Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(38)
E-booki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(33)
Autor
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(2)
Szczukocka Agata
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitz Michael
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Forsthoff Ulrich
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Gawlikowska-Hueckel Krystyna
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grabitz Eberhard
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Hajdys Dagmara
(1)
Heller Janusz
(1)
Hilf Meinhard
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Kiełbasa Marcin
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(1)
Leible Stefan
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mielczarski Władysław
(1)
Milczarek Dariusz (1952- )
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Perez Katarzyna
(1)
Piątek Stanisław
(1)
Popławska Wanda
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(1)
Randzelzofer Albrecht
(1)
Rucińska Danuta (1946- )
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Siwek-Ziarno Urszula
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Speh Thomas W
(1)
Styś Aniela
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Voß Reimer
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Łubowski Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Banki
(15)
Rynek finansowy
(15)
Bankowe usługi detaliczne
(9)
Usługi
(9)
Swobodny przepływ osób
(7)
Swobodny przepływ usług
(7)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Kredyt
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Swobodny przepływ kapitału
(5)
Swobodny przepływ towarów
(5)
Unia Europejska
(5)
Integracja europejska
(4)
Banki internetowe
(3)
Globalizacja
(3)
Jednolity rynek UE
(3)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Nadzór bankowy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Rynek
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Ryzyko bankowe
(3)
Wspólna Polityka Rolna UE
(3)
Energetyka
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Gwarancje bankowe
(2)
Karty płatnicze
(2)
Konkurencja
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek ubezpieczeniowy
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Usługi finansowe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wolność gospodarcza
(2)
Wspólna Polityka Zagraniczna i Bezpieczeństwa UE
(2)
Administracja
(1)
Akcjonariusze
(1)
Bancassurance
(1)
Bank centralny
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Branża TSL
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europeistyka
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Europejski Trybunał Obrachunkowy
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Finanse
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interwencjonizm
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komisja Europejska
(1)
Komitet Regionów
(1)
Kontraktacja
(1)
Koszty
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura
(1)
Kultura 2000 (program UE)
(1)
Marka*
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Parlament Europejski
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka transportowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo
(1)
Porządek społeczny
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo socjalne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(2)
Komentarz
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota i koncepcja private banking. 2. Private banking jako działalność bankowa. 3. Klient private banking. 4. Oferta produktów i uług private banking. 5. Obsługa klienta w private banking. 6. Private banking na rynku międzynarodowym. 7. Private banking w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Private banking jako działalność bankowa, 2.Klient private banking, 3.Oferta produktów i usług private banking, 4.Obsługa klienta w private banking, 5.Private banking na rynku międzynarodowym, 6.Private banking w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oferenci usług finansowych jako pośrednicy finansowi Rodzaje finansowania; Lokaty w bankach i towarzystwach ubezpieczeniowych; Lokaty kapitałowe w papierach wartościowych; Giełdowe transakcje terminowe papierami wartościowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Banki polskie u progu XXI wieku / pod red. Władysław L. Jaworski. - Warszawa : Poltext, 1999. - 363, [3] s. : rys., tabl. ; 23 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Cz.1 Polityka pieniężna i rynki finansowe: Rola pieniądza w gospodarce a polityka banku centralnego; Polityka pieniężna w Polsce na przełomie dekad: strategiczne wyzwania; Obserwacja i ocena funkcjonowania rynku pieniężnego w Polsce; Rozwój giełdowy rynku instrumentów pochodnych jako niezbędny element zarządzania ryzykiem finansowym przez banki w Polsce. Cz.2 Strategie banków polskich: Kierunki reformy sektora bankowego w Polsce; Sytuacja finansowa banków; Źródła dokapitalizowania instytucji kredytowych a kierunki przekształceń polskiego sektora bankowego; Banki za graniczne w Polsce jako przejaw konkurencji w sektorze bankowym; Kierunki zmian w polskim sektorze bankowym. Cz.3 Zarządzanie ryzykiem bankowym: Warunki bezpieczeństwa banków i ich klientów; Polski nadzór bankowy i regulacje przez niego tworzone - kierunki zmian; System wewnętrznych regulacji ostrożnościowych w bankach i możliwości jego rozwoju; Wykorzystanie analiz controllingowych do zapewnienia bezpieczeństwa działalności banków komercyjnych; Ocena zdolności kredytowej wybranych banków polskich - analiza porównawcza; Optymalizacja i zarządzanie portfelem kredytowym. Cz.4 Obrót bezgotówkowy: Upowszechnienie rozliczeń bezgotówkowych w perspektywie integracji z Unią Europ.; Gospodarstwo domowe a obrót bezgotówkowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Integracja Polski z Unią Europejską / Janusz Heller. - Bydgoszcz; Olsztyn : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 208s.,[4]k. : tab. ; 20 cm.
R.1 Istota współczesnych procesów globalizacji; R.2 Powstanie EWG oraz integracja gospodarcza państw Europy Zachodniej; R.3 Cele oraz etapy politycznej i gospodarczej integracji w Europie; R.4 Gospodarcze uwarunkowania integracji europejskiej; R.5 Etapy stowarzyszenia Polski ze Wspólnotami Europejskimi; R.6 Ochrona środowiska w negocjacjach z Unią Europejską; R.7 Efekty negocjacji w kształtowaniu jednolitego rynku; R.8 Polityka regionalna; R.9 Polityka rolna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Debiuty Ekonomiczne ; 2)
Agregacja usług finansowych Internetowe biura maklerskie MINIBANK24 - system home - bankingu Analiza polskiego rynku bankowości wirtualnej i perspektywy jego rozwoju. Bezpieczeństwo transakcji finansowych przeprowadzonych
za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Karty elektroniczne Usługi dodatkowe do kart płatniczych Escrow-wygodny rachunek depozytowo-powierniczy Wykorzystanie systemu giro w działalności banków pocz towych. Indeksowana lokata inwestycyjna. Sekularyzacja jako forma pozyskiwania kapitału. Faktoring jako forma finansowania podmiotów gospodar czych przez bank. Kwity jako instrument finansowy wykorzystywany przez spółki akcyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Funkcjonowanie euro: Polityka i strategia wejścia Polski do strefy euro; Kursowo-monetarne uwarunkowania przystąpienia Polski do Unii Gospodarczej i Walutowej; Efekty i perspektywy funkcjonowania wspólnej waluty - euro; Wpływ waluty euro na polskie pdmioty gospodarcze. Cz.II Usługi bankowe: Znaczenie programów software w rozwoju bankowych usług elektronicznych w Polsce; Narodowy Bank Polski a perspektywy członkostwa Polski w Unii Gospodarczej i Walutowej; Bankowość spółdzielcza w drodze do UE; Bankowośc inwestycyjna XXI wieku; Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Instytucje pośrednictwa kreytowego w Polsce i w Niemczech. Cz.III Rynek kapitałowy i inwestycje finansowe w UE: Zadłużenie polskich przedsiębiorstw w bankach zagranicznych a proces rozszerzania UE; Głowne tendencja rozwoju rynków fiannsowych w krajach wysokorozwiniętych; Udział UE w zagranicznych inwestycjach bezpośrednich w Polsce; Rozwój polskiego rynku funduszy inwestycyjnych na polskim rynku kapitałowym; Transfer technologii do Polski przez kapitał zagraniczny; Profil inwestora indywidualnego w Polsce i w krajach UE. Cz.IV Wykorzystanie metod ilościowych w pomiarach efektów integracji: Modele kursu złoty - euro. Wyniki estymmacji, testowania i prognozowania; Zastosowanie syntetycznego wskaźnika integracji do pomiaru stopnia zbieżności gospodarczej krajów UE. Cz.V Rynek usług ubezpieczeniowych: Dostosowania w zakresie sektora ubezpieczeniowego do wymogów członkostwa w UE; Perspektywy wzrostu udziału inwestycji krajów UE w polskim rynku ubezpieczeń; Dziesięć lat rozwoju jednolitegorynku ubezpieczeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 124 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Kluczowe zewnętrzne uwarunkowania rozwoju strategii biznesowych podmiotów działających na rynku consumer finance w Polsce w perspektywie średniookresowej (synteza raportu). 2. Wpływ integracji detalicznych rynków finansowych w Unii Europejskiej na rozwój rynku consumer finance w Polsce. 3. Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance stosowane na rynkach zachodnioeuropejskich. 4. Rola poredników finansowych na tle średniookresowych perspektyw rozwoju rynku consumer finance w Polsce. 5. Perspektywy rozwoju sekurytyzacji wierzytelności bankowych w Polsce w najbliższych kilku latach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesny bank / red. Władysław L. Jaworski. - Wyd. 2 zakt. - Warszawa : Poltext, 2001. - 564, [3] s. : wykresy, tabele ; 23 cm.
Cz.1 Przedsiębiorstwo bankowe na tle systemu bankowego System bankowy - podstawowe problemy; Tradycje i ewolucja polskiej bankowości; System bankowy w Polsce; Systemy gwarantowania depozytów - rozwiązania przyjęte w Polsce. Cz.2 Czynniki zewnętrzne w działalności banku: Polityka pieniężna banku centralnego; Rynki finansowe w Polsce; Rynek pieniężny w działalności banku. Cz.3 Zarządzanie przedsiębiorstwem bankowym i czynniki wewnętrzne w działalności banku: Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem bankowym; Controlling jako metoda zarządzania bankiem komercyjnym; Planowanie strategiczne Analiza sytuacji finansowej banku; Marketing bankowy. Cz.4 Zarządzanie ryzykiem bankowym: Ryzyko bankowe uwagi ogólne; Ryzyko stopy procentowej; Ryzyko płynności finansowej; Ryzyko kredytowe; Działania ograniczające ryzyko kredytowe; Zastosowanie metody analizy dyskryminacyjnej przy ocenie ryzyka kredytowego; Niektóre aspekty stosowania prawnych form zabezpieczeń kredytów bankowych; Instytucjonalne formy ograniczania ryzyka bankowego; Zysk i ryzyko w obrocie papierami wartościowymi; Pozabilansowe atrakcje zabezpieczające (transakcje finansowe) i ich zastosowania w zarządzaniu ryzykiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe usługi finansowe / red. Katarzyna Gabryelczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 171 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Fundusze sekurytyzacyjne jako forma refinansowania. 2. Fundusze parasolowe jako forma dywersyfikacji portfela inwestycyjnego. 3. Fundusze hedgingowe i perspektywy rozwoju ich rynku Polsce. 4. Fundusze funduszy jako nowa forma alokacji kapitału na polskim rynku funduszy inwestycyjnych. 5. Fundusze luksemburskie jako nowi konurenci na polskim rynku funduszy inwestycyjnych. 6. Fundusze venture capital w Polsce - uwarunkowania rozwoju. 7. Finansowanie rozwoju spółki informatycznej z ventura capital - studium przypadku. 8. Spreadtrading - nowa usługa dla klientów indywidualnych. 9. Usługi private banking w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Banki i system bankowy; Polityka pieniężna banku centralnego i rynek pieniężny; Operacje bankowe; Zarządzanie bankiem komercyjnym; Kształtowanie operacji aktywnych i pasywnych banku komercyjnego; Aktywa i pasywa banku komercyjnego; Zarządzanie ryzykiem bankowym; Czynniki wpływające na kształtowanie wyników banku komercyjnego; Polityka i plan finansowy banku komercyjnego; Analiza wyników działalności banku komercyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 3)
1.Najnowsze tendencje w zarządzaniu bankiem, 2.Innowacyjność produktowa na rynku ubezpieczeniowym, 3.Polski rynek kapitałowy w obliczu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nowa Polityka Społeczna ; 8)
Wstęp; Część 1. Instytucje i organizacja polityki rynku pracy Rozdział 1. Polityka rynku pracy w Polsce – instytucje, usługi i sposób finansowania Rozdział 2. Kontraktowanie usług społecznych i rynku pracy w kontekście reorganizacji polityki społecznej w Polsce i na świecie Rozdział 3. Deregulacja i kontraktowanie usług rynku pracy w kontekście nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Rozdział 4. Polskie i zagraniczne doświadczenia i rozwiązania stosowane przy kontraktacji usług rynku pracy Rozdział 5. Profilowanie pomocy dla bezrobotnego jako element racjonalnego wydatkowania środków przeznaczonych na aktywną politykę rynku pracy Rozdział 6. Efektywność i skuteczność polityki rynku pracy– pomiar i ocena Rozdział 7. Strategia flexicurity jako skuteczna metoda polityki rynku pracy w Europie Rozdział 8. Przykłady innowacji w polityce rynku Część 2. Usługi i instrumenty polityki rynku pracy i ekonomii społecznej Rozdział 9. Szkolenia i kursy jako usługi aktywizacji społeczno-zawodowej Rozdział 10. Poradnictwo zawodowe dla osób dorosłych jako usługa Rozdział 11. Usługa pośrednictwa pracy Rozdział 12. Program Aktywizacja i Integracja – założenia i wdrażanie Rozdział 13. Dotacje i pożyczki na rozpoczęcie działalności gospodarczej Rozdział 14. Zatrudnienie subsydiowane, socjalne i prace społecznie użyteczne Rozdział 15.Usługi na rzecz grup bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy Rozdział 16. Usługi rynku pracy na rzecz osób niepełnosprawnych na przykładach wybranych państw Część 3. Opolski model kontraktacji usług aktywizacji – doświadczenia międzynarodowego, innowacyjnego projektu „Kadry dojrzałe do zmian” – vademecum Rozdział 17. Podstawowe zasady i regulacje prawne kontraktowania usług aktywizacyjnych – doświadczenia polskie i międzynarodowe Rozdział 18. Szczegółowa charakterystyka opolskiego modelu kontraktacji usług aktywizacji wraz z instruktażem Rozdział 19. Model współpracy podmiotów działających w obszarze zatrudnienia oraz integracji i pomocy społecznej z przedsiębiorcami Rozdział 20. Formy zatrudnienia kierowane do osób z trzeciego profilu pomocy Rozdział 21. Otwarty wzór warunków zamówienia. ZAŁĄCZNIKI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej