Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(19)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(26)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Balcerek Ewa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Duraj Jan
(1)
Falecki Janusz
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Godlewska Marzena
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grosse Tomasz Grzegorz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kay Frances
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kwatera Anna
(1)
Lent Bogdan
(1)
Levin Eyal
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
McKee Annie
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Niedziółka Paweł
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Simon Herman
(1)
Szybińska Maria
(1)
Turyna Jan
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Urbańska Magda
(1)
Utkin Joanna
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Weiss Elżbieta
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wrońska Marta
(1)
Łada Monika
(1)
Świerk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Zarządzanie
(20)
Przedsiębiorstwo
(11)
Konkurencja
(6)
Zarządzanie jakością
(5)
Menedżerowie
(4)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Jakość
(3)
Marketing
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Globalizacja
(2)
Jakość produktu
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rada nadzorcza
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Benchmarking
(1)
Bhp
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyka
(1)
Kanada
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kryzys
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Logistyka
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metodologia
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór korporacyjny -- ekonomika
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obligacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Outsourcing
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Procent
(1)
Produktywność pracy
(1)
Projekty
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rodzice
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko
(1)
Siła robocza
(1)
Socjotechnika
(1)
Sport
(1)
Studenci
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Telekomunikacja -- automatyzacja
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Władza państwowa
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Unia Europejska wobec procesów gloablizacji, 3. Czy geopolityka ma znaczenie w Europie?, 4. Legitymizacja dla Unii Europejskiej, 5. Analiza metod zarządzania w Unii Europejskiej, 6. Debata nad modelami kapitalizmu w Unii Europejskiej, 7. Model kapitalizmu a dialog społeczny w Europie, 8. Polityki gospodarcze w systemie europejskim, 9. Modele integracji europejskiej wobec dylematów reformy unii Europejskiej, 10. Czy możliwy jest przełom instytucjonalny w Unii Europejskiej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku

1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania.
Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw.
2. Systemy informacyjne zarządzania.
Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC.
3. Systemy e-biznesu.
Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych.
Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie.
5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania.
Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polski menedżer: światowe ambicje, lokalne realia. 2. Polski biznes: długi marsz do modernizacji. 3. Menedżerowie: liderzy z pasją czy zadufani egotycy? 4. Globalizacja: tylko dostosowani przetrwają. 5. Etyka w biznesie: warto być przyzwoitym. 6. Naukowe zarządzanie: ile prawdy, ile mitu? 7. Przemysł wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej