Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(22)
Autor
Mazur Marek
(4)
Jeziński Marek
(2)
Klisiński Janusz
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Fras Janina
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Magoska Maria
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Stępińska Agnieszka
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Śmigielska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Marketing polityczny
(24)
Kampania wyborcza
(14)
Wybory
(13)
Środki masowego przekazu
(7)
Polityka
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Wybory prezydenckie
(6)
Komunikacja polityczna
(4)
Reklama telewizyjna
(2)
Wybory samorządowe
(2)
Demokracja
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Opinia publiczna
(1)
Partie polityczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Public relations
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory samorządowe w Polsce (2006)
(1)
Władza
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Świadomość społeczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej