Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3042)
IBUK Libra
(180)
ebookpoint BIBLIO
(121)
Forma i typ
Książki
(2988)
Publikacje naukowe
(476)
Publikacje fachowe
(380)
E-booki
(301)
Poradniki i przewodniki
(50)
Czasopisma
(45)
Publikacje dydaktyczne
(40)
Audiobooki
(10)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2312)
dostępne
(1956)
wypożyczone
(84)
nieokreślona
(41)
Placówka
Wypożyczalnia
(2054)
Czytelnia
(2339)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Chodyński Andrzej
(31)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kozioł Leszek
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Dzieńdziora Joanna
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Praca zbiorowa
(18)
Bakonyi Jadwiga
(16)
Łuczkiewicz Grzegorz
(16)
Jabłoński Marek
(14)
Kożuch Barbara (1950- )
(14)
Szymonik Andrzej (1952- )
(14)
Borkowski Stanisław
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Ehrlich Andrzej
(12)
Gierszewska Grażyna
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Adam
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Duraj Jan
(10)
Fleszer Dorota (1971- )
(10)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Lipka Anna
(10)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(10)
Rusiński Michał
(10)
Bugdol Marek (1966- )
(9)
Grudzewski Wiesław M
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Marciniak Jarosław
(9)
Nowak Edward (1951- )
(9)
Obłój Krzysztof (1954- )
(9)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(9)
Sułkowski Łukasz
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Wolniak Radosław
(9)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Falecki Janusz
(8)
Kiełtyka Leszek
(8)
Kostera Monika
(8)
Perechuda Kazimierz
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Rostkowski Tomasz
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Strużycki Marian
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Banaszyk Piotr
(7)
Bańka Waldemar
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Borowiecki Ryszard
(7)
Borski Maciej (1975- )
(7)
Hejduk Irena K
(7)
Lipa Michał
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Nogalski Bogdan
(7)
Nowicki Adam
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rudolf Stanisław
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Galata Stanisław
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Górczyński Robert
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Jeziorski Leopold
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Koźmiński Andrzej
(6)
Koźmiński Andrzej K
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rok wydania
2020 - 2024
(310)
2010 - 2019
(874)
2000 - 2009
(1821)
1990 - 1999
(331)
Okres powstania dzieła
2001-
(403)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(3306)
Rosja
(10)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
nieznany (us)
(4)
nieznany (a)
(1)
nieznany (d)
(1)
Kiribati
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(3305)
angielski
(23)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(773)
Zarządzanie
(682)
Kadry
(310)
Organizacja
(307)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Zarządzanie jakością
(212)
Marketing
(201)
Menedżerowie
(152)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Innowacje
(114)
Kultura organizacyjna
(102)
Motywacja pracy
(101)
Zarządzanie kryzysowe
(90)
Praca
(89)
Systemy informatyczne zarządzania
(89)
Zarządzanie projektami
(89)
Przywództwo
(84)
Decyzje
(81)
Logistyka gospodarcza
(75)
Zarządzanie ryzykiem
(75)
Banki
(73)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(70)
Zatrudnienie
(67)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(62)
Planowanie strategiczne
(60)
Informacja dla zarządzania
(58)
Public relations
(58)
Controlling
(57)
Ocena pracowników
(56)
Organizacja ucząca się
(54)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(53)
Płaca
(53)
Globalizacja
(52)
Szkolnictwo wyższe
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(51)
Internet
(50)
Jakość
(49)
Jakość produktu
(49)
Nieruchomości
(48)
Samorząd terytorialny
(48)
Konkurencja
(47)
Służba zdrowia
(46)
Produkcja
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Reklama
(44)
Usługi
(44)
Badania marketingowe
(40)
Otoczenie firmy
(40)
Polityka zatrudnienia
(40)
Turystyka
(40)
Systemy informatyczne
(39)
Analiza strategiczna
(38)
Ochrona środowiska
(38)
Motywacja
(37)
Inwestycje
(36)
Komunikacja społeczna
(36)
Zarządzanie finansami
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(35)
Gospodarka
(35)
Gospodarka oparta na wiedzy
(35)
Informatyka
(35)
Logistyka
(35)
Przedsiębiorczość (postawa)
(34)
Rynek pracy
(34)
Finanse
(33)
Praca zespołowa
(33)
Zarządzanie publiczne
(33)
Administracja
(32)
Wartość ekonomiczna
(32)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Informacja
(30)
Konsumenci
(30)
Obsługa klienta
(30)
Sektor publiczny
(30)
Teoria organizacji
(30)
Łańcuch dostaw
(30)
Informacja gospodarcza
(29)
Instytucje nonprofit
(28)
Konkurencyjność
(28)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(28)
Etyka biznesu
(27)
Outsourcing
(27)
Promocja handlowa
(27)
Administracja publiczna
(26)
Kapitał ludzki
(26)
Rachunkowość
(26)
Ryzyko
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(26)
Marketing cyfrowy
(25)
Rachunkowość zarządcza
(25)
Zdrowie publiczne
(25)
Bezpieczeństwo publiczne
(24)
Mentoring
(24)
Normy ISO 9000
(24)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(24)
Siła robocza
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Systemy informacyjne
(24)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(316)
1989-2000
(88)
1901-2000
(55)
1989-
(31)
2001-0
(18)
1945-1989
(13)
1901-
(3)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(316)
Kraje Unii Europejskiej
(44)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(6)
Europa
(6)
Niemcy
(5)
Japonia
(3)
Ukraina
(3)
Częstochowa (woj. śląskie)
(2)
Irlandia
(2)
Rosja
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
ZSRR
(2)
Świat
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gruzja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Norwegia
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Portugalia
(1)
RFN
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(551)
Opracowanie
(334)
Praca zbiorowa
(240)
Poradnik
(137)
Monografia
(128)
Czasopismo naukowe
(47)
Materiały pomocnicze
(38)
Raport z badań
(34)
Case study (studium przypadku)
(29)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Materiały konferencyjne
(19)
Ćwiczenia i zadania
(14)
Encyklopedia
(11)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Czasopismo prawnicze
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Komentarz do ustawy
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Vademecum
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1249)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(626)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(114)
Informatyka i technologie informacyjne
(57)
Psychologia
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(39)
Transport i logistyka
(39)
Media i komunikacja społeczna
(37)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(33)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(27)
Edukacja i pedagogika
(23)
Medycyna i zdrowie
(22)
Nauka i badania
(18)
Filozofia i etyka
(13)
Ochrona środowiska
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Podróże i turystyka
(8)
Inżynieria i technika
(7)
Matematyka
(7)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
3343 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mądry przywódca, 2. Umiejętności przywódcy, 3. Przywódca nad przywódcami, 4. Charyzma, 5. Przywódca-sługa 6. Nelson, 7. Podejmowanie właściwych decyzji, 8. Jak inspirować, przekazując informacje, 9. Przywódca w świecie przemian, 10. Kobiety - przywódczynie, 11. Style przywództwa, 12. Przywódcy jutra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; Rozdział 1. Organizacje jako podmioty zaufania: 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 1.3. Wartości organizacji społecznych Rozdział 2. Zaufanie w naukach społecznych: 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu Rozdział 3. Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje: 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem Rozdział 4. Zaufanie organizacyjne jako proces: 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego Rozdział 5. Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna Rozdział 6. Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach: 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 6.3. Modele zaufania cyfrowego Rozdział 7. Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania: 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Ansible służy do automatyzacji wdrożeń oprogramowania i zarządzania jego konfiguracjami. Inżynierowie cenią ten framework za minimalne rozmiary, brak konieczności instalowania czegokolwiek na serwerach i prostotę użytkowania. Oferuje on proste i bardzo przydatne funkcje przeznaczone do automatyzacji wielowarstwowych środowisk, przydaje się też do obsługi ciągłej integracji i ciągłego wdrażania oprogramowania (CI/CD) bez żadnego przestoju. Może służyć do różnych celów: przygotowania infrastruktury jako kodu, wdrożeń aplikacji czy automatyzacji codziennych, czasochłonnych zadań administracyjnych.

Ta książka jest przeznaczona dla programistów i administratorów, którzy poszukują wydajnej metody zarządzania systemami. Pokazano w niej, w jaki sposób działa Ansible i jak należy przygotować go do pracy. Omówiono sposoby tworzenia scenariuszy (są to skrypty do zarządzania konfiguracją), zasady zarządzania zewnętrznymi serwerami, a także zaprezentowano najciekawsze funkcjonalności tego oprogramowania: wbudowane deklaratywne moduły . W tym wydaniu uwzględniono zmiany wynikające z dynamicznego rozwoju Ansible, dodano też kilka rozdziałów poświęconych kontenerom, platformie Molecule, kolekcjom Ansible, obrazom i infrastrukturze chmurowej. Wszystkie kody zostały zaktualizowane, a całość została wzbogacona o praktyczne wskazówki dotyczące dobrych praktyk programistycznych na platformach do weryfikowania kodu.

W książce:

  • zarządzanie konfiguracją i wdrożeniami systemów za pomocą Ansible
  • dobre praktyki pracy z Ansible
  • formaty kolekcji, moduły i wtyczki
  • generowanie obrazów kontenerów i instancji chmurowych
  • tworzenie infrastruktury chmurowej
  • automatyzacja procesów CI/CD w środowisku programistycznym
  • platforma Ansible Automation w metodyce DevOps

Minimalne rozmiary, prostota i wyjątkowa skuteczność — poznaj Ansible!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... profesjonalną automatyzację w IT

Jeśli jesteś osobą, która dba o przebieg procesów w przedsiębiorstwie, może obiła Ci się o uszy nazwa Ansible. To otwarte oprogramowanie bowiem służy do zarządzania stanem infrastruktury, a także do automatyzacji procesów administracyjnych w firmie. Pozwala w łatwy sposób wdrażać mnóstwo systemów na raz i zarządzać nimi tak, jakby zarządzało się jednym systemem. Co umożliwia na przykład skonfigurowanie jednej usługi w wielu systemach. Oczywiście to czysta oszczędność czasu i istotne ułatwienie w pracy. Nic dziwnego, że Ansible jest jednym z najpopularniejszych narzędzi służących automatyzacji w IT. Rosnąca sława tego rozwiązania powoduje, że od pracowników działów informatyki coraz częściej wymaga się znajomości oprogramowania Ansible.

Wraz z naszym kursem poznasz je nie tylko od strony teoretycznej, ale przede wszystkim przyjrzysz się praktycznej stronie funkcjonowania Ansible. Co więcej, samodzielnie przećwiczysz pewne procesy, co jest kluczowe dla zrozumienia i efektywnego wykorzystania narzędzia. Zdobyte podczas szkolenia umiejętności przydadzą Ci się niezależnie od tego, czy jesteś deweloperem, administratorem systemu, inżynierem sieciowym, czy menedżerem IT – Ansible ma coś do zaoferowania każdemu!

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

Podczas nauki z naszym kursem:

  • Zrozumiesz architekturę Ansible – przyjrzysz się temu, jak działa na poziomie systemowym, co pozwoli Ci efektywnie używać tego narzędzia i dostosować je do swoich potrzeb
  • Będziesz zarządzać konfiguracją – nauczysz się korzystać z Ansible do automatyzacji i zarządzania konfiguracją w różnych środowiskach systemowych
  • Dowiesz się, jak zautomatyzować swoje zadania, co pozwoli Ci oszczędzać czas i zasoby
  • Nauczysz się korzystać z Ansible podczas orkiestracji i zarządzania wieloma systemami jednocześnie
  • Poznasz zaawansowane techniki skryptowe – zdobędziesz umiejętność pisania bardziej skomplikowanych skryptów na potrzeby złożonych konfiguracji i procesów
  • Automatycznie wdrożysz aplikację na serwerach
  • Zintegrujesz Ansible z innymi popularnymi narzędziami IT, takimi jak Docker czy Jenkins
  • Opanujesz umiejętność diagnozowania i naprawiania problemów związanych z Ansible
  • Zabezpieczysz środowisko IT zgodnie z najlepszymi praktykami bezpieczeństwa
  • Z użyciem Ansible zautomatyzujesz procesy testowania, a tym samym zwiększysz efektywność i jakość ich pracy

Ansible. Kurs video. Efektywna automatyzacja dla zaawansowanych wymaga od uczestnika podstawowej znajomości narzędzia. Ukończywszy szkolenia, będzie w stanie rozwiązywać złożone problemy, tworzyć skomplikowane skrypty i używać tego oprogramowania w sposób, który wychodzi daleko poza podstawowe zastosowania.

Jak w praktyce wykorzystasz zdobyte podczas kursu wiedzę i umiejętności

Praktyczna znajomość Ansible przyda Ci się zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym. Będziesz w stanie dzięki niemu automatyzować rutynowe zadania, zarządzać konfiguracją i wdrażaniem aplikacji na wielką skalę. Co – czego Ci serdecznie życzymy – nie powinno przejść niezauważone, za to może prowadzić do awansów, podwyżek wynagrodzenia lub uzyskania nowych możliwości zatrudnienia! Za pomocą Ansible można wdrożyć pewne ułatwienia także w domu – na przykład zarządzać domowymi serwerami lub urządzeniami IoT. Mimo że Ansible jest narzędziem specyficznie ukierunkowanym na IT, umiejętności zdobyte podczas tego kursu, takie jak rozwiązywanie problemów, automatyzacja i zarządzanie złożonymi systemami, są uniwersalne i mogą być wykorzystane w różnych kontekstach.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Jeszcze kilka lat temu koncepcja ewoluowania architektury była uznawana za zbyt odważną. Uważano, że architektura powinna pozostawać elementem niezmiennym w czasie. Jednak rzeczywistość udowadnia, że systemy muszą ewoluować, aby spełniać wymogi użytkowników i odzwierciedlać zmiany w dynamicznym środowisku tworzenia oprogramowania. Innymi słowy, konieczne się staje budowanie architektur ewolucyjnych.

Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.

Naucz się postrzegać architekturę systemową jako plastyczny wyzwalacz.

Sam Newman, architekt, autor książki Budowanie mikrousług

Najciekawsze zagadnienia:

  • mechanika architektury ewolucyjnej
  • zarządzanie projektami oprogramowania i ich ewolucją
  • style architektoniczne i zasady projektowania
  • sprzęganie i wieloużywalność
  • łączenie praktyk inżynieryjnych z kwestiami strukturalnymi

Poznaj techniki umożliwiające tworzenie architektur oprogramowania na tyle zwinnych, aby dotrzymywały kroku ciągłym zmianom.

Mark Richards, developertoarchitect.com

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
ARIS w modelowaniu procesów biznesu / Renata Gabryelczyk. - Warszawa : Difin, 2006. - 175 s. : rys. ; 23 cm.
(Studia Informatyki Gospodarczej)
1.Organizacja zorientowana na procesy biznesu, 2.ARIS - podstawy metodyczne, 3.Podstawowe pojęcia i pierwsze kroki w systemie ARIS, 4.Metody modelowania w ramach perspektyw ARIS, 5.Przykłady modelowania procesów za pomocą ARIS - zadania i rozwiązania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
(Kariera Menedżera)
Wprowadzenie, Dialog konstruktywny, Budowanie postawy asertywnej, Zachowanie asertywne, Jak się uczyć zachowań asertywnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia Aspekty ekonomiczne zarządzania firmą odzieżową stanowi kompendium wiedzy na temat światowego, europejskiego oraz polskiego przemysłu odzieżowego. Jest to oryginalny materiał zawierający analizy oraz zestawienia informacji dotyczące potencjału, historii i oceny firm odzieżowych. Obserwacje poparto doskonale udokumentowanym i umiejętnie zaprezentowanym materiałem badawczym z wykorzystaniem programu SPSS IBM IMAGO PRO. Analiza ukierunkowana jest nie tylko na wyniki ekonomiczno-finansowe poszczególnych firm, ale dotyczy również szeroko rozumianego zarządzania w branży mody. Prezentowane wyniki i treść poszczególnych rozdziałów mieści się w dziedzinie nauk ekonomiczno-społecznych, a zastosowane metody statystyczne pozwalają na uogólnianie wiedzy na populację generalną polskich przedsiębiorstw odzieżowych i ocenę potencjału całej branży. Duży nacisk położony został na aspekty ekonomiczne oraz problematykę jakości wyrobów i usług. Dużo uwagi poświęcono zagadnieniu spełniania wymagań Unii Europejskiej przez firmy odzieżowe. Przemysł odzieżowy opisany jest w aspektach sytuacji makroekonomicznej, potencjału i zmian związanych z asortymentem oraz wolumenem produkcji, preferencjami zakupowymi klientów firm odzieżowych, działalnością innowacyjną, a także różnymi sposobami podejścia do zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Monografia Aspekty ekonomiczne zarządzania firmą odzieżową stanowi kompendium wiedzy na temat światowego, europejskiego oraz polskiego przemysłu odzieżowego. Jest to oryginalny materiał zawierający analizy oraz zestawienia informacji dotyczące potencjału, historii i oceny firm odzieżowych. Obserwacje poparto doskonale udokumentowanym i umiejętnie zaprezentowanym materiałem badawczym z wykorzystaniem programu SPSS IBM IMAGO PRO.

Analiza ukierunkowana jest nie tylko na wyniki ekonomiczno-finansowe poszczególnych firm, ale dotyczy również szeroko rozumianego zarządzania w branży mody. Prezentowane wyniki i treść poszczególnych rozdziałów mieści się w dziedzinie nauk ekonomiczno-społecznych, a zastosowane metody statystyczne pozwalają na uogólnianie wiedzy na populację generalną polskich przedsiębiorstw odzieżowych i ocenę potencjału całej branży. Duży nacisk położony został na aspekty ekonomiczne oraz problematykę jakości wyrobów i usług.

Dużo uwagi poświęcono zagadnieniu spełniania wymagań Unii Europejskiej przez firmy odzieżowe. Przemysł odzieżowy opisany jest w aspektach sytuacji makroekonomicznej, potencjału i zmian związanych z asortymentem oraz wolumenem produkcji, preferencjami zakupowymi klientów firm odzieżowych, działalnością innowacyjną, a także różnymi sposobami podejścia do zarządzania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessment Development Center : projektowanie procesu i narzędzi oceny / Sabina Nikodemska. - Warszawa : INFOR PL, 2018. - 247 s., [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Assessment Development Center jako metoda oceny kompetencji: 1. Krótka historia metody; 2. Assessment i Development Center - podobieństwa i różnice; 3. Elementy procesu; 4. Czynniki budujące obiektywizm metody; Wiele kryteriów; Wiele narzędzi oceny; Wielu oceniających; Wiele ocen. Rozdział 2. Kompetencje - czyli kryteria oceny: 1. Czym są kompetencje?; 2. Kompetencje - jak je zdefiniować?; Różne modele opisu; Model otwarty; Model addytywny; Model matrycowy; 3. Skale oceny kompetencji; Ile poziomów?; Skala parzysta czy nieparzysta?; Ilościowa czy jakościowa?; 4. Profil i model kompetencji - czy są tym samym?; Profil kompetencji; Model kompetencji; Katalog lub księga kompetencji; W jakim celu?; Struktura profilu kompetencji; Struktura modelu kompetencji; 5. W jaki sposób opracować profil kompetencji na użytek sesji AC|DC?. Rozdział 3. Narzędzia oceny wykorzystywane podczas sesji AC|DC: 1. Wywiad; Wywiad biograficzny; Wywiad kompetencyjny/behawioralny; 2. Różne typy testów; Testy wiedzy; Testy osobowości, testy psychologiczne; Testy kompetencyjne, zadaniowe, sytuacyjne; 3. Próbki pracy; 4. Wywiady i testy w procesach AC|DC - atuty i ograniczenia; 5. Zadania symulacyjne; Rodzaje zadań symulacyjnych; Zadania grupowe; Zadania symulacyjne (rozmowy); Zadania indywidualne (pisemne]; 6. Jak przygotować matrycę/macierz oceny kompetencji?; Etapy tworzenia matrycy obserwacji i oceny; Jakość i efektywność oceny - tworzenie matrycy i harmonogramu sesji. Rozdział 4. Tworzenie zadań symulacyjnych: 1. Elementy składowe zadania; Instrukcja logistyczna (dla administratora sesji i asesora); Instrukcja dla uczestnika; Instrukcja dla asesora; Instrukcja dla aktora; Arkusz oceny - wskaźniki zadaniowe; 2. Zadania grupowe; Kiedy stosować grupowe zadania symulacyjne, a kiedy nie; Dyskusja grupowa z rolami i bez ról - podobieństwa i różnice; Kluczowe kompetencje oceniane w dyskusjach - jakie oceniać, a jakich nie; 3. Dyskusja bez ról; 4. Dyskusja z rolami; 5. Zadania indywidualne - symulacje rozmów; 6. Rozmowa z pracownikiem; 7. Rozmowa ze współpracownikiem; 8. Rozmowa z klientem; 9. Analiza danych i poszukiwanie faktów; 10. Dokumenty na biurku (koszyk zadań); Instrukcja i klucz otwarty; Instrukcja i klucz zamknięty; Tworzenie zadania. Rozdział 5. Pilotaż i weryfikacja zadań symulacyjnych: 1. Testowanie i pilotaż zadań; Weryfikacja teoretyczna; Weryfikacja empiryczna; 2. Kto bierze udział w pilotażu?; Dobór uczestników; Kontrakt z uczestnikiem pilotażu; Test roli aktora; Zespół obserwatorów; Informacje zwrotne od "testerów" zadania; 3. Jak zorganizować pilotaż?; Co weryfikujemy podczas pilotażu?; Kilka prób testowych; Ocena wartości diagnostycznej; Skalowanie czasu; Od pilotażu do... pilotażu. Rozdział 6. Opracowanie raportu po sesji AC|DC: Cele realizowane podczas sesji oceny, czyli o zawartości raportu; Odbiorcy raportu; Opis zachowań w zadaniu, wskaźników, kompetencji, czyli o formule raportu; Kilka zasad, które mogą być pomocne w tworzeniu raportów. Rozdział 7. Przygotowanie organizacyjne sesji: Harmonogram; Zespół pracujący podczas sesji; Podsumowanie (integracja wyników); Komunikacja procesu; Pomocnik koordynatora projektu AC|DC. Rozdział 8. Różne metody - różne wyniki: 1. Porównywalność wyników oceny kompetencji z wykorzystaniem zadań symulacyjnych i testów; Różny sposób definiowania kryteriów oceny; Różne skale i punkt odniesienia wyników; Różny sposób oceny; Porównywać, czy nie?; 2. Porównywalność wyników oceny w ramach sesji AC|DC i oceny 360 stopni; Jak różne mogą być wyniki?; Kontekst sytuacyjny i przedmiot diagnozy; Oceniający; Skale oceny; Efekt synergii. Rozdział 9. Metoda AC|DC - kontrowersje i dylematy: 1. Kontrowersje dotyczące AC|DC jako metody oceny kompetencji; 2. Kontrowersje dotyczące narzędzi wykorzystywanych podczas sesji AC|DC; 3. Kontrowersje dotyczące osób oceniających – asesorów; 4. Kontrowersje dotyczące wiarygodności wyników uzyskanych z zastosowaniem metody; 5. Kontrowersje dotyczące formalnych aspektów stosowania metody AC|DC. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka usług zarządzania aktywami. 2. Uwarunkowania prawne funkcjonowania przredsiębiorstw zarządzających aktywami w Plsce. 3. Rozwój rynku zarządzania aktywami w Polsce. 4. Standardy pomiaru i prezentacji wyników inwestycyjnych. 5. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstw zarządzających aktywami w Polsce. 6. Oferta polskich przedsiębiorstw zarządzających aktywami. 7. Perspektywy rozwoju przedsiębiorstw zarządzających aktywami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej