Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(10)
E-booki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(53)
dostępne
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(53)
Autor
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(6)
Kadysz Piotr
(3)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Saunders Edmund J
(2)
Vollmuth Hilmar J
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Aluchna Maria
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bednarek Piotr
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Błeszyński Tomasz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czerwiński Krzysztof
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Doyle David P
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forystek Mirosław
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grocholski Henrik
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grygutis Jakub
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hrynkiewicz Radosław
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kochańczyk Rafał
(1)
Koniuszewska Natalia
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kostur Anna
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kożuch Artur
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kruszyński Piotr
(1)
Kryk Katarzyna
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuczyńska-Cesarz Anna
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kupny Weronika
(1)
Kuźmicz Karol
(1)
Kuźnik Grzegorz
(1)
Lewandowski Roman (1968- )
(1)
Liberty Jesse
(1)
Lis Krzysztof
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Loeliger Jon
(1)
Luboch Piotr
(1)
Luning P.A
(1)
Maciejczyk-Bujnowicz Iwona
(1)
Majewski Kamil
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Marcelis W.J
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Mingus Nancy
(1)
Moeller Robert R. (1942- )
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Nowak Edward
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Ochman Jacek
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Pfohl Hans-Christian
(1)
Pilch Piotr
(1)
Platonoff Alberto Lozano
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Ponuthorai Prem
(1)
Prussak Waldemar
(1)
Płonka Michał
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sasak Janusz
(1)
Sasenko Lucjan
(1)
Sikora-Fernandez Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Temat
Przedsiębiorstwo
(15)
Audyt wewnętrzny
(14)
Zarządzanie
(14)
Kontrola zarządcza
(12)
Kontrola
(11)
Organizacja
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Kontrola finansowa
(9)
Controlling
(8)
Decyzje
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Jakość produktu
(6)
Kontrola wewnętrzna
(5)
Motywacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Jakość
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Produkcja
(4)
Przywództwo
(4)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarka materiałowa
(3)
Kadry
(3)
Logistyka
(3)
Nadzór korporacyjny
(3)
Planowanie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kontrola gospodarcza
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty
(2)
Organizacje
(2)
Rachunkowość
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Rada nadzorcza
(2)
Spółki
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza wartości
(1)
Audyt informatyczny
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Budżet państwa
(1)
Ceny transferowe
(1)
Decentralizacja (adm.)
(1)
Drogi
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Futurologia
(1)
GHP/GMP
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
HACCP
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kapitał
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kontrola państwowa
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Monitoring osób
(1)
Multimedia
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje -- kontrola
(1)
Organizacje -- kontrola -- prawo -- Polska -- stan na 2001 r.
(1)
Outsourcing
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja
(1)
Polska
(1)
Praca zdalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo finansów publicznych
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
70 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Kontrola w zarządzaniu menedżerskim : 1. Niezbędność kontroli w zarządzaniu, 2. Kontrola menedżerska. Konieczna selektywność, 3. Kontrola strategiczna. Ujarzmianie ryzyka, 4.Dominacja kontroli finansowej. Cz.II Kontrola w organizacjach przyszłości : 1.Organizaje przyszłości, 2. Formy i instrumenty kontroli przyszłości, 3. Audyt wewnętrzny - nowa generacja kontroli, 4. Samokontrola w organizacjach przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Jeśli pracujesz w zespole i prowadzisz złożone projekty, dobrze wiesz, czym się kończy brak zarządzania wersjami. Dzięki Gitowi możesz zapomnieć o tych problemach. Ten niezawodny rozproszony system kontroli wersji cechuje się szybkością i skalowalnością, zapewnia bogatą kolekcję zestawów poleceń, jest też zoptymalizowany pod kątem operacji lokalnych. Aby docenić Gita, musisz jedynie nabrać wprawy, pewności siebie ― i dobrze go poznać.

Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.

W książce:

  • rozproszone systemy kontroli wersji
  • typowe zastosowania Gita i jego podstawowe funkcje
  • metody zarządzania scaleniami, konfliktami, poprawkami i różnicami
  • zaawansowane techniki, takie jak zmiana bazy i haki
  • korzystanie z serwisu GitHub

Autorzy książki przechodzą w niej stopniowo od najbardziej podstawowych zagadnień ze świata systemu Git do zaawansowanych zastosowań.

Jeff King, projektant oprogramowania open source

Bądź na bieżąco, kontroluj wersje projektu!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów; Tytułem wstępu; Rozdział 1. Dwa poziomy kontroli zarządczej Rozdział 2. Monitorowanie jako standard kontroli zarządczej 2.1. Monitorowanie w jednostce nadrzędnej 2.2. Monitorowanie w jednostce organizacyjnej 2.3. Monitorowanie z perspektywy kierownika jednostki 2.4. Zagrożenia dla monitorowania Rozdział 3. Kontrola jako blok standardów kontroli zarządczej 3.1. Kontrola w jednostce nadrzędnej 3.2. Kontrola w jednostce organizacyjnej 3.3. Zagrożenia środowiska kontroli Rozdział 4. Audyt wewnętrzny 4.1. Podwójna rola audytu wewnętrznego w systemie kontroli zarządczej 4.2. Kontrola to czy audyt? 4.3. Audyt wewnętrzny – adwokat diabła Rozdział 5. Przydatne narzędzia; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Sektor finansów publicznych w Polsce 1.1. Istota polskiego sektora finansów publicznych 1.2. Charakterystyka jednostek sektora finansów publicznych Rozdział 2. Kontrola zarządcza w kontekście nauk o zarządzaniu 2.1. Kontrola zarządcza jako element nauk o zarządzaniu 2.2. Elementy procesu zarządzania w kontroli zarządczej 2.3. Znaczenie nauk o zarządzaniu w rozwoju instrumentów kontroli zarządczej Rozdział 3. Wdrażanie kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych 3.1. Kontrola zarządcza a kontrola finansowa 3.2. Wprowadzenie do regulacji kontroli zarządczej 3.3. Rola kierownictwa w realizacji kontroli zarządczej Rozdział 4. Wdrażanie kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych 4.1. Model wdrażania kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych 4.2. Wykorzystanie samooceny do oceny kontroli zarządczej 4.3. Wykorzystanie modelu do oceny realizacji kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych 4.4. Ocena wymagań realizacji kontroli zarządczej – identyfikacja i analiza słabych stron jednostek sektora finansów publicznych 4.5. Przeprowadzenie identyfikacji i oceny słabych stron jednostki – jak wykorzystać wyniki samoocen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 PRAWNE I TEORETYCZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU KONTROLI ZARZĄDCZEJ W JEDNOSTKACH OCHRONY ZDROWIA; 2 PLACÓWKI OCHRONY ZDROWIA JAKO PODMIOTY ŚWIADCZĄCE USŁUGI SPOŁECZNE; 3 WYBRANE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z KONTROLĄ ZARZĄDCZĄ; 4 MECHANIZMY I INSTRUMENTY SYSTEMU KONTROLI ZARZĄDCZEJ; 5 KONTROLA ZARZĄDCZA W PERSPEKTYWIE PIĘCIU OBSZARÓW ZARZĄDZANIA WYMIENIONYCH W KOMUNIKACIE NR 23 MINISTRA FINANSÓW; ZAŁĄCZNIKI - WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy kontrolingu, 2. Kontroling pierwszej generacji, czyli nawigacja na zysk, 3. Zarządzanie dynamiczne a kontroling, 4. Planowanie - ważnym składnikiem kontrolingu, 5. Kontrola w kontrolingu, 6. Kompetencje kontrolera, 7. Kontroling wobec nowych wyzwań, 8. Rola kontrolingu w tworzeniu systemów wczesnego ostrzegania, 9. Rola kontrolingu w zarządzaniu wartością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowego testowania produktów, satysfakcja konsumentów i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria agencji jako teoretyczna podstawa nadzoru korporacyjnego (corporate governence), 2. Podstawowe mechanizmy i instytucje nadzoru korporacyjnego (corporate governace), 3. System nadzoru korporacyjnego (corporate governance) w Polsce, 4. Mechanizmy nadzoru korporacyjnego (corporate governance) wykorzystywane przez polskie spółki akcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 9)
Cz.1 Nowoczesne technologie informatyczne w działalności przedsiębiorstwa: Multimedia w zarządzaniu; Możliwości zastosowania rozległych sieci komputerowych w obiektach gospodarczych; Wybór właściwego narzędzia do projektowania sieciowego. Cz.2 Wybrane problemy informatyzacji rachunkowości jako głównego źródła informacji do oceny działalności przedsiębiorstwa: Ryzyko informatyzacji rachunkowości; Rewizja finansowa wspomagana komputerem; Ryzyko użytkownika systemów informatycznych rachunkowości w aspekcie rewizji finansowej. Cz.3 Metody badania sprawozdań finansowych przedsiębiorstw: Ryzyko w badaniu sprawozdań finansowych; Badanie ksiąg rachunkowych w środowisku informatycznym; Ocena majątkowo-kapitałowa przedsiębiorstwa na podstawie mierników efektywności. Cz.4 Zasady formułowania oceny działalności przedsiębiorstwa: Opinia i raport biegłego rewidenta; Ocena działalności przez biegłego rewidenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Audyt w systemie zarządzania, 2. Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych, 3. Organizacja i zarządzanie audytem wewnętrznym, 4. Metody audytu działalności, 5. Metody audytu finansowego, 5. Sposoby badania ryzyka w pracach audytora, 7. Proceduty audytu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody oceny działalności banku / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska. - Warszawa : Poltext, 1999. - 167 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Cele oceny i źródła danych, Analiza kondycji finansowej banku, Instrumenty analityczne w ocenie kondycji banku, Czynniki niemierzalne i ich znaczenie, rachunek efektywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Metodologia badań organizacyjnych II. Planowanie. Metody i techniki III. Organizowanie - istota i zakres IV. Organizowanie - wybrane metody i techniki V. Metody i techniki motywacji VI. Kontrola - metody i techniki w zarządzaniu VII. Audyt wewnętrzny jako nowoczesny instrument zarządzania i kontroli VIII. Efektywność zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 207)
I. Metody planowania i organizowania : 1. Cykl organizacyjny 2. Metoda diagnostyczna 3. Metoda prognostyczna 4. Metoda pozyskiwqnia informacji na potrzeby zarządzania 5. Normowanie pracy 6. Wartościowanie pracy 7. Analiza wartości II. Metody motywowania: 8. Zarządzanie przez komunikację 9. Zarządzanie przez konflikt 10. Zarządzanie przez cele 11. Zarządzanie przez delegowanie uprawnień 12. Metody kształtowania potencjału emocjonalnego pracowników 13. Manipulacje w zarządzaniu III. Metody kontroli : 14. Zarządzanie przez wyjątki. 15. controlling 16. strategiczna karta wyników 17. Nadzór korporacyjny IV. Metody zwiększania kreatywności i innowacyjności : 18. Twórcze zarządzanie 19. Burza mózgów 20. Metoda synektyczna 21. Metoda delficka 22. Metoda morfologiczna 23. Zarządzanie przez innowację V. Metody projektowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez innowacje V. Metody przekrojowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez technologię informacyjną 26. Telepraca 27. Zespoły wirtualna 28. Zarządzanie przez jakość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje corporate governance, podstawy regulacji, kierunki doskonalenia: 1. Corporate governance - zakres zainteresowań i podejścia analityczne, 2. System nadzoru korporacyjnego a rada dyrektorów, 3. Uwarunkowania nadzoru korporacyjnego w Polsce, 4. Koncepcje korporacji jako teoretyczna podstawa wielości systemów corporate governece, 5. Modele corporate governanmce, 6. Tradycyjne wartości a przymus sukcesu - amerykański kryzys w nadzorze korporacyjnym, 7. Modele nadzoru korporacyjnego a polskie przepisy i kultura, 8. "Powierniczy kapitalizm":- system własności a porządek nadzoru korporacyjnego, 9. Aktywizm inwestorów instytucjonalnych w systemie rynkocentrycznym, 10. Rola rynku kontroli przedsiębiorstw w nadzorze właścicielskim, 11.Nadzór korporacyjny w Unii Europejskiej, 12. Polski model kapitałowy a ład korporacyjny. Cz. II Współczesne problemy corporate governance z kierunki doskonalenia praktyki korporacyjnej: 13. Historyczne źródła problemów corporate governance, 14. Funkcjonowanie rad nadzorczych w Polce, 15. Nowe nadzieje na poprawę nadzoru korporacyjnego, 16. Doskonalenie nadzoru korporacyjnego w ujęciu National Association of Corporate Directors, 17. Kultura oceny działalności zarządu i rady, 18. Rola dyrektorów rady w ustalaniu wynagrodzeń kierownictwa korporacji, 19. Sposoby wynagradzania dyrektorów rady. Cz. III Doskonalenie corporate governance - szanse i wyzwania nowego wieku: 20. Corporate governance - maszyny parowe a korporacje wiedzy, 21. Koszty agencji a innowacje, 22. Rada nadzorcza - -warunki efektywnej pracy, 23. Jakość systemu nadzoru korporacyjnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Modele i funkcje nadzoru właścicielskiego: Rola i miejsce rad nadzorczych w spółkach kapitałowych; Modele naczelnego kierownictwa w spółkach kapitałowych; Funkcje i metody nadzoru właścicielskiego w spółkach. Cz. II Nadzór właścicielski w spółkach z udziałem Skarbu Państwa: Zakres nadzoru właścicielskiego w spółkach Skarbu Państwa; Współdziałanie rad nadzorczych z zarządem i walnym zgromadzeniem w spółkach akcyjnych Skarbu Państwa; Widziane z trzech stron- opinie członków rad nadzorczych; Corporate Governance w ramach Narodowych Funduszy Inwestycyjnych; Wstępne wyniki badań sondażowych funkcjonowania nadzoru właścicielskiego w ramach programu NFI; Miejsce i rola nadzoru właścicielskiego w odniesieniu do spółek Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa; Nadzór właścicielski a rady nadzorcze w przedsiębiorstwie państwowym. Cz. III Efektywność nadzoru właścicielskiego: Struktura własności a efektywność nadzoru właścicielskiego; Nadzór właścicielski a systemy motywowania zarządów spółek; Problemy wynagradzania zarządów spółek kapitałowych w systemie nadzoru właścicielskiego; Nadmiar właścicielski nad przedsiębiorstwami objętymi bankowym postępowaniem ugodowym. Cz. IV Nadzór właścicielski- doświadczenia zagraniczne: System nadzoru właścicielskiego w polskim i niemieckim prawie handlowym; Niemiecki system nadzoru właścicielskiego; Nadzór właścicielski w Wielkiej Brytanii i USA; Próby reformowania brytyjskiego systemu nadzoru właścicielskiego; System nadzoru właścicielskiego w Korei Południowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis skrótów; Wstęp; Rozdział. Podstawy prawne funkcjonowania rachunkowości: 1.1. Bezpieczeństwo finansowe państwa a system rachunkowości; 1.2. Ustawa o rachunkowości regulacją ewidencji gospodarczej; 1.3. Elementy polityki rachunkowości; 1.4. Organizacja rachunkowości z wykorzystaniem programów finansowo-księgowych; Rozdział 2. Dostosowanie ewidencji w jednostkach sektora finansów publicznych do wytycznych ustawy o finansach publicznych: 2.1. Podmiotowy i przedmiotowy obszar rachunkowości budżetowej; 2.2. Specyfika systemu rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych; 2.3. Porównanie systemu rachunkowości sektora prywatnego i publicznego; Rozdział 3. Kontrola zarządcza – instrumentem zabezpieczającym stabilność sektora finansów publicznych: 3.1. Stabilność finansowa warunkiem rozwoju gospodarczego; 3.2. Kontrola wewnętrzna elementem procesu zarządzania; 3.3. Nowa jakość w zarządzaniu sektorem publicznym; 3.4. Pojemność informacyjna standardów kontroli zarządczej; 3.5. Powiązania kontroli zarządczej z rachunkiem kosztów działań; Rozdział 4. Audyt wewnętrzny w funkcji przeciwdziałania nadużyciom gospodarczym: 4.1. Definicja i znaczenie audytu wewnętrznego; 4.2. Audyt finansowy elementem audytu wewnętrznego; 4.3. Cechy jakościowe sprawozdań finansowych w kontekście nadużyć gospodarczych; 4.4. Przeciwdziałanie nadużyciom, korupcji i oszustwom gospodarczym; 4.5. Kodeks etyczny a zarządzanie ryzykiem nadużyć w jednostkach sektora publicznego; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Książka
W koszyku
O autorze; Przedmowa; CZĘŚĆ I. PODSTAWY WSPÓŁCZESNEGO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO Rozdział 1. Podstawy audytu 1.1. Historia i początki audytu 1.2. Struktura książki Rozdział 2. Powszechny zakres wiedzy audytu wewnętrznego 2.1. Co to jest CBOK? Doświadczenia z innych profesji 2.2. CBOK Fundacji Badawczej Instytutu Audytorów Wewnętrznych 2.3. Co powinien wiedzieć audytor wewnętrzny 2.4. Dalszy rozwój CBOK współczesnego audytu CZĘŚĆ II. ZNACZENIE MECHANIZMÓW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Rozdział 3. Zasady ramowe kontroli wewnętrznej: standard COSO 3.1. Znaczenie skutecznych mechanizmów kontroli wewnętrznej 3.2. Standardy kontroli wewnętrznej: tło historyczne 3.3. Zdarzenia prowadzące do powołania Komisji Treadwaya 3.4. Zasady ramowe kontroli wewnętrznej COSO 3.5. Pozostałe wymiary zasad ramowych kontroli wewnętrznej COSO 3.6. Wymagania w zakresie CBOK audytu Rozdział 4. Ustawa Sarbanesa-Oxleya i jej następstwa 4.1. Kluczowe elementy ustawy Sarbanesa-Oxleya 4.2. Dokonywanie przeglądów wymaganych w sekcji 404 na podstawie standardu AS 5 4.3. Zasady standardu AS 5 a audyt wewnętrzny 4.4. Oddziaływanie ustawy Sarbanesa-Oxleya Rozdział 5. Kolejne zasady ramowe kontroli wewnętrznej: CobiT 5.1. Wprowadzenie do CobiT 5.2. Zasady ramowe CobiT 5.3. Zastosowanie CobiT w ocenie mechanizmów kontroli wewnętrznej 5.4. Stosowanie CobiT w świetle ustawy SOX 5.5. Wytyczne w zakresie zasad ramowych zapewnienia CobiT 5.6. Szersze spojrzenie na CobiT Rozdział 6. Zarządzanie ryzykiem: COSO ERM 6.1. Podstawy zarządzania ryzykiem 6.2. COSO ERM: Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie 6.3. Kluczowe elementy COSO ERM 6.4. Inne wymiary COSO ERM: Cele zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie 6.5. Ryzyko na poszczególnych poziomach organizacyjnych 6.6. Podsumowanie informacji o COSO ERM 6.7. Audyt ryzyka i procesów COSO ERM 6.8. Szersze spojrzenie na zarządzanie ryzykiem i COSO ERM CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I PRZEPROWADZANIE AUDYTU WEWNĘTRZNEGO Rozdział 7. Przeprowadzanie skutecznego audytu wewnętrznego 7.1. Organizacja i planowanie audytu wewnętrznego 7.2. Czynności przygotowawcze audytu wewnętrznego 7.3. Rozpoczęcie audytu wewnętrznego 7.4. Opracowanie i przygotowanie programów audytu 7.5. Przeprowadzanie audytu wewnętrznego 7.6. Podsumowanie działań audytu w terenie 7.7. Przeprowadzanie indywidualnego audytu wewnętrznego Rozdział 8. Standardy profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego 8.1. Standardy profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego 8.2. Treść standardów IIA 8.3. Kodeksy etyki: IIA oraz ISACA Rozdział 9. Testowanie i ocena wyników audytu 9.1. Zbieranie odpowiednich dowodów audytu 9.2. Techniki szacowania i oceny w audycie 9.3. Ekspercki dobór próby w audycie wewnętrznym 9.4. Statystyczny dobór próby - wstęp 9.5. Dobór próby na podsta wie jednostki monetarnej 9.6. Dobór ilościowy i warstwowy dobór ilościowy 9.7. Inne techniki doboru próby w audycie 9.8. Skuteczne wykorzystanie doboru próby w audycie Rozdział 10. Programy audytu oraz określenie przestrzeni audytu 10.1. Określenie zakresu i celów przestrzeni audytu wewnętrznego 10.2. Ocena możliwości i celów audytu wewnętrznego 10.3. Ograniczenia czasowe i co do zasobów w przestrzeni audytu 10.4. "Sprzedawanie" przestrzeni audytu komitetowi audytu oraz kadrze zarządzającej 10.5. Tworzenie programów audytu: kluczowe elementy przestrzeni audytu 10.6. Przestrzeń audytu i utrzymanie programu Rozdział 11. Samoocena kontroli i benchmarking 11.1. Znaczenie samooceny kontroli 11.2. Model CSA 11.3. Uruchomienie procesu CSA 11.4. Ocena wyników CSA 11.5. Benchmarking a audyt wewnętrzny 11.6. Lepsze zrozumienie działań audytu wewnętrznego CZĘŚĆ IV. ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I ZARZĄDZANIE NIMI Rozdział 12. Regulaminy i tworzenie działu audytu wewnętrznego 12.1. Zakładanie działu audytu wewnętrznego 12.2. Regulamin audytu: uprawnienia komitetu i kierownictwa audytu 12.3. Budowanie zespołu audytu wewnętrznego 12.4. Metody organizacji działu audytu wewnętrznego 12.5. Zasady i procedury audytu wewnętrznego 12.6. Rozwój zawodowy: Budowanie silnego działu audytu wewnętrznego Rozdział 13. Kluczowe kompetencje audytu wewnętrznego 13.1. Znaczenie kluczowych kompetencji audytu wewnętrznego 13.2. Umiejętności przeprowadzania wywiadu 13.3. Umiejętności analityczne 13.4. Umiejętności testowania i analizy 13.5. Umiejętności dokumentowania 13.6. Sformułowane zalecenia oraz działania korygujące 13.7. Umiejętności komunikacyjne 13.8. Umiejętności negocjacyjne 13.9. Gotowość do nauki 13.10. Znaczenie podstawowych kompetencji audytora wewnętrznego Rozdział 14. Znajomość zarządzania projektami 14.1. Procesy zarządzania projektami 14.2. Zarządzanie programami i portfelem w PMBOK 14.3. Model dojrzałości organizacyjnej procesu 14.4. Korzystanie z zarządzania projektami w celu opracowania skutecznych planów audytu wewnętrznego 14.5. Najlepsze praktyki zarządzania projektami a audyt wewnętrzny Rozdział 15. Planowanie i przeprowadzenie audytu 15.1. Zrozumieć otoczenie: rozpoczęcie audytu 15.2. Dokumentowanie audytu i zrozumienie środowiska kontroli wewnętrznej 15.3. Odpowiednie przeprowadzenie procedur audytu 15.4. Podsumowanie audytu 15.5. Przeprowadzenie audytu Rozdział 16. Dokumentowanie rezultatów przez modelowanie procesów i sporządzanie dokumentów roboczych 16.1. Wymagania dotyczące dokumentacji audytu 16.2. Modelowanie procesu niezbędne dla audytorów 16.3. Dokumenty robocze audytu 16.4. Zarządzanie dokumentami audytu 16.5. Znaczenie dokumentacji audytu Rozdział 17. Raportowanie wyników audytu 17.1. Cele i rodzaje sprawozdań z audytu 17.2. Opublikowane sprawozdania z audytu 17.3. Cykl sprawozdawczości w ramach audytu 17.4. Skuteczne sposoby komunikacji w działaniach audytu 17.5. Sprawozdania i zrozumienie roli ludzi w procesie audytu CZĘŚĆ V. WPŁYW TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH NA AUDYT Rozdział 18. Ogólne zabezpieczenia systemów informatycznych i najlepsze praktyki ITIL 18.1. Znaczenie ogólnej kontroli IT 18.2. Usługa klient-serwer oraz ogólne mechanizmy kontroli mniejszych systemów 18.3. Komponenty i zabezpieczenia głównego systemu oraz starych systemów 18.4. Przeglądy ogólnych zabezpieczeń w klasycznych systemach 18.5. Wsparcie techniczne ITIL i dobre praktyki infrastruktury pomocniczej 18.6. Dobre praktyki obsługi technicznej 18.7. Audyt zarządzania infrastrukturą informatyczną 18.8. Wymagania CBOK stawiane audytorowi w odniesieniu do ogólnych zabezpieczeń informatycznych Rozdział 19. Przegląd i ocena mechanizmów bezpieczeństwa aplikacji informatycznych 19.1. Elementy zabezpieczeń aplikacji informatycznych 19.2. Wybór aplikacji do przeglądu 19.3. Wstępne kroki przeprowadzenia przeglądu mechanizmów kontrolnych aplikacji 19.4. Zakończenie audytu mechanizmów kontrolnych aplikacji informatycznej 19.5. Przykład przeglądu aplikacji: system budżetowania klient-serwer 19.6. Audyt programów w trakcie tworzenia 19.7. Znaczenie przeglądu mechanizmów kontrolnych w programach informatycznych Rozdział 20. Zapewnienie cyberbezpieczeństwa i prywatności 20.1. Podstawy bezpieczeństwa sieci informatycznych 20.2. Zagadnienia związane z prywatnością systemów informatycznych 20.3. Audyt bezpieczeństwa i prywatności informatycznej 20.4. Bezpieczeństwo i prywatność w dziale audytu 20.5. Podstawy PCI-DSS 20.6. Rola audytu dotycząca prywatności i cyberbezpieczeństwa Rozdział 21. Narzędzia i techniki komputerowe stosowane w audycie 21.1. Rozumienie komputerowych narzędzi i technik wspomagających audyt 21.2. Określenie potrzeby zastosowania narzędzi CAATT 21.3. Narzędzia oprogramowania CAATT 21.4. Wybór odpowiednich procesów CAATT 21.5. Etapy tworzenia skutecznego CAATT 21.6. Wykorzystanie CAATT do zebrania dowodów Rozdział 22. Planowanie ciągłości biznesowej i odzyskiwanie sprawności po awarii systemu informatycznego 22.1. Awaria informatyczna i planowanie ciągłości biznesowej dzisiaj 22.2. Przegląd procesów planowania ciągłości biznesowej 22.3. Tworzenie planu ciągłości działania informatycznego (BCP). 22.4. Planowanie ciągłości biznesowej i umowy poziomu świadczenia usług 22.5. Nowsze technologie planowania ciągłości biznesowej: techniki mirroringu danych 22.6. Przegląd planów ciągłości działania 22.7. Przyszłość planowania ciągłości działania firmy CZĘŚĆ VI. AUDYT A ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM Rozdział 23. Komunikacja z komitetem audytu rady nadzorczej 23.1. Rola komitetu audytu 23.2. Organizacja i karty komitetu audytu 23.3. Ekspert finansowy komitetu audytu a audyt 23.4. Obowiązki komitetu audytu wobec audytu 23.5. Komitet audytu i jego zewnętrzni audytorzy 23.6. Programy informatora i kodeksy postępowania 23.7. Inne zadania komitetu audytu Rozdział 24. Etyka i programy informatorów 24.1. Zasady etyczne, zgodność i ład korporacyjny w przedsiębiorstwie 24.2. Kodeks postępowania w przedsiębiorstwie 24.3. Funkcja informatora i infolinia 24.4. Przeprowadzanie audytu funkcjonowania etyki w przedsiębiorstwie 24.5. Poprawa praktyk ładu korporacyjnego Rozdział 25. Wykrywanie oszustw i prewencja 25.1. Zrozumienie i rozpoznanie oszustwa 25.2. Oznaki oszustwa, na które audytorzy powinni zwrócić uwagę 25.3. Rola rachunkowości publicznej w wykrywaniu oszustw 25.4. Standardy IIA dotyczące wykrywania nadużyć i prowadzenia dochodzenia 25.5. Dochodzenia w sprawie nadużyć prowadzone przez audytorów 25.6. Procesy zapobiegania oszustwom informatycznym 25.7. Wykrycie oszustwa przez audytora Rozdział 26. Wymagania zgodności z HIPAA, GLBA i innymi ustawami 26.1. HIPAA: ochrona zdrowia i dużo więcej 26.2. Zasady audytu według ustawy Gramma-Leacha-Blileya 26.3. Wymagania innych przepisów dotyczących poufności i bezpieczeństwa danych osobowych CZĘŚĆ VII. PROFESJONALNY AUDYTOR WEWNĘTRZNY Rozdział 27. Certyfikaty zawodowe: CIA, CISA i inne 27.1. Wymagania stawiane Certyfikowanemu audytorowi wewnętrznemu 27.2. Co oprócz CIA: inne certyfikaty IIA 27.3. Wymagania dotyczące certyfikatu audytora systemów informatycznych (CISA) 27.4. Certyfikacja na tytuł Certified Information Security Manager 27.5. Certyfikowany biegły ds. przestępstw i nadużyć gospodarczych 27.6. Certyfikat w dziedzinie bezpieczeństwa teleinformatycznego CISSP 27.7. Certyfikat audytora ASQ 27.8. Inne certyfikaty audytorów Rozdział 28. Audytorzy jako konsultanci przedsiębiorstwa 28.1. Standardy zespołu audytu działającego jako grupa doradcza przedsiębiorstwa 28.2. Rozpoczęcie świadczenia usług konsultingowych przez zespół audytu 28.3. Zapewnienie rozdzielenia obowiązków z zakresu audytu i doradztwa 28.4. Najlepsze praktyki konsultingowe 28.5. Rozszerzone usługi audytu świadczone kierownictwu Rozdział 29. Ciągłe badanie zapewnienia zgodności i XBRL 29.1. Wdrożenie ciągłego badania zapewnienia zgodności 29.2. Korzyści czerpane z narzędzi CAA 29.3. XBRL: rozszerzalny język sprawozdawczości finansowej oparty na Internecie 29.4. Hurtownie danych, wydobywanie danych i OLAP 29.5. Nowe technologie, ciągłe zamknięcie ksiąg a audyt CZĘŚĆ VIII. WYMAGANIA CBOK DOTYCZĄCE PROFESJONALNEJ KONWERGENCJI AUDYTU Rozdział 30. ISO 27001, ISO 9000 i inne normy międzynarodowe 30.1. Znaczenie standardów ISO w dzisiejszym globalnym świecie 30.2. Przegląd norm ISO 30.3. Audyt systemów zarządzania jakością ISO 19011 30.4. Normy ISO a audytorzy Rozdział 31. Audyt zapewnienia jakości i normy ASQ 31.1. Obowiązki i odpowiedzialność audytorów jakości 31.2. Rola audytora jakości 31.3. Wykonanie audytów jakości ASQ 31.4. Audytorzy jakości a audytor IIA 31.5. Przeglądy zapewnienia jakości wykonywane przez funkcje audytu 31.6. Uruchomienie przeglądu QA audytu 31.7. Przyszłe kierunki prowadzenia audytu zapewnienia jakości Rozdział 32. Six Sigma i odchudzone techniki 32.1. Historia i koncepcje Six Sigma 32.2. Wdrożenie Six Sigma 32.3. Odchudzona Six Sigma 32.4. Audyt procesów Six Sigma 32.5. Six Sigma w działalności audytorów Rozdział 33. Międzynarodowe standardy audytu i rachunkowości 33.1. Międzynarodowe standardy audytu i rachunkowości: jak do tego doszliśmy? 33.2. Konwergencja standardów sprawozdawczości finansowej 33.3. IFRS: co audytorzy muszą wiedzieć 33.4. Międzynarodowe normy audytu 33.5. Kolejne etapy w normach dotyczących audytu Rozdział 34. CBOK dla współczesnego audytora 34.1. Część pierwsza: Podstawy współczesnego audytu wewnętrznego 34.2. Część druga: Znaczenie mechanizmów kontroli wewnętrznej 34.3. Część trzecia: Planowanie i przeprowadzanie audytu wewnętrznego 34.4. Część czwarta: Organizowanie działań audytu wewnętrznego i zarządzanie nimi 34.5. Część piąta: Wpływ technologii informatycznych na audyt 34.6. Część szósta: Audyt a zarządzanie przedsiębiorstwem 34.7. Część siódma: Profesjonalny audytor wewnętrzny 34.8. Część ósma: Wymagania CBOK dotyczące profesjonalnej konwergencji audytu 34.9. CBOK dla audytorów; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znormalizowany system zarządzania jakością jako zasób przedsiębiorstwa. 2. Determinanty i kierunki oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 3. Obligatoryjne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 4. Fakultatywne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 5. Metodyka badań empirycznych. 6. Uwarunkowania i wartość oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach. 7. Związki pomiędzy zmiennymi określającymi przesłanki wprowadzania oraz uwarunkowania i efekty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sektor Publiczny w Praktyce. Ustrój i organizacja)
Zawiera: O autorach; Wykaz skrótów; Bibliografia; Wstęp; Rozdział I. Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej 1. Pojęcie organizacji i zarządzania 2. Rodowód i ewolucja administracji publicznej 3. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań Rozdział II. Kierownictwo 1. Kierownictwo jako instytucja prawna 2. Kierownictwo jako zagadnienie organizacyjne i zarządcze Rozdział III. Planowanie strategiczne i polityka rozwojowa 1. Czym jest planowanie 2. Najważniejsze metody planowania strategicznego 3. Instrumenty prawne 4. Narzędzia do zarządzania strategicznego w samorządach 5. Ewaluacja 6. Błędy polskich strategii samorządowych Rozdział IV. Realizacja zadań publicznych 1. Uwagi ogólne 2. Formy organizacyjno-prawne realizacji zadań publicznych 3. Zlecanie zadań podmiotom zewnętrznym 4. Współtworzenie zadań publicznych Rozdział V. Zarządzanie projektami w administracji publicznej 1. Czym jest projekt i jak nim zarządzać 2. Zespół projektowy 3. Biuro zarządzania projektami i jego funkcjonalności 4. Zasady opracowywania projektu 5. Projekty publiczne 6. Zarządzanie problemowe Rozdział VI. Partycypacja społeczna 1. Partycypacja społeczna/obywatelska – definicja zjawiska 2. Infrastruktura partycypacji społecznej 3. Społeczeństwo obywatelskie 4. Budżet obywatelski jako przejaw partycypacji społecznej 5. Idea prawa do miasta 6. Nowe miejsce organizacji pozarządowych Rozdział VII. Doradztwo w administracji publicznej 1. Istota doradztwa w administracji publicznej 2. Podstawy prawne działalności doradczej 3. Organizacje międzynarodowe świadczące usługi doradcze 4. Organizacje krajowe świadczące usługi doradcze Rozdział VIII. Zarządzanie jakością w administracji publicznej 1. Geneza zarządzania jakością 2. Czym jest jakość w administracji publicznej 3. Systemy zarządzania jakością w administracji publicznej 3.1. ISO 3.2. Analiza rozwoju instytucjonalnego urzędu 3.3. Wspólnotowa Metoda Oceny – CAF 4. Narzędzia wykorzystywane do zarządzania jakością w administracji publicznej 4.1. Tajemniczy klient 4.2. Benchmarking 4.3. Narzędzia partycypacyjne w zarządzaniu publicznym 4.4. Narzędzia kwestionariuszowe Rozdział IX. Kontrola zarządcza 1. Uwagi ogólne 2. Zasady i cele kontroli zarządczej 3. Poziomy kontroli zarządczej 4. Standardy kontroli zarządczej 5. Zarządzanie ryzykiem Rozdział X. Audyt wewnętrzny 1. Definicja i istota audytu wewnętrznego 2. Podstawy prawne audytu wewnętrznego 3. Zasady i cele audytu wewnętrznego 4. Organizacja audytu wewnętrznego 5. Praktyka funkcjonowania audytu wewnętrznego Rozdział XI. Informacja i dane publiczne 1. Prawne podstawy funkcjonowania informacji publicznej 2. Zasada jawności w samorządzie terytorialnym 3. Nowe formy zbierania informacji na temat realizowanych zadań publicznych 4. Rozwój sztucznej inteligencji (AI) w administracji publicznej Rozdział XII. Organizacja urzędu 1. Schemat organizacyjny i zespół 2. Reguły organizacyjne. Statut i regulamin 3. Definicja obszarów wspólnych i odrębnych rządu i administracji samorządowej 4. Centra usług wspólnych 5. Komunikacja w administracji publicznej Rozdział XIII. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej 1. Podstawy prawne zarządzania zasobami ludzkimi 2. Systemy motywacyjne w administracji publicznej 3. Systemy oceniające 4. Doskonalenie kadr, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji 5. Ogólna charakterystyka zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział XIV. Zarządzanie kryzysowe – „nowe” wyzwanie administracji publicznej 1. Prawne podstawy zarządzania kryzysowego 2. Praktyczne aspekty zarządzania kryzysowego na szczeblu wykonawczym 3. Pandemia COVID-19 w Polsce na tle zasad zarządzania kryzysowego Rozdział XV. Najnowsze trendy w zarządzaniu publicznym 1. Zarządzanie centrum miasta jako odpowiedź na silosowość działania administracji publicznej 2. Zarządzanie wartością publiczną 3. Policy Lab 4. Interwencje behawioralne; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej