Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(211)
Forma i typ
Książki
(208)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(181)
dostępne
(123)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(126)
Czytelnia
(184)
Autor
Kiełtyka Leszek
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Lipka Anna
(3)
Stankiewicz Marek Jacek
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Władysław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kondak Anna
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Podsiadlik Aleksandra
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Targalski Jan
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Afuah Allan
(1)
Aluchna Maria
(1)
Apgar David
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Baran Michał
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Broda Jerzy
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bućko Józef
(1)
Cameron Nancy Foy
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chrabański Karol
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Contiego Dave
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doh Jonathan
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dunn Al
(1)
Duraj Jan
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fertsch Marek
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gałach Adam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(177)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(210)
nieznany (d)
(1)
Język
polski
(211)
Temat
Przedsiębiorstwo
(163)
Zarządzanie
(37)
Zarządzanie wiedzą
(30)
Zarządzanie strategiczne
(24)
Kadry
(20)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(20)
Innowacje
(19)
Organizacja
(16)
Globalizacja
(15)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Internet
(13)
Menedżerowie
(13)
Zarządzanie jakością
(12)
Konkurencja
(9)
Logistyka
(9)
Gospodarka
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Informatyka
(8)
Organizacja ucząca się
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Decyzje
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Marketing
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Controlling
(6)
Inwestycje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Polska
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Analiza strategiczna
(5)
Ekorozwój
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Jakość
(5)
Kapitał
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Przedsiebiorstwo
(5)
Turystyka
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Baza danych
(4)
Franchising
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przywództwo
(4)
Płaca
(4)
Rynek pracy
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Unia Europejska
(4)
Analiza wartości
(3)
Benchmarking
(3)
Finanse
(3)
Inteligencja sztuczna
(3)
Komputery
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Koszty
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nieruchomości
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Outsourcing
(3)
Podatek
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(3)
Public relations
(3)
Rachunkowość
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Upadłość
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Banki
(2)
Blogi
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Factoring
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Forfaiting
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Leasing
(2)
Marka*
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Multimedia
(2)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
211 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 578)
1. Stan i kierunki zmian perspektywy zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie: Idea zrównoważonego rozwoju jako wyzwanie dla przedsiębiorstwa; Perspektywa konkurencyjna zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie; Perspektywa środowiska zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie; Perspektywa społeczna zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie; 2. Zewnętrzne uwarunkowania realizacji idei zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie: Rodzaje zewnętrznych uwarunkowań realizacji idei zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie; Proces instytucjonalizacji wpływu na przedsiębiorstwa; 3. Arządzanie zrównoważonym rozwojem w przedsiębiorstwie- przegląd badań i synteza zintegrowanej perspektywy: Badania społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w Unii Europejskiej po 2000 roku; "Wzmocnienie udziału biznesu w kształtowaniu zrównoważonego rozwoju w krajach Europy Środkowej i Wschodniej"- badania własne; Synteza procesu realizacji zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwie- ujęcie zintegrowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Abecadło przedsiębiorstwa: 1. Istota i zakres funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Organizacyjne i produkcyjne aspekty działalności przedsiębiorstwa, 3. Potencjał przedsiębiorstwa. Cz.II Zmieniające się przedsiębiorstwo: 4. Odnawianie przedsiębiorstwa, 5. Globalizacja przedsiębiorstwa. Cz.III Współczesne i przyszłe zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem: 6. Podstawy zarządzania, 7. wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota międzynarodowego zarządzania: Problem; Przedmiot i zakres międzynarodowego zarządzania; Globalizacja działalności przedsiębiorstw; Osnowa teoretyczna; Metoda obserwacji przedsiębiorstwa w działaniu; Internacjonalizacja zarządzania wg koncepcji Betriebswirts chaftslehre (BWL); Podsumowanie i uzupełnienie: Wykład międzynarodowego zarządzania. 2. Wymiar zarządzania międzynarodowego w filozofii biznesu: Problem; Umiędzynarodowienie zarządzania strategicznego; Międzynarodowe zarządzanie marketingowe; Efektywność działania korporacji transnarodowych; Konkurencyjność międzynarodowa w perspektywie zarządzania Podsumowanie i uzupeł. 3. Zarządzanie na skrzyżowaniu kultur: Problem; Kolizje kulturowe- zarządzanie różnicami kulturowymi; Po równania międzynarodowe w zarządzaniu; Zarządzanie europejskie; Negocjacje jako proces zarządzania między narodowego; Wsparcie systemów zarządzania na gruncie filozoficznym i etycznym; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych; Podsum. i uzupeł. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w skali międzynarodowej: Problem; Kryteria wyróżniające międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi; Przywództwo a zarządzanie międzynarodowe; Funkcje międzynarodowych menedżerów; Doskonalenie menedżerów w perspektywie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa; Globalny menedżer; Strategiczna rola międzynarodowego zarządzania zasobami ludzki mi; Podsum. i uzupeł.: kadra japońskich przedsiębiorstw sogo-shosha. 5. Przedsiębiorczość międzynarodowa: Problem; Przedsiębiorczość a przedsiębiorczość międzynarodowa; Poziomy przedsiębiorczości; Zarządzanie przedsiębiorczością; Przedsiębiorczość, przedsiębiorcze wykorzystanie zasobów a konkurencyjność; Przedsiębiorczość międzynarodowa jako internacjonalizacja małych przedsiębiorstw; Podsum. i uzupeł. Zakończenie: Polskie priorytety w zarządzaniu międzynarodowym: Problem; Przeszczepialność systemów zarządzania pod wpływem bezpośrednich inwestycji zagranicznych Zagraniczne studia menedżerskie; Bariery na rynku Unii Europejskiej; Uwagi o polskim modelu zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Relacje transakcyjne i kooperacyjne z interesariuszami a rozwój przedsiębiorstwa. 2. Uwarunkowania prawne (regulacje) a możliwości zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. 3. Uwarunkowania (relacje) finansowe jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw. 4. Aspekty społeczne, etyczne i ekologiczne w relacjach przedsiębiorstwa z jego interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych; Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku; Features of models of organization and management cash flow contemporary economy; Zarządzanie uczelnią wyższą - rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki; Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych; Typology and segmentation of households on financial market in Poland; Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie; Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą; Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych; Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego; Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP; Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Эволюция сетевой концепции в экономике; Rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnej organizacji; Wzornictwo przemysłowe a wartość dla klienta; Znaczenie komunikacji marketingowej marek własnych sieci handlowych w Polsce; Изучение случаев относящихся к избранию методик коммуникации торговой фирмы с окружением; Marketing internetowy a kampania społeczna; Rola i znaczenie elementów werbalnych w reklamie; Istota i uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu; Социалъная ответственностъ бизнеса в условиях кризиса; Оценка рисков инвестирования доходов домашних хозяйств (украинские реалии); System oceny pracowników elementem zarządzania przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu; Social media marketing – współczesna biznesowa konieczność; Rola marketingu komunikacyjnego w budowaniu relacji inwestorskich przedsiębiorstwa; Internet jako narzędzie komunikacji na rynku globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rowój przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem; Otoczenie; Główne czynniki otoczenia - szanse i zagrożenia wpółczesnego przedsiebiorstwa; Globalizacja i regionalizacja; Wspólczesny klient; Inwestycje bezpośrednie jako czynnik dynamizujący otoczenie; Czynniki wewnetrzne przedsiębiorstwa kształtujące jego zdolność do konkurowania; Istota konkurencyjności przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw; Dystrybucja i komunikacja; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie ryzykiem; Wybory strategiczen - uwarunkowania przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu miedzynarodowym; Ogólne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa; Startegie umiędzynarodowienia; Wybor strategii umiedzynarodowien ia i jego następstwa dla przedsiebiorstwa; Umiędzynarodowienia polskich przedsiebiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
1. Kierunki badań nad zarządzaniem małymi i średnimi przedsiębiorstwami: Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce; Badania małych i średnich przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Zmiany kultury organizacyjnej przedsiębiorstw- wyniki badań empirycznych; Stan innowacyjności przedsiębiorstw i jej perspektywy (na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw subregionu tarnobrzeskiego; Budowa przewagi konkurencyjnej przez małe i średnie przedsiębiorstwa poprzez działalność proekologiczną; 2. Przedsiębiorczość oraz rozwój zasobów kadrowych w małych i średnich przedsiębiorstwach: Zarządzanie przedsiębiorczością w MSP; Jakościowa analiza porównawcza. Konceptualizacja przedsiębiorczości akademickiej; Wsparcie przedsiębiorczości studenckiej na podstawie studium przypadku Uniwersytetu w Coventry; Identyfikacja form zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach budowlanych w świetle wyników badań empirycznych; System motywowania kadr menedżerskich w MSP; Kompetencje jako główny element kapitału ludzkiego w małym przedsiębiorstwie ( na przykładzie regionu tarnobrzeskiego); 3. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw: Analiza warunków ograniczających rozwój małych i średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w regionach zmarginalizowanych; Wpływ form opodatkowania podatkiem dochodowym na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw; Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem a polityka rachunkowości; Wpływ transferu technologii na tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw akademickich w świetle wyników badań; Wewnętrzne uwarunkowania potencjału do zmian w małych i średnich przedsiębiorstwach powiatu tarnobrzeskiego; 4. Perspektywy wykorzystania współpracy w podnoszeniu konkurencyjności firm sektora MSP: Elementy kapitału relacyjnego oddziałujące na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa; Wewnętrzne uwarunkowania współdziałania gospodarczego małych przedsiębiorstw; Współpraca przedsiębiorstw warunkiem rozwoju innowacyjnego sektora MSP w Polsce; Procesy umiędzynarodowienia małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Słowo wstępne; 2. X lat Wyższej Szkoły ekonomii i Administracji w Bytomiu; 3. Chrześcijańskie źródła europejskiej kultury prawnej; 4. Kilka uwag o wzajemnym stosunku państwa i samorządu terytorialnego; 5. Polityka społeczna wobec przemian demograficznych; 6. Wkład Józefa Wybickiego w rozwój polskiej myśli ekonomicznej; 7. Ład konkurencji a szanse małych przedsiębiorstw; 8. Zarządzanie kapitałem społecznym główną przesłanką metodologiczną organizowania zgrupowań sieciowych - klastrów; 9. Rozumienie logistyki. Aspekty naukowe i praktyczne; 10. Controlling jako metoda ograniczenia ryzyka inwestycyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie działaniami logistycznymi / Franciszek Kapusta. - Poznań, Wrocław : Wydawnictwo Forum Naukowe, 2006. - 278 s. : tab., rys. ; 21 cm.
1. Logistyka i istota zarządzania działaniami logistycznymi, 2. Infrastruktura i jej znaczenie w działaniach logistycznych, 3. System logistyczny przedsiębiorstwa i jego struktura, 4. Logistyka w ujęciu funkcjonalnym według faz przepływu produktu, 5. Miejsce i rola logistyki w obsłudze klienta, 6. Lokalizacja obiektów logistycznych, 7. Transport, 8. Składy i składowanie, 9. Zapasu i ich kontrola, 10. Organizacja logistyki w przdsiębiorstwie, 11. Logistyka w analizie działalności firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstwa. 2. Majątek przedsiębiorstwa i jego finansowanie. 3. Krótkoterminowe zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. 4. Długoterminowe zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. 5. Kształtowanie wyniku finansowego przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota finansów przedsiębiorstw, 2. Przedsiębiorstwo, 3. Finanse przedsiębiorstw, 4. Źródła informacji dla bieżącego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, 5. Rachunek kosztów, 6. Bilans majątkowy jako źródło informacji o firmie, 7. Przepływy gotówkowe, 8. Controlling, 9. Factoring, 10. Franchising-bezinwestycyjny sposób rozwoju firmy, 11. Forfaiting, 12. Leasing jako forma finansowania rozwoju, 13. Zarządzanie kapitałem obrotowym, 14. Polityka dywidend, 15. Wartośc pieniądza w czasie, 16. Ocena efektywności inwestycji rzeczowych, 17. Fundusze inwestycyjne, 18. Fundusze ubezpieczeniowe, 19. Fundusze Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i perspektywy rozwoju teorii innowacji. 2. Mechanizmy i źródła innowacji. 3. Dynamika i struktura innowacji w wybranych krajach. 4. Strategie innowacyjne przedsiębiorstw i instytucji. 5. Finansowanie innowacji. 6. Działalność innowacyjna jako czynniki poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej