Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(29)
Autor
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kwiatosz Karolina
(2)
Litwin Joanna
(2)
Allen Judy
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Baran Beata
(1)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Białas Patrycja
(1)
Bielecki Leszek
(1)
Biliński Witold
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Cegiełko Paweł
(1)
Chmielewski Witold Jan
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cierzniewska Ryszarda
(1)
Cowling Alan
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Grygiel-Kaleta Żaneta
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Hyla Marek
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Kamińska Krystyna
(1)
Karney Janina E
(1)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kutrowska Barbara
(1)
Kwiatkowska Henryka
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Kwik Marek
(1)
Laskowska Izabela
(1)
Leja Andżelika
(1)
Lisiński Marek
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lundy Olive
(1)
Machoń Mirosław
(1)
Makowiec Aneta
(1)
Matyjaszek Dorota
(1)
Mercik Anna
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Morański Wojciech
(1)
Nowacki Tadeusz W. (1913-2011)
(1)
Nowak-Dziemianowicz Mirosława
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Parsloe Eric
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pudło Anna
(1)
Rae Leslie
(1)
Rej Anna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozkuszka Anna
(1)
Rozpędek Beata
(1)
Rudnicki Paweł
(1)
Samek-Skwara Krystyna
(1)
Samujło Małgorzata
(1)
Sałata Elżbieta
(1)
Sloman Martyn
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Sternal Szymon
(1)
Stopińska-Pająk Agnieszka
(1)
Suknarowska-Drzewiecka Ewa
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Wiatrowski Zygmunt (1928- )
(1)
Witkowski Jarosław (1963- )
(1)
Wojciechowski Piotr
(1)
Wray Monika
(1)
Wurth Anthonie (1967- )
(1)
Wurth Kees (1969- )
(1)
Włodarczyk Agnieszka
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Ładyżyńska Jolanta
(1)
Łais Sławomir
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Żołyński Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(40)
niemiecki
(1)
Temat
Szkolenie zawodowe
(24)
Zawód
(11)
Nauczyciele
(9)
Kadry
(8)
Rozwój zawodowy
(7)
Kształcenie ustawiczne
(6)
Szkolnictwo zawodowe
(6)
Organizacja
(5)
Ocena pracowników
(4)
Pedagogika pracy
(4)
Praca
(4)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Uczenie się
(4)
Erasmus+ (program)
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zatrudnienie
(3)
Absolwenci szkół wyższych
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kształcenie zawodowe
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie dorosłych
(2)
Oświata
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Prawo pracy
(2)
Programy szkoleń
(2)
Płaca
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja publiczna
(1)
Awans zawodowy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Banki
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coaching
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dojrzałość psychiczna
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Europejski System Transferu Osiągnięć w Kształceniu i Szkoleniu Zawodowym
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka leśna
(1)
Grywalizacja
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konferencje
(1)
Kształcenie za granicą
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mobilność edukacyjna
(1)
Motywacja
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niedojrzałość psychiczna
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Nowacki, Tadeusz Wacław (1913-2011)
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pedagogika
(1)
Pedeutologia
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polska Rama K
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca biurowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo o szkolnictwie wyższym
(1)
Prawo pierwokupu
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Programy edukacyjne UE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Warszawa (okręg)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Edukacja i pedagogika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w kapitał ludzki w Polsce / Adam Oleksiuk. - Szczecin : ECONOMICUS, 2009. - 172 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Człowiek kapitałem kraju, regionu i organizacji: Kapitał ludzki - jego znaczenie oraz wzrost gospodarczy; Kapitał ludzki w polityce podnoszenia konkurencyjności regionu; Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem ludzkim. 2. Kariera zawodowa pracownika: Pojęcie kariery zawodowej; Modele kariery zawodowej; Planowanie kariery zawodowej; Pozyskiwanie zasobów ludzkich do organizacji; Etapy kariery zawodowej; Model kariery zawodowej na przykładzie polskiej administracji publicznej. 3. Współczesne systemy wynagradzania pracowników a rozwój kapitału ludzkiego: Pojęcie i funkcja systemu wynagrodzeń; Formy systemu wynagrodzeń; Premie i nagrody jako ruchome składniki wynagrodzenia; Gainsharing, bony, "bonusy" jako sposoby na wynagrodzenie pracownika; zmiany w sferze wynagrodzeń w Polsce. 4. Szkolenia pracowników jako inwestycja w kapitał ludzki: Cele i formy kształcenia; Formy i metody szkolenia pracowników; Etapy rozwoju i szkolenia pracowników; Przyczyny wzrostu potrzeb szkoleń; Analiza rynku szkoleń w Polsce. 5. Inwestowanie w kapitał ludzki w ramach pomocy z Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w personel / Zbigniew Ściborek. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006. - 213 s. : tab., rys. ; 21 cm.
Wprowadzenie; 1. Pewne uwarunkowania funkcjonowania współczesnych strategii; 2. Ludzie we współczesnej organizacji; 3. Kształtowanie karier zawodowych; 4. O czym należy wiedzieć, aby odnieść sukces szkoleniowy; 5. Cykl szkoleniowy; Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Micro-credentials w szkolnictwie wyższym oraz w obszarze kształcenia i szkolenia zawodowego; Poziom 5. Polskiej Ramy Kwalifikacji: kształcenie specjalistyczne czy studia krótkiego cyklu?; Zawody pomocnicze w szkole branżowej I stopnia – wstępna analiza i propozycje zmian; Partnerstwo na rzecz podnoszenia jakości kształcenia zawodowego w regionach – czy trójstronny model jest nadal aktualny?; Rola inteligencji emocjonalnej w procesie podejmowania decyzji zawodowych; Czy gramy już w zielone?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Od pomysłów do czynów: rola pracodawców w systemie kształcenia zawodowego; Usługi wspierające lepsze powiązanie szkolnictwa branżowego z rynkiem pracy; Powiatowa Sieć Wsparcia Szkolnych Doradców Zawodowych w powiecie kędzierzyńsko-kozielskim; Staże uczniowskie w prawie oświatowym; Nowe porozumienie o programie zajęć w projektach studenckiej mobilności edukacyjnej Erasmus+; Refleksyjne uczenie się zawodu − kilka wskazówek; Ewolucja praktycznego profilu studiów w wyższym kształceniu zawodowym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autora; Rozdział 1. Wprowadzenie 1. Podstawowe pojęcia; 2. Kanony procesów szkoleniowych; 3. Model SEB (Szkolenia Efektywnego Biznesowo). Rozdział 2. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 1. Cztery klasyczne podejścia do systemu IPS; 2. Wady i zalety różnych podejść do systemu; 3. Struktura RPS (Rocznego Planu Szkoleń). Rozdział 3. Proces realizacji projektu szkoleniowego 1. Analiza potrzeby szkoleniowej; 2. Zdefiniowanie celów; 3. Wybór optymalnego sposobu dydaktycznego; 4. Projektowanie projektu szkolenia i procesu oceny; 5. „Odprawa” przed szkoleniem; 6. Realizacja programu zajęć dydaktycznych; 7. Planowanie działań wdrożeniowych; 8. Monitoring i wspieranie wdrażania kompetencji w pracy; 9. Ocena etapu wdrożenia; 10. Ocena efektywności i skuteczności całego projektu. Rozdział 4. Ocena rentowności inwestycji szkoleniowych 1. Wprowadzenie do tematyki rentowności szkoleń i Modelu ROI J.J. Philipsa; 2. Jak bezpiecznie zacząć mierzyć ROI? Rozdział 5. Pozyskiwanie zaangażowania kadry menadżerskiej w procesie szkoleniowym 1. Cztery metarole kadry kierowniczej; 2. Czego potrzebuje menadżer, żeby w pełni zaangażować się we wsparcie procesu szkoleniowego? Rozdział 6. Promowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój kompetencji 1. Przykładowe sposoby promowania proszkoleniowej kultury organizacyjnej. Rozdział 7. Strategia i polityka szkoleń 1. Wprowadzenie pojęciowe; 2. Proces strategiczny i jego elementy. Rozdział 8. Audyt efektywności polityki szkoleń i ciągłe jej doskonalenie 1. Wprowadzenie, czyli po co przeprowadzać audyt; 2. Struktura i porządek w audycie; 3. Wymiary audytu – pięć kluczowych procesów polityki szkoleniowej; 4. Rynkowe Benchmarki. Rozdział 9. Zalecenia wdrożeniowe dla profesjonalnych menadżerów szkoleń 1. Cztery strategie transformacji polityki szkoleniowej; 2. Matryca wpływu projektu szkoleniowego na efekty biznesowe. Kilka słów o autorze i źródłach; Spis załączników; Wybrana literatura; Indeks kluczowych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Realizacja polityki oświatowej w latach 1944-1956, 2. Tworzenie i rozwój liceów pedagogicznych, 3. Polityka kadrowa, 4. Podstawowe formy oddziaływania ideowopolitycznego na nauczycieli, 5. Uczniowie w polityce kadrowej władzy, 6. Wdrażanie nowych treści nauczania w programach i podręcznikach szkolnych, 7. Laicyzacja liceów pedagogicznych, 8. Miejsce organizacji młodzieżowych w oddziaływaniu ideowo-wychowawczym na uczniów, 9. Rola czynnika społecznego w oddziaływaniu ideowo-wychowawczym na uczniów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy kształcenia zawodowego: Uwarunkowania globalne; Uwarunkowania lokalne; 2. Rodzime wyzwania rozwoju kształcenia ustawicznego: Rola i znaczenia kształcenia ustawicznego; Dostępność do kształcenia ustawicznego; Jakość kształcenia ustawicznego; Współdziałanie i partnerstwo; Inwestycje w zasoby ludzkie; Informacje (bez danych)- poradnictwo i doradztwo; 3. Priorytety w kształceniu zawodowym; 4. Globalne i lokalne cele kształcenia zawodowego; 5. Procedury projektowania kierunków kształcenia ponadgimnazjalnego; 6. Społeczności lokalne w zarządzaniu oświatą; 7. Standaryzacja procesu kształcenia zawodowego; 8. Standardy kwalifikacji zawodowych; 9. Ramy kwalifikacji zawodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Teleologiczne i pedentologiczne podstawy pracy wychowawczo-dydaktycznej w seminariach nauczycielskich Drugiej Rzeczpospolitej. II. Seminaria nauczycielskie Drugiej Rzeczpospolitej. III. Praca dydaktyczna w seminariach nauczycielskich. IV. Wychowanie przyszłych nauczycieli. V. Rezultaty oddziaływania dydaktyczno - wychowawczego seminariów nauczycielskich Drugiej Rzeczpospolitej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia / red. nauk. Mariola Łaguna)
1. Od czego zależy wybór metod?, 2. Metody na dobry początek, 3. Wykład i prezentacja, 4. Dyskusja, 5. Studium przypadku, 6. Odgrywanie ról, 7. Gry i symulacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Proces zmian w edukacji: Wstęp, Rola edukacji w gospodarce rynkowej; Nowe tendencje polityki oświatowej w Deklaracji Bolońskiej; Europejski wymiar edukacji; 2. Nauczyciel w procesie kształcenia: Wstęp; Teoria rozwoju zawodowego nauczyciela ze względu na jego cechy zawodowe; Nauczyciel w dążeniu do właściwej jakości kształcenia studenta; Nauczyciel- jednostka trwale dążąca do rozwoju intelektualnego; 3. Proces kształcenia kandydatów do zawodu nauczyciela: Wstęp; Rola metodyki nauczania w kształceniu nauczycieli zawodu; Przykładowa budowa konspektu lekcji; Specyfika pracy studenta podczas praktyk miesięcznych w szkole średniej; Najczęstsze błędy popełniane przez studentów podczas prowadzenia zajęć; 4. Proces projektowania zajęć dydaktycznych: Wstęp; Cele kształcenia- istota i główne założenia; Metody kształcenia- istota, kwalifikacje; Wybrane przykłady metod kształcenia; Przykładowe projekty zajęć dydaktycznych; 5. Projektowanie zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem doświadczeń własnych: Wstęp; Proces nauczania przedmiotu: ocena jakości świadczonych usług; Przykładowa budowa scenariusza lekcji; Przygotowanie merytoryczne do przedmiotu; 6. Ewaluacja procesu kształcenia jako badanie krytyczne jego celów, programu, metod i efektów: Wstęp; Badania ankietowe jako technika badań sondażowych; Uzyskane wyniki ich interpretacja; 7. Wybrane problemy związane z pracą wychowawczą nauczyciela: Wstęp; Stres w nauczaniu; Metody utrzymania dyscypliny podczas zajęć dydaktycznych; Jak przeciwdziałać lobbingowi w szkole?; Jakość kształcenia w szkole średniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część: Społeczne aspekty roli nauczyciela: 1. Wiedza, umiejętności i kompetencje nauczyciela w świecie w którym trzeba Bronic pedagogicznego sensu edukacji, 2. Hermeneutyczne inspiracje w myśleniu o nauczycielu, 3. Pojecie odpowiedzialności w refleksji nad wychowaniem, 4. Spojrzenie na rolę nauczyciela z perspektywy różnych oczekiwań społecznych, 5. Ład społeczny i zakładnicy modeli edukacyjnych. Refleksje pedagogiczne, 6. Nauczyciel jako istotny aktor społecznego świata szkoły, 7. Niebieska władza, pomarańczowy nauczyciel, zielony uczeń, 8. Zmienne otoczenie jako kontekst funkcjonowania współczesnego nauczyciela. Część B: Profesjonalne aspekty roli nauczyciela: 9. "Wielki Przegrany Współczesności". Polski nauczyciel jako podmiot i przedmiot kształcenia, 10. Przygotowanie ogólno pedagogiczne oraz specjalistyczne jako składnik kompetencji zawodowej nauczyciela zdobywanej w ramach studiów z perspektywy polonisty, 11. Modele nauczania - uczenia się w przygotowaniu dydaktycznym nauczycieli, 12. Profesjonalne kompetencje nauczyciela, 13. Kompetencje zawodowe wychowawców w pracy z agresywnymi nieletnimi. Propozycje udoskonaleń w procesie kształcenia pedagogów, 14. nauczyciele religii wobec rozwoju moralnego uczniów, 15. Pedagogia T. Gordon jako sposób usensawiania świata z punktu widzenia racjonalności emancypacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Kształcenie nauczyciela kompetentnego, Cz. II Nauczyciel kompetentny w działaniu, Cz. III Nauczyciel wobec zagrożeń i wyzwań współczesnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łodzkiego / Uniwersytet Łódzki)
1. Wielokulturowość, 2. Polska "wielokulturowość", 3. Implikacje pedagogiczne wielokulturowości, 4. Dziecko w wieku przedszkolnym wobec "inności", 5. Kształcenie nauczycieli wychowania przedszkolnego, 6. Nauczyciel przedszkola wobec wielokulturowości - wyzwania współczesnej edukacji, 7. Wizerunke nauczyciela wychowania przedszkolnego, 8. Nauczyciel i jego umiejętności w kontekscie przygotowania do edukacji wielokultrowej i edukacji międzykulturowej, 9. Ja i świat - analiza treści dzieciecych rysunków jako odzwierciedlenie "jakości" pracy nauczyciela w odniesieniu do poznawania przez dzieci ludzi innych kultur, ras i wyznań, 10. "Profesjonalizm" nauczyciela wychowania przedszkolengo w obliczu narastającej wielokulturowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Podstawowe założenie; 2. Kontekst: Nowa gospodarka; Ludzie i organizacja; Rozszerzanie nowego wpływu; 3. Obecne praktyki: Metody zorientowane na ucznia; Kluczowe procesy; Kurs szkoleniowy w kontekście; Wsparcie i wyzwania; Konsekwencje rozwoju techniki; Tworzenie wartości; 4. Szersza perspektywa: Wyzwanie naszych czasów: podsumowanie; Kultura i uczenie się; Wymiar międzynarodowy; Czy Chiny są inne?; Podsumowanie, czyli co to wszystko oznacza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I. Znaczenie oceny efektywności szkoleń 1. Cele oceny efektywności szkoleń 2. Podejścia do oceny efektywności szkoleń 3. Wybrane zagadnienia związane z oceną efektywności szkoleń Cz. II Ocena efektywności szkoleń 4. Modele szkolenia 5. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych 6. Etapy procesu uczenia się 7. Szkolenia w kontekście organizacyjnym Cz. III. Ocena zmian zachodzących w wyniku szkolenia 8. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu wiedzy 9. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu nowych umiejętności 10. Sprawdzanie stopnia zmiany postaw i zachowań 11. Zmiana efektywności organizacji 12. Kalkulacja kosztów szkoleń 13. Bibliografia 14. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Akcenty jubileuszowe: 90 lat życia i 66 lat pracy naukowo-badawczej Profesora Tadeusza W. Nowackiego; Humanista i idee humanizmu spełnione w pedagogice pracy; O pracach naukowych Tadeusza Nowackiego; 2. 30 lat pedagogiki pracy- dawniej- dziś- jutro; O potrzebie badań obszarów pedagogiki pracy; Pedagog pracy w procesie humanizacji; Elementy strategii rozwoju edukacji ustawicznej; Analiza współpracy międzynarodowej w zakresie pedagogiki pracy; Pedagogika pracy- 30 lat później; Podstawowe pojęcia pedagogiki pracy; Andragogika pracy w ujęciu Tadeusza W. Nowackiego; Wspólna problematyka socjologii pracy i pedagogiki pracy w kontekście uprzemysłowienia; Tendencje i kierunki rozwoju edukacji w Europie a reforma systemu edukacji w Polsce; Wybrane aspekty badań w dziedzinie pedagogiki pracy; 3. Kształcenie przedzawodowe i pro zawodowe- instrumenty, uwarunkowania i możliwości rozwoju: Jakość radzenia komuś a jakość radzenia sobie w codziennym życiu; Poradnictwo zawodowe w kształtowaniu kariery zawodowej; Wychowanie przez pracę- czy wciąż aktualne?; Nauczyciele techniki w edukacji przedzawodowej. Szanse zatrudnienia; Prozawodowe marzenia dzieci 6-letnich; Założenia, formy organizacyjne i rzeczywistość kształcenia zawodowego; Doświadczenia projektu Leonardo da Vinci- ewaluacja kształcenia pro zawodowego w liceum profilowanym o profilu mechatronicznym; Wychowanie do bezpieczeństwa w świetle wyników badań; 4. Edukacja zawodowa i edukacja ustawiczna dorosłych wobec europejskiego rynku pracy: Gospodarka oparta na wiedzy wyzwaniem dla edukacji zawodowej i ustawicznej dorosłych; Edukacja zawodowa z perspektywy rynku pracy; Globalizacja, rynek, edukacja; Nowa Klasyfikacja Zawodów i Specjalności w świetle standardów europejskich; Programy Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia zawodowego; Idea i rzeczywistość dualnego systemu kształcenia zawodowego; Współczesne polskie doświadczenia w zakresie dokształcania i doskonalenia kadr; Zadania edukacji ustawicznej w dokumentach strategicznych Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu; Edukacja ustawiczna procesem kształtowania gotowości pro zawodowej; Przezwyciężanie zjawiska bezrobocia wśród osób niepełnosprawnych; Refleksje o edukacji menedżerskiej w kontekście integracji z Unią Europejską; Problemy przygotowania zawodowego na studiach inżynierskich w kontekście integracji europejskiej; Jakość w doskonaleniu zawodowym w wersji Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
R.1 Pedeutologia - znaczące fakty genezy i historii, R.2 Nauczyciel - ujęcia osobowościowe, zawodowe, funkcje: 1. Ewolucja pojecia "nauczyciel", 2. Teoretyczne ujęcia osoby nauczyciela, 3. Ewolucja funkcji zawodowych nauczyciela. R.3 Kształcenie nauczycieli: 1. Współczesne orietnacje w eduakcji nauczycielskiej, R.4 Koncepcje kształcenia nauczycieli: 1. Koncepcja "refleksyjnej praktyki", 2. Koncepcja kształcenia "poprzez praktykę", 3. Humanistyczna koncepcja kształcenia nauczycieli. R.5 Kształćenie teoretyczne i praktyczne nauczycieli: 1. Związek teorii z praktyką, 2. Ogólnofilozoficzne prawidłowości związku poznania z działaniem, 3. Osobiste teorie nauczycieli jako łącznik między teorią naukową a praktyką, 4. Funkcje wiedzy w działaniu praktycznym nauczyciela, 5. Spory wokół kwlaifikacji pragmatycznych nauczycieli, 6. Czy edukacja nauczycieli moze być pułapką dla ich zawodowego funkcjonowania. r.6 Natura działania pedagogicznego: 1. Trudności pracy nauczyciela, 2. Swoistośc działania pedagogicznego. R.7 Profesjonalizm nauczyciela: 1. Ustalenia definicyjne, 2. Swoistość nauczycielskiego profesjonalizmu, 3. Profesjonalizm nauczyciela budowany na koncpecji "profesjonalnego osądu", 4. Profesjonalizm rozszerzony Erica Hoyle'a, 5. "Nowy profesjonalizm" Julaina Eliotta. R.8 Dylemty bycia nauczycielem: 1. Czy nauczyciel jest samotny w uczniowskiej spoęcznosci, 2. Wpływ wychowawczy = potrzebny, ale i zbędny?, 3. Wdzięczność - dylematy nauczycielskiego zawodu, 4. Wymagania - obojętność - bezinteresowaność, 5. Pewność, wątpliwość, pokora - wykluczenia czy dopełnienia?, 6. Ambiwalencja roli zawodowej nauczyciela r.9 Rozwój zawodowy nauczyciela: 1. Podstawa teoretyczna analizy rozowju zawodowego nauczycieli, 2. Swoistość nauczycielskiego rozwoju w zawodzie, 3. Dynamika rozowju zawodowego nauczycieli w świetle wyników badań, 4. 'Badanie w działaniu" sposobem dokonalenia nauczycielskiej praktyki. R.10 Tożsamosć zawodowa poslkich nauczycieli: 1. Tożsamosć - jej rozumienie, funkcje, ewolucja, 2. Tożsamosć zawodowa nauczycieli - wyniki badań, 3. Dominata standardu przedmiotowego w nauczycielskiej tożsamosci zawodowej -implikacje edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej