Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(801)
ebookpoint BIBLIO
(17)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(784)
Publikacje naukowe
(215)
Publikacje fachowe
(150)
E-booki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Poradniki i przewodniki
(18)
Czasopisma
(13)
Audiobooki
(5)
Publikacje informacyjne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(565)
dostępne
(534)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(565)
Czytelnia
(574)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Huczek Marian (1939-2023)
(14)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Grabiec Olimpia (1975- )
(12)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(10)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Nowak Edward (1951- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Antonowicz Paweł
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Szymonik Andrzej (1952- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Sierpińska Maria (1950- )
(6)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Suchar Marek (1954- )
(5)
Borowiecki Ryszard
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Gajewska Paulina
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Hamrol Adam (1952- )
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Machała Robert
(4)
Michalski Grzegorz
(4)
Monkiewicz Jan (1949- )
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Bryx Marek
(3)
Bylok Felicjan
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Dylewski Marek (1965- )
(3)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Janczewski Jerzy
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Kramer Józefa (1930- )
(3)
Madyda Aneta
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Sitek Marcin
(3)
Supernat Jerzy (1951- )
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Wierzbicka Ewa
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Antczak Zbigniew
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bangs David H. Jr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Buzek Ludgarda (1935- )
(2)
Bławat Franciszek (1945- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(209)
2000 - 2009
(414)
1990 - 1999
(141)
Okres powstania dzieła
2001-
(148)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(813)
Rosja
(6)
Wielka Brytania
(2)
nieznany (a)
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(815)
rosyjski
(7)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(263)
Zarządzanie
(150)
Kadry
(66)
Zarządzanie strategiczne
(65)
Organizacja
(54)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(51)
Marketing
(47)
Zarządzanie jakością
(47)
Banki
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(39)
Innowacje
(37)
Zarządzanie finansami
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(35)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(35)
Finanse
(33)
Zarządzanie ryzykiem
(33)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zatrudnienie
(31)
Motywacja pracy
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
Planowanie strategiczne
(26)
Płaca
(26)
Decyzje
(24)
Polityka zatrudnienia
(23)
Analiza strategiczna
(22)
Inwestycje
(22)
Kultura organizacyjna
(22)
Ocena pracowników
(22)
Teoria organizacji
(22)
Menedżerowie
(21)
Rachunkowość zarządcza
(21)
Rynek finansowy
(21)
Controlling
(20)
Konkurencja
(20)
Konkurencyjność
(20)
Otoczenie firmy
(20)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(19)
Kapitał
(19)
Zarządzanie projektami
(19)
Globalizacja
(18)
Praca
(18)
Rachunkowość
(18)
Ryzyko
(18)
Wartość ekonomiczna
(18)
Informacja gospodarcza
(17)
Koszty
(17)
Usługi
(17)
Jakość produktu
(16)
Rynek pracy
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Organizacja ucząca się
(15)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(15)
Rekrutacja pracowników
(15)
Rynek kapitałowy
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Turystyka
(14)
Efektywność ekonomiczna
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(13)
Logistyka
(13)
Produkcja
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Marketing strategiczny
(12)
Polityka płacowa
(12)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Jakość usług
(11)
Kapitał ludzki
(11)
Sprawozdawczość finansowa
(11)
Fundusze strukturalne UE
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Przedsiębiorstwo usługowe
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Łańcuch dostaw
(10)
Analiza SWOT
(9)
Analiza finansowa
(9)
Audyt wewnętrzny
(9)
Badania marketingowe
(9)
Bilans księgowy
(9)
Etyka biznesu
(9)
Finanse publiczne
(9)
Holdingi
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Jakość
(9)
Konsumenci
(9)
Marketing cyfrowy
(9)
Przywództwo
(9)
Public relations
(9)
Ryzyko finansowe
(9)
Siła robocza
(9)
Służba zdrowia
(9)
Ubezpieczenia
(9)
Zarządzanie kryzysowe
(9)
Gospodarka
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Innowacje organizacyjne
(8)
Internet
(8)
Leasing
(8)
Temat: czas
2001-
(135)
1989-2000
(46)
1901-2000
(21)
1945-1989
(6)
1989-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(147)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Europa
(3)
Niemcy
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Czechy
(2)
Japonia
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(271)
Opracowanie
(134)
Praca zbiorowa
(105)
Monografia
(50)
Poradnik
(45)
Case study (studium przypadku)
(15)
Raport z badań
(13)
Materiały pomocnicze
(12)
Czasopismo naukowe
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Materiały konferencyjne
(9)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Encyklopedia
(5)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuły
(1)
Dane statystyczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Tezaurus
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(626)
Zarządzanie i marketing
(522)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(31)
Transport i logistyka
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Filozofia i etyka
(6)
Psychologia
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Matematyka
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
826 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka usług zarządzania aktywami. 2. Uwarunkowania prawne funkcjonowania przredsiębiorstw zarządzających aktywami w Plsce. 3. Rozwój rynku zarządzania aktywami w Polsce. 4. Standardy pomiaru i prezentacji wyników inwestycyjnych. 5. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstw zarządzających aktywami w Polsce. 6. Oferta polskich przedsiębiorstw zarządzających aktywami. 7. Perspektywy rozwoju przedsiębiorstw zarządzających aktywami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział I. Systematyzacja aparatu pojęciowego: 1. Pojęcie i etapy audytu; 2. Zakres podmiotowy i przedmiotowy audytu; 3. Ustalenia i dowody audytu; 4. Wyznaczenia i kryteria audytu; Rozdział II. Typologia audytu i jego sprawność: 1. Rodzaje audytu; 2. Sprawność, zasady i funkcje audytu; 3. Ryzyko audytu; Rozdział III. Planowanie i realizacja audytu: 1. Planowanie zakresu podmiotowego i przedmiotowego audytu; 2. Planowanie czasu realizacji zadań audytowych; 3. Określenie profilu kompetencji audytorów; 4. Ustalenie istotności w procesie audytu; 5. Ustalenie źródeł dowodów audytu i sposobu prezentacji wyników; Rozdział IV. Rodzaje badań audytowych: 1. Audyt zarządzania wiedzą; 2. Audyt efektywności organizacji; 3. Audyt prawidłowości planowania; 4. Audyt struktury organizacyjnej; 5. Audyt sposobów motywowania pracowników; 6. Audyt informacji pozafinansowych; 7. Audyt systemu przeciwdziałania korupcji, oszustwom i praniu pieniędzy; 8. Audyt finansowy. Założenia ogólne; 9. Analiza wskaźników finansowych; 10. Wykrywanie nierzetelnych praktyk księgowych; Rozdział V. Problemy audytu; Zakończenie; Załącznik; Standardy audytu wewnętrznego dla jednostek sektora; finansów publicznych; Wykaz literatury; Publikacje on-line; Wykaz aktów prawnych; Orzecznictwo; Spis rysunków i tabel; Skorowidz rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2. Planowanie badania marketingowego, 3. Budowa narzędzia pomiarowego, 4. Sposoby pomiarów marketingowych, 5. Podstawowe zastosowanie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Sieć bezpieczeństwa finansowego: 1.1. Pojęcie sieci bezpieczeństwa finansowego; 1.2. Elementy sieci bezpieczeństwa finansowego; 1.3. Rola banku centralnego w funkcjonowaniu sieci bezpieczeństwa finansowego; Rozdział 2 Wybrane funkcje banków centralnych: 2.1. Funkcja emisyjna oraz banku banków; 2.2. Prowadzenie polityki pieniężnej; 2.3. Działanie na rzecz stabilności finansowej i nadzór makroostrożnościowy; 2.4. Zaangażowanie w nadzorowanie działalności pojedynczych podmiotów; 2.5. Polityka informacyjna jako działanie równoległe do pełnionych przez bank centralny funkcji; Rozdział 3 Bank centralny jako podmiot odpowiedzialny za zarządzanie kryzysowe: 3.1. Rola banku centralnego w kryzysie - wczoraj i dziś 77 3.2. Modyfikacje narzędzi polityki pieniężnej w obliczu kryzysu 78 3.3. Doświadczenia banków centralnych w działaniach antykryzysowych - przegląd literatury 80 3.4. Banki centralne jako organy resolution 82 Rozdział 4 Zadania banków centralnych w ramach krajowych sieci bezpieczeństwa finansowego: 4.1. Zadania banków centralnych spoza strefy euro; 4.2. Zadania banków centralnych strefy euro; Rozdział 5 Banki centralne UE spoza strefy euro podczas pierwszej fali COVID-19 - analiza empiryczna: 5.1. Szybkość reagowania banków centralnych; 5.2. Kluczowe kierunki działań banków centralnych; 5.3. Działania banków centralnych w obszarze polityki pieniężnej; 5.4. Działania banków centralnych w obszarze polityki mikroostrożnościowej; 5.5. Działania banków centralnych w obszarze polityki makrostrożnościowej; Rozdział 6 Banki centralne strefy euro podczas pierwszej fali COVID-19 - analiza empiryczna: 6.1. Działania podejmowane przez Europejski Bank Centralny; 6.2. Działania podejmowane przez krajowe banki centralne strefy euro; Wnioski - nowy obraz banków centralnych w UE?; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks: Część I - działania banków centralnych UE spoza strefy euro; Aneks I - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Bułgarii; Aneks II - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Chorwacji; Aneks III - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Czech; Aneks IV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Danii; Aneks V - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Polski; Aneks VI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Rumunii; Aneks VII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Szwecji; Aneks VIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Węgier; Aneks: Część II - działania banków centralnych UE strefy euro; Aneks I - środki antykryzysowe wdrożone przez Europejski Bank Centralny; Aneks II - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Austrii; Aneks III - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Belgii; Aneks IV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Cypru; Aneks V - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Estonii; Aneks VI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Finlandii; Aneks VII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Francji; Aneks VIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Grecji; Aneks IX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Hiszpanii; Aneks X - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Holandii; Aneks XI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Irlandii; Aneks XII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Litwy; Aneks XIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Luksemburga; Aneks XIV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Łotwy; Aneks XV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Malty; Aneks XVI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Niemiec; Aneks XVII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Portugalii; Aneks XVIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Słowacji; Aneks XIX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Słowenii; Aneks XX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Włoch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / red. nauk. Jerzy Węcławski. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006. - 445 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Wpływ ustawodawstwa na kształtowanie nowoczesnego sektora bankowego 2. Sektor bankowy w okresie transformacji 3. Stabilność sektora bankowego 4. Nowe regulacje dotyczące wymagań kapitałowych wobec banków 5. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju sektora bankowego w Polsce 6. Polski sektor bankowy na tle sektorów bankowych państw Unii Europejskiej - analiza porównawcza (wybrane zagadnienia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość : zagadnienia podstawowe / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Zofia Zawadzka. - Nowe wydanie zaktual. i rozszerz. - Warszawa : Poltext, 2010. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I System bankowy i jego otoczenie: Banki i system bankowy; Polityka pieniężna banku centralnego i rynek pieniężny; Nadzór na działalnością bankową w Polsce. Cz. II Operacje bankowe: Operacje kredytowo-depozytowe; Operacje zagraniczne; Operacje bankowości elektronicznej; Operacje bankowości inwestycyjnej; Sekuratyzacja; Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Zarządzanie bankiem komercyjnym: Cele polityki bankowej; Kapitał własny banku; Strategia marketingowa banków komercyjnych; Ocena działalności banku; Cz. IV Ryzyko bankowe: Pojęcie i rodzaje ryzyka bankowego; Ryzyko płynności; Ryzyko kredytowe; Ryzyko kraju; Ryzyko stopy procentowej; Ryzyko walutowe; Ryzyko operacyjne; Modele VaR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Bankowca)
1. Bankowość rynkowa, 2. Tradycja bankowości publicznej, 3. Globalizacja bankowości międzynarodowej, 4. Konglomeraty finansowe jako podstawowa forma bankowości międzynarodowej, 5. Standardy bankowości międzynarodowej, 6. Instrumenty finansowe bankowości międzynarodowej, 7. Corporte governance w bankowości międzynarodowej, 8. Zarządzanie ryzykiem systemowym bankowości międzynarodowej, 9. Międzynarodowe rynki finansowe, 10. Perspektywy bankowości międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
Autor
Gatunek
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Poltext, 1999. - 213, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm + dyskietka.
Wstęp; Czy planowanie może być czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa?; Jak planować w przedsiębiorstwie; Co to jest biznes plan?; Proponowany wzór biznes planu; Plan finansowy; Biznes plan firmy "CEGBUD"; Plan restrukturyzacji; Komputerowy program BPLAN-2. Aneksy: 1. Lista potencjalnych szans, zagrożeń oraz słabych i silnych stron; 2. Przeciętne wartości wskaźników finansowych; 3. Program multimedialnego treningu menedżerskiego "Zasady konstrukcji planu działania firmy symulacje komputerowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej