Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(470)
IBUK Libra
(44)
ebookpoint BIBLIO
(31)
Forma i typ
Książki
(458)
E-booki
(75)
Publikacje fachowe
(48)
Publikacje naukowe
(47)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(389)
dostępne
(281)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(283)
Czytelnia
(390)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Bartosiewicz Adam
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(8)
Rogala Elżbieta
(7)
Chodyński Andrzej
(6)
Kubacki Ryszard
(6)
Dąbrowska Anna
(5)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Chądzyński Jacek
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Głuchowski Jan (1940- )
(4)
Janoś-Kresło Mirosława
(4)
Kosacka-Łędzewicz Dorota
(4)
Maruchin Wojciech
(4)
Mazur Jolanta
(4)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(4)
Wojciechowski Eugeniusz
(4)
Łazowski Adam
(4)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Krasuski Andrzej
(3)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(3)
Kucia-Guściora Beata (1974- )
(3)
Martini Jerzy
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(3)
Paradowski Mariusz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smoleń Paweł
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wawrzyńczak-Jędryka Beata
(3)
Wójtowicz Wanda (1941- )
(3)
Zubrzycki Janusz
(3)
Łazarek Roman
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Baran Krzysztof Wojciech
(2)
Barcz Jan (1953- )
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Brzeszczyńska Stella
(2)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(2)
Burzec Marcin
(2)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(2)
Chróścielewski Wojciech (1952- )
(2)
Chudzik Mariusz
(2)
Cybula Piotr
(2)
Czaplewski Maciej
(2)
Czechowska Iwona Dorota
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Duda-Hyz Michalina (1976- )
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Dębniewska Maria
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(2)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gorgol Andrzej
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Gołembska Elżbieta
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Harasim Janina
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kacprzak Andrzej
(2)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(2)
Karpiesiuk Łukasz
(2)
Kaźmierski Aleksander
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Koniecka Marta
(2)
Koperkiewicz-Mordel Katarzyna
(2)
Kostrzyńska Małgorzata
(2)
Krasuń Aneta
(2)
Kuchciak Iwa
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Kuźma Inga B
(2)
Lemańska-Majdzik Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(45)
2010 - 2019
(126)
2000 - 2009
(345)
1990 - 1999
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(542)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(542)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi
(114)
Banki
(78)
Podatek od towarów i usług
(78)
Turystyka
(48)
Usługi elektroniczne
(45)
Marketing
(43)
Bankowe usługi detaliczne
(39)
Konsumenci (ekon.)
(30)
Przedsiębiorstwo
(26)
Swobodny przepływ usług
(25)
Usługi turystyczne
(25)
Podatek
(24)
Jakość usług
(23)
Unia Europejska
(23)
Akcyza
(22)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(22)
Handel elektroniczny
(21)
Internet
(21)
Swobodny przepływ osób
(21)
Konkurencja
(20)
Prawo podatkowe
(20)
Zarządzanie jakością
(20)
Banki internetowe
(19)
Kredyt
(18)
Hotelarstwo
(17)
Obsługa klienta
(17)
Swobodny przepływ kapitału
(17)
Swobodny przepływ towarów
(17)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(16)
Przedsiębiorstwo usługowe
(16)
Logistyka gospodarcza
(15)
Rynek finansowy
(15)
Postępowanie podatkowe
(14)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(13)
Podatek rolny
(13)
Usługi finansowe
(13)
Globalizacja
(12)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Jakość produktu
(12)
Prawo wspólnotowe europejskie
(12)
Usługi logistyczne
(12)
Podatek od nieruchomości
(11)
Służba zdrowia
(11)
Zarządzanie
(11)
Pieniądz elektroniczny
(10)
Podatek od gier
(10)
Podatek od spadków i darowizn
(10)
Podatek od towarow i usług
(10)
Produkt turystyczny
(10)
Społeczeństwo informacyjne
(10)
Transport
(10)
Usługi publiczne
(10)
Bankowość elektroniczna
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Podatek dochodowy
(9)
Podatek leśny
(9)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(9)
Prawo Unii Europejskiej
(9)
Ulgi podatkowe
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(8)
Handel
(8)
Instytucje europejskie
(8)
Karty płatnicze
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Organizacja
(8)
Telekomunikacja
(8)
Umowa
(8)
Unia Europejska (UE)
(8)
Handel międzynarodowy
(7)
Infrastruktura społeczna
(7)
Integracja europejska
(7)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(7)
Logistyka
(7)
Nadzór bankowy
(7)
Podatek od środków transportowych
(7)
Podatki i opłaty lokalne
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Prawo bankowe
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Ubezpieczenia
(7)
Zdrowie publiczne
(7)
Bank centralny
(6)
Elektroniczna wymiana danych
(6)
Gastronomia
(6)
Gospodarka
(6)
Innowacje
(6)
Polska
(6)
Prawo gospodarcze
(6)
Ryzyko bankowe
(6)
Samorząd gminny
(6)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Administracja
(5)
Administracja publiczna
(5)
Badania marketingowe
(5)
Branża TSL
(5)
Budżety terenowe
(5)
Finanse
(5)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Konstytucja Albanii (1998)
(1)
Temat: czas
2001-
(38)
1989-2000
(12)
1901-2000
(8)
1989-
(3)
1301-1400
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Kraje Unii Europejskiej
(19)
Niemcy
(4)
Albania
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(73)
Praca zbiorowa
(41)
Opracowanie
(39)
Monografia
(10)
Czasopismo naukowe
(9)
Materiały konferencyjne
(5)
Materiały pomocnicze
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Komentarz do ustawy
(3)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Komentarz prawny
(2)
Akty prawne
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Komentarz
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Zarządzanie i marketing
(70)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(57)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(30)
Podróże i turystyka
(13)
Transport i logistyka
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Medycyna i zdrowie
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
545 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. - Wyd. 2 zm. (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 190 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI; 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju; 3. Rozwój kapitału kariery; 4. Odporność kapitału ludzkiego; 5. Modele pracy w warunkach niepewności; 6. Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia; 7. Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych; 8. Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne / Marian Sołtysik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003. - 130 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Istota i węzłowe problemy współczesnej logistyki: 1. O istocie współczesnej logistyki, 2. O niedostatkach teoretycznych podstaw logistyki, 3. Zdefiniowanie logistyki jako dziedziny wiedzy naukowej. R.II Zasady filozofii logistyki podstawą zarządzania logistycznego: 1. Podstawowe zasady filozofii logistyki, 2. Zasada "myślenia o całości", czyli podejścia systemowego, 3. Zasada przepływów w logistyce. R.III Istota i koncepcje zarządzania logistycznego, R.IV. Strategiczne zarządzanie logistyczne, R.V Organizacja logistyki w przedsiębiorstwach, R.VI Związek orientacji logistycznej i orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
R.1 Podstawy zarządzania logistycznego w sferze usług; R.2 Praktyczne aspekty logistyki w procesach realizacji usług w polskich firmach; R.3 Specyfika zarządzania logistycznego w wybranych branżach usług; R.4 Kierunki doskonalenia zarządzania logistycznego w sferze usług; Aneks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2001. - 244 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Temat
Charakterystyka rynku usług; jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej; Plan marketingowy firmy usługowej; Strategia marketingowa firmy usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 244,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Temat
Charakterystyka rynku usług; jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej; Plan marketingowy firmy usługowej; Strategia marketingowa firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe działalnością transportową: 1. Zarządzanie marketingowe działalnością gospodarczą; 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna; 3. Zachowania nabywcze na rynku usług transportowych; 4. Badania rynku usług transportowych; 5. Strategie marketingowe jako element zarządzania na rynku usług transportowych; 6. Instrumenty zarządzania marketingowego na rynku usług transportowych. Cz.II Zarządzanie marketingowe na wybranych rynkach usług transportowych: 1. Zarządzanie marketingowe na rynku usług lotniczych; 2. Zarządzanie marketingowe na rynku usług komunikacji miejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Zagadnienia wstępne: 1. Zarządzanie podatkami: Cele zarządzania podatkami: minimalizacja obciążenia podatkowego; odsuwanie w czasie momentu zapłaty podatku; ograniczenie ryzyka podatkowego; 2. Ryzyko podatkowe i sposoby jego ograniczania: Interpretacja prawa podatkowego; Uprzednie porozumienia cenowe; Krajowa Informacja Podatkowa; System zarządzania ryzykiem podatkowym w przedsiębiorstwie; Cz. II. Zarządzanie podatkami osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej: 1. Podatek od towarów towarów i usług: Zwrot osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym; Budownictwo społeczne; 4. Zarządzanie podatkami dochodowymi od osób fizycznych: Optymalizacja rocznego rozliczenia podatku dochodowego z tytułu osiągania przychodów ze stosunku pracy i działalności wykonywanej osobiście; Optymalizacja rocznego rozliczenia podatku dochodowego z tytułu osiągania kapitałów pieniężnych; Optymalizacja opodatkowania nieruchomości; Cz. III. Zarządzanie podatkami w przedsiębiorstwie: 5. Podatek od towarów towarów i usług- decyzje strategiczne: Zwolnienie podmiotowe dla małych przedsiębiorstw; Likwidacja działalności gospodarczej; 6. Podatek od towarów towarów i usług- decyzje bieżące: Metoda kwartalna i kasowo-kwartalna rozliczeń VAT; Dostawa towarów towarów świadczenie usług bez wynagrodzenia; Rozliczenie podatku w odniesieniu do nieściągalnych wierzytelności; Zwroty podatku; Samochód na potrzeby działalności gospodarczej; 7. Podatki dochodowe- decyzje strategiczne: Optymalizacja opodatkowania grup kapitałowych; Samozatrudnienie; Składki na ubezpieczenie społeczne; Wybór formy opodatkowania działalności gospodarczej osób fizycznych; 8. Podatki dochodowe- decyzje bieżące: Amortyzacja podatkowa; Ulgi w spłacie zobowiązań; Ulga na zakup nowych technologii; Zaliczka na podatek dochodowy; Kredyt podatkowy; Optymalizacja przychodów przychodów kosztów; Optymalizacja źródeł finansowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R. I Jak zarządzać podatkami w przedsiębiorstwie?, R.II Optymalizowanie formy podatku dochodowego, R.3 Rachunki decyzyjne, R.IV Zarządzanie obciążeniami z tytułu podatku VAT, R. V Sterowanie obciążeniami podatkowymi w bieżącej działalności, R. IV Opodatkowanie w strategicznych decyzjach inwestycyjnych i finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania; 2. Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością; 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością; 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Finansowe ; Nr 8)
Funkcja jakości; Jakość a rentowność; Wdrażanie strategii jakości w bankach; Doświadczenia banków zagranicznych; Klient - główny weryfikator jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie jakości w usługach zdrowotnych, 2. Podstawy zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Koszty zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie turystyką / red. nauk. Aleksander S. Kornak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 202, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; I. Zdobywanie rynków w turystyce; Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze; Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego; Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką; Samodzielność regionalna turystyki; II. Dziedziny strategii rynkowych; Stosowanie metod heurystycznych; Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych; Kanały rynkowe w turystyce; Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży; Promocja sprzedaży w turystyce; Strategia cen w turystyce; III. Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu); Parametry i instrumenty w systemie marketingowym; Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych; Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie; Planowanie działań marketingowych; Niektóre parametry finansowe w turystyce; IV. Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży; Planowanie promocji i zbytu; Konkurencja hoteli i biur podróży; Negocjacje i umowy; Reklama; Oferty, innowacje, katalogi; Akwizycja; Zdobywanie przychylności opinii publicznej; Znaki handlowe; Targi i giełdy turystyczne; Jakość i obsługa klientów; Praca i płaca w turystyce; Polska turystyka na drodze do nowej Europy; Niektóre definicje i określenia; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zarządzanie systemem turystyki. 1. Wprowadzenie. 2. Sektor usług noclegowych - zarządanie podporządkowane jakości. 3. Linie lotnicze, porty lotnicze i międzynarodowy transport lotniczy. 4. Zarządzanie w sferze organizacji imprez turystycznych. 5. Zarządzanie dystrybucją usług turystycznych. Część II: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w turystyce. 7. Zarządzanie marketingiem w turystyce. 8. Strategia w branży turystycznej. 9. Zarządzanie finansami w turystyce. 10. Turystyka a prawo. Część III: Zarzaądzanie turystyką a środowisko. 11. Zarządzanie turystyką miejską. 12. Zarządzanie obszarami wiejskimi pod kątem turystyki. 13. Zarządzanie turystyką a rozwój. 14. Zarządzanie atrakcjami turystycznymi. Część IV: Współczesne problemy zarządzania turystyką. 15. Rola państwa w zarządzaniu turystyką. 16. Technologie informatyczne i telekomunikacyjne w turystyce. 17. Marketing obszarów turystycznych a nowe technologie. 18. Turystyka a środowisko. 19. Zarządzanie kryzysowe w turystyce międzynarodowej. 20. Etyka w zarządzaniu turystyką. 21. Turystyka kulturowa a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej