansa niepełnosprawnych na równouprawnienie w społeczeństwie, 9. Odpady medyczne w zakładach opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja i zarządzanie. Organizacja i zarządzanie; Modele systemów opieki zdrowotnej na świecie; Dualne otoczenie organizacji opieki zdrowotnej; Organizacje opieki zdrowotnej; Specyfika zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Źródła finansowania zakładów opieki zdrowotnej i metody zakupu świadczeń zdrowotnych. część II: Określanie położenia organizacji. Elementy otoczenia organizacji; Narzędzia do określania położenia organizacji. Część III: Realizacja wizji organizacji; Wizja organizacji; Tworzenie i wdrażanie strategii organizacji; Biznesplan; Podstawy marketingu usług zdrowotnych. Częśc IV: Zasoby organizacji. Podstawy zarządzania finansami; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Urządzenia i aparatura medyczna; Nieruchomości i infrastruktura techniczna instytucji ochrony zdrowia; Outsourcing jako alternatywa dla klasycznego podejścia do zarządzania zasobami organizacji. Część V: Jakość w ochronie zdrowia. Jakość i zarządzanie jakością; Narzędzia poprawy jakości; Jakość certyfikowana. Część VI: Wymiary efektywności zarządzania. Narzędzia zarządzania i poprawy efektywności funkcjonowania organizacji ochrony zdrowia. część VII: Wyzwania stojące przed systemem opieki zdrowotnej w Polsce. Zmiany na rynku świadczeniodawców i świadczeń zdrowotnychn w Polsce; Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej; Wpływ procesów globalizacji na systemy ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja i zarządzanie. Organizacja i zarządzanie; Modele systemów opieki zdrowotnej na świecie; Dualne otoczenie organizacji opieki zdrowotnej; Organizacje opieki zdrowotnej; Charakterystyka zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Źródła finansowania zakładów opieki zdrowotnej i metody zakupu świadczeń zdrowotnych. Część II: Określanie położenia organizacji. Elementy otoczenia organizacji; Elementy otoczenia organizacji; Narzędzia do określania położenia organizacji względem najważniejszych interesariuszy; Zarządzanie w praktyce. Analiza PEST otoczenia szpitala X; zarządzanie w praktyce. Ocena atrakcyjności sektora ochrony zdrowia na przykładzie NZOZ-u - analiza 5 sił Portera; Zarządzanie w praktyce. Wykorzystanie macierzy BCG w analizie strategicznej szpitala. Część III: Realizacja wizji organizacji; Wizja organizacji; Tworzenie i wdrażanie strategii organizacji; zarządzanie w praktyce. Rozwój firmy medycznej; Zarządzanie w praktyce. Analiza rynku i konkurencji Szpitala Powiatowego w Rawiczu; Zarządzanie w praktyce. Problem z opracowaniem strategii szpitala publicznego; Biznesplan; Zarządzanie w praktyce. Otwarcie oddziału szpitalnego jako przykład biznesplanu; zarządzanie w praktyce. Biznesplan - ujęcie finansowe; Podstawy marketingu usług zdrowotnych; zarządzanie w praktyce. Wprowadzenie nowego produktu na rynek; zarządzanie w praktyce. Strategia zwiększenia liczby skierowań do Wojewódzkiego Szpitala rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce; Część IV: Zasoby organizacji. Podstawy zarządzania finansami; zarządzanie w praktyce. Budżetowanie szpitala powiatowego; zarządzanie w praktyce. Budżetowanie ogólnopolskiej firmy diagnostycznej; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie w praktyce. Standaryzacja i motywacja jako narzędzia poprawy jakości i efektywności pracy; Zarządzanie w praktyce. Łamiąc zdroworozsądkowe reguły zarządzania. Czy w tym szaleństwie jest metod? Urządzenia i aparatura medyczna; Nieruchomości i infrastruktura techniczna instytucji ochrony zdrowia; Outsourcing jako alternatywa dla klasycznego podejścia do zarządzania zasobami organizacji; zarządzanie w praktyce. Korzyści z outsourcingu usług laboratoryjnych. Część V: Wymiar efektywności zarządzania. Narzędzia zarządzania i poprawy efektywności funkcjonowania organizacji ochrony zdrowia; Zarządzanie w praktyce. Planowanie zapotrzebowania na usługi medyczne i możliwości redukcji kosztów świadczeń medycznych; Zarządzanie w praktyce. Kurs przywódców dla średniej kadry zarządzającej ZOZ-u Sucha Beskidzka; zarządzanie w praktyce. Zrównoważona Karta Wyników jako narzędzie zarządcze; Zarządzanie w praktyce. Poprawa efektywności funkcjonowania rejestracji; zarządzanie w praktyce. Procedura postępowania w zabiegach pielęgnacyjnych zmiany opatrunku w ambulatorium Centrum Medycznego Damiana; zarządzanie w praktyce. Analiza efektywności sprzedaży jako element przygotowania zamówień i oceny potencjału apteki; zarządzanie w praktyce. Ocena zmienności kosztów leczenia; zarządzanie w praktyce. Postępowanie diagnostyczno-lecznicze w chorobie gruczołu piersiowego jako przykład zarządzania projektem; zarządzanie w praktyce. Grupa zakupowa w jednostkach ochrony zdrowia województwa warmińsko-mazurskiego; zarządzanie w praktyce. Innowacyjne zamówienie publiczne w ZOZ-ie Sucha Beskidzka; zarządzanie w praktyce. Zastosowanie systemu RFID/RTLS w szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie do identyfikacji składników majątku. Część VI: Jakość w ochronie zdrowia. Jakość i zarządzanie jakością; Narzędzia poprawy jakości; zarządzanie w praktyce. Przewodnik po szpitalu jako przykład działań na rzecz jakości postrzeganej; zarządzanie w praktyce. Karta opisu zabiegu jako kliniczny element wdrażanego systemu zarządzania jakością ISO 9001; Jakość certyfikowana; zarządzanie w praktyce. Certyfikaty Wojewódzkiego szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Ameryce; zarządzanie w praktyce. Procesowy model zarządzania jakością oraz monitorowanie procesów w Samodzielnym Publicznym Ośrodku terapii i rehabilitacji dla dzieci w Kwidzynie. Część VII: perspektywy. Zmiany na rynku świadczeniodawców i świadczeń zdrowotnych w Polsce; zarządzanie w praktyce. Przekształcenie samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w spółkę - szpital Powiatowy w Rawiczu; restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej; zarządzanie w praktyce. Restrukturyzacja szpitala; Wyzwania i przyszłe zmiany: co czeka system ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauki o Zdrowiu / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Otoczenie organizacji opieki zdrowotnej: Zadania menadżera; Zdrowie i opieka zdrowotna - zagadnienia uniwersalne i przypadki szczególne; Rola regulacji prawnych w procesie zarządzania zakładami opieki zdrowotnej; Zarys kontraktowania usług zdrowotnych. Cz.II Wyznaczanie kierunku: Cele organizacji opieki zdrowotnej; Samotny jeździec; Zarządzanie strategiczne; Strategia szpitala; Marketing usług zdrowotnych; Sprzedaż usług zdrowotnych; Planowanie przedsięwzięć (bussiness planning). Cz.III Zarządzanie zasobami: Podstawy zarządzania finansami; Budżetować czy nie budżetować?; Zarządzanie zasobami ludzkimi; To była miłość od pierwszego wejrzenia; Zarządzanie urządzeniami i aparaturą medyczną; Zarządzanie nieruchomościami i infrastrukturą techniczną; Czy kupować tomograf? Cz.IV W kierunku doskonałości: Zarządzanie jakością; Problemy z dostępnością; W kierunku poprawy efektywności; Się zdąży. Cz.V Załączniki: Przykładowy plan przedsięwzięć (biznesplan); Kontrola marketingowa: melodia przyszłości; Narzędzie poprawy jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia prezentuje przygotowanie zarówno samego systemu zarządzania w opiece zdrowotnej, jak i podmiotów do zagrożenia, jakim jest pandemia. W pracy dokonano rozpoznania i oceny polskiego systemu na tle wybranych krajów Unii Europejskiej. Krytycznej ocenie poddano wpływ pandemii na politykę zdrowotną oraz działania podejmowane przez poszczególne rządy w celu łagodzenia skutków COVID-19 zwłaszcza w trakcie pierwszej fali. Próba zebrania danych statystycznych w odniesieniu do ogólnej pojemności zakładów, szacowanej zdolności intensywnej opieki do radzenia sobie ze wzrostem liczby pacjentów oraz wskazanie wydatków w zakresie dodatkowych środków przeznaczonych na służbę zdrowia w czasie pandemii to tylko przykładowe obszary objęte obserwacją statystyczną, umożliwiającą wysunięcie pierwszych wniosków. Ze względu na wielość poruszanych zagadnień i zróżnicowanie poziomu szczegółowości wywód jest prowadzony na dwóch zasadniczych poziomach – regulacji prawnych wprowadzonych w okresie pandemii i realnych problemów zarządczych w obszarze ambulatoryjnej opieki i lecznictwa zamkniętego. Wielość problemów pojawiających się na poszczególnych etapach analizy spowodowała, że pracę ograniczono jedynie do zarysowania zagadnień, ukazując konieczność zmian.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym; 2. System usługowy w ochronie zdrowia i jego otoczenie; 3. Struktury organizacyjne w zarządzaniu szpitalnym; 4. Wybór podstawowej koncepcji struktury organizacyjnej szpitala; 5. Analiza przypadku wdrażania struktur procesowych, pierwsze osiągnięcia i porażki, wnioski; 6. Uwarunkowania wdrażania struktur procesowych w polskim szpitalnictwie; 7. Kreowanie przekształceń strukturalnych w szpitalu klinicznym z wykorzystaniem reengineeringu; 8. Propozycje zasad funkcjonowania szpitali przekształconych w samodzielne podmioty gospodarcze na zasadach non profit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - podstawowe definicje i pojęcia; 2. Specyfika wiedzy w ochronie zdrowia; 3. Aspekty formalnoprawne aktualnej wiedzy medycznej; 4. Potrzeba oraz wybrane sposoby dzielenia się wiedzą; 5. Technologiczne aspekty zarządzania wiedza w ochronie zdrowia; 6. Wybrane rozwiązania ICT wspomagające zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia; 7. Wyzwania i nierozwiązane kwestie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako współczesny sposób realizacji funkcji personalnej, 2. Zmiany w obszarze zasobów ludzkich organizacji, 3. Samodzielne publiczne zakłądy opieki zdrowotnej w kontekscie zmian systemowych w ochronie zdrowia, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w samodzielnych publicznych zakłądach opieki zdrowotnej w swietle badan empirycznych, 5. Ocena zarządzania zasobami ludzkimi w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej i kierunki dalszych zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia zdrowia społecznego, 2. Problemy zarządzania ochroną zdrowia, 3. Funkcjonowanie instytucji ochrony zdrowia, 4. Strategie rozwoju instytucji ochrony zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej