Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3048)
IBUK Libra
(182)
ebookpoint BIBLIO
(124)
Forma i typ
Książki
(2994)
Publikacje naukowe
(476)
Publikacje fachowe
(388)
E-booki
(306)
Poradniki i przewodniki
(51)
Czasopisma
(45)
Publikacje dydaktyczne
(40)
Audiobooki
(10)
Publikacje informacyjne
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2313)
dostępne
(1972)
wypożyczone
(85)
nieokreślona
(30)
Placówka
Wypożyczalnia
(2060)
Czytelnia
(2340)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Chodyński Andrzej
(31)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kozioł Leszek
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Dzieńdziora Joanna
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Praca zbiorowa
(18)
Łuczkiewicz Grzegorz
(17)
Bakonyi Jadwiga
(16)
Jabłoński Marek
(14)
Kożuch Barbara (1950- )
(14)
Szymonik Andrzej (1952- )
(14)
Borkowski Stanisław
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Ehrlich Andrzej
(12)
Gierszewska Grażyna
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Adam
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Duraj Jan
(10)
Fleszer Dorota (1971- )
(10)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Lipka Anna
(10)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(10)
Rusiński Michał
(10)
Bugdol Marek (1966- )
(9)
Grudzewski Wiesław M
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Marciniak Jarosław
(9)
Nowak Edward (1951- )
(9)
Obłój Krzysztof (1954- )
(9)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(9)
Sułkowski Łukasz
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Wolniak Radosław
(9)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Falecki Janusz
(8)
Kiełtyka Leszek
(8)
Kostera Monika
(8)
Perechuda Kazimierz
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Rostkowski Tomasz
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Strużycki Marian
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Banaszyk Piotr
(7)
Bańka Waldemar
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Borowiecki Ryszard
(7)
Borski Maciej (1975- )
(7)
Hejduk Irena K
(7)
Lipa Michał
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Nogalski Bogdan
(7)
Nowicki Adam
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rudolf Stanisław
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Galata Stanisław
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Górczyński Robert
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Jeziorski Leopold
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Koźmiński Andrzej
(6)
Koźmiński Andrzej K
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rok wydania
2020 - 2024
(312)
2010 - 2019
(875)
2000 - 2009
(1826)
1990 - 1999
(334)
Okres powstania dzieła
2001-
(403)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(3317)
Rosja
(10)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
nieznany (us)
(4)
nieznany (a)
(1)
nieznany (d)
(1)
Kiribati
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(3316)
angielski
(23)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(779)
Zarządzanie
(682)
Kadry
(311)
Organizacja
(308)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Zarządzanie jakością
(212)
Marketing
(202)
Menedżerowie
(152)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Innowacje
(114)
Kultura organizacyjna
(102)
Motywacja pracy
(101)
Zarządzanie kryzysowe
(90)
Zarządzanie projektami
(90)
Praca
(89)
Systemy informatyczne zarządzania
(89)
Przywództwo
(84)
Decyzje
(81)
Logistyka gospodarcza
(75)
Zarządzanie ryzykiem
(75)
Banki
(73)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(70)
Zatrudnienie
(68)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(62)
Planowanie strategiczne
(60)
Public relations
(59)
Informacja dla zarządzania
(58)
Controlling
(57)
Ocena pracowników
(56)
Organizacja ucząca się
(54)
Płaca
(53)
Globalizacja
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(52)
Szkolnictwo wyższe
(52)
Internet
(49)
Jakość
(49)
Jakość produktu
(49)
Nieruchomości
(48)
Samorząd terytorialny
(48)
Konkurencja
(47)
Służba zdrowia
(46)
Produkcja
(45)
Reklama
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Usługi
(44)
Badania marketingowe
(40)
Otoczenie firmy
(40)
Polityka zatrudnienia
(40)
Turystyka
(40)
Systemy informatyczne
(39)
Zarządzanie finansami
(39)
Analiza strategiczna
(38)
Ochrona środowiska
(38)
Motywacja
(37)
Finanse przedsiębiorstwa
(36)
Komunikacja społeczna
(36)
Gospodarka
(35)
Gospodarka oparta na wiedzy
(35)
Informatyka
(35)
Inwestycje
(35)
Logistyka
(35)
Przedsiębiorczość (postawa)
(34)
Rynek pracy
(34)
Finanse
(33)
Praca zespołowa
(33)
Zarządzanie publiczne
(33)
Administracja
(32)
Wartość ekonomiczna
(32)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Informacja
(30)
Konsumenci
(30)
Obsługa klienta
(30)
Sektor publiczny
(30)
Teoria organizacji
(30)
Łańcuch dostaw
(30)
Informacja gospodarcza
(29)
Instytucje nonprofit
(28)
Konkurencyjność
(28)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(28)
Etyka biznesu
(27)
Outsourcing
(27)
Promocja handlowa
(27)
Administracja publiczna
(26)
Kapitał ludzki
(26)
Rachunkowość
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(26)
Marketing cyfrowy
(25)
Rachunkowość zarządcza
(25)
Ryzyko
(25)
Zdrowie publiczne
(25)
Bezpieczeństwo publiczne
(24)
Mentoring
(24)
Normy ISO 9000
(24)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(24)
Rynek finansowy
(24)
Siła robocza
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(317)
1989-2000
(89)
1901-2000
(55)
1989-
(30)
2001-0
(18)
1945-1989
(13)
1901-
(3)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(317)
Kraje Unii Europejskiej
(44)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(6)
Europa
(6)
Niemcy
(5)
Japonia
(3)
Ukraina
(3)
Częstochowa (woj. śląskie)
(2)
Irlandia
(2)
Rosja
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
ZSRR
(2)
Świat
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gruzja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Norwegia
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Portugalia
(1)
RFN
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(559)
Opracowanie
(336)
Praca zbiorowa
(241)
Poradnik
(139)
Monografia
(128)
Czasopismo naukowe
(47)
Materiały pomocnicze
(38)
Raport z badań
(34)
Case study (studium przypadku)
(29)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Materiały konferencyjne
(19)
Ćwiczenia i zadania
(14)
Encyklopedia
(11)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Czasopismo prawnicze
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Słownik angielsko-polski
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Komentarz do ustawy
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Vademecum
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1257)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(636)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(117)
Informatyka i technologie informacyjne
(58)
Psychologia
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Media i komunikacja społeczna
(38)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(33)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(27)
Edukacja i pedagogika
(23)
Medycyna i zdrowie
(23)
Nauka i badania
(18)
Filozofia i etyka
(13)
Ochrona środowiska
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Podróże i turystyka
(8)
Inżynieria i technika
(7)
Matematyka
(7)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
3354 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Monografia Aspekty ekonomiczne zarządzania firmą odzieżową stanowi kompendium wiedzy na temat światowego, europejskiego oraz polskiego przemysłu odzieżowego. Jest to oryginalny materiał zawierający analizy oraz zestawienia informacji dotyczące potencjału, historii i oceny firm odzieżowych. Obserwacje poparto doskonale udokumentowanym i umiejętnie zaprezentowanym materiałem badawczym z wykorzystaniem programu SPSS IBM IMAGO PRO.

Analiza ukierunkowana jest nie tylko na wyniki ekonomiczno-finansowe poszczególnych firm, ale dotyczy również szeroko rozumianego zarządzania w branży mody. Prezentowane wyniki i treść poszczególnych rozdziałów mieści się w dziedzinie nauk ekonomiczno-społecznych, a zastosowane metody statystyczne pozwalają na uogólnianie wiedzy na populację generalną polskich przedsiębiorstw odzieżowych i ocenę potencjału całej branży. Duży nacisk położony został na aspekty ekonomiczne oraz problematykę jakości wyrobów i usług.

Dużo uwagi poświęcono zagadnieniu spełniania wymagań Unii Europejskiej przez firmy odzieżowe. Przemysł odzieżowy opisany jest w aspektach sytuacji makroekonomicznej, potencjału i zmian związanych z asortymentem oraz wolumenem produkcji, preferencjami zakupowymi klientów firm odzieżowych, działalnością innowacyjną, a także różnymi sposobami podejścia do zarządzania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessment Development Center : projektowanie procesu i narzędzi oceny / Sabina Nikodemska. - Warszawa : INFOR PL, 2018. - 247 s., [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Assessment Development Center jako metoda oceny kompetencji: 1. Krótka historia metody; 2. Assessment i Development Center - podobieństwa i różnice; 3. Elementy procesu; 4. Czynniki budujące obiektywizm metody; Wiele kryteriów; Wiele narzędzi oceny; Wielu oceniających; Wiele ocen. Rozdział 2. Kompetencje - czyli kryteria oceny: 1. Czym są kompetencje?; 2. Kompetencje - jak je zdefiniować?; Różne modele opisu; Model otwarty; Model addytywny; Model matrycowy; 3. Skale oceny kompetencji; Ile poziomów?; Skala parzysta czy nieparzysta?; Ilościowa czy jakościowa?; 4. Profil i model kompetencji - czy są tym samym?; Profil kompetencji; Model kompetencji; Katalog lub księga kompetencji; W jakim celu?; Struktura profilu kompetencji; Struktura modelu kompetencji; 5. W jaki sposób opracować profil kompetencji na użytek sesji AC|DC?. Rozdział 3. Narzędzia oceny wykorzystywane podczas sesji AC|DC: 1. Wywiad; Wywiad biograficzny; Wywiad kompetencyjny/behawioralny; 2. Różne typy testów; Testy wiedzy; Testy osobowości, testy psychologiczne; Testy kompetencyjne, zadaniowe, sytuacyjne; 3. Próbki pracy; 4. Wywiady i testy w procesach AC|DC - atuty i ograniczenia; 5. Zadania symulacyjne; Rodzaje zadań symulacyjnych; Zadania grupowe; Zadania symulacyjne (rozmowy); Zadania indywidualne (pisemne]; 6. Jak przygotować matrycę/macierz oceny kompetencji?; Etapy tworzenia matrycy obserwacji i oceny; Jakość i efektywność oceny - tworzenie matrycy i harmonogramu sesji. Rozdział 4. Tworzenie zadań symulacyjnych: 1. Elementy składowe zadania; Instrukcja logistyczna (dla administratora sesji i asesora); Instrukcja dla uczestnika; Instrukcja dla asesora; Instrukcja dla aktora; Arkusz oceny - wskaźniki zadaniowe; 2. Zadania grupowe; Kiedy stosować grupowe zadania symulacyjne, a kiedy nie; Dyskusja grupowa z rolami i bez ról - podobieństwa i różnice; Kluczowe kompetencje oceniane w dyskusjach - jakie oceniać, a jakich nie; 3. Dyskusja bez ról; 4. Dyskusja z rolami; 5. Zadania indywidualne - symulacje rozmów; 6. Rozmowa z pracownikiem; 7. Rozmowa ze współpracownikiem; 8. Rozmowa z klientem; 9. Analiza danych i poszukiwanie faktów; 10. Dokumenty na biurku (koszyk zadań); Instrukcja i klucz otwarty; Instrukcja i klucz zamknięty; Tworzenie zadania. Rozdział 5. Pilotaż i weryfikacja zadań symulacyjnych: 1. Testowanie i pilotaż zadań; Weryfikacja teoretyczna; Weryfikacja empiryczna; 2. Kto bierze udział w pilotażu?; Dobór uczestników; Kontrakt z uczestnikiem pilotażu; Test roli aktora; Zespół obserwatorów; Informacje zwrotne od "testerów" zadania; 3. Jak zorganizować pilotaż?; Co weryfikujemy podczas pilotażu?; Kilka prób testowych; Ocena wartości diagnostycznej; Skalowanie czasu; Od pilotażu do... pilotażu. Rozdział 6. Opracowanie raportu po sesji AC|DC: Cele realizowane podczas sesji oceny, czyli o zawartości raportu; Odbiorcy raportu; Opis zachowań w zadaniu, wskaźników, kompetencji, czyli o formule raportu; Kilka zasad, które mogą być pomocne w tworzeniu raportów. Rozdział 7. Przygotowanie organizacyjne sesji: Harmonogram; Zespół pracujący podczas sesji; Podsumowanie (integracja wyników); Komunikacja procesu; Pomocnik koordynatora projektu AC|DC. Rozdział 8. Różne metody - różne wyniki: 1. Porównywalność wyników oceny kompetencji z wykorzystaniem zadań symulacyjnych i testów; Różny sposób definiowania kryteriów oceny; Różne skale i punkt odniesienia wyników; Różny sposób oceny; Porównywać, czy nie?; 2. Porównywalność wyników oceny w ramach sesji AC|DC i oceny 360 stopni; Jak różne mogą być wyniki?; Kontekst sytuacyjny i przedmiot diagnozy; Oceniający; Skale oceny; Efekt synergii. Rozdział 9. Metoda AC|DC - kontrowersje i dylematy: 1. Kontrowersje dotyczące AC|DC jako metody oceny kompetencji; 2. Kontrowersje dotyczące narzędzi wykorzystywanych podczas sesji AC|DC; 3. Kontrowersje dotyczące osób oceniających – asesorów; 4. Kontrowersje dotyczące wiarygodności wyników uzyskanych z zastosowaniem metody; 5. Kontrowersje dotyczące formalnych aspektów stosowania metody AC|DC. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka usług zarządzania aktywami. 2. Uwarunkowania prawne funkcjonowania przredsiębiorstw zarządzających aktywami w Plsce. 3. Rozwój rynku zarządzania aktywami w Polsce. 4. Standardy pomiaru i prezentacji wyników inwestycyjnych. 5. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstw zarządzających aktywami w Polsce. 6. Oferta polskich przedsiębiorstw zarządzających aktywami. 7. Perspektywy rozwoju przedsiębiorstw zarządzających aktywami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny, można w niej wyróżnić trzy części. W pierwszej części, na podstawie naukowej literatury polskiej i zagranicznej, przedstawiono badania nad centrami handlowymi oraz nad zachowaniami nabywczymi i przestrzennymi.
W drugiej części zaprezentowano etapy rozwoju łódzkich centrów handlowych, czynniki ich lokalizacji, dostępność przestrzenną oraz ofertę. Ponadto w tym fragmencie przedstawiono strukturę użytkowania terenów, typy zabudowy, potencjał ludnościowy otoczenia centrów handlowych oraz zagospodarowanie pod względem usługowym terenów przyległych. Na podstawie danych inwentaryzacyjnych dokonano również wyróżnienia typów ofertowych centrów handlowych, przedstawiono obiektywną ocenę ich atrakcyjności oraz typy „pulsujących biegunów” nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej.
Część trzecia w dużej mierze została oparta na badaniach ankietowych, dzięki którym opracowano profile nabywcze klientów poszczególnych typów centrów handlowych, a także zidentyfikowano czynniki warunkujące ich zachowania nabywcze i przestrzenne.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział I. Systematyzacja aparatu pojęciowego: 1. Pojęcie i etapy audytu; 2. Zakres podmiotowy i przedmiotowy audytu; 3. Ustalenia i dowody audytu; 4. Wyznaczenia i kryteria audytu; Rozdział II. Typologia audytu i jego sprawność: 1. Rodzaje audytu; 2. Sprawność, zasady i funkcje audytu; 3. Ryzyko audytu; Rozdział III. Planowanie i realizacja audytu: 1. Planowanie zakresu podmiotowego i przedmiotowego audytu; 2. Planowanie czasu realizacji zadań audytowych; 3. Określenie profilu kompetencji audytorów; 4. Ustalenie istotności w procesie audytu; 5. Ustalenie źródeł dowodów audytu i sposobu prezentacji wyników; Rozdział IV. Rodzaje badań audytowych: 1. Audyt zarządzania wiedzą; 2. Audyt efektywności organizacji; 3. Audyt prawidłowości planowania; 4. Audyt struktury organizacyjnej; 5. Audyt sposobów motywowania pracowników; 6. Audyt informacji pozafinansowych; 7. Audyt systemu przeciwdziałania korupcji, oszustwom i praniu pieniędzy; 8. Audyt finansowy. Założenia ogólne; 9. Analiza wskaźników finansowych; 10. Wykrywanie nierzetelnych praktyk księgowych; Rozdział V. Problemy audytu; Zakończenie; Załącznik; Standardy audytu wewnętrznego dla jednostek sektora; finansów publicznych; Wykaz literatury; Publikacje on-line; Wykaz aktów prawnych; Orzecznictwo; Spis rysunków i tabel; Skorowidz rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Zorganizowanie jednostki Audytu wewnętrznego - niezbędne uwarunkowania, 3. Metodologia/Metodyka Audytu Wewnętrznego w Przedsiębiorstwach, 4. Rola DAW w procesie zarządzania ryzykiem, 5. Stosunki Jednostki Audytu wewnętrznego z organami zewnętrznymi, 6. Szkolenie kadr i pracowników DAW, 7. Dodatkowe materiały/tematy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Zorganizowanie jednostki Audytu wewnętrznego - niezbędne uwarunkowania, 3. Metodologia/Metodyka Audytu Wewnętrznego w Przedsiębiorstwach, 4. Rola DAW w procesie zarządzania ryzykiem, 5. Stosunki Jednostki Audytu wewnętrznego z organami zewnętrznymi, 6. Szkolenie kadr i pracowników DAW, 7. Dodatkowe materiały/tematy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt informatyczny / Mirosław Forystek. - Warszawa : InfoAudit Sp. z o.o., 2005. - 242 s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Audytora / InfoAudit ; T.6)
1. Od ryzyka do audytu, 2. Środowisko informatyczne, 3. Zasoby informatyczne, 4. Procesy informatyczne, 5. Wprowadzenie do audytowania, 6. Przebieg audytu, 7. Wykorzystanie narzędzi komputerowych w audycie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny / Krzysztof Czerwiński. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : InfoAudit Sp. z o.o., 2005. - 519 s. : tab. ; 24 cm.
(Biblioteka Audytora / InfoAudit ; T.1)
1. Wstęp, 2. Organizacja zespołu audytu wewnętrznego, 3. Metodyka, 4. Analiza ryzyka, 5. Metoda statystycznych prób losowych (próbkowanie), 6. Metody analityczne, 7. Testy, 8. Zadania kontroli wewnętrznej, 9. Podstawowe rodzaje audytów, 10. Planowanie długoterminowe, 11. Realizacja zadania audytowego, 12. Zadanie audytowe - studium przypadku, 13. Audyt funduszy unijnych, 14. Oszustwa i nieprawidłowości, 15. Nadzór i kontrola jakości, 16. Psychologiczne aspekty zawodu audytora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Kontrola wewnętrzna przestała być sumieniem instytucji; R.2 Audyt wewnętrzny - nadzieja na wiarygodność; R.3 Ekspansja audytów branżowych; R.4 Audyt wewnętrzny a kontrola finansowa; R.5 Metodyka audytu - wymagania proceduralne; R.6 Audytor wewnętrzny - wszechstronny jasnowidz; R.7 Organizacja i koordynacja służb audytorskich; R.8 Rola i miejsce audytu wewnętrznego w systemie kontroli; Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny systemu jakości / Tomasz Błeszyński. - Warszawa : WEKA, 2001. - 76 s. : tab., rys. ; 21 cm.
Przedmowa; 1. Audyt systemu jako narzędzie zarządzania 2. Organizacja systemów audytów wewnętrznych; 3. Przebieg audytu; 4. Audytowanie - technika; 5. Specyfika audytowania poszczególnych elementów systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Amazon Web Services (AWS) zdobywa coraz większe uznanie. Platforma AWS udostępnia znakomite rozwiązania, w tym usługi obliczeniowe, magazyn danych, obsługę sieci i usług zarządzanych. Aplikacje korporacyjne wdrożone w chmurze AWS mogą być wyjątkowo odporne, skalowalne i niezawodne. Aby takie były, administrator systemu musi jednak zrozumieć koncepcje zaawansowanego zarządzania chmurą i nauczyć się wykorzystywać je w praktyce zarówno podczas wdrażania systemu, jak i zarządzania nim.

W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważenia obciążenia, automatycznego skalowania oraz baz danych usługi Relational Database Service. Dokładnie przedstawiono zasady wdrażania aplikacji i zarządzania danymi. Pokazano też, w jaki sposób zainicjować automatyczne tworzenie kopii zapasowych oraz jak śledzić i przechowywać pliki dzienników. W książce znalazły się również informacje na temat interfejsów API platformy AWS i sposobu ich użycia oraz automatyzacji infrastruktury z wykorzystaniem usługi CloudFormation, narzędzia Terraform oraz skryptów w języku Python z biblioteką Boto3.

W książce między innymi:

  • zasady bezpieczeństwa w systemach chmurowych
  • tworzenie usług Amazon Elastic Compute Cloud (EC2)
  • konfiguracja centrum danych w chmurze AWS za pomocą sieci VPC
  • automatyczne skalowanie aplikacji
  • praca z dziennikami scentralizowanymi CloudWatch
  • wykonywanie kopii zapasowych danych

AWS, czyli dostępność, odporność i niezawodność aplikacji!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyni ków badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej