Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(183)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(175)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(25)
Czasopisma
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje informacyjne
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(139)
dostępne
(106)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(115)
Czytelnia
(139)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(14)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(12)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(8)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(7)
Klasińska Barbara
(6)
Kojs Wojciech (1940- )
(6)
Sapijaszka Zofia
(6)
Kaliszewska Małgorzata
(5)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(5)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(4)
Kowalewski Michał
(4)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(4)
Białoszewski Dariusz
(3)
Czyż Stanisław
(3)
Gajdzica Zenon (1970- )
(3)
Gawlik Ewa
(3)
Gerlach Ryszard (1955- )
(3)
Godawa Grzegorz
(3)
Grabowska Tatiana
(3)
Guła-Kubiszewska Halina
(3)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(3)
Karpińska Anna
(3)
Kochanowska Ewa
(3)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(3)
Korabiewska Izabela
(3)
Krajewska Anna (1956- )
(3)
Laskowski Mirosław
(3)
Lewandowska Monika
(3)
Markiewicz-Patkowska Julita
(3)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(3)
Rutkowska Angelina
(3)
Starościak Wojciech
(3)
Urbańska Magda
(3)
Wojciechowska Katarzyna
(3)
Woźnicki Jerzy (1947- )
(3)
Wrońska Marta
(3)
Łuszczuk Władysława
(3)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(2)
Colonna-Kasjan Daniela
(2)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Czopek Jakub
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Dudzikowa Maria
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Grusiewicz Mirosław
(2)
Hallada Marek
(2)
Hessen Sergiusz (1887-1950)
(2)
Hetmańczyk Hewilia
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kaczmarek Żanetta
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kocór Maria
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Krajewski Mirosław
(2)
Krakowski Krzysztof
(2)
Kryk Gabriela
(2)
Krzywoń Danuta (1973- )
(2)
Kwiatosz Karolina
(2)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Lulek Barbara
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Mateja Agnieszka
(2)
Mikiewicz Piotr (1976- )
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Możdżeń Stefan Ignacy (1938- )
(2)
Muchacka Bożena
(2)
Musiał Emilia
(2)
Nowacki Tadeusz W. (1913-2011)
(2)
Nycz Edward
(2)
Ostrowska Małgorzata
(2)
Ostrowski Kazimierz
(2)
Pachociński Ryszard (1930- )
(2)
Parczewska Teresa
(2)
Piwowarska Ewa
(2)
Plewka Czesław (1947- )
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Popławska Agata
(2)
Przewoźnik Sylwia
(2)
Pęczkowski Ryszard
(2)
Remiszewska Zofia
(2)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(2)
Rongies Witold
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Szymański Mirosław J
(2)
Tylewska-Nowak Beata
(2)
Waloszek Danuta (1947- )
(2)
Wasylewicz Magdalena
(2)
Wereszczyńska Katarzyna
(2)
Wiatrowski Zygmunt (1928- )
(2)
Widawski Krzysztof
(2)
Wołoszyn Stefan
(2)
Zenderowski Radosław (1974- )
(2)
Zieleńczyk Adam (1880-1943)
(2)
Łabuz-Roszak Beata
(2)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(2)
Adamczyk Marta
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(92)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(184)
Język
polski
(184)
Temat
Szkolnictwo
(80)
Szkolnictwo wyższe
(64)
Pedagogika
(55)
Nauczyciele
(31)
Kształcenie
(30)
Oświata
(29)
Wychowanie
(29)
Studenci
(15)
Szkolnictwo zawodowe
(12)
Młodzież
(11)
Nauczanie
(11)
Szkolnictwo specjalne
(11)
Kształcenie ustawiczne
(10)
Pedagogika społeczna
(9)
Edukacja medialna
(8)
Jakość kształcenia
(8)
Pedagogika specjalna
(8)
Uczniowie
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Efektywność nauczania
(7)
Nauczyciele akademiccy
(7)
Oświata dorosłych
(7)
Pedagogika pracy
(7)
Rynek pracy
(7)
Absolwenci szkół wyższych
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Prawo o szkolnictwie wyższym
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Badania naukowe
(5)
Dziecko
(5)
Kształcenie nauczycieli
(5)
Metodologia
(5)
Nauczanie zintegrowane
(5)
Psychologia wychowawcza
(5)
Reforma oświaty
(5)
Rodzice
(5)
Rodzina
(5)
Samokształcenie
(5)
Socjologia edukacji
(5)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(5)
Zarządzanie oświatą
(5)
Zmiana społeczna
(5)
Dzieci
(4)
Historia wychowania
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Kształcenie zawodowe
(4)
Mentoring
(4)
Metody nauczania
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Pedagogika porównawcza
(4)
Rodzina zastępcza
(4)
Sprawność motoryczna
(4)
Szkolnictwo niepubliczne
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Uczenie się
(4)
Wsparcie społeczne
(4)
Wychowanie do wartości
(4)
Wychowanie moralne
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Zawód
(4)
Antypedagogika
(3)
Dobre praktyki
(3)
Dostęp do oświaty
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Erasmus+ (program)
(3)
Globalizacja
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Metody wychowawcze
(3)
Młodzi dorośli
(3)
Nauczanie dorosłych
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nauka
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Opieka społeczna
(3)
Pedagodzy
(3)
Podmiotowość
(3)
Praca
(3)
Praca dyplomowa
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Szkolnictwo podstawowe
(3)
Twórczość dzieci i młodzieży
(3)
Umuzykalnianie
(3)
Uniwersytety
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
Akademia Sztuki Wojennej
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Andragogika
(2)
Biblioterapia
(2)
Deklaracja bolońska (1999)
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(48)
1901-2000
(22)
1989-2000
(22)
1901-
(5)
1801-1900
(3)
1801-
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(68)
Europa
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Chiny
(2)
Hiszpania
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Szwecja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Włochy
(2)
Afryka
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Brazylia
(1)
Będzin (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Egipt
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Litwa
(1)
Nigeria
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Pomorze Zachodnie
(1)
Portugalia
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Szwajcaria
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(39)
Opracowanie
(20)
Materiały konferencyjne
(19)
Podręcznik
(10)
Monografia
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo pedagogiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Komentarz do ustawy
(3)
Encyklopedia
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Szkic literacki
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(121)
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Nauka i badania
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Historia
(5)
Psychologia
(3)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
184 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy. Studia Pedagogiczne, ISSN 0239-5037 ; z. 22)
Zawiera: Rozważania ogólnoteoretyczne i analizy źródłowe: Problemy kształcenia zawodowego w Polsce w okresie przemian ustrojowych, gospodarczych i edukacyjnych; Szkolnictwo zawodowe na progu przemian; Zadania pedagogiki pracy implikowane przez filozofię pracy w okresie przemian; Orientacja i poradnictwo zawodowe w okresie przemian gospodarczych i społecznych w Polsce; Problemy przebudowy celów kształcenia zawodowego; Zadania wychowania i treści kształcenia zawodowego w okresie przemian. Analizy wynikowe dotyczące szkoły i nauczyciela: Sytuacje dydaktyczne i ich wpływ na aktywizację uczniów w procesie nauczania - uczenia się; Działalność innowacyjna w szkolnictwie zawodowym. Tradycje - dzień dzisiejszy - oczekiwania; Szkoła zawodowa wobec problemów działań innowacyjnych i wynalazczych; Rozwój zawodowy studentów w ich własne ocenie; Pedagogiczne Studia Techniczne - podstawowa forma kształcenia nauczycieli praktycznego nauczania zawodu; Przeobrażenia w elektryce a przygotowanie zawodowe nauczycieli; Rozwój oświaty pozaszkolnej a kształcenie i doskonalenie nauczycieli form pozaszkolnych. Analizy wynikowe dotyczące pracy zawodowej. Zakładu pracy i polityki społecznej: Oczekiwania wobec pracy w zakładzie wielkoprzemysłowym; Wartościowanie kwalifikacji pedagoga pracy; Działalność organizacyjna i idee wychowawcze propagowane przez Ligę Pracy (1919-1939); Działalność edukacyjna stowarzyszeń w obliczu przemian; Polityka społeczna w okresie przemian. Działalność na rzecz pedagogiki pracy: Zespół Pedagogiki Pracy Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN - organizacja i działalność; Katedra Pedagogiki Pracy WSP w Bydgoszczy - organizacja, działalność, rozwój; Z prac badawczych Katedry Pedagogiki Pracy WSP w Bydgoszczy; Problemy pedagogiki pracy w wydawnictwach ostatnich lat WSP w Bydgoszczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Życiorys prof. dra hab. Czesława Kupisiewicza; 3. Dwie strategie rozwoju edukacji do roku 2020- próba porównania; 4. Strategia rozwoju edukacji w Polsce do roku 2020 (projekt); 5. Ekspertyzy edukacyjne w Polsce w latach 1970-1989; 6. Idee przewodnie raportów Faur'a, Szczepańskiego, Delorsa- próby analizy porównawczej; 7. Inne dzieciństwo i młodość- inna szkoła; 8. Niepowodzenia szkolne- pedagogiczne wyzwanie dla Europy; 9. Ogólnodydaktyczne problemy otwarte na progu XXI wieku; 10. Bibliografia prac Czeslawa Kupisiewicza: druki zwarte, druki redagowane, tłumaczenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Tendencje w zakresie rozwoju szkolnictwa wyższego w Europie; 2. Korzyści i koszty przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w dziedzinie Szkolnictwa Wyższego; 3. Wnioski; 4. Teza końcowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Socjologia )
Zawiera: Wprowadzenie; Socjologia edukacji, czyli socjologia czego?; Teorie socjologii edukacji – jak analizuje się edukację socjologicznie; Po co jest ta książka?; Dla kogo jest ta książka?; Jak zaprojektowana jest ta książka?. CZĘŚĆ I. Edukacja jako fenomen społeczny – czym jest szkoła dla ludzi i społeczeństw?: Czym jest edukacja dla tzw. Zwykłego człowieka?; Ewolucja funkcji szkoły; Specyfika współczesnej edukacji. Wielość form organizacji edukacji – czy jedna logika?; Problemy współczesnej edukacji; Podsumowanie części I; Ważniejsze pojęcia w części I; Polecane lektury. CZĘŚĆ II. Szkoła w służbie porządku społecznego – podejście strukturalno-funkcjonalne: Ogólny model myślenia; Po co jest szkoła? – socjalizacja i zapewnienie wspólnoty?; Po co jest szkoła? – selekcja i alokacja; Klasyczne problemy funkcjonalne; Podsumowanie części II; Ważniejsze pojęcia w części II; Polecane lektury. CZĘŚĆ III. Szkoła jako opresja i narzędzie dominacji – podejście konfliktowe: Ogólny model myślenia; Nierówności społeczne w edukacji – teorie reprodukcji; Klasy społeczne, kody językowe i kody szkolne – koncepcja Basila Bernsteina; Ekspansja edukacyjna a poziom nierówności społecznych w edukacji i przez edukację; Podsumowanie części III; Ważniejsze pojęcia w części III; Polecane lektury. CZĘŚĆ IV. Szkoła jako miejsce spotkań i działań ludzi: Ogólny model myślenia; Szkoła z perspektywy interpretatywnej; Być w szkole – program jawny i ukryty; Kluczowe postaci szkolnej sceny: nauczyciele; Struktury latentne w szkole – rytuały szkolne i antystruktura oporu; Czy można analizować szkołę w skali mikro bez odwołań do makro? – nowa socjologia edukacji; Podsumowanie części IV; Ważniejsze pojęcia w części IV; Polecane lektury. CZĘŚĆ V. Szkoła i jej otoczenie: Ogólny model myślenia; Kapitał społeczny – środowisko społeczne jako zasób; Lokalność i edukacja – czyli szkoła w środowisku; Podsumowanie części V; Ważniejsze pojęcia w części V; Polecane lektury. Zakończenie. Bibliografia. Indeks osób. Indeks pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Małej Szkoły w Polsce i na Świecie ; 1.)
Jak makropolityka oświatowa niszczy polską edukację; Mała szkoła - charakterystyka kategorii; Mała szkoła - czy zawsze lepsza w osiąganych wynikach? (zarys studium literaturowego); Mała/duża, dobra/zła. Szkoła w perspektywie XXI wieku; Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych w małej szkole; Integracyjny system kształcenia i jego realizacja w warunkach małej szkoły ogólnodostępnej; Szkoły demokratyczne w Polsce i na świecie. Perspektywa teoretyczno-praktyczna; Od uspołecznienia do prywatyzacji - dwa nurty opinii na temat przekazywania przez samorząd lokalny szkół innym podmiotom; „Szkoła mała i normalna” - współczesne koncepcje edukacyjne widziane poprzez pryzmat alternatywnych doświadczeń z przeszłości; Hi, keefak/keefik, cava? Specyfika libańskiego systemu edukacyjnego; Nauczyciel w klasie łączonej: kim być i jak nauczać? Czyli czego uczą się studenci - praktykanci na temat nauczania zróżnicowanego w klasach łączonych; Obciążenia zawodowe nauczycieli szkół wiejskich; Školske vzdelavanie romskych deti a mladeže - zakladne problemy a systemove riešenia na slovensku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.170)
1. Ku szkole uczącej, wychowującej, dobrze zorganizowanej - wprowadzenie, 2. Zarządzanie oświatą, 3. Jakość pracy w szkole, 4. Międzynarodowe programy edukacyjne i operacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 183)
1. Kształcenie osób z niepełnosprawnościami na poziomie wyższym: Złożone uwarunkowania, realia, perspektywy zwiększania dostępności i pozytywnej oceny jakości studiów wyższych osób z niepełnosprawnością (przegląd literatury i syntetyczne refleksje); Kształcenie integracyjne na poziomie wyższym w kontekście podmiotowości studenta z niepełnosprawnością; Kształcenie akademickie a niepełnosprawność. Doświadczenia w pracy ze studentami; Student z niepełnosprawnością w świetle homo economicus; Szkoła wyższa w trosce o społeczną integrację osób z niepełnosprawnością; 2. Edukacja i pomoc dla studentów z niepełnosprawnością: Wybrane problemy edukacji na poziomie wyższym osób niewidomych, z resztkami wzroku oraz niedowidzących; Akademicka Biblioteka Cyfrowa nową jakością w dostępie do literatury fachowej dla studentów z dysfunkcją narządu wzroku; Tłumaczenia języka migowego na uczelni wyższej; Kształcenie studentów nie(do)słyszących- problemy i postulaty; Lektorat języka angielskiego dla studentów z zaburzeniami analizatora słuchowego; Student z wadą słuchu w Akademii pedagogiki Specjalnej- wybrane problemy; Doświadczenia Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach w zakresie kształcenia studentów niepełnosprawnych; Pomoc studentom z niepełnosprawnością- z perspektywy Biura do spraw Osób Niepełnosprawnych UAM w Poznaniu; 3. Student z niepełnosprawnością w środowisku akademickim: Emancypacyjna aktywność podmiotowa niesłyszących studentek; Style radzenia sobie ze stresem studentów niepełnosprawnych; Znaczenie samodzielnej działalności w środowisku akademickim studentów z niepełnosprawnością; Interakcje społeczne osób z dysfunkcją wzroku w środowisku akademickim; Niepełnosprawność i studia (?)- doświadczenia własne; Deklarowane postawy studentów wobec ich niepełnosprawnych kolegów; Socjologiczny obraz społeczności studentów niepełnosprawnych- wybrane problemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Logika (forma treści) : aby praca magisterska była treściwa i uporządkowana, Cz.2 Technika (forma tekstu) : aby praca była estetyczna, Cz.3 Obrona pracy magisterskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Dialogu i Perspektywie)
Zawiera: Wprowadzenie: W kierunku efektywności kształcenia ustawicznego. Cz. I Edukacja w trosce o jakość życia: Czas pracy a czas wolny jako wartość edukacyjna; Edukacja do bezpiecznego i wartościowego spędzania czasu uczniów polskich szkół; Aksjologiczno-pedagogiczno-teleologiczne aspekty edukacji dla bezpieczeństwa młodzieży szkolnej; Kondycja fizyczna młodzieży szkolnej w świetle badań populacyjnych; Postawy wobec racjonalnego odżywiania studentów pedagogiki; Grundtvigiańskie inspiracje w rozwiązaniach dydaktycznych – model pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi w Uniwersytecie Ludowym; Synergiczna koegzystencja edukacji dorosłych i społeczeństwa obywatelskiego – potrzeby, możliwości, warunki; Wpływ zmian sytuacji ekonomicznej na jakość życia – aktywność turystyczną społeczeństwa polskich seniorów nowej generacji na tle krajów europejskich. Cz. II Edukacja zawodowa wobec mian i oczekiwań rynku pracy: O systemie edukacyjnym wyższego szkolnictwa wojskowego; Kształcenie w Akademii Sztuki Wojennej a rynek pracy; Współczesne efekty kształcenia w szkołach zawodowych w kontekście rynku pracy; Reforma kształcenia zawodowego – nowa jakość czy polityczny zabieg?; Samoświadomość i preferowane przez studentów style życia, wzorce funkcjonowania psychicznego i typy kultur oraz propozycja ich uwzględnienia w modelowaniu procesu kształcenia we współczesnej uczelni; Kierowanie szkoleniem Wojska Polskiego; Doskonalenie pilotów w pułkach lotniczych w latach 1921-1935.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Przedmowa do drugiego wydania. Część I. Co to jest tutoring? Kim jest tutor? Rozdział 1. Czym jest tutoring?: Instytucje są tak dobre jak ludzie, którzy je tworzą; Edukacja masowa, zindywidualizowana i spersonalizowana; Mistrz, który pozwala spojrzeć głębiej; Proces tutoringu i jego rodzaje (tutoring naukowy i rozwojowy); Tutoring, coaching, mentoring – różnice i podobieństwa; Inspirować do wielkości. Rozdział 2. Fundamenty i źródła tutoringu: Relacja mistrz–uczeń; Edukacja spersonalizowana i etyka cnót; Psychologia pozytywna; Tutoring – między ideałem a rzeczywistością. Rozdział 3. Praca tutorska i proces stawania się tutorem: Specyfika pracy tutora; Stawanie się tutorem; Proces kształcenia tutorów; Podsumowanie. Rozdział 4. Tutoring nie jest tani. Dlaczego się opłaca i jak go finansować?: Jakie zasoby są potrzebne, by wdrożyć tutoring?; Wdrażanie tutoringu w szkole. Ile to kosztuje?; Jakie są długofalowe korzyści z wdrażania tutoringu?; Sposoby finansowania programów tutoringowych; Podsumowanie. Część II. Tutoring – obszary zastosowań i badania Rozdział 1. Tutoring szkolny – personalizacja edukacji: Bitwa o człowieka; Razem możemy więcej; Personalizacja a indywidualizacja; Rzecznik. Rozdział 2. Tutoring akademicki – pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego: Wprowadzenie; Skąd takie pozycjonowanie tutoringu w teorii i praktyce akademickiej?; Doxa i epistema w tutoringu – spotkanie idei z doświadczeniem; Tutoring a przywództwo ideowe z punktu widzenia pedagogiki; Tutoring a epistemiczne struktury poznawcze – perspektywa językoznawcza i dydaktyczna; Podmiot „stający się” i „tożsamość narracyjna” – hermeneutyka Paula Ricouera a mechanizmy działające w metodzie tutoringu akademickiego; Podsumowanie oraz kontekst wdrożeń w instytucji kształcenia wyższego (HEI). Rozdział 3. Badania: tutoring w opinii nauczycieli akademickich – perła z lamusa czy perła do lamusa?: Wprowadzenie; Metodologia badań; Analiza wyników badań; Dyskusja i wnioski końcowe. Rozdział 4. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych: Charakterystyka tutoringu w organizacjach społecznych; Cele osiągane w tutoringu w projektach społecznych; Tutoring szansą dla organizacji pozarządowych; Korzyści płynące z tutoringu w organizacjach społecznych. Rozdział 5. Tutoring a edukacja domowa: Główne terminy i ich definicje; Interrelacje między tutoringiem a edukacją domową; Społeczne perspektywy rozwijania relacji tutoring–edukacja domowa i ich stosunek do oświaty zbiorowej. Część III. Studia przypadków Wprowadzenie: Co ma wpływ na skuteczne wdrożenie tutoringu? Kilka ważnych uwag na marginesie; Proaktywność / kreatywne podejście do rzeczywistości / przywództwo; Budowanie zespołu, potęga pytania „dlaczego?” i wspólna wizja; Myślenie strategiczne i zmiana. Rozdział 1. Tutoring w szkole: Tutoring w Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Poznaniu; Tutoring w 2 Społecznym Liceum Ogólnokształcącym w Warszawie – jak wdrażaliśmy tutoring; Tutoring w zespole szkół nr 6 we Wrocławiu; Tutoring w szkole „Żagle” Stowarzyszenia „Sternik”– między szkołą a rodziną. Rozdział 2. Tutoring akademicki: Tutoring na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Wydziałowa Indywidualna Ścieżka Edukacyjna po pięciu latach funkcjonowania; Tutoring w Kolegium „Artes Liberales”; Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego; Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego – w trosce o jakość w ilości; Tutoring na uniwersytetach w Oksfordzie i Cambridge. Rozdział 3. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych: Tutoring w Stowarzyszeniu Praktyków Kultury; Tutoring w Akademii Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna – nie rybę, nie wędkę, ale mentalność wędkarza; Tutoring w Szkole Liderów; Tutoring w Programie Tutor Collegium Wratislaviense i Fundacji Dorastaj z Nami. Część IV. Wywiady: Wywiad z Tomaszem Krupskim, podopiecznym w Programie Tutor; Wywiad z Małgorzatą Witczak i Katarzyną Jędrzak, tutorkami z I Liceum Ogólnokształcącego im. Hugona Kołłątaja w Krotoszynie; Wywiad z dr Sabiną Ratajczak, tutorką, prodziekan Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej; Wywiad z dr Ewą Szymczak, prodziekan ds. kształcenia, Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Szary dom Sióstr Urszulanek na warszawskim Powiślu 2. Spotkania z Heleną Radlińską... . Liceum Pedagogiczne oraz Kurs Pedagogiczny prowadzony przez Siostry Urszulanki SJK w Warszawie w latach 1942-1944
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tradycja i systemy wartości: -Systemy wartości w tradycji uniwersyteckiej; -Powszechność nauk w systemie uniwersyteckim dawniej i dziś; -Funkcjonalność uniwersytetu w perspektywie długiego trwania; -Systemy wartości klasycznych wzorów uniwersytetu a dziedzictwo zjawisk negatywnych. Uniwersytetu dzień dzisiejszy: -Między hierarchicznością, feudalizmem a brakiem dobrych obyczajów w nauce; -Uniwersytet w otoczeniu społecznym; -O sytuacji polskich uniwersytetów uwag kilka; -Uniwersytet wobec idei nowoczesności w kulturze (czyli kij w mrowisko); -Czy uniwersytet "baronów"? Uniwersytet przyszłości: -Doświadczenia uniwersytetu europejskiego a przyszła organizacja szkolnictwa wyższego w Polsce; -Między autonomią a reformą; Społeczeństwo liberalne a wizja uniwersytetu; -Uniwersytet jako narzędzie adaptacji cywilizacyjnych; -Uniwersytet zaawansowany (zarys koncepcji); -Samorządność i odpowiedzialność; -o związkach pomiędzy płaszczyzna ideową i funkcjonalną uniwersytetu; -Uniwersytet dla przyszłości; -Uprawianie nauki istotą kształcenia uniwersyteckiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w szkolnictwie / Hanna Hall. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 236 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych. 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły. 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły. 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych. 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody. 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Idea nowego humanizmu jako wyzwanie edukacyjne w dobie globalizacji, 2. Tryptyk wątków koniecznych, 3. Dojrzałość uczuciowa i moralna człowieka jako problem u wyzwanie XXi wieku, 4. Nauki pedagogiczne a sytuacja szkoły w dobie globalizacji, 5. Szkoła w procesie globalizacji, 6. Kulturalizacja a globalizacja. Między potrzebą zakorzenienia a groźbą wydziedziczenia, 7. Globalziacja wyzwaniem do kreowania tożsamości w procesie edukacji, 8. Tożsamość narodowa a tożsamość europejska wdobie globalizacji, 9. Wychowanie dziecka a wielokulturowość - edukacyjne konteksty kultury regionalnej i globalnej, 10. Procesy globalizacji a szanse i zagrożenia dla młodego pokolenia, 11. Edukacja podmiotowa czy edukacja globalna - nowe wyzwanie dla szkoły XXI wieku, 12. Wychowanie obywatelskie w dobie globalizacji, czyli o roli szkoły w kształtowaniu postaw obywatelskich, 13. Dylematy uczelni wyższych w dobie globalizacji, 14. W kierunku gloablizacji opartej na wiedzy, 15. Globalizacja jako wyzwanie dla edukacji a problem unifikacji wymagań dydaktycznych nauczycieli, 16. Globalna kultura a wzory osobowości, 17. System edukacji wobec polskich i globalnych wyzwań cywilizacyjnych, 18. Przygotowanie współczesnego nauczyciela do podjęcia wyzwań globalizacyjnych w opinii studentów kierunków pedagogicznych (komunikat z badań), 19. Innowacyjne organizacje edukacyjne w dobie globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Cz. I Wartości w edukacji: Obszary zmiany koniecznej w edukacji człowieka XXI wieku; Nauczyciele w nowej rzeczywistości edukacji; Muzyka w wychowaniu do wartości. Wykorzystanie doświadczeń muzycznych w praktyce pedagogicznej; Ocenianie osiągnięć szkolnych – pedagogiczny wgląd w obszary sądów wartościujących. Cz. II Edukacja szkolna wobec wyzwań współczesności: Wyzwania edukacji medialnej; Edukacja teatralna jako droga poznania siebie i świata we wczesnym dzieciństwie; Czas pandemii nową sytuacją dla szkolnictwa podstawowego. Doświadczenia ostatnich miesięcy; Nowe możliwości w kształtowaniu kompetencji cyfrowych uczniów I etapu edukacji; Tyflomuzykoterapia metodą wspomagającą edukację dzieci z niepełnosprawnością wzroku; Fotografia w podręczniku szkolnym; Teoretyczne podstawy szkolenia obronnego w Polsce. Cz. III Dylematy wychowania dzieci i młodzieży: „Lucky girl syndrome” jako zjawisko społeczne i wyzwanie wychowawcze; Rodzina niepełna w przestrzeni oddziaływań wychowawczo-socjalizacyjnych; Badania nad dogoterapią w perspektywie zagranicznych autorów. Cz. IV Wyzwania edukacji akademickiej: Wyzwania współczesnej nauki i edukacji wobec wzrostu ilości informacji i metod jej przetwarzania; Przypadek użytkownika (user case) jako narzędzie wspierające nauczyciela akademickiego; Zdalne instrukcje (lekcje) platformy Moodle innowacyjną metodą wspierającą edukację studentów; Motywy podjęcia studiów na kierunku pedagogika specjalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Problematyka kształcenia akademickiego pedagogów specjalnych: 1. Rozwijanie umiejętności zrozumienia rodziców jako element ksztalcenia studentów pedagogiki specjalnej, 2. Przygotowania zawodowe pedagogów specjalnych do uczestnictwa w procesie edukacji i rehabilitacji, 3. Student pedagogiki specjalnej jako osoba dorosła, 4. Postawa wobec życia a gotowość do pracy w kontakcie pomocnym u studentów kierunku pedagogka specjalna, 5. Osobowościowe predyspozycje do zawodu pedagoga specjalnego studentów pedagogiki specjalnej, 6. Kompetencje społeczne studentów resocjalizacji. Część II. Kompetencje pedagoga specjalnego w aktualnym ustroju edukacyjnym: 7. Wybrane kompetencje diagnostyczne pedagoga specjalnego - diagnoza pozytywna, 8. Psychopedagogiczne kompetencje nauczycieli szkół specjalnych - w świetle badań, 9. Próba określenia cech nauczyciela szkoły specjalnej dla uczniów upośledzonych umysłowo, 10. Kompetencje nuczyciela wymagane przy pracy z uczniem z uposledzeniem umysłowym w procesie edukacji inkluzyjnej, 11. Kompetencje komunikacyjne wolontariuszy pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi, 12. O potrzebie badania związków między wypaleniem zawodowym a hierarchią wartości pedagogów specjalnych, 13. Współczesny pedagog specjalny - jego rozwój i potrzeby zawodowe, 14. Nauczyciel wobec wyzwań przyszłości - dylematy i nadzieje kształcenia i wychowania młodzieży niepełnosprawnej, 15. Nauczyiel wobec medycznych i psychospołecznych problemów dzieci z chorobami alergicznymi. Część III. Mozliwości i uwarunkowania pracy nauczycieli w szkole specjalnej, ogólnodostepnej i integracyjnej: 16. Interakcje społeczne nauczyciel - uczeń na lekcji w szkole spewcjalnej 17. Sukcesy i porazki zawodowe nauczycieli szkół specjalnych, 18. Rola i miejsce surdopedagoga w edukacji uzdolnionego ucznia z wadą słuchu, 19. Kształcenie pedagogów specjalnych a jakość pracy w kontekście integracyjnej i segregacyjnej formy edukacji specjalnej, 20. Edukacja dziecka niesłyszącego w szkole ogóolnodostępnej wyzwaniem nie tytlko dla surdopedagoga, 21. Postrzeganie funkcjonowania społecznego dzieci niepełnosprawnych na tle klasy integracyjnej przez ich rodziców i wychowawców, 22. Rola rodziców i nauczycieli we wspólczesnej szkole, 23. Nowe wyzwania dla pedagoga specjalnego w kontakcie z uczniem niesłyszącym i słabo słyszącym w procesie edukacji integracyjnej i włączającej. Część IV. Pedagogika specjalna w działaniu praktycznym: 24. Wspieranie społecznych kompetencji uczniów klas integracyjnych z wykorzystaniem metody Magic Circle, 25. Znaczenie muzykoterapii i poezjoerapii w rehebilitacji osób niepełnosprawnych, 26. Terapia pedagogiczna na tle kompleksowej rehabilitacji dzieci i młodzieży w Dziennym Centrum Aktywności w Świdniku, 27. Edukacja terapeutyczna dzieci z cukrzycą na turnusach rehabilitacyjntych, 28. Sylwetka terapeuty w domu pomocy społecznej, 29. Pedagog wobec stresu rodzicielskiego matek wychowujących dzieci z uszkodzeniami słuchu, 30. Uwarunkowania efektywności wczesnego wspomagania rozwoju dziecka zagrożonego niepełnosprawnością, 31. Kompetencje społeczne studentów niepełnosprawnych. Możliwości wspomagania i rozowju, 32. Poziom uspołecznienia młodzieży podsądnej w percepcji kuratorów sądowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek - Środowisko Życia - Edukacja / red. Wiesław Theiss)
1. Odpowiedzialność społeczna- zagadnienia definicyjne; 2. Szkoła i zmiana społeczna; 3. Wokół reformy systemu edukacji w Polsce; 4. Odpowiedzialność społeczna polityków; 5. Edukacja i odpowiedzialne działanie polityków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia z Pedagogiki Szkoły)
Przedmowa; Wstęp; Rozdział I Znaczenie przyszłości; Rozdział II Zmiana społeczna jako wyznacznik przyszłości; Rozdział III Zmiana edukacyjna i jej podłoże społeczne; Rozdział IV Jaka edukacja jest potrzebna w przyszłości?; Rozdział V Kompetencje XXI wieku; Rozdział VI O przyszłości szkoły; Rozdział VII Nauczyciel w szkole przyszłości; Rozdział VIII Jak urzeczywistnić edukację dla przyszłości?; Summary. The Future of Education – the School of the Future; Indeks rzeczowy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Starożytność: podstawy europejskich tradycji edukacyjnych, 2. Średniowiecze, 3. Edukacja w Europie czasów nowożytnych: XIV-XVIII w., 4. Myśl pedagogiczna XVII i XVIII w., 5. Reforma edukacji w Polsce w XVII w., 6. Uczelnie wyższe. Uniwersytety, 7. Wychowanie w czasach najnowszych (XIX-XX): Europa, 8. Szkoła i wychowanie na ziemiach polskich w XIX-XX w.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wymiary doświadczenia i myślenia: Kilka uwag o przestrzeni; L'utopie Est morte! Vive la utopie!; Świadectwo listów; Wzory kultury a transfer wiedzy; "Etyka" jako antropologia polityczna; Człowiek Globalny a społeczeństwo i naród przyszłości. 2. Filozofia jako metahumanistyka i życie: Gra w nieśmiertelność; Humanistyka, życie i inne marzenia; Po cóż nam humanistyka?; Filozof, albo wędrowny sztuk-mistrz. Dywagacje o istocie filozofowania; Philosophia perennis jako filozofia interkulturowa; Filozofia edukacji Lecha Witkowskiego w perspektywie inkontrologiczno-politycznej. 3. Walka i uniwersytet: Odzyskiwanie uniwersytetu jako demokratycznej sfery publicznej (by to, co pedagogiczne było bardziej polityczne);Uniwersytet i komercjalizacja. Rekonstrukcja zachodniej debaty; Uniwersytet - czy jest jeszcze wspólnotą nauczających i uczących się? 4. Dialog - czytanie i dwoistość relacji: Humanistyka i pedagogika. Dekalog (dziesięć przesłań) odczytamy z prac; Warto czytać dzieła Witkowskiego; Lech Witkowski: pochwała ambiwalencji; humanistyczny terrorysta. Moja "fenomenologia czytania" Lecha Witkowskiego; Odpowiedź na "wezwanie do współmyślenia". Autonarracja okolicznościowa; List z nieistniejącego świata; W nawiązaniu do kategorio dwoistości - analiza z punktu widzenia społeczno-pedagogicznego; Na spotkanie kultur i dyscyplin (nauki z Lecha Witkowskiego); Czytanie Witkowskiego - moje solikwium. 5. Tożsamość i pogranicza rozwoju: Poszukiwanie tożsamości i ucieczka od tożsamości; Szkic do portretu przywódcy transformacyjnego; Oswajanie materii pogranicza Lecha W. inspiracje praktycznych działań na Łotwie; Życiodajność pogranicza, czyli Lecha Witkowskiego postscriptum do nowoczesności. 6. Próby pedagogicznej wrażliwości: Nurty pedagogii współczesnych; Niewyraźne wychowanie; Pedagogia Rediviva; "Nie puszczę Cię, dopóki mi nie pobłogosławisz" - modele relacji wiary i rozumu we współczesnej pedagogice; Filozoficzno-pedagogiczne aspekty współczesnego fundamentalizmu; Ochrona macierzyństwa oraz opieka nad matką i małym dzieckiem w II Rzeczypospolitej. 7. Pytania, dociekania i dylematy: Dziesięć powodów pedagogicznej wagi Lacana; Kilka pytań Lecha Witkowskiego: zamiast pochwał; Rozważania na temat autorytetu w środowisku akademickim; Dylematy roli wychowawcy; Dylematy polskiego szkolnictwa wyższego; Socjologiczny wymiar aktywności człowieka w pracy na morzu. 8. Edukacyjne troski: Edukacja obywatelska i europejska - zaniedbane obszary wychowania; Pułapki izonomii rozwojowej, ich źródła i rodzaje; Edukacja w trosce o nadzieję człowieka; Nauczyciel uczniów zdolnych; "11 minut: Paulo Coelho jako przypowieść edukacyjna o miłości erotycznej. 9. (L)echa spotkania: Oda do Lecha; Spotkania z Mistrzem. Profesor Lech Witkowski na Letnich Szkołach Młodych Pedagogów KNP PAN; Inspiracje, prowokacje, dekonstrukcje - nasze spotkania z profesorem Lechem Witkowskim; Pomiędzy mistyfikacją, maskaradą a demistyfikacją i demaskacją - mity wychowania i edukacji; Z wdzięcznością; Garść wspomnień o Profesorze; Moje spotkania z Lechem W.; Od zwątpienia do zrozumienia Lecha W. lekcja czytania Thomasa Merona; O Spinozie. Notatki do rozmowy z promotorem. 10. Świadectwa i wizje: Polskie reminiscencje wobec wyzwania rytuału w szkole; Przyrost naturalny Tadeusza Różewicza od wizji dramatu do wizyjnego widowiska; Helena Modrzejewska jako zjawisko kultury; (W) Ramy(ach) tekstu i jego interpretacji; "Moja śmierć" - próba analizy; Kolaż kulturowy. Opór twórczo przemieszany i przemieszczany w językach pedagogiki (i) kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej