Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(27)
Autor
Szydło Marek (1977- )
(2)
Appiah K. Anthony Appiah
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Harasim Janina
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kulawczuk Przemysław
(1)
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Podpłoński Robert
(1)
Popis Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Sassen Saskia
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tegnerowicz Joanna
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Wroński Paweł
(1)
Zubrzycki Janusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Usługi
(9)
Marketing
(7)
Banki
(6)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Podatek od towarów i usług
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Globalizacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Konkurencja
(3)
Rynek finansowy
(3)
Banki internetowe
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Kredyt
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rynek
(2)
Swobodny przepływ usług
(2)
Turystyka
(2)
Akcyza
(1)
Budżety terenowe
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Darowizna
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Marka*
(1)
Migracje
(1)
Monopol
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Pornografia
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Spadek
(1)
Spożycie
(1)
Spółki
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telekomunikacja
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ulgi podatkowe
(1)
Upadłość
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wolność poruszania się
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość elektroniczna dla firm / Paweł Wroński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 86 s. : tab., wykresy ; 22 cm.
R.1 Istota bankowości elektronicznej w firmie; R.2 Home banking; R.3 Internet banking; R.4 Inne usługi bankowości elektronicznej; R.5 Wybór usługi bankowości elektronicznej dla firmy; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 124 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Kluczowe zewnętrzne uwarunkowania rozwoju strategii biznesowych podmiotów działających na rynku consumer finance w Polsce w perspektywie średniookresowej (synteza raportu). 2. Wpływ integracji detalicznych rynków finansowych w Unii Europejskiej na rozwój rynku consumer finance w Polsce. 3. Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance stosowane na rynkach zachodnioeuropejskich. 4. Rola poredników finansowych na tle średniookresowych perspektyw rozwoju rynku consumer finance w Polsce. 5. Perspektywy rozwoju sekurytyzacji wierzytelności bankowych w Polsce w najbliższych kilku latach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pomiar roli MSP w gospodarce polskiej i problemy z nim związane, 2.Teoretyczna i empiryczne podstawy badań nad efektywnością podatkową małych i średnich przedsiębiorstw, 3.Baza podatkowa i efektywność podatkowa MSP, 4.Efektywność podatkow przedsiębiorstw różnej wielkości w zakresie podatków dochodowych według form prawnych, 5.Badanie współzależności statystycznych między wielkościami wpływów podatkowych w zakresie podatków dochodowych a wybranymi elementami bilansu rachunku wyników, 6.Taksonomiczne uporządkowanie różnych grup, 7.Efektywność podatkowa przedsiębiorstw różnej wielkości w zakresie podatku VAT według form prawnych, 8.Badanie statystycznych współzależności pomiędzy VAT a wybranymi elementami bilansu i rachunku wyników.wyniki badań, 9.Taksonomiczne uporządkowanie róznych grup przedsiębiorstw w zakresie efektywności podatkowej w podatku VAT, 10.Efektywność podatkowe MSP według rodzajów działalności (sekcji Europejskiej Klasyfikacji Działalności - EKD), 11.Proponowane rozwiązania koncepcji optymalizacji bazy podaatkowej, 12.Zmiany w systemie podatkowym sprzyjające rozwojowi przedsiębiorczości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota oraz przejawy globalizacji w procesach gospodarczych; R.2 Stan i tendencje rozwoju sektora usług w Polsce na przełomie wieków XX i XXI; R.3 Kapitał zagraniczny w sektorze usług w Polsce; R.4 Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektorze usług w Polsce; R.5 Zagraniczne obroty usługowe Polski; R.6 Procesy globalizacji w sektorze bankowym oraz w dziedzinie usług ubezpieczeniowych; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Helion, 2007. - 563 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie w problematykę książki i kilka uwag praktycznych. 2. Działalność gospodarcza - przedsiębiorca i firma w polskim prawie. 3. Indywidualnie i w spółce - procedury wstępne i obowiązki informacyjne. 4. Przedsiębiorca i podatki. 5. Zrozumieć VAT.6. Ubezpieczenia społeczne - konieczność i obowiązek. 7. Przedsiębiorca jako pracodawca. 8. Przedsiębiorca - podatnik, płatnik, ubezpieczony. 9. Samochód w firmie. 10. Płynność finansowa. 11. Planowanie, marketing i reklama. 12. Trochę porad praktycznych. 13. Preferencje, ułatwienia, źródła finansowania. 14. Likwidacja działalności. 15. Dodatkowe informacje przydatne przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej