Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(52)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(37)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(41)
Autor
Nowicki Adam
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Flasiński Mariusz
(2)
Gałach Adam
(2)
Januszewski Arkadiusz
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Pająk Edward
(2)
Pańkowska Małgorzata
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Banaszak Zbigniew
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Cadle James
(1)
Chibowski Robert
(1)
Cieciura Marek
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Grocholski Henrik
(1)
Jabłoński Włodzimierz Jerzy
(1)
Jones Nora
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kowalczyk Filip
(1)
Kram Edward
(1)
Kłos Sławomir
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Mee Robert
(1)
Miłosz Marek
(1)
Mleczko Janusz
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piotrowski Marek
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rice David
(1)
Rojek Izabela
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rosenthal Casey
(1)
Snedaker Susan
(1)
Sobolewska Olga
(1)
Sroka Henryk
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stafford Rendy
(1)
Stefanowicz Bogdan
(1)
Stefanowski Jerzy
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Unold Jacek
(1)
Wilczewski Sebastian
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Yeates Donald
(1)
Zawadzka Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(44)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Rosja
(1)
Język
polski
(51)
rosyjski
(1)
Temat
Systemy informatyczne zarządzania
(38)
Przedsiębiorstwo
(17)
Systemy informatyczne
(16)
Informatyka
(10)
Systemy informacyjne
(7)
Informacja dla zarządzania
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Kadry
(4)
Organizacja
(4)
Zintegrowane systemy informatyczne
(4)
Baza danych
(3)
Bezpieczeństwo systemów
(3)
Komputery
(3)
Produkcja
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki
(2)
Banki internetowe
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Internet
(2)
Komputeryzacja
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Obsługa klienta
(2)
Outsourcing
(2)
Project
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przemysł
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Awaria techniczna
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biznes
(1)
Controlling
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
ERP (informat.)
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hurtownia danych
(1)
IFS Applications
(1)
Informatyzacja
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kredyt
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka cenowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo handlowe
(1)
Produkt (prawo)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko gospodarcze -- zarządzanie
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Systemy informatyczne -- ochrona -- poradnik
(1)
Systemy operacyjne -- ochrona -- podręcznik
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologia
(1)
Towar
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wierzytelność
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
XML
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie relacjami z dostawcami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Łańcuchy dostaw; 2. Koncepcje zarządzania wykorzystywane w zarządzaniu łańcuchami dostaw; 3. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta; 4. Zarządzanie ryzykiem w łańcuchach dostaw; 5. Programy rozwoju dostawców; 6. Analiza strategiczna w łańcuchach dostaw; 7. Metody sterowania przepływami w przedsiębiorstwach; 8. SCOR- model referencyjny łańcucha dostaw; 9. VMI- zarządzanie zapasami przez dostawcę; 10. Zarządzanie procesowe i mapowanie procesów biznesowych; 11. Rachunek kosztów działań w łańcuchach dostaw; 12. Wybrane instrumenty analityczne; 13. Zintegrowane systemy informacyjne; 14. Informatyczne wspomaganie zarządzania łańcuchem dostaw; 15. Giełdy elektroniczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; Wprowadzenie. Narodziny chaosu; CZĘŚĆ I. PRZYGOTOWANIE GRUNTU: 1. Spotkanie ze złożonymi systemami: Rozważanie złożoności; Napotkanie złożoności; Konfrontacja ze złożonością; Przyjęcie złożoności; 2. Sterowanie złożonymi systemami: Model Dynamicznego Bezpieczeństwa; Model Ekonomicznych Podstaw Złożoności; Perspektywa systemowa; 3. Przegląd zasad: Czym jest inżynieria chaosu; Czym nie jest inżynieria chaosu; Zaawansowane zasady; Przyszłość "Zasad"; CZĘŚĆ II. ZASADY W DZIAŁANIU: 4. Teatr Katastroficzny Slacka; Wsteczne wpasowanie chaosu; Teatr Katastroficzny; Proces; Jak proces ewoluował; Uzyskanie wsparcia przełożonych; Wyniki; Wnioski; 5. Google DiRT i testowanie odzyskiwania po awarii: Cykl życia testu DiRT; Zakres testów w Google; Wnioski; 6. Zróżnicowanie i priorytetyzacja eksperymentów w Microsoft: Dlaczego wszystko jest takie skomplikowane; Kategorie rezultatów eksperymentów; Priorytetyzacja awarii; Stopień zróżnicowania; Wdrażanie eksperymentów na dużą skalę; Wnioski; 7. LinkedIn uważa na użytkowników: Uczenie się na podstawie katastrofy; Dokładne celowanie; Bezpieczne eksperymentowanie na dużą skalę; W praktyce: LinkedOut; Wnioski; 8. Wdrożenie i ewolucja inżynierii chaosu w Capital One: Studium przypadku Capital One; Na co uważać, projektując eksperymenty z chaosem; Narzędzia; Struktura zespołu; Rozpowszechnianie; Wnioski; CZĘŚĆ III. CZYNNIKI LUDZKIE: 9. Budowanie dalekowzroczności: Inżynieria chaosu i odporność; Kroki cyklu inżynierii oprogramowania; Wsparcie narzędziowe w projektowaniu eksperymentów z chaosem; Skuteczne partnerstwo wewnętrzne; Wnioski; 10. Humanistyczny chaos: Ludzie w systemie; Inżynieria plastycznych zasobów; Przełożenie zasad na praktykę; 11. Ludzie w pętli: Eksperymenty: dlaczego, jak i kiedy; Wnioski; 12. Problem doboru eksperymentów (i jego rozwiązanie): Wybór eksperymentów; Obserwowalność – szansa; Wnioski; CZĘŚĆ IV. CZYNNIKI BIZNESOWE: 13. Zysk z inwestycji w inżynierię chaosu: Efemeryczna natura ograniczania incydentów; Model Kirkpatricka; Alternatywny przykład zysku z inwestycji; Poboczny zysk z inwestycji; Wnioski; 14. Otwarte umysły, otwarta nauka, otwarty chaos: Zespołowe nastawienie; Otwarta nauka, wolne źródła; Wnioski; 15. Model Dojrzałości Chaosu: Przyjęcie; Podsumowanie; CZĘŚĆ V. EWOLUCJA: 16. Ciągła weryfikacja: Skąd bierze się CV; Rodzaje systemów CV; CV na dziko: ChAP; Ciągła weryfikacja zbliża się w systemach dookoła Ciebie; 17. Cyberfizyczność: Rozwój systemów cyberfizycznych; Bezpieczeństwo funkcjonalne spotyka inżynierię chaosu; Oprogramowanie w systemach cyberfizycznych; Inżynieria chaosu jako krok ponad analizę FMEA; Efekt próbnika; Wnioski; 18. HOP spotyka inżynierię chaosu: Czym jest wydajność ludzi i organizacji?; Główne zasady HOP; HOP spotyka inżynierię chaosu; Wnioski; 19. Inżynieria chaosu w bazach danych: Dlaczego potrzebujemy inżynierii chaosu?; Zastosowanie inżynierii chaosu; Wykrywanie awarii; Automatyzacja chaosu; Wnioski; 20. Inżynieria chaosu bezpieczeństwa: Nowoczesne podejście do bezpieczeństwa; Inżynieria chaosu bezpieczeństwa i obecne metody; Testy Wielkiego Dnia w zakresie bezpieczeństwa; Przykładowe narzędzie inżynierii chaosu bezpieczeństwa: ChaoSlingr; Wnioski; 21. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Integracja systemów informacyjnych z systemami zarządzania. Technologie informacyjne w kreowaniu wirtualnego środowiska zarządzania przedsiębiorstwem - obszar e-negocjacji; Sterowanie procesem logistycznym przy wykorzystaniu systemu ekspertowego; Koncepcje i technologie informatyczne wspomagania zarządzania logistycznego; Systemy informatyczne wspomagające proces zarządzania w średnim przedsiębiorstwie; Wybór metody prognozowania podstawoą prognozowania sprzedaży produktów z branży FMCG; Bazy danych w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa; System ekspertowy w roli systemu wczesnego ostrzegania; Sterowanie procesami transportu w przedsiębiorstwie hutniczym. Część II: Zarządzanie poziomem usług IT w organizacjach gospodarczych. Zarządzanie projektami IT z wykorzystaniem programu mindmapper; Internet i jego rola w działalności przedsiębiorstw usługowych w Polsce; Integracyjna rola systemów klasy ERP/ERP II w przedsiębiorstwach adaptacyjnych; Usprawnienie operacji logistyki odwrotnej w kanałach dystrybucji przy zastosowaniu technologii RFID; Ocena efektywności inwestycji w procesie wdrażania technologii informatycznych w dużych przedsiębiorstwach; Rola internetu w marketingowym zarządzaniu firmą; Technologie informatyczne dla handlu a bariery działalności gospodarczej; Informatyczne systemy pomiarowo-rozliczeniowe rynku energii elektrycznej. Część III: Systemy informatyczne w bankowości, rachunkowości i kontrolingu. Zintegrowany system informatyczny i controlling; Teoretyczne i praktyczne aspekty usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line; Bankowość internetowa - wybrane aspekty bezpieczeństwa; Bankowość elektroniczna w ocenie klientów banków detalicznych w Polsce; Wykorzystanie programów statystycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw; Analiza portfelowa jako narzędzie oceny jakości zarządzania na przykładzie danych statystycznych 1988-2004 dawnej nadwiślańskiej spółki węglowej; Outsourcing usług bankowych w Polsce. Część IV: Zarządzanie kapitałem ludzkim z wykorzystaniem systemów informacyjnych. Strategiczne problemy zarządzania kapitałem ludzkim; Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania; Organizacyjne uczenie się w zintegrowanym podejściu do zarządzania wiedzą; Model prognozowania wielkości czynników sukcesu przedsiębiorstwa z bazą metod sztucznej inteligencji; Implikacje e-society dla polskiej administracji skarbowej; Heurystyka bazy reguł lingwistycznego modelu oceny menedżerów. Część V: Analiza, projektowanie, wdrażanie systemów informacyjnych w organizacjach gospodarczych. Problemy wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu portfelem projektów; Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Polsce, a wielkość środków unijnych w poprzednim okresie budżetowym (w latach 2004-2006); Wykorzystanie witryny internetowej do prezentacji produktów firmy handlowej; Integracja generacji rozproszonej i rozsianej w cyberprzestrzeni zarządzania; Cybernetyczny aspekt adaptacji metod sztucznej inteligencji w wybranych obszarach podejmowania decyzji; Możliwości finansowania rozwoju technologii informatycznych przedsiębiorstw z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej. Część VI: Wykorzystanie IT w dyscyplinach pokrewnych. rejestr usług medycznych formą raportowania świadczeń zdrowotnych; Zastosowanie indeksu malmquista do pomiaru zmian produktywności polskich szpitali; Symulacje kwantowo-chemiczne i molekularno-dynamiczne cząsteczki antracenu przy użyciu pakietu programu hyperchem; Składki na ubezpieczenia społeczne w Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Szwecji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Informatyka Dla Zarządzania)
Część I: Systemy Informacyjne Zarządzania - SIZ [MIS] i ich rola w procesie zarządzania. 1. Zarządzanie informacją i wiedzą. 2. Infrastruktura zarządzania i miejsce w niej systemów informacyjnych i Technologii Informacyjnej. 3. System infomacyjny organizacji. 4. Bank Handlowy w Warszawie S.A. jako przykład rozwoju systemu informacyjnego. Część II: Zarządzanie projektami czyli tworzrenie, wdrażanie i doskonalenie systemów informacyjnych. 5. Projekt systemu informacyjnego. 6. Analiza organizacji. 7. Projektowanie systemu informacyjnego zarządzania. 8. Wdrażanie systemów informacyjnych. Część III: Zastosowania technologii informacyjnej (TI), czyli o podstawowych systemach informacyjnych. 9. Zasoby informacyjne i ich przedstawienie w systemach informacyjnych. 10. Zarządzanie zasobami informacyjnymi. 11. Charakterystyka podstawowych systemów informacyjnych wspierających proces zarządzania. 12. Zintegrowane systemy informacyjne wspierających procesy zarządzania, czyli systemy klasy MRP II/ERP I i II. Część 4: E-zarządzanie. 13. E-zarządzanie jako współczesny kierunek zarządzania. 14. Wirtualizacja i jej elementy. 15. O niektórych zastosowaniach procedur e-zarządzania w gospodarce. 16. System Amadeus jako przykład zastosowania TI dla wspomagania e-zarządzania. Część 5: Społeczny, ekonomiczny i prawny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 17. Społeczny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 18. Ekonomiczny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 19. Prawny kontekst zastosowań technologii informacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu organizacją 2. Zachowania podsystemu społecznego jako wyraz dynamiki systemu informacyjnego 4. Wielokryterialny model dynamiki systemu informacyjnego 5. Praktyczna weryfikacja modelu dynamiki systemu informacyjnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpoczynanie pracy z Microsoft Office Project 2007; 2. Początek tworzenia projektu; 3. Zarządzanie zadaniami; 4. Zarządzanie zasobami; 5. Przydzielenie zasobów do zadań; 6. Ustalenie czasu pracy i dni wolnych- kalendarze; 7. Koszty projektu; 8. Optymalizacja projektu i rozwiązywanie problemów z nadmiernym obciążeniem zasobów; 9. Wprowadzanie i śledzenie wartości rzeczywistych- informacje o realizacji projektu; 10. Analiza odchyleń; 11. Omówienie widoków; 12. Raporty; 13. Dostosowywanie programu do potrzeb użytkownika; 14. Wymiana informacji pomiędzy Microsoft Office Project 2007 a innymi aplikacjami; 15. Wymiana danych pomiędzy projektami; 16. Microsoft Office Project Server 2007- wprowadzenie; 17. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy kierownika projektu; 18. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy uczestnika projektu; 19. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy menedżera portfela projektów; 20. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy administratora merytorycznego; 21. Informacje dodatkowe i specyfika techniczna; 22. Kilka słów o zarządzaniu projektami i nie tylko; 23. Dodatkowe zasoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Notacja modelowania procesów biznesowych : podstawy / Marek Piotrowski. - Warszawa, Legionowo : Wydawnictwo BTC, 2007. - 136 s. : rys., tab. ; 25 cm.
2. BPMN - możliwości i ograniczenia , 3. Elementarz : 3.1. Rysujemy pierwszy schemat procesu , 3.2. Rozgałęzianie procesu , 3.3. Pojęcie podprocesu , 3.4. Zdarzenia , 3.5. Określenie uczestników procesu , 4. Wyższe wtajemniczenie : 4.1. Parę słów o zdarzeniach początkowych i końcowych , 4.2. Więcej o bramkach , 4.3. Transakcje , 4.4. Zaawansowane podprocesy , 4.5. Interakcje pomiędzy procesami , 4.6. Elementy pomocnicze , 5. Książka kucharska , czyli wzorce projektowe : 5.1. Podstawowe wzorce , 5.2. Zaawansowane wzorce rozgałęziania i łączenia , 5.3. Wzorce strukturalne , 5.4. Wzorce wieloinstancyjne , 5.5. Wzorce stanów , 5.6. Odwołania, 5.7. Nowe wzorce projektowe , 6. Niektóre często występujące konstrukcje : 6.1. Zastąpienie kombinacji bramek XOR i AND bramką OR , 7. Propozycje sposobu opisu procesu : 7.1. Słownik pojęć , 7.2. Zestaw podstawowych danych o procesie , 7.3. Proces w otoczeniu , 7.4. Opis procesu "AS IS" (jak jest) , 7.5. Opis procesu w postaci zmodyfikowanej (" TO BE") , 7.6. Wzory dokumentów , 8. Systemy wykorzystujące notację BPMN , 9. BPMN w pigułce oraz (niezbyt formalne) definicje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sieciowe organizacje wirtualne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Konfigurowanie łańcuchów dostaw na bazie internetowych giełd - wyzwaniem dla MŚP. Implementacja procesów biznesowych na platformie BPEL-WEB Services. Opisywanie procesów biznesowych z wykorzystaniem przypadków użycia. Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania strategicznego. Optymalizacja w planowaniu produkcji. Od systemu ERP do systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Komputerowo wspomagany controlling w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnym z wykorzystaniem systemu proALPHA. Faktury elektroniczne w łańcuchach dostaw i płatności w małych i średnich przedsiębiorstwach. Biznesowe aspekty funkcjonowania technologii elektronicznej wymiany danych XML/EDI. Rozwiązania Business Inteligence - naturalne dopełnienie systemów informatycznych przedsiębiorstwa. Eksploracja danych - wybrane metody i zastosowania w analizie danych o klientach. Technologie mobilne i bezprzewodowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przegląd wybranych metod reklamy w Internecie - propozycja prezentacji ogłoszeń osadzonych w kontekście znaczeniowym i geograficznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przedmiot nauk o zarządzaniu: 1.1. Geneza nauk o zarządzaniu; 1.2. Systematyka nauk o zarządzaniu; 1.3. Pojęcie organizacji; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.5. Podstawowe zasady organizacji i zarządzania. Rozdział 2. Organizacja w otoczeniu rynkowym jako obiekt zarządzania: 2.1. Ogólne modele organizacji; 2.2. Typologia organizacji i ich cele; 2.3. Otoczenie rynkowe organizacji i jego struktura; 2.4. Podejście systemowe i holistyczne; 2.5. Rynkowy wymiar zarządzania organizacją. Rozdział 3. Struktury organizacyjne: 3.1. Pojęcie struktury organizacyjnej; 3.2. Funkcje struktury organizacyjnej; 3.3. Zasady kształtowania struktury organizacyjnej; 3.4. Przegląd współczesnych standardowych rozwiązań strukturalnych; 3.5. Kierunki zmian rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Rozdział 4. Zarządzanie procesowe: 4.1. Istota podejścia procesowego; 4.2. Proces zarządzania; 4.3. Struktura procesowa; 4.4. Podejście procesowe w zarządzaniu strategicznym; 4.5. Podejście procesowe w zarządzaniu operacyjnym. Rozdział 5. Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu: 5.3. Decyzja i proces decyzyjny; 5.4. Proces informacyjno-decyzyjny; 5.5. Ogólne kryteria wyboru w podejmowaniu decyzji; 5.6. Decyzje kierownicze i modele decyzyjne; 5.7. Badania operacyjne. Rozdział 6. Ocena sprawności działania: 6.1. Działanie jako przedmiot oceny; 6.2. Sprawność działania w ujęciu prakseologicznym; 6.3. Pomiar sprawności pracy człowieka; 6.4. Jakość procesów pracy; 6.5. Ocena sprawności działania w podejściach ekonomicznych. Rozdział 7. Zarządzanie strategiczne: 7.1. Geneza zarządzania strategicznego; 7.2. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego; 7.3. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym; 7.4. Zasady zarządzania strategicznego; 7.5. Wizja i misja; 7.6. Cele; 7.7. Strategia; 7.8. Proces zarządzania strategicznego. Rozdział 8. Systemy wczesnego ostrzegania i zarządzanie kryzysowe: 8.1. Pojęcie systemu wczesnego ostrzegania; 8.2. Analiza słabych sygnałów; 8.3. Projektowanie systemu wczesnego ostrzegania; 8.4. Pojęcie kryzysu i jego rodzaje; 8.5. Zarządzanie w warunkach kryzysu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem: 9.1. Pojęcie ryzyka; 9.2. Ryzyko a prawdopodobieństwo; 9.3. Klasyfikacja ryzyka; 9.4. Uniwersalna formuła zarządzania ryzykiem; 9.5. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem; 9.6. Przykład systemu oceny ryzyka w przedsiębiorstwie. Rozdział 10. Podejścia i metody badawcze w organizowaniu: 10.1. Istota i stadia organizowania; 10.2. Systematyka metod organizatorskich; 10.3. Ogólne metodyki organizowania; 10.4. Przegląd klasycznych metod i technik organizatorskich; 10.5. Współczesne kierunki metodologii badań organizatorskich. Rozdział 11. Przedmiot i zakres zarządzania zasobami ludzkimi: 11.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi i jego znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju organizacji; 11.2. Początki zarządzania zasobami ludzkimi i jego rozwój; 11.3. Współczesne modele zarządzania zasobami ludzkimi; 11.4. Funkcje zarządzania; 11.5. Kształtowanie potencjału pracy w organizacji. Rozdział 12. Specyfika pracy kierowniczej: 12.1. Istota czynności kierowniczych; 12.2. Składniki zarządzania; 12.3. Hierarchia stanowisk kierowniczych; 12.4. Ewolucja ról kierowniczych; 12.5. Style zarządzania. Rozdział 13. Zarządzanie kompetencjami i kapitałem intelektualnym: 13.1. Istota kompetencji pracowniczych; 13.2. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa a kompetencje indywidualne; 13.3. Kształtowanie kluczowych kompetencji organizacji; 13.4. Specyfika funkcji zarządzania w dziedzinie kompetencji indywidualnych; 13.5. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 13.6. Struktura kapitału intelektualnego. Rozdział 14. Ergonomiczne uwarunkowania procesów pracy: 14.1. Ergonomia jako nauka stosowania; 14.2. Organizacja procesu pracy w układzie ergonomicznym; 14.3. Środowisko pracy; 14.4. Zmęczenie; 14.5. Zarządzane układami ergonomicznymi w procesach pracy; 14.6. Ergonomia stanowiska komputerowego. Rozdział 15. Organizacja działalności operacyjnej: 15.1. Istota zarządzania operacyjnego; 15.2. Model zarządzania operacyjnego; 15.3. Zakres przedmiotowy zarządzania operacyjnego; 15.4. Struktura i otoczenie systemu działalności operacyjnej; 15.5. Rola technologii w systemie działalności operacyjnej; 15.6. Kryteria oceny funkcjonowania systemów działalności operacyjnej. Rozdział 16. System logistyczny: 16.1. Pojęcie logistyki; 16.2. Zakres działalności logistycznej; 16.3. Struktura systemu logistycznego; 16.4. Typologie systemów logistycznych; 16.5. Charakterystyka podsystemów logistyki; 16.6. Przepływy towarowe i informacyjno-decyzyjne w logistyce; 16.7. Zastosowanie metod ilościowych w działalności logistycznej. Rozdział 17. Zarządzanie jakością: 17.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością; 17.2. Model TQM; 17.3. Normatywne systemy zarządzania jakością; 17.4. Zasady zarządzania jakością według norm ISO; 17.5. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością. Rozdział 18. Zarządzanie projektami: 18.1. Pojęcie projektu; 18.2. Typy i rodzaje projektów; 18.3. Specyfika zarządzania projektami; 18.4. Strukturalne modele zarządzania projektami; 18.5. Cykl projektowo-realizacyjny; 18.6. Zarządzanie ryzykiem projektu. Rozdział 19. Organizacja systemów zarządzania wiedzą: 19.1. Wiedza jako czynnik przewagi konkurencyjnej; 19.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; 19.3. Wspomaganie informatyczne systemu zarządzania wiedzą; 19.4. Doskonalenie struktury organizacyjnej pionu informacji; 19.5. Współpraca instytucjonalna. Instytucje sieciowe; 19.6. Infrastruktura informatyczna i komunikacyjna. Rozdział 20. Wspomaganie informatyczne zarządzania: 20.1. Typy systemów informatycznych zarządzania; 20.2. Zintegrowane systemy informatyczne i hurtownie danych; 20.3. Systemy CRM i e-biznes; 20.4. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacjami i wiedzą. Rozdział 21. Zarządzanie informacjami i komunikacją: 21.1. Specyfika zarządzania informacjami; 21.2. Istota i sposoby komunikowania się; 21.3. Style i techniki komunikowania się. Rozdział 22. Rozwój i zarządzanie zmianami: 22.1. Przesłanki rozwoju i zmian organizacyjnych; 22.2. Zakres rozwoju i zmian w organizacji; 22.3. Modele rozwoju i organizacji; 22.4. Istota zarządzania zmianami; 22.5. Systemowe podejście do zarządzania zmianą; 22.6. Metodyka wprowadzania zmian w organizacji. Rozdział 23. Organizacja ucząca się: 23.1. Pojęcie organizacji uczącej się i jej cechy; 23.2. Funkcjonowanie organizacji uczącej się; 23.3. Poziomy strukturalnego uczenia się; 23.4. Modele i koncepcje organizacji uczącej się; 23.5.Międzynarodowa Naukowa Sieć Tematyczna Technologii Środowiskowych ENVITECH-Net jako organizacja ucząca się. Rozdział 24. Zarządzanie w warunkach globalizacji: 24.1. Istota procesu globalizacji; 24.2. Strategie zarządzania w warunkach globalizacji; 24.3. Kierunki rozwoju struktur organizacyjnych przedsiębiorstw globalnych; 24.4. Alians strategiczny. Rozdział 25. Nadzór korporacyjny: 25.1. Geneza nadzoru korporacyjnego; 25.2. Podstawowe definicje; 25.3. Wybrane koncepcje nadzoru korporacyjnego; 25.4. Obszary zastosowań praktycznych, Rozdział 26. Etyczny i kulturowy kontekst zarządzania: 26.1. Etyczny wymiar gospodarowania; 26.2. Kodeks etyczny; 26.3. Kultura jako determinanta działalności biznesowej, Rozdział 27. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 27.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.2. Przesłanki wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności; 27.3. Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 27.4. Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.5. Narzędzia kształtowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.6. Społeczna odpowiedzialność jako szansa na zrównoważony rozwój organizacji. Rozdział 28. Nowe kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu: 28.1. Determinanty funkcjonowania organizacji w XXI w.; 28.2. Współczesne podejścia teoretyczne w zarządzaniu; 28.3. Wybrane obszary zastosowań nowych koncepcji zarządzania. Aneks. Literatura. Spis tabel. Spis rysunków. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy technologii informacyjnych: 1. Wprowadzenie do technologii informacyjnych. 2. Środki techniczne i programowe technologii informacyjnych. 3. Uzyskiwanie, wdrażanie i eksploatacja systemów informatycznych. II. Przykłady zastosowań technologii informacyjnych: 4.Informatyka gospodarcza. 5.Informatyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Informatyka w ochronie zdrowia. 7. Informatyka w działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej. 8. Specyficzne przykłady informatyzacji. III. Dodatki: 9. Sukcesy polskiej informatyki. 10. Rozmaitości matematyczne.11. Dodatkowe źródła wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Roczny plan audytu wewnętrznego, 2.Podejście procesowe w zadaniu audytowym, 3.Audyt poprawności zarządzania systemami inforamtycznymi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informacyjna Technologia w usprawnianiu administracji publicznej; Integracja w systemach wspomagających zarządzanie produkcją - przykład Zakładów Przemysłu Mięsnego; MOKATE - Zastosowanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w firmach średniej wielkości; Wdrożenie serwisu WWW w prywatnej wyższej uczelni; Wykorzystanie systemów Business Intelligence do podejmowania decyzji zarządczych na przykładzie wydawnictwa EGMONT; Citibank Asia-Pacyfic: Przebudowa infrastruktury IT jako metoda na podniesienie kondycji finansowej firmy; Zastosowanie TI w modernizacji systemu administracji ubezpieczeń społecznych w Stanach Zjednoczonych; Wolne i Otwarte Oprogramowanie w administracji publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja gospodarcza w zarządzaniu, Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny, Informacyjne przesłanki przedsiębiorczości, Wpływ restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw na wzrost ich zdolności konkurencyjnych, Rola systemu informacyjnego w procesie zarządzania strategicznego, Wywiad gospodarczy a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, Strategia czuwania - metoda antycypacyjnej analizy otoczenia konkurencyjnego, Benchmarking jako metoda zarządzania wiedzą o konkurentach, Projektowanie i wdrażanie systemu informacji strategicznej, Cykl wywiadu ekonomicznego, Potrzeby informacyjne zawiązane z portfelem działalności przedsiębiorstwa, Informacje w biznesie i administracji, Realizacyjne problemy wdrażania wywiadu, Walka informacyjna u progu XXI wieku, Problemy prawnej ochrony danych osobowych w działalności przedsiębiorstwa, Benchmarking jako narzędzie wywiadu gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Elementy teorii, 2. Proces projektowania systemu informatycznego zarządzania, 3. Przedsiębiorstwo jako obiekt zastosowań informatyki, 4. Identyfikacja systemu gospodarczego, 5. Proces realizacji koncepcji systemu informatycznego zarządzania, 6. Projektowanie teoretycznej struktury funkcjonalnej systemu informatycznego zarządzania, 7. Opis i analiza stanu istniejącego systemu zarządzania, 8. Projektowanie technicznej struktury funkcjonalnej systemu informatycznego zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Podstawy modelowania funkcji i procesów, 3. Bazy danych, 4. Systemy klasy MRPII i ich standard, 4. Systemy klasy ERP w ujęciu procesów gospodarczych, 6. Hurtownie danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka systemu informacyjnego przedsiębiorstwa. 2. Systemy transakcyjne. 3. Systemy informacyjne zarządzania (MIS). 4. Systemy wspomagania decyzji (DSS). 5. Systemy sztucznej inteligencji. 6. Zintegrowane systemy informatyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Rola technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie: Charakterystyka przedsiębiorstwa; Miejsce technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie; Zarządzanie technologią informacyjną; 2. Przegląd podstawowych informacyjnych: Technologie gromadzenia danych; Technologie przetwarzania danych; Technologie przesyłania danych; Technologie magazynowania danych; Technologie internetowe w biznesie; Problematyka bezpieczeństwa w technologii informacyjnej; 3. Obszary zastosowań technologii informacyjnych w praktyce gospodarczej: Zastosowania technologii informacyjnych w systemie informacyjnym zarządzania; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym marketingu; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym logistyki; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym rachunkowości finansowej; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemach wspomagających zarządzanie informacją i wiedzą; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemach monitorowania otoczenia przedsiębiorstwa; Organizacja zastosowań technologii informacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej