Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(225)
IBUK Libra
(43)
ebookpoint BIBLIO
(18)
Forma i typ
Książki
(220)
E-booki
(61)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(17)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(182)
dostępne
(124)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(134)
Czytelnia
(183)
Autor
Lewicka Maria
(6)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(6)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(5)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(4)
Duraj Jan
(4)
Szablewski Andrzej
(4)
Bieliński Jerzy
(3)
Karpińska Anna
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Tischner Józef
(3)
Waśniewski Tadeusz
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Białoszewski Dariusz
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doryń Wirginia
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Herman Andrzej
(2)
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Kalaga Wojciech
(2)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Korabiewska Izabela
(2)
Kostkiewicz Janina
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Kud Marzena
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lewandowska Monika
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Nacewska-Twardowska Aleksandra
(2)
Niewiadomska Iwona
(2)
Okręglicka Małgorzata
(2)
Ostrowska Krystyna
(2)
Papiernik-Wojdera Marzena
(2)
Paradowski Ryszard
(2)
Pers Jolanta
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Pskit Wiktor
(2)
Shulgina Ludmila
(2)
Skolimowska Katarzyna
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Smyczek Leon
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szczepankowski Piotr
(2)
Targalski Jan
(2)
Tyran Michael R
(2)
Urbańska Magda
(2)
Walczak-Duraj Danuta
(2)
Wawrzyniak Dorota
(2)
Wegscheider-Cruse Sharon (1938- )
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wojciechowska Katarzyna
(2)
Wojewoda Beata
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Wrońska Marta
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(2)
Świderska Gertruda Krystyna
(2)
Adamski Franciszek
(1)
Adamus Jagoda
(1)
Akert Robin M
(1)
Anderson James C
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Baca Jarosław
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Beata
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bańka Józef
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Benner Dietrich (1941- )
(1)
Benson M. Christina
(1)
Bernal Arkadiusz
(1)
Bieda Agnieszka
(1)
Bohdanowicz Andrzej
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borowska Teresa
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Breczko Anetta
(1)
Brezinka Wolfgang
(1)
Brodecki Zbigniew
(1)
Brzozowski Piotr
(1)
Brzózka Daniel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(175)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(286)
Język
polski
(285)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Wartość
(80)
Przedsiębiorstwo
(64)
Wartość ekonomiczna
(48)
Wychowanie do wartości
(22)
Poczucie własnej wartości
(16)
Wychowanie
(16)
Młodzież
(13)
Analiza wartości
(12)
Postawy
(12)
Rodzina
(12)
Finanse
(10)
Kształcenie
(10)
Pedagogika
(9)
Społeczeństwo
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(9)
Nauczanie
(8)
Nauczyciele
(8)
Studenci
(8)
Osobowość
(7)
Praca
(7)
Wychowanie moralne
(7)
Zarządzanie
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Świadomość społeczna
(7)
Etyka
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Koszty
(6)
Kultura
(6)
Antropologia filozoficzna
(5)
Etyka społeczna
(5)
Globalizacja
(5)
Innowacje
(5)
Inwestycje
(5)
Jakość życia
(5)
Socjologia
(5)
Szkolnictwo
(5)
Wychowanie religijne
(5)
Agresywność
(4)
Autorytet
(4)
Dziecko
(4)
Grupy społeczne
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Państwo
(4)
Polska
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rachunkowość
(4)
Religia
(4)
Religijność
(4)
Samopoznanie
(4)
Socjalizacja
(4)
Społeczeństwo obywatelskie
(4)
Struktura społeczna
(4)
Uczniowie
(4)
Wartość dodana
(4)
Wycena przedsiębiorstwa
(4)
Wychowanie estetyczne
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Bezrobocie
(3)
Dobro
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Filozofia chrześcijańska
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Integracja europejska
(3)
Kadry
(3)
Kapitał
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Leasing
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Nadzieja
(3)
Personalizm
(3)
Pieniądz
(3)
Polityka
(3)
Polityka społeczna
(3)
Rynek finansowy
(3)
Samoakceptacja
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Wychowanie seksualne
(3)
Władza
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Akademia Sztuki Wojennej
(2)
Analiza SWOT
(2)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Bioetyka
(2)
Demografia
(2)
Demokracja
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Europa
(2)
Feminizm
(2)
Filozofia
(2)
Temat: czas
1989-
(13)
2001-
(10)
2001-0
(7)
1901-
(4)
1901-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Czechy
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Będzin (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Chiny
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Praca zbiorowa
(18)
Opracowanie
(16)
Czasopismo naukowe
(5)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Antologia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Esej
(1)
Film
(1)
Literatura polska
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Zarządzanie i marketing
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(14)
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Transport i logistyka
(1)
286 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Shanshan Liu, Thomas Hyclak: Employment effects of US minimum wage policy, doi: 10.15678/ZP.2015.33.3.01, s. 5–15; Tomasz Geodecki, Maciej Jan Grodzicki: Jak awansować w światowej lidze gospodarczej? Kraje Europy Środkowo-Wschodniej w globalnych łańcuchach wartości [How to climb up the World Economic League Table? Central and Eastern Europe in global value chains], doi: 10.15678/ZP.2015.33.3.02, s. 16–40; Andrzej Zybała: Struktura ryzyk w reformie wybranych elementów polityki rynku pracy [The structure of risk in selected elements of labour-market policy reform], doi: 10.15678/ZP.2015.33.3.03, s. 41–55; Rafał Matyja: Krajowa Polityka Miejska okiem politologa [National Urban Policy in the eyes of political scientist], doi: 10.15678/ZP.2015.33.3.04, s. 56–66; Tomasz Kupiec: Program evaluation use and its mechanisms: The case of Cohesion Policy in Polish regional administration, doi: 10.15678/ZP.2015.33.3.05, s. 67–83. Wybór tekstów klasycznych [Selection of classic texts] David Harvey: Od menedżeryzmu do przedsiębiorczości: transformacja procesu rządzenia miastami w późnym kapitalizmie [From managerialism to entrepreneurialism: The transformation in urban governance in late capitalism], doi: 10.15678/ZP.2015.33.3.06, s. 84–106.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Materiały dydaktyczne dla studentów kierunku zarządzanie ryzykiem finansowym i źródło wiedzy dla każdego zainteresowanego tytułową tematyką. Zawiera podstawy teoretyczne, przykłady i zadania dotyczące: zarządzania ryzykiem kredytowym, modelu podejmowania decyzji kredytowych, wykorzystania coachingu w oddziale banku detalicznego, zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie niefinansowym, wartości pieniądza w czasie, rynku kapitałowego, roli obligacji w ograniczaniu ryzyka, analizy akcji, teorii portfela papierów wartościowych, instrumentów pochodnych w zarządzaniu ryzykiem, kosztu kapitału i dźwigni finansowej w przedsiębiorstwie, oceny opłacalności inwestycji rzeczowych oraz opcji rzeczowych. Zespół autorski tworzą badacze i dydaktycy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz praktycy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka jest II tomem serii „Zarządzanie strategiczne” W drugim tomie podręcznika zaprezentowano wybrane metody służące do sprawdzenia, jakie zasoby i sposoby budowania potencjału strategicznego organizacji są najbardziej skuteczne. Wybrano nie tylko sprawdzone i skuteczne narzędzia analizy strategicznej wnętrza przedsiębiorstwa, ale ukazano także ich różnorodność. Omówiono m.in. macierze portfelowe, których celem jest stworzenie zrównoważonych aktywów organizacji, oraz ogólną ideę analizy portfelowej służącej do diagnozy otoczenia i rynku oraz wnętrza organizacji istniejącego w przedsiębiorstwie portfela produkcji, aż do zbudowania portfela docelowego. Następnie zapoznano czytelników ze Zrównoważoną (Strategiczną) Kartą Wyników, która jest uważana za jeden z najpopularniejszych modeli pomiaru wydajności biznesowej i zarządzania pomiarem osiągnięć wydajności. SKW podkreśla potrzebę integracji finansowych i niefinansowych miar wyników, z jednoczesnym powiązaniem strategii i pomiaru wyników, a cztery jej perspektywy: finansowa, klienta, procesów wewnętrznych, rozwoju, pozwalają na ocenę realizacji strategii z różnych punktów widzenia i uwzględnienie interesów wszystkich grup zaangażowanych w działalność przedsiębiorstwa. Kolejnym omawianym w opracowaniu narzędziem analizy poprawności działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo w celu wytworzenia wartości i budowania przewagi konkurencyjnej jest łańcuch wartości. Założeniem podstawowym modelu łańcucha wartości jest podział działalności przedsiębiorstwa na strategicznie istotne czynności, aby móc określić miejsca powstawania kosztów i zysków oraz potencjalne źródła przewag konkurencyjnych. Łańcuch wartości to sekwencja działań przekształcania zasileń, technologii i pracy ludzi na produkty finalne. Składa się on z funkcji podstawowych i pomocniczych oraz marży (zysku). Działalność podstawowa może być przedprodukcyjna, produkcyjna i sprzedaży, natomiast działalność pomocnicza koncentruje się w każdym przedsiębiorstwie na innych elementach. Kolejna zaprezentowana metoda to bilans strategiczny przedsiębiorstwa, czyli „teoretycznie prosta” metoda oceny potencjału strategicznego, wymagająca jednak skrupulatnego przestrzegania założeń analizy, czyli: wyodrębnienia obszarów analizy potencjału, określenia czynników/elementów organizacyjnych w ramach poszczególnych obszarów, zdefiniowania skali ocen i charakteru oceny, wyszczególnienie kluczowych czynników sukcesu w obszarach oceny itp. Następnie omówiono analizę SWOT, czyli metodę integrującą wszystkie istotne informacje uzyskane w trakcie diagnozowania organizacji i szacowania zmian w otoczeniu w procesie zmierzającym do sformułowania strategii. Jest to metoda bardzo trudna, gdyż wymaga udzielenia odpowiedzi dotyczących profilu działalności przedsiębiorstwa, zakresu jego działania, określenia klientów i ich potrzeb oraz orientacji naczelnego kierownictwa organizacji. Niezbędna jest też identyfikacja makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego organizacji oraz ich ocena w kategoriach szans i zagrożeń. To są podstawy do dokonania diagnozy oraz oceny słabych i mocnych stron organizacji, a także określenia wewnętrznych zasobów przedsiębiorstwa, którymi będzie ono dysponowało w przyszłości. Kolejnym krokiem jest sformułowanie wariantów strategicznych oraz określenie działań i taktyk, które musi podjąć przedsiębiorstwo, aby zrealizować cele strategiczne. Całościowy plan strategiczny wieńczy analizę. Ponieważ zarządzanie strategiczne jest procesem formułowania i wdrażania strategii, w którym wyróżnia się: etap analizy strategicznej, etap oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa oraz zdefiniowanie lub redefiniowanie misji oraz strategii i ustalenie celów strategicznych, końcowym etapem jest formułowanie i wybór strategii oraz jej wdrażanie. Z tego powodu podręcznik wieńczą modele strategii. Zaprezentowano modele „klasyczne” – strategie konkurencji M.E. Portera, macierz H. Ansoffa – oraz zbiór różnych strategii zbudowanych według kryterium pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa w sektorze i prognozy jego wzrostu. Pokazano także poszukiwania nowych rozwiązań w budowaniu przyszłości przedsiębiorstwa, odwołując się do metafor strategicznych i opisując modele strategii „nieoczywistych”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Kluczowym problemem wielu współczesnych organizacji jest dążenie do osiągnięcia trwałych korzyści dzięki dobrze przeprowadzonym i trafnie dobranym metodom doskonalenia. W pracy podjęto próbę dowiedzenia tezy, że tylko działania doskonalące operacje, które prowadzą do realnej poprawy przepływu strumienia wartości w organizacji, przynoszą przedsiębiorstwu trwałe korzyści, bowiem jedynie szybszy, sprawniejszy oraz bardziej produktywny przepływ wartości w przedsiębiorstwie daje trwałe korzyści konkurencyjne oraz ekonomiczne. Zaniedbanie tego ważnego punktu odniesienia podczas wprowadzania projektów doskonalenia organizacji prowadzi do niepotrzebnego ryzyka ponoszenia strat oraz zawodu z nadziei pokładanych we wdrażanych metodach.
Monografia prezentuje dotychczasowe osiągnięcia naukowe i aplikacyjne dotyczące metod i technik wykorzystywanych w zarządzaniu przepływem wartości w systemach produkcyjnych oraz usługowych, z uwzględnieniem fazy przepływu prowadzącego do powstania nowego produktu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Orientacja na wzrost wartości współczesnego przedsiębiorstwa; Cele działalności przedsiębiorstwa w warunkach niepewności i ryzyka; Człowiek - kreator wartości przedsiębiorstwa; Metody wyceny bieżącej wartości przedsiębiorstwa; Specyfika wyceny małych przedsiębiorstw; Restrukturyzacja firmy jako kierunek wzrostu jej wartości; Alianse strategiczne, fuzje i przejęcia; Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie w celu wzrostu jego wartości; Zarządzanie marką a wzrost wartości firmy; Emisje papierów wartościowych źródło finansowania dla przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
1. Projektowane podstawy prawne restrukturyzacji przedsiębiorstwa w kryzysie, 2. Destrukcja wartości dla akcjonariuszy-wybrane czynniki, 3. Restrukturyzacja zadłużenia pośredniego i bezpośredniego w warunkach trudności finansowych przedsiębiorstwa, 4. Koszt kapitału a wartość firmy w okresie dekoniunktury, 5. Epidemiologiczny model wyceny spółek internetowych, 6. Wirtualizacja organizacji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Reorganizacja firmy w organizację orientowaną projektowo jako element realizacji strategii w dobie globalizacji, 8. Zmiana sytuacji finansowej wybranych przedsiębiorstw przemysłu chemicznego realizujący usługi bankowe, 9. Rola kultury organizacyjnej w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie, 10. Rola public relations w zarządzaniu kryzysem i sytuacjami kryzysowymi przedsiębiorstwa, 11. Public relations w sytuacjach kryzysowych w przedsiębiorstwach gospodarki morskiej, 12. Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy w procesie zarządzania wartością firmy, 13. Stopa zwrotu z kapitału - problemy definiowania, 14. Opcje rzeczywiste w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 15. Wykorzystanie Market Value Added i Econmic Value Added w procesie tworzenia wartości na drodze zawierania transakcji fuzji i przejęć, 16. Nadzór korporacyjny, zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a nowelizacja prawa bilansowego, 17. Wykorzystanie usług audytorskich jako narzędzi nadzoru korporacyjnego, 18. Ochrona środowiska w procesie zarządzania wartością firmy - wybrane przykłady instytucji rynku finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Wartość : 1. Czynniki determinujące wartość, 2. Wartość przedsiębiorstw i banków. 3. Wartość odrębnych składników majątkowych. R.II Zarządzanie ryzykiem : 1. System zarządzania ryzykiem. 2. Zarządzanie ryzy kiem stopy procentowej. 3. Zarządzanie ryzykiem waluto wym. 4. Zarządzanie ryzykiem kredytowym. R.III Instru menty pochodne : 1. Ogólna charakterystyka instrumen tów pochodnych. 2. Opcje. 3. Kontrakty swap.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Istota wartości organizacji. Organizacja - wartości - zarządzanie; Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Wartość przedsiębiorstwa i jego służebna rola wobec otoczenia; Ewolucja koncepcji oceny efektywności: od efektywności produkcji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w warunkach "nowej ekonomii"; Interakcja "gospodarka - środowisko" a wartość organizacji; W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ systemu zarządzania wartością na kursy giełdowe akcji. Część II: Finansowe źródła wartości organizacji. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem polityki dywidendy; Optymalizacja struktury kapitału w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ struktury kapitału na wartość rynkową przedsiębiorstwa; Emisja akcji z prawem poboru a rynkowa wycena wartości spółki akcyjnej; Przepływy pieniężne a wartość przedsiębiorstwa; Wpływ leasingu na wartość bilansową przedsiębiorstwa. Część III: Kapitał intelektualny jako źródło wartości organizacji. Strategia personalna w kształtowaniu wartości organizacji; Wartości w zarządzaniu zespołami; Brainpower - wartością współczesnej organizacji; Rola kapitału intelektualnego w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie wartością zasobów ludzkich organizacji poprzez system wynagrodzeń; Regulacja migracji intelektualnej; Możliwości rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa w świetle funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zależność dynamiki kapitalizacji firmy od wzrostu kapitału ludzkiego. Część IV: Marketingowe źródła wartości organizacji. Wizerunek a wartość rynkowa przedsiębiorstwa; Trwałość przewag konkurencyjnych a wartość przedsiębiorstwa w świetle przeprowadzonych badań; Zarządzanie wartością klienta; Merchandising jako źródło wartości firmy. Część V: Proces zarządzania wartością organizacji. Znaczenie czynników niematerialnych w kształtowaniu wartości współczesnej firmy; Aktywa niematerialne - kluczowy czynnik kształtujący wartość firmy; Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym jako strategia wzrostu wartości w przedsiębiorstwach zorientowanych projektowo; Proces zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie; Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny z wykorzystaniem strategicznej karty wyników; Zarządzanie wartością w oparciu o rachunek kosztów działań; Dodawanie wartości jako miara efektywności placówek bankowych; Zarządzanie wartością urzędu administracyjnego. Część VI: Uwarunkowania zarządzania wartością organizacji. Zarządzanie kompetencjami zwaodowymi jako element zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Rola wybitnych jednostek w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Zarządzanie kosztami posiadania informatyki w przedsiębiorstwie; Strategie wzrostu małych podmiotów gospodarczych; Zastosowanie teorii chaosu w prognozowaniu bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Marketing / Politechnika Warszawska)
1. Wartość przedsiębiorstwa; 2. Podstawy teoretyczne i metodyczne zarządzania wartością przedsiębiorstwa; 3. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa; 4. Analiza i ocena zarządzania wartością spółek notowanych na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa, 3. Koszt kapitału, 4. Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM, 5. Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ struktury akcjonariatu na zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - szanse i zagrożenia: Struktura rynku kapitałowego i akcjonariatu a zarządzanie wartością spółki; Zarządzanie wartością przedsiębiorstw - aspekty własnościowe; Inwestorzy indywidualni a zarządzanie wartością firmy; Struktura własnościowa kapitału i jej wpływ na podstawowe czynniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na podstawie spółek pracowniczych regionu kujawsko-pomorskiego; Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa w transakcjach finansowych długiem; Wpływ przejąć na wartość firmy na przykładzie spółek notowanych na GPW w Warszawie; Fuzje i podziały w świetle zarządzania wartością. Cz. II Corporate Governance a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa: Nadzór korporacyjny i tendencje jego zmian w wybranych krajach; Władztwo korporacyjne - rozwój, modele, znaczenie; Model przedsiębiorstwa, system nadzoru korporacyjnego a tworzenie wartości dla akcjonariuszy; Możliwe kierunki kształtowania się nadzoru korporacyjnego w polskich spółkach akcyjnych notowanych na GPW w kontekście kreowania wartości dla akcjonariuszy. Cz. III Problemy definiowania i migracji wartości przedsiębiorstwa: Co środowiska akademickie zarzucają ekonomicznej wartości dodanej; Podstawowe czynniki kreujące wartość przedsiębiorstwa; Mierniki oceny powodzenia restrukturyzacji; Wartość przedsiębiorstwa i wartość firmy w sprawozdawczości finansowej; Potrzeba i sposoby modyfikacji gotówkowej wartości dodanej w erze informacji; Stopa zwrotu i koszt kapitału - najważniejsze aspekty zarządzania wartością dla akcjonariuszy w polskich spółkach publicznych; Wpływ strategii marketingowych na migrację wartości przedsiębiorstwa; Migracja dochodowości akcji na rynku kapitałowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a alokacja kapitału w gospodarce globalnej: 1. Alokacja kapitału w holdingach międzynarodowych, 2. Warunki efektywnego zastosowania kapitału w inwestycjach przedsiębiorstw zagranicznych, 3.Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie rozwoju zrównoważonego i trwałego oraz procesów globalizacji, 4. Wartość firmy a sektorowa atrakcyjność alokacji kapitału, 5. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rynek pracy, 6. Determinanty racjonalnej implementacji kapitału prywatnego w inwestycje infrastruktury gospodarczej, 7. Wartość klientów jako przesłanka alokacji kapitału, 8. "Wrogie przejęcia" w teorii i praktyce gospodarczej. R.II Metodologiczne aspekty oceny alokacji kapitału w świetle wartości przedsiębiorstwa: 10. Metody oceny inwestycji w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 11. Wykorzystanie opcji realnych do oceny projektów inwestycyjnych przedsiębiorstwa, 12. Wartość strategiczna w ocenie projektów inwestycyjnych, 13. Zastosowanie opcyjnego modelu wyceny firmy w pomiarze efektywności, 14. Koszt kapitału jako kryterium efektywności decyzji alokacyjnych, 15. Wartość bilansowa przedsiębiorstwa-miara tylko księgowa czy nośnik wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami - metoda analizy wartości dla akcjonariuszy, 17. Nośniki wartości struktury kapitałowej - koszty bankructwa. Cz. III teoretyczne i praktyczne problemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa: 18. Metody analizy ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych przedsiębiorstw, 19. Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowaniu wartości dla akcjonariuszy, 20. Konkurencyjność banków a zarządzanie wartością, 21. Absorpcja funduszy europejskich w regionalnym programowaniu operacyjnym. Cz. IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie: 22. Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Polsce w teorii i praktyce, 23. Integracja europejskich rynków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w świetle założeń strategii lizbońskiej, 24. Niekonwencjonalne metody finansowania działalności gospodarczej MSP w Polsce, 25. Pobudzanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
tylko księgowa czy nościk wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami-metoda analizy
wartosći dla akcjonariuszy, 17.Nośniki wartości struk tury kapitałowej-koszty bankructwa. R.III Teoretyczne i praktycze problemy zarządzania war toscią przedsiębiorstwa : 18.Metody analizay ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych prze dsiębiorstw, 19.Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowa niu wartośći dla akcjonariuszy, 20.Konkurencyjność ban ków a zarządzanie wartością, 21.Absorbcja funduszy eur opejskich w regionalnym prognozowaniu operacyjnym. R.IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie : 22.Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Pol sce w teorii i praktyce, 23.Integracja europejskich ry nków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w
świetle założeń strategii lizbońskiej, 24.Niekonwencj onalne metody finansowania działalnośći gospodarczej MSP w Polsce, 25.Pobudzenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (MSP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Akademia Finansów)
Rewolucja w zarządzaniu spółką kapitałową, Ekonomiczna wartość dodana (EVA) i rynkowa wartość dodana (MVA); Wycena przedsiębiorstw; Pomiar wyników działalności spółki - mierniki rynkowe; Pomiar wyników działalności spółki - dylematy definiowania stopy zwrotu z inwestycji; Pomiar wyników działalności spółki - gotówkowa wartość dodana (CVA); Pomiar wyników działalności spółki - powrót do korzeni: Koncepcja wartości dodanej dla akcjonariuszy (SVA); Pomiar działalności spółki - meandry dobru modelu; Motywacyjne systemy wynagradzania; Wdrażanie VBM; VBM w Polsce; Komentarz
wartość dodana (EVA) i rynkowa wartość dodana (MVA) Wycena przedsiębiorstwa, Pomiar wyników działalności spółki - mierniki rynkowe, Pomiar wyników działalności spólki - dylematy definiowania stopy zwrotu z inwestycji, Pomiar wyników działalności spólki - gotówkowa wartośc dodana, Pomiar wyników działalności spółkipowrót do korzeni: koncepcja wartości dodanej dla akcjonariuszy, Pomiar wyników działalności spółki - meandry doboru modelu, Motywacyjne systemy wynagradzania, Wdrażanie VBM, VBM w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Finansowa charakterystyka decyzji; 2. Zarządzanie przez wartość (VBM); 3. Model MVA i jego przystosowanie do wymagań zarządzania przez wartość; 4. Fazy życia firmy; 5. Prognozowanie stopy wzrostu sprzedaży; 6. Stopa dyskontowa- koszt kapitału; 7. Zastosowanie zmodyfikowanego modelu dodanej wartości rynkowej w zarządzaniu firmą ZIRA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 1/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregualrnie, 200-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Odpowiedzialna innowacyjność przedsiębiorstwa oparta o synergię procesów: innowacyjnego i legitymizacji; Globalne aspekty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Corporate social responsibility in a family business; Integration of region al marketing into innovative region al development in the Centex of globalization of the Word economy; Implementation of a Complex of Marketing Procing Strategies based on a System Approach; Planowane postarzanie produktów - wyniki badań pierwotnych; Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu; Koncepcja policji środowiskowej (Community policing) jako rdzeń marketingu relacji w procesie świadczenia usług publicznych przez policję; Niefinansowo o kreowaniu wartości przedsiębiorstwa; The main features of national economies’ integration tot he global innovation space; Edukacja medialna jako kapitał społeczno-kulturowy na rynku oferenta i konsumenta; Organizacje pozarządowe a bezpieczeństwo ekologiczne firm i ich otoczenia; Bariery zaangażowania organizacyjnego pracowników ochrony zdrowia w ocenie kadry kierowniczej; Bezpieczeństwo w zrównoważonym łańcuchu dostaw na przykładzie zakupów zaopatrzeniowych; Management of the social and humanitarian sphere of the territorial communities within the context of the human development: foreign experience for Ukraine; Zaufanie wertykalne a zaangażowanie organizacyjne na przykładzie podmiotu leczniczego; Determinanty przywiązania afektywnego; Coaching jako nowoczesna metoda rozwoju kadry kierowniczej; New personel Technologies Osage in the family business management; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem pracującym w polskim sektorze przedsiębiorstw; Menedżer w perspektywie analizy transakcyjnej E. Berne’a; Rola szkoleń w rozwoju kapitału ludzkiego Policji na przykładzie Komendy Powiatowej; Kodek etyczny jako narzędzie kreowania zachowań organizacyjnych na przykładzie Policji; Rola przywództwa w procesie kierowania organizacją Policji; Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki; Promocja jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Miasta Racibórz; Zarządzanie ochroną środowiska na przykładzie analiz geostatystycznych osadów dennych; The system property as a shared resource: the problem of collective action (art. w jęz. ros.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie globalne przedsiębiorstwa; Z problematyki strategii przedsiębiorstwa przy modernizacji procesów produkcyjnych; Infrastruktura problemu strategicznego; Metodologiczne aspekty analizy strategicznej; Niektóre problemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Orientacja na człowieka Kariera menedżera zasobów ludzkich; od ISO do TQM czyli od systemu jakości wg ISO serii 9000 do strategii zarządzania firmą przez jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Zrównoważony rozwój 1. Istota zrównoważonego rozwoju 1.1. Dlaczego zrównoważony rozwój? 1.2. Ewolucja modeli zrównoważonego rozwoju 1.3. Dlaczego organizacje podejmują się stosowania zrównoważonych praktyk? 1.4. Cele zrównoważonego rozwoju 1.5. United Nations Global Compact 1.6. Zrównoważony rozwój jako czynnik wpływu 2. Zrównoważony rozwój a projekty 2.1. Zrównoważone projekty 2.2. Zrównoważone zarządzanie projektami 2.3. Standard GPM P5TM dotyczący zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu projektami 2.4. Kierownicy projektów zrównoważonych 3. Etyka, zasady i wartości 3.1. Podstawowe koncepcje 3.2. Zapewnienie etycznego łańcucha dostaw 3.3. Etyka i zrównoważony rozwój 3.4. Zasady i zrównoważony rozwój 3.5. Wartości i zrównoważony rozwój Część II. Metodyka PRiSM 4. Podstawy PRiSM 4.1. Koncepcje zarządzania projektami 4.2. Cykl życia projektu PRiSM 4.3. Kluczowe produkty PRiSM 5. Zarządzanie fazą cyklu życia projektu PRiSM 5.1. Planowanie podstawowe 5.2. Personel 5.3. Produkty projektu 5.4. Ryzyko i szanse 5.5. Koszty i finanse 5.6. Czas i harmonogram 5.7. Plany zarządzania 6. Procesy wspierające 6.1. Zaangażowanie interesariuszy 6.2. Szacowanie 6.3. Tworzenie zespołu 6.4. Monitorowanie i kontrola skuteczności 6.5. Kontrola zmian 6.6. Zarządzanie konfiguracją 6.7. Zrównoważone zamówienia 6.8. Zarządzanie kwestiami problematycznymi Część III. Pełne wykorzystanie PRiSM 7. Ład 7.1. Co to jest ład? 7.2. Poziomy ładu mające wpływ na projekty 7.3. Charakterystyka dobrego ładu 7.4. Dlaczego ład projektowy jest ważny? 7.5. Wpływa braku ładu 7.6. Ład w zakresie ról w zarządzaniu projektami 7.7. Ustalanie zasad ładu 8. Zarządzanie korzyściami 8.1. Definicje 8.2. Proces zarządzania korzyściami 8.3. Zarządzanie zrównoważonym rozwojem i korzyściami 8.4. Wartość dodana z zarządzania korzyściami 9. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi 9.1. Proces zarządzania zmianami organizacyjnymi 9.2. zrównoważony rozwój a OCM 9.3. Modele zmian 9.4. OCM a zarządzanie projektami 10. Zarządzanie wartością 10.1. Definicje 10.2. Korzyści z zarządzania wartością 10.3. Zarządzanie wartością wymaga kompromisów 10.4. Proces zarządzania wartością 10.5. Zaangażowanie interesariuszy 10.6. Określanie nośników wartości 10.7. Profil wartości 11. Myślenie systemowe 11.1. Podstawowe koncepcje 11.2. Przyjmowanie myślenia systemowego 11.3. Zastosowanie myślenia systemowego Część IV. Normy 12. Normy wspierające zrównoważone projekty 12.1. Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna 12.2. Systemy zarządzania środowiskowego 12.3. Systemy zarządzania energią 12.4. Odpowiedzialność społeczna 12.5. Systemy zarządzania działaniami antykorupcyjnymi 12.6. Zrównoważony rozwój w społecznościach 12.7. Zrównoważone zamówienia 12.8. Systemy zarządzania jakością 12.9. Systemy zarządzania aktywami 12.10. Zarządzanie ryzykiem i szansami 13. Standardy ładu zarządzania projektami 13.1. Standardy ładu 13.2. Standardy zarządzania projektami 13.3. Standardy zarządzania programami 13.4. Standardy zarządzania portfelami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej