Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3052)
IBUK Libra
(182)
ebookpoint BIBLIO
(124)
Forma i typ
Książki
(2998)
Publikacje naukowe
(477)
Publikacje fachowe
(391)
E-booki
(306)
Poradniki i przewodniki
(51)
Czasopisma
(45)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Audiobooki
(10)
Publikacje informacyjne
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2315)
dostępne
(1974)
wypożyczone
(85)
nieokreślona
(30)
Placówka
Wypożyczalnia
(2062)
Czytelnia
(2342)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Chodyński Andrzej
(31)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kozioł Leszek
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Dzieńdziora Joanna
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Praca zbiorowa
(18)
Łuczkiewicz Grzegorz
(17)
Bakonyi Jadwiga
(16)
Jabłoński Marek
(14)
Kożuch Barbara (1950- )
(14)
Szymonik Andrzej (1952- )
(14)
Borkowski Stanisław
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Ehrlich Andrzej
(12)
Gierszewska Grażyna
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Adam
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Duraj Jan
(10)
Fleszer Dorota (1971- )
(10)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(10)
Lipka Anna
(10)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(10)
Rusiński Michał
(10)
Bugdol Marek (1966- )
(9)
Grudzewski Wiesław M
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Marciniak Jarosław
(9)
Nowak Edward (1951- )
(9)
Obłój Krzysztof (1954- )
(9)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(9)
Sułkowski Łukasz
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Wolniak Radosław
(9)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Falecki Janusz
(8)
Kiełtyka Leszek
(8)
Kostera Monika
(8)
Perechuda Kazimierz
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Rostkowski Tomasz
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Strużycki Marian
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Banaszyk Piotr
(7)
Bańka Waldemar
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Borowiecki Ryszard
(7)
Borski Maciej (1975- )
(7)
Hejduk Irena K
(7)
Lipa Michał
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Nogalski Bogdan
(7)
Nowicki Adam
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rudolf Stanisław
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Galata Stanisław
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Górczyński Robert
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Jeziorski Leopold
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Rok wydania
2020 - 2024
(312)
2010 - 2019
(876)
2000 - 2009
(1826)
1990 - 1999
(337)
Okres powstania dzieła
2001-
(403)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(3321)
Rosja
(10)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
nieznany (us)
(4)
nieznany (a)
(1)
nieznany (d)
(1)
Kiribati
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(3320)
angielski
(23)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(780)
Zarządzanie
(682)
Kadry
(310)
Organizacja
(308)
Zarządzanie strategiczne
(246)
Zarządzanie jakością
(213)
Marketing
(202)
Menedżerowie
(153)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(127)
Innowacje
(114)
Kultura organizacyjna
(103)
Motywacja pracy
(101)
Zarządzanie kryzysowe
(90)
Zarządzanie projektami
(90)
Praca
(89)
Systemy informatyczne zarządzania
(88)
Przywództwo
(85)
Decyzje
(82)
Logistyka gospodarcza
(75)
Zarządzanie ryzykiem
(75)
Banki
(73)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(70)
Zatrudnienie
(68)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(62)
Planowanie strategiczne
(60)
Public relations
(59)
Informacja dla zarządzania
(58)
Controlling
(57)
Ocena pracowników
(56)
Organizacja ucząca się
(54)
Płaca
(53)
Globalizacja
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(52)
Szkolnictwo wyższe
(52)
Jakość produktu
(50)
Internet
(49)
Jakość
(49)
Nieruchomości
(48)
Samorząd terytorialny
(48)
Konkurencja
(47)
Służba zdrowia
(46)
Produkcja
(45)
Reklama
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Usługi
(44)
Badania marketingowe
(40)
Otoczenie firmy
(40)
Polityka zatrudnienia
(40)
Turystyka
(40)
Systemy informatyczne
(39)
Zarządzanie finansami
(39)
Analiza strategiczna
(38)
Ochrona środowiska
(38)
Motywacja
(37)
Finanse przedsiębiorstwa
(36)
Komunikacja społeczna
(36)
Gospodarka
(35)
Gospodarka oparta na wiedzy
(35)
Informatyka
(35)
Inwestycje
(35)
Logistyka
(35)
Przedsiębiorczość (postawa)
(34)
Rynek pracy
(34)
Finanse
(33)
Praca zespołowa
(33)
Zarządzanie publiczne
(33)
Administracja
(32)
Wartość ekonomiczna
(32)
Zachowanie organizacyjne
(32)
Teoria organizacji
(31)
Informacja
(30)
Konsumenci
(30)
Obsługa klienta
(30)
Sektor publiczny
(30)
Łańcuch dostaw
(30)
Informacja gospodarcza
(29)
Instytucje nonprofit
(28)
Konkurencyjność
(28)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(28)
Etyka biznesu
(27)
Outsourcing
(27)
Promocja handlowa
(27)
Administracja publiczna
(26)
Kapitał ludzki
(26)
Rachunkowość
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(26)
Marketing cyfrowy
(25)
Normy ISO 9000
(25)
Rachunkowość zarządcza
(25)
Ryzyko
(25)
Zdrowie publiczne
(25)
Bezpieczeństwo publiczne
(24)
Mentoring
(24)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(24)
Rekrutacja pracowników
(24)
Rynek finansowy
(24)
Siła robocza
(24)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(319)
1989-2000
(91)
1901-2000
(55)
1989-
(29)
2001-0
(18)
1945-1989
(13)
1901-
(3)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(319)
Kraje Unii Europejskiej
(45)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(6)
Europa
(6)
Niemcy
(5)
Japonia
(3)
Ukraina
(3)
Częstochowa (woj. śląskie)
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Irlandia
(2)
Rosja
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
ZSRR
(2)
Świat
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gruzja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Norwegia
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Portugalia
(1)
RFN
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(564)
Opracowanie
(340)
Praca zbiorowa
(241)
Poradnik
(139)
Monografia
(128)
Czasopismo naukowe
(47)
Materiały pomocnicze
(38)
Raport z badań
(34)
Case study (studium przypadku)
(29)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Materiały konferencyjne
(19)
Ćwiczenia i zadania
(14)
Encyklopedia
(11)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Czasopismo prawnicze
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Słownik angielsko-polski
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Komentarz do ustawy
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Vademecum
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1266)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(642)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(117)
Informatyka i technologie informacyjne
(58)
Psychologia
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Media i komunikacja społeczna
(38)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(34)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(27)
Edukacja i pedagogika
(23)
Medycyna i zdrowie
(23)
Nauka i badania
(19)
Filozofia i etyka
(13)
Ochrona środowiska
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Podróże i turystyka
(8)
Inżynieria i technika
(7)
Matematyka
(7)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
3358 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przygotowanie procesu badań marketingowych: Badania marketingowe a zarządzanie; Proces badania marketingowego; 2. Dobór próby oraz pomiar jej jednostek za pomocą instrumentów pomiarowych: Projektowanie doboru próby; Pomiar w badaniach marketingowych; Kwestionariusz jako instrument pomiarowy; 3. Zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych: Zbieranie danych ze źródeł wtórnych; Pośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Bezpośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Pozasondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Zbieranie danych za pomocą metod eksperymentu; 4. Redukcja i analiza danych otrzymanych z pomiaru: Metody redukcji danych; Wybrane metody ilościowej analizy danych; 5. Komunikowanie i wykorzystanie wyników oraz organizacja badań: Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; Etyczne aspekty badań marketingowych; Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe na rynku business-to-business 2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych; 3. Obserwacje i eksperymenty; 4.Wywiady i ankiety na rynku business-to-business 5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza. 6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach 7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet 8. Analiza i prezentowanie wyników badań; 9. Porównywanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet 10. Współpraca z agencją badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2. Planowanie badania marketingowego, 3. Budowa narzędzia pomiarowego, 4. Sposoby pomiarów marketingowych, 5. Podstawowe zastosowanie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakończenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawy analizy problemów; Metody wyznaczania decyzji w warunkach pewności; Decyzje w warunkach niepewności i ryzyka; Problemy z niejawnym polem decyzyjnym; Problemy magazynowania; Modelowanie procesu produkcji; Planowanie produkcji; Dystrybucja produktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związanych ze spożywaniem bądź użytkowaniem dóbr konsumpcyjnych ma na celu skłonienie konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie. Wszystkie informacje dotyczące właściwości produktu, w tym jego cech organoleptycznych, muszą być prawdziwe i uzasadnione. Jakość sensoryczna jest przedmiotem zainteresowania zarówno producentów, jak i instytutów badawczych oraz ośrodków akademickich. Rolą tych ostatnich jest wspieranie otoczenia gospodarczego w zakresie dostarczania i rozwijania narzędzi badawczych, a także kształcenie przyszłych menedżerów, przygotowanych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Znajomość metod badawczych służących ocenie jakości w kontekście posiadania umiejętności interpretowania wyników badań jest decydująca dla efektywności procesu decyzyjnego. Oddajemy do rąk studentów materiały dydaktyczne, które pomocne będą w realizacji ćwiczeń z analizy sensorycznej oraz konsumenckiej oceny produktu. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów, poświęconych metodom badań sensorycznych, zarówno analitycznych, jak i konsumenckich. Rozdział pierwszy, stanowiący wprowadzenie do tematyki badań sensorycznych, zawiera definicję pojęcia analiza sensoryczna oraz charakterystykę podstawowych wymagań związanych z prowadzeniem badań sensorycznych. Pozostałe rozdziały poświęcone zostały szczegółowej charakterystyce metod analizy sensorycznej. Składają się one z wprowadzenia teoretycznego oraz opisu wykonania zadań o charakterze praktycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System bankowy w Polsce; 2. Rozpoczęcie, sanacja i zakończenie działalności banku (stan prawny na 15.12.2010r.); 3. Czynności bankowe jako element określający istotę działania banku; 4. Pasywne operacje bankowe na rynku pozabankowym; 5. Pasywne operacje bankowe na rynku międzybankowym; 6. Aktywne operacje bankowe- udzielanie kredytów; 7. Pozostałe aktywne operacje bankowe; 8. Usługowe operacje bankowe; 9. Zarządzanie ryzykiem w banku komercyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Sieć bezpieczeństwa finansowego: 1.1. Pojęcie sieci bezpieczeństwa finansowego; 1.2. Elementy sieci bezpieczeństwa finansowego; 1.3. Rola banku centralnego w funkcjonowaniu sieci bezpieczeństwa finansowego; Rozdział 2 Wybrane funkcje banków centralnych: 2.1. Funkcja emisyjna oraz banku banków; 2.2. Prowadzenie polityki pieniężnej; 2.3. Działanie na rzecz stabilności finansowej i nadzór makroostrożnościowy; 2.4. Zaangażowanie w nadzorowanie działalności pojedynczych podmiotów; 2.5. Polityka informacyjna jako działanie równoległe do pełnionych przez bank centralny funkcji; Rozdział 3 Bank centralny jako podmiot odpowiedzialny za zarządzanie kryzysowe: 3.1. Rola banku centralnego w kryzysie - wczoraj i dziś 77 3.2. Modyfikacje narzędzi polityki pieniężnej w obliczu kryzysu 78 3.3. Doświadczenia banków centralnych w działaniach antykryzysowych - przegląd literatury 80 3.4. Banki centralne jako organy resolution 82 Rozdział 4 Zadania banków centralnych w ramach krajowych sieci bezpieczeństwa finansowego: 4.1. Zadania banków centralnych spoza strefy euro; 4.2. Zadania banków centralnych strefy euro; Rozdział 5 Banki centralne UE spoza strefy euro podczas pierwszej fali COVID-19 - analiza empiryczna: 5.1. Szybkość reagowania banków centralnych; 5.2. Kluczowe kierunki działań banków centralnych; 5.3. Działania banków centralnych w obszarze polityki pieniężnej; 5.4. Działania banków centralnych w obszarze polityki mikroostrożnościowej; 5.5. Działania banków centralnych w obszarze polityki makrostrożnościowej; Rozdział 6 Banki centralne strefy euro podczas pierwszej fali COVID-19 - analiza empiryczna: 6.1. Działania podejmowane przez Europejski Bank Centralny; 6.2. Działania podejmowane przez krajowe banki centralne strefy euro; Wnioski - nowy obraz banków centralnych w UE?; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks: Część I - działania banków centralnych UE spoza strefy euro; Aneks I - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Bułgarii; Aneks II - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Chorwacji; Aneks III - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Czech; Aneks IV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Danii; Aneks V - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Polski; Aneks VI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Rumunii; Aneks VII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Szwecji; Aneks VIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Węgier; Aneks: Część II - działania banków centralnych UE strefy euro; Aneks I - środki antykryzysowe wdrożone przez Europejski Bank Centralny; Aneks II - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Austrii; Aneks III - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Belgii; Aneks IV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Cypru; Aneks V - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Estonii; Aneks VI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Finlandii; Aneks VII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Francji; Aneks VIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Grecji; Aneks IX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Hiszpanii; Aneks X - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Holandii; Aneks XI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Irlandii; Aneks XII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Litwy; Aneks XIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Luksemburga; Aneks XIV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Łotwy; Aneks XV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Malty; Aneks XVI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Niemiec; Aneks XVII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Portugalii; Aneks XVIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Słowacji; Aneks XIX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Słowenii; Aneks XX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Włoch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 517)
R.1 Wybrane aspekty badań banków spółdzielczych: Przesłanki koncentracji kapitału bankowego; Ryzyko w działalności bankowej; Założenia programowe bankowości spółdzielczej; Badania modelowe banków spółdzielczych. R.2 Zarządzanie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości przez banki spółdzielcze: Mechanizmy systemu rynkowego; System finansowy i jego elementy; Analiza finansowa kooperacji; Spółdzielcza sprawność finansowa banków spółdzielczych; Kooperacja banku spółdzielczego z klientami; Podstawowe aspekty funkcjonowania bankowe go systemu logistycznego; Priorytetowe zasady zarządzania rynkiem powszechnej przedsiębiorczości wynikające z zaleceń Okrągłego Stołu Komisji Europejskiej; Zarządza nie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. R.3 Proces konsolidacji banków spółdzielczych: Symptomy zagrożeń; Zjawiska komercjalizacji działalności banków spółdzielczych; Wpływ procesów konsolidacji na działalność finansową banków spółdzielczych; Kondycja finansowa sektora banków spółdzielczych; Koszty konsolidacji banków spółdzielczych; Ewolucja konfiguracji zrzeszeń banków spółdzielczych. R.4 Współczesne determinanty zmian funkcjonowania banków spółdzielczych: dostosowanie do wymogów Unii Europejskiej; Uwarunkowania ekonomiczne i społeczne realizacji ustawowych wymogów kapitałowych; Wzajemne relacje pomiędzy bankami spółdzielczymi a społecznościami lokalnymi; Przygotowanie banków spółdzielczych do korzystania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej