Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2265)
IBUK Libra
(169)
ebookpoint BIBLIO
(103)
Forma i typ
Książki
(2212)
Publikacje naukowe
(472)
Publikacje fachowe
(384)
E-booki
(272)
Poradniki i przewodniki
(51)
Czasopisma
(44)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Audiobooki
(10)
Publikacje informacyjne
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(1664)
dostępne
(1495)
wypożyczone
(58)
nieokreślona
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(1553)
Czytelnia
(1688)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Chodyński Andrzej
(30)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kozioł Leszek
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Dzieńdziora Joanna
(17)
Praca zbiorowa
(17)
Bakonyi Jadwiga
(14)
Kożuch Barbara (1950- )
(14)
Szymonik Andrzej (1952- )
(14)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Gierszewska Grażyna
(12)
Jabłoński Marek
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Łuczkiewicz Grzegorz
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Borkowski Stanisław
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Ehrlich Andrzej
(10)
Fleszer Dorota (1971- )
(10)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(10)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(10)
Bugdol Marek (1966- )
(9)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Obłój Krzysztof (1954- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Wolniak Radosław
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Duraj Jan
(8)
Falecki Janusz
(8)
Marciniak Jarosław
(8)
Nowak Edward (1951- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Banaszyk Piotr
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Borski Maciej (1975- )
(7)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Perechuda Kazimierz
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Sułkowski Łukasz
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Górczyński Robert
(6)
Jeziorski Leopold
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Koźmiński Andrzej
(6)
Koźmiński Andrzej K
(6)
Lipa Michał
(6)
Lipka Anna
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rusiński Michał
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sierpińska Maria (1950- )
(6)
Sitek Marcin
(6)
Staszewska Jolanta (1960- )
(6)
Strużycki Marian
(6)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(6)
Wachowiak Piotr
(6)
Woźniak Jacek
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Bieda Jolanta
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(291)
2010 - 2019
(749)
2000 - 2009
(1200)
1990 - 1999
(290)
Okres powstania dzieła
2001-
(396)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(2507)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Kiribati
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(2500)
angielski
(23)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(682)
Przedsiębiorstwo
(550)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Organizacja
(238)
Kadry
(230)
Zarządzanie jakością
(212)
Marketing
(172)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Menedżerowie
(130)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Kultura organizacyjna
(99)
Innowacje
(94)
Zarządzanie kryzysowe
(90)
Zarządzanie projektami
(90)
Motywacja pracy
(84)
Zarządzanie ryzykiem
(75)
Przywództwo
(72)
Decyzje
(68)
Praca
(66)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(62)
Zatrudnienie
(57)
Logistyka gospodarcza
(55)
Marketing strategiczny
(55)
Planowanie strategiczne
(55)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(54)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(52)
Ocena pracowników
(49)
Public relations
(49)
Jakość
(46)
Banki
(44)
Jakość produktu
(44)
Komunikacja marketingowa
(44)
Płaca
(44)
Organizacja ucząca się
(43)
Reklama
(43)
Badania marketingowe
(40)
Polityka zatrudnienia
(40)
Zarządzanie finansami
(39)
Konkurencja
(38)
Systemy informatyczne zarządzania
(38)
Szkolnictwo wyższe
(38)
Analiza strategiczna
(36)
Controlling
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(36)
Globalizacja
(36)
Otoczenie firmy
(36)
Motywacja
(35)
Produkcja
(35)
Zarządzanie publiczne
(33)
Gospodarka oparta na wiedzy
(32)
Usługi
(31)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Konsumenci
(30)
Rynek pracy
(30)
Teoria organizacji
(30)
Służba zdrowia
(29)
Konkurencyjność
(28)
Praca zespołowa
(28)
Inwestycje
(27)
Komunikacja społeczna
(27)
Przedsiębiorczość (postawa)
(27)
Samorząd terytorialny
(27)
Etyka biznesu
(26)
Informacja gospodarcza
(26)
Kapitał ludzki
(25)
Logistyka
(25)
Ochrona środowiska
(25)
Marketing cyfrowy
(24)
Normy ISO 9000
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Obsługa klienta
(23)
Rekrutacja pracowników
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Systemy informatyczne
(23)
Łańcuch dostaw
(23)
Administracja publiczna
(22)
Bezpieczeństwo publiczne
(22)
Instytucje nonprofit
(22)
Internet
(22)
Jakość usług
(22)
Psychologia pracy
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Sektor publiczny
(22)
Bezpieczeństwo narodowe
(21)
Promocja handlowa
(21)
Przedsiębiorczość
(21)
Relacje międzyludzkie
(21)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(20)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(20)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(20)
Turystyka
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Outsourcing
(19)
Informacja
(18)
Mentoring
(18)
Organizacja pracy
(18)
Rachunkowość zarządcza
(18)
Rynek finansowy
(18)
Siła robocza
(18)
Zarządzanie służbą zdrowia
(18)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(2)
Konstytucja Polski (1921)
(1)
Konstytucja Polski (1935)
(1)
Konstytucja Polski (1952)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(316)
1989-2000
(88)
1901-2000
(53)
1945-1989
(12)
1989-
(12)
2001-0
(8)
1918-1939
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(312)
Kraje Unii Europejskiej
(41)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Czechy
(6)
Europa
(6)
Niemcy
(4)
Japonia
(3)
Irlandia
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Świat
(2)
Arktyka (region)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dania
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Grenlandia (Dania ; wyspa)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Norwegia
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(551)
Opracowanie
(334)
Praca zbiorowa
(237)
Poradnik
(139)
Monografia
(128)
Czasopismo naukowe
(46)
Materiały pomocnicze
(38)
Raport z badań
(34)
Case study (studium przypadku)
(28)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Materiały konferencyjne
(19)
Ćwiczenia i zadania
(12)
Encyklopedia
(11)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Czasopismo prawnicze
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Vademecum
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1257)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(631)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(115)
Informatyka i technologie informacyjne
(49)
Psychologia
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Media i komunikacja społeczna
(38)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(30)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(26)
Medycyna i zdrowie
(23)
Edukacja i pedagogika
(22)
Nauka i badania
(18)
Filozofia i etyka
(13)
Ochrona środowiska
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Podróże i turystyka
(8)
Inżynieria i technika
(7)
Matematyka
(7)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
2537 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ansible służy do automatyzacji wdrożeń oprogramowania i zarządzania jego konfiguracjami. Inżynierowie cenią ten framework za minimalne rozmiary, brak konieczności instalowania czegokolwiek na serwerach i prostotę użytkowania. Oferuje on proste i bardzo przydatne funkcje przeznaczone do automatyzacji wielowarstwowych środowisk, przydaje się też do obsługi ciągłej integracji i ciągłego wdrażania oprogramowania (CI/CD) bez żadnego przestoju. Może służyć do różnych celów: przygotowania infrastruktury jako kodu, wdrożeń aplikacji czy automatyzacji codziennych, czasochłonnych zadań administracyjnych. Ta książka jest przeznaczona dla programistów i administratorów, którzy poszukują wydajnej metody zarządzania systemami. Pokazano w niej, w jaki sposób działa Ansible i jak należy przygotować go do pracy. Omówiono sposoby tworzenia scenariuszy (są to skrypty do zarządzania konfiguracją), zasady zarządzania zewnętrznymi serwerami, a także zaprezentowano najciekawsze funkcjonalności tego oprogramowania: wbudowane deklaratywne moduły . W tym wydaniu uwzględniono zmiany wynikające z dynamicznego rozwoju Ansible, dodano też kilka rozdziałów poświęconych kontenerom, platformie Molecule, kolekcjom Ansible, obrazom i infrastrukturze chmurowej. Wszystkie kody zostały zaktualizowane, a całość została wzbogacona o praktyczne wskazówki dotyczące dobrych praktyk programistycznych na platformach do weryfikowania kodu. W książce: zarządzanie konfiguracją i wdrożeniami systemów za pomocą Ansible dobre praktyki pracy z Ansible formaty kolekcji, moduły i wtyczki generowanie obrazów kontenerów i instancji chmurowych tworzenie infrastruktury chmurowej automatyzacja procesów CI/CD w środowisku programistycznym platforma Ansible Automation w metodyce DevOps Minimalne rozmiary, prostota i wyjątkowa skuteczność — poznaj Ansible!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Obierz kurs na... profesjonalną automatyzację w IT Jeśli jesteś osobą, która dba o przebieg procesów w przedsiębiorstwie, może obiła Ci się o uszy nazwa Ansible. To otwarte oprogramowanie bowiem służy do zarządzania stanem infrastruktury, a także do automatyzacji procesów administracyjnych w firmie. Pozwala w łatwy sposób wdrażać mnóstwo systemów na raz i zarządzać nimi tak, jakby zarządzało się jednym systemem. Co umożliwia na przykład skonfigurowanie jednej usługi w wielu systemach. Oczywiście to czysta oszczędność czasu i istotne ułatwienie w pracy. Nic dziwnego, że Ansible jest jednym z najpopularniejszych narzędzi służących automatyzacji w IT. Rosnąca sława tego rozwiązania powoduje, że od pracowników działów informatyki coraz częściej wymaga się znajomości oprogramowania Ansible. Wraz z naszym kursem poznasz je nie tylko od strony teoretycznej, ale przede wszystkim przyjrzysz się praktycznej stronie funkcjonowania Ansible. Co więcej, samodzielnie przećwiczysz pewne procesy, co jest kluczowe dla zrozumienia i efektywnego wykorzystania narzędzia. Zdobyte podczas szkolenia umiejętności przydadzą Ci się niezależnie od tego, czy jesteś deweloperem, administratorem systemu, inżynierem sieciowym, czy menedżerem IT – Ansible ma coś do zaoferowania każdemu! Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia Podczas nauki z naszym kursem: Zrozumiesz architekturę Ansible – przyjrzysz się temu, jak działa na poziomie systemowym, co pozwoli Ci efektywnie używać tego narzędzia i dostosować je do swoich potrzeb Będziesz zarządzać konfiguracją – nauczysz się korzystać z Ansible do automatyzacji i zarządzania konfiguracją w różnych środowiskach systemowych Dowiesz się, jak zautomatyzować swoje zadania, co pozwoli Ci oszczędzać czas i zasoby Nauczysz się korzystać z Ansible podczas orkiestracji i zarządzania wieloma systemami jednocześnie Poznasz zaawansowane techniki skryptowe – zdobędziesz umiejętność pisania bardziej skomplikowanych skryptów na potrzeby złożonych konfiguracji i procesów Automatycznie wdrożysz aplikację na serwerach Zintegrujesz Ansible z innymi popularnymi narzędziami IT, takimi jak Docker czy Jenkins Opanujesz umiejętność diagnozowania i naprawiania problemów związanych z Ansible Zabezpieczysz środowisko IT zgodnie z najlepszymi praktykami bezpieczeństwa Z użyciem Ansible zautomatyzujesz procesy testowania, a tym samym zwiększysz efektywność i jakość ich pracy Ansible. Kurs video. Efektywna automatyzacja dla zaawansowanych wymaga od uczestnika podstawowej znajomości narzędzia. Ukończywszy szkolenia, będzie w stanie rozwiązywać złożone problemy, tworzyć skomplikowane skrypty i używać tego oprogramowania w sposób, który wychodzi daleko poza podstawowe zastosowania. Jak w praktyce wykorzystasz zdobyte podczas kursu wiedzę i umiejętności Praktyczna znajomość Ansible przyda Ci się zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym. Będziesz w stanie dzięki niemu automatyzować rutynowe zadania, zarządzać konfiguracją i wdrażaniem aplikacji na wielką skalę. Co – czego Ci serdecznie życzymy – nie powinno przejść niezauważone, za to może prowadzić do awansów, podwyżek wynagrodzenia lub uzyskania nowych możliwości zatrudnienia! Za pomocą Ansible można wdrożyć pewne ułatwienia także w domu – na przykład zarządzać domowymi serwerami lub urządzeniami IoT. Mimo że Ansible jest narzędziem specyficznie ukierunkowanym na IT, umiejętności zdobyte podczas tego kursu, takie jak rozwiązywanie problemów, automatyzacja i zarządzanie złożonymi systemami, są uniwersalne i mogą być wykorzystane w różnych kontekstach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Jeszcze kilka lat temu koncepcja ewoluowania architektury była uznawana za zbyt odważną. Uważano, że architektura powinna pozostawać elementem niezmiennym w czasie. Jednak rzeczywistość udowadnia, że systemy muszą ewoluować, aby spełniać wymogi użytkowników i odzwierciedlać zmiany w dynamicznym środowisku tworzenia oprogramowania. Innymi słowy, konieczne się staje budowanie architektur ewolucyjnych. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania. Naucz się postrzegać architekturę systemową jako plastyczny wyzwalacz. Sam Newman, architekt, autor książki Budowanie mikrousług Najciekawsze zagadnienia: mechanika architektury ewolucyjnej zarządzanie projektami oprogramowania i ich ewolucją style architektoniczne i zasady projektowania sprzęganie i wieloużywalność łączenie praktyk inżynieryjnych z kwestiami strukturalnymi Poznaj techniki umożliwiające tworzenie architektur oprogramowania na tyle zwinnych, aby dotrzymywały kroku ciągłym zmianom. Mark Richards, developertoarchitect.com
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
(Kariera Menedżera)
Wprowadzenie, Dialog konstruktywny, Budowanie postawy asertywnej, Zachowanie asertywne, Jak się uczyć zachowań asertywnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia Aspekty ekonomiczne zarządzania firmą odzieżową stanowi kompendium wiedzy na temat światowego, europejskiego oraz polskiego przemysłu odzieżowego. Jest to oryginalny materiał zawierający analizy oraz zestawienia informacji dotyczące potencjału, historii i oceny firm odzieżowych. Obserwacje poparto doskonale udokumentowanym i umiejętnie zaprezentowanym materiałem badawczym z wykorzystaniem programu SPSS IBM IMAGO PRO. Analiza ukierunkowana jest nie tylko na wyniki ekonomiczno-finansowe poszczególnych firm, ale dotyczy również szeroko rozumianego zarządzania w branży mody. Prezentowane wyniki i treść poszczególnych rozdziałów mieści się w dziedzinie nauk ekonomiczno-społecznych, a zastosowane metody statystyczne pozwalają na uogólnianie wiedzy na populację generalną polskich przedsiębiorstw odzieżowych i ocenę potencjału całej branży. Duży nacisk położony został na aspekty ekonomiczne oraz problematykę jakości wyrobów i usług. Dużo uwagi poświęcono zagadnieniu spełniania wymagań Unii Europejskiej przez firmy odzieżowe. Przemysł odzieżowy opisany jest w aspektach sytuacji makroekonomicznej, potencjału i zmian związanych z asortymentem oraz wolumenem produkcji, preferencjami zakupowymi klientów firm odzieżowych, działalnością innowacyjną, a także różnymi sposobami podejścia do zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia Aspekty ekonomiczne zarządzania firmą odzieżową stanowi kompendium wiedzy na temat światowego, europejskiego oraz polskiego przemysłu odzieżowego. Jest to oryginalny materiał zawierający analizy oraz zestawienia informacji dotyczące potencjału, historii i oceny firm odzieżowych. Obserwacje poparto doskonale udokumentowanym i umiejętnie zaprezentowanym materiałem badawczym z wykorzystaniem programu SPSS IBM IMAGO PRO. Analiza ukierunkowana jest nie tylko na wyniki ekonomiczno-finansowe poszczególnych firm, ale dotyczy również szeroko rozumianego zarządzania w branży mody. Prezentowane wyniki i treść poszczególnych rozdziałów mieści się w dziedzinie nauk ekonomiczno-społecznych, a zastosowane metody statystyczne pozwalają na uogólnianie wiedzy na populację generalną polskich przedsiębiorstw odzieżowych i ocenę potencjału całej branży. Duży nacisk położony został na aspekty ekonomiczne oraz problematykę jakości wyrobów i usług. Dużo uwagi poświęcono zagadnieniu spełniania wymagań Unii Europejskiej przez firmy odzieżowe. Przemysł odzieżowy opisany jest w aspektach sytuacji makroekonomicznej, potencjału i zmian związanych z asortymentem oraz wolumenem produkcji, preferencjami zakupowymi klientów firm odzieżowych, działalnością innowacyjną, a także różnymi sposobami podejścia do zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessment Development Center : projektowanie procesu i narzędzi oceny / Sabina Nikodemska. - Warszawa : INFOR PL, 2018. - 247 s., [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Assessment Development Center jako metoda oceny kompetencji: 1. Krótka historia metody; 2. Assessment i Development Center - podobieństwa i różnice; 3. Elementy procesu; 4. Czynniki budujące obiektywizm metody; Wiele kryteriów; Wiele narzędzi oceny; Wielu oceniających; Wiele ocen. Rozdział 2. Kompetencje - czyli kryteria oceny: 1. Czym są kompetencje?; 2. Kompetencje - jak je zdefiniować?; Różne modele opisu; Model otwarty; Model addytywny; Model matrycowy; 3. Skale oceny kompetencji; Ile poziomów?; Skala parzysta czy nieparzysta?; Ilościowa czy jakościowa?; 4. Profil i model kompetencji - czy są tym samym?; Profil kompetencji; Model kompetencji; Katalog lub księga kompetencji; W jakim celu?; Struktura profilu kompetencji; Struktura modelu kompetencji; 5. W jaki sposób opracować profil kompetencji na użytek sesji AC|DC?. Rozdział 3. Narzędzia oceny wykorzystywane podczas sesji AC|DC: 1. Wywiad; Wywiad biograficzny; Wywiad kompetencyjny/behawioralny; 2. Różne typy testów; Testy wiedzy; Testy osobowości, testy psychologiczne; Testy kompetencyjne, zadaniowe, sytuacyjne; 3. Próbki pracy; 4. Wywiady i testy w procesach AC|DC - atuty i ograniczenia; 5. Zadania symulacyjne; Rodzaje zadań symulacyjnych; Zadania grupowe; Zadania symulacyjne (rozmowy); Zadania indywidualne (pisemne]; 6. Jak przygotować matrycę/macierz oceny kompetencji?; Etapy tworzenia matrycy obserwacji i oceny; Jakość i efektywność oceny - tworzenie matrycy i harmonogramu sesji. Rozdział 4. Tworzenie zadań symulacyjnych: 1. Elementy składowe zadania; Instrukcja logistyczna (dla administratora sesji i asesora); Instrukcja dla uczestnika; Instrukcja dla asesora; Instrukcja dla aktora; Arkusz oceny - wskaźniki zadaniowe; 2. Zadania grupowe; Kiedy stosować grupowe zadania symulacyjne, a kiedy nie; Dyskusja grupowa z rolami i bez ról - podobieństwa i różnice; Kluczowe kompetencje oceniane w dyskusjach - jakie oceniać, a jakich nie; 3. Dyskusja bez ról; 4. Dyskusja z rolami; 5. Zadania indywidualne - symulacje rozmów; 6. Rozmowa z pracownikiem; 7. Rozmowa ze współpracownikiem; 8. Rozmowa z klientem; 9. Analiza danych i poszukiwanie faktów; 10. Dokumenty na biurku (koszyk zadań); Instrukcja i klucz otwarty; Instrukcja i klucz zamknięty; Tworzenie zadania. Rozdział 5. Pilotaż i weryfikacja zadań symulacyjnych: 1. Testowanie i pilotaż zadań; Weryfikacja teoretyczna; Weryfikacja empiryczna; 2. Kto bierze udział w pilotażu?; Dobór uczestników; Kontrakt z uczestnikiem pilotażu; Test roli aktora; Zespół obserwatorów; Informacje zwrotne od "testerów" zadania; 3. Jak zorganizować pilotaż?; Co weryfikujemy podczas pilotażu?; Kilka prób testowych; Ocena wartości diagnostycznej; Skalowanie czasu; Od pilotażu do... pilotażu. Rozdział 6. Opracowanie raportu po sesji AC|DC: Cele realizowane podczas sesji oceny, czyli o zawartości raportu; Odbiorcy raportu; Opis zachowań w zadaniu, wskaźników, kompetencji, czyli o formule raportu; Kilka zasad, które mogą być pomocne w tworzeniu raportów. Rozdział 7. Przygotowanie organizacyjne sesji: Harmonogram; Zespół pracujący podczas sesji; Podsumowanie (integracja wyników); Komunikacja procesu; Pomocnik koordynatora projektu AC|DC. Rozdział 8. Różne metody - różne wyniki: 1. Porównywalność wyników oceny kompetencji z wykorzystaniem zadań symulacyjnych i testów; Różny sposób definiowania kryteriów oceny; Różne skale i punkt odniesienia wyników; Różny sposób oceny; Porównywać, czy nie?; 2. Porównywalność wyników oceny w ramach sesji AC|DC i oceny 360 stopni; Jak różne mogą być wyniki?; Kontekst sytuacyjny i przedmiot diagnozy; Oceniający; Skale oceny; Efekt synergii. Rozdział 9. Metoda AC|DC - kontrowersje i dylematy: 1. Kontrowersje dotyczące AC|DC jako metody oceny kompetencji; 2. Kontrowersje dotyczące narzędzi wykorzystywanych podczas sesji AC|DC; 3. Kontrowersje dotyczące osób oceniających – asesorów; 4. Kontrowersje dotyczące wiarygodności wyników uzyskanych z zastosowaniem metody; 5. Kontrowersje dotyczące formalnych aspektów stosowania metody AC|DC. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka usług zarządzania aktywami. 2. Uwarunkowania prawne funkcjonowania przredsiębiorstw zarządzających aktywami w Plsce. 3. Rozwój rynku zarządzania aktywami w Polsce. 4. Standardy pomiaru i prezentacji wyników inwestycyjnych. 5. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstw zarządzających aktywami w Polsce. 6. Oferta polskich przedsiębiorstw zarządzających aktywami. 7. Perspektywy rozwoju przedsiębiorstw zarządzających aktywami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny, można w niej wyróżnić trzy części. W pierwszej części, na podstawie naukowej literatury polskiej i zagranicznej, przedstawiono badania nad centrami handlowymi oraz nad zachowaniami nabywczymi i przestrzennymi.W drugiej części zaprezentowano etapy rozwoju łódzkich centrów handlowych, czynniki ich lokalizacji, dostępność przestrzenną oraz ofertę. Ponadto w tym fragmencie przedstawiono strukturę użytkowania terenów, typy zabudowy, potencjał ludnościowy otoczenia centrów handlowych oraz zagospodarowanie pod względem usługowym terenów przyległych. Na podstawie danych inwentaryzacyjnych dokonano również wyróżnienia typów ofertowych centrów handlowych, przedstawiono obiektywną ocenę ich atrakcyjności oraz typy „pulsujących biegunów” nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej.Część trzecia w dużej mierze została oparta na badaniach ankietowych, dzięki którym opracowano profile nabywcze klientów poszczególnych typów centrów handlowych, a także zidentyfikowano czynniki warunkujące ich zachowania nabywcze i przestrzenne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział I. Systematyzacja aparatu pojęciowego: 1. Pojęcie i etapy audytu; 2. Zakres podmiotowy i przedmiotowy audytu; 3. Ustalenia i dowody audytu; 4. Wyznaczenia i kryteria audytu; Rozdział II. Typologia audytu i jego sprawność: 1. Rodzaje audytu; 2. Sprawność, zasady i funkcje audytu; 3. Ryzyko audytu; Rozdział III. Planowanie i realizacja audytu: 1. Planowanie zakresu podmiotowego i przedmiotowego audytu; 2. Planowanie czasu realizacji zadań audytowych; 3. Określenie profilu kompetencji audytorów; 4. Ustalenie istotności w procesie audytu; 5. Ustalenie źródeł dowodów audytu i sposobu prezentacji wyników; Rozdział IV. Rodzaje badań audytowych: 1. Audyt zarządzania wiedzą; 2. Audyt efektywności organizacji; 3. Audyt prawidłowości planowania; 4. Audyt struktury organizacyjnej; 5. Audyt sposobów motywowania pracowników; 6. Audyt informacji pozafinansowych; 7. Audyt systemu przeciwdziałania korupcji, oszustwom i praniu pieniędzy; 8. Audyt finansowy. Założenia ogólne; 9. Analiza wskaźników finansowych; 10. Wykrywanie nierzetelnych praktyk księgowych; Rozdział V. Problemy audytu; Zakończenie; Załącznik; Standardy audytu wewnętrznego dla jednostek sektora; finansów publicznych; Wykaz literatury; Publikacje on-line; Wykaz aktów prawnych; Orzecznictwo; Spis rysunków i tabel; Skorowidz rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt informatyczny / Mirosław Forystek. - Warszawa : InfoAudit Sp. z o.o., 2005. - 242 s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Audytora / InfoAudit ; T.6)
1. Od ryzyka do audytu, 2. Środowisko informatyczne, 3. Zasoby informatyczne, 4. Procesy informatyczne, 5. Wprowadzenie do audytowania, 6. Przebieg audytu, 7. Wykorzystanie narzędzi komputerowych w audycie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej