Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(52)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(37)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(41)
Autor
Nowicki Adam
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Flasiński Mariusz
(2)
Gałach Adam
(2)
Januszewski Arkadiusz
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Pająk Edward
(2)
Pańkowska Małgorzata
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Banaszak Zbigniew
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Cadle James
(1)
Chibowski Robert
(1)
Cieciura Marek
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Grocholski Henrik
(1)
Jabłoński Włodzimierz Jerzy
(1)
Jones Nora
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kowalczyk Filip
(1)
Kram Edward
(1)
Kłos Sławomir
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Mee Robert
(1)
Miłosz Marek
(1)
Mleczko Janusz
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piotrowski Marek
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rice David
(1)
Rojek Izabela
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rosenthal Casey
(1)
Snedaker Susan
(1)
Sobolewska Olga
(1)
Sroka Henryk
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stafford Rendy
(1)
Stefanowicz Bogdan
(1)
Stefanowski Jerzy
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Unold Jacek
(1)
Wilczewski Sebastian
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Yeates Donald
(1)
Zawadzka Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(44)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Rosja
(1)
Język
polski
(51)
rosyjski
(1)
Temat
Systemy informatyczne zarządzania
(38)
Przedsiębiorstwo
(17)
Systemy informatyczne
(16)
Informatyka
(10)
Systemy informacyjne
(7)
Informacja dla zarządzania
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Kadry
(4)
Organizacja
(4)
Zintegrowane systemy informatyczne
(4)
Baza danych
(3)
Bezpieczeństwo systemów
(3)
Komputery
(3)
Produkcja
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki
(2)
Banki internetowe
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Internet
(2)
Komputeryzacja
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Obsługa klienta
(2)
Outsourcing
(2)
Project
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przemysł
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Awaria techniczna
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biznes
(1)
Controlling
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
ERP (informat.)
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hurtownia danych
(1)
IFS Applications
(1)
Informatyzacja
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kredyt
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka cenowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo handlowe
(1)
Produkt (prawo)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko gospodarcze -- zarządzanie
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Systemy informatyczne -- ochrona -- poradnik
(1)
Systemy operacyjne -- ochrona -- podręcznik
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologia
(1)
Towar
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wierzytelność
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
XML
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie relacjami z dostawcami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przedmiot nauk o zarządzaniu: 1.1. Geneza nauk o zarządzaniu; 1.2. Systematyka nauk o zarządzaniu; 1.3. Pojęcie organizacji; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.5. Podstawowe zasady organizacji i zarządzania. Rozdział 2. Organizacja w otoczeniu rynkowym jako obiekt zarządzania: 2.1. Ogólne modele organizacji; 2.2. Typologia organizacji i ich cele; 2.3. Otoczenie rynkowe organizacji i jego struktura; 2.4. Podejście systemowe i holistyczne; 2.5. Rynkowy wymiar zarządzania organizacją. Rozdział 3. Struktury organizacyjne: 3.1. Pojęcie struktury organizacyjnej; 3.2. Funkcje struktury organizacyjnej; 3.3. Zasady kształtowania struktury organizacyjnej; 3.4. Przegląd współczesnych standardowych rozwiązań strukturalnych; 3.5. Kierunki zmian rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Rozdział 4. Zarządzanie procesowe: 4.1. Istota podejścia procesowego; 4.2. Proces zarządzania; 4.3. Struktura procesowa; 4.4. Podejście procesowe w zarządzaniu strategicznym; 4.5. Podejście procesowe w zarządzaniu operacyjnym. Rozdział 5. Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu: 5.3. Decyzja i proces decyzyjny; 5.4. Proces informacyjno-decyzyjny; 5.5. Ogólne kryteria wyboru w podejmowaniu decyzji; 5.6. Decyzje kierownicze i modele decyzyjne; 5.7. Badania operacyjne. Rozdział 6. Ocena sprawności działania: 6.1. Działanie jako przedmiot oceny; 6.2. Sprawność działania w ujęciu prakseologicznym; 6.3. Pomiar sprawności pracy człowieka; 6.4. Jakość procesów pracy; 6.5. Ocena sprawności działania w podejściach ekonomicznych. Rozdział 7. Zarządzanie strategiczne: 7.1. Geneza zarządzania strategicznego; 7.2. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego; 7.3. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym; 7.4. Zasady zarządzania strategicznego; 7.5. Wizja i misja; 7.6. Cele; 7.7. Strategia; 7.8. Proces zarządzania strategicznego. Rozdział 8. Systemy wczesnego ostrzegania i zarządzanie kryzysowe: 8.1. Pojęcie systemu wczesnego ostrzegania; 8.2. Analiza słabych sygnałów; 8.3. Projektowanie systemu wczesnego ostrzegania; 8.4. Pojęcie kryzysu i jego rodzaje; 8.5. Zarządzanie w warunkach kryzysu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem: 9.1. Pojęcie ryzyka; 9.2. Ryzyko a prawdopodobieństwo; 9.3. Klasyfikacja ryzyka; 9.4. Uniwersalna formuła zarządzania ryzykiem; 9.5. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem; 9.6. Przykład systemu oceny ryzyka w przedsiębiorstwie. Rozdział 10. Podejścia i metody badawcze w organizowaniu: 10.1. Istota i stadia organizowania; 10.2. Systematyka metod organizatorskich; 10.3. Ogólne metodyki organizowania; 10.4. Przegląd klasycznych metod i technik organizatorskich; 10.5. Współczesne kierunki metodologii badań organizatorskich. Rozdział 11. Przedmiot i zakres zarządzania zasobami ludzkimi: 11.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi i jego znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju organizacji; 11.2. Początki zarządzania zasobami ludzkimi i jego rozwój; 11.3. Współczesne modele zarządzania zasobami ludzkimi; 11.4. Funkcje zarządzania; 11.5. Kształtowanie potencjału pracy w organizacji. Rozdział 12. Specyfika pracy kierowniczej: 12.1. Istota czynności kierowniczych; 12.2. Składniki zarządzania; 12.3. Hierarchia stanowisk kierowniczych; 12.4. Ewolucja ról kierowniczych; 12.5. Style zarządzania. Rozdział 13. Zarządzanie kompetencjami i kapitałem intelektualnym: 13.1. Istota kompetencji pracowniczych; 13.2. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa a kompetencje indywidualne; 13.3. Kształtowanie kluczowych kompetencji organizacji; 13.4. Specyfika funkcji zarządzania w dziedzinie kompetencji indywidualnych; 13.5. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 13.6. Struktura kapitału intelektualnego. Rozdział 14. Ergonomiczne uwarunkowania procesów pracy: 14.1. Ergonomia jako nauka stosowania; 14.2. Organizacja procesu pracy w układzie ergonomicznym; 14.3. Środowisko pracy; 14.4. Zmęczenie; 14.5. Zarządzane układami ergonomicznymi w procesach pracy; 14.6. Ergonomia stanowiska komputerowego. Rozdział 15. Organizacja działalności operacyjnej: 15.1. Istota zarządzania operacyjnego; 15.2. Model zarządzania operacyjnego; 15.3. Zakres przedmiotowy zarządzania operacyjnego; 15.4. Struktura i otoczenie systemu działalności operacyjnej; 15.5. Rola technologii w systemie działalności operacyjnej; 15.6. Kryteria oceny funkcjonowania systemów działalności operacyjnej. Rozdział 16. System logistyczny: 16.1. Pojęcie logistyki; 16.2. Zakres działalności logistycznej; 16.3. Struktura systemu logistycznego; 16.4. Typologie systemów logistycznych; 16.5. Charakterystyka podsystemów logistyki; 16.6. Przepływy towarowe i informacyjno-decyzyjne w logistyce; 16.7. Zastosowanie metod ilościowych w działalności logistycznej. Rozdział 17. Zarządzanie jakością: 17.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością; 17.2. Model TQM; 17.3. Normatywne systemy zarządzania jakością; 17.4. Zasady zarządzania jakością według norm ISO; 17.5. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością. Rozdział 18. Zarządzanie projektami: 18.1. Pojęcie projektu; 18.2. Typy i rodzaje projektów; 18.3. Specyfika zarządzania projektami; 18.4. Strukturalne modele zarządzania projektami; 18.5. Cykl projektowo-realizacyjny; 18.6. Zarządzanie ryzykiem projektu. Rozdział 19. Organizacja systemów zarządzania wiedzą: 19.1. Wiedza jako czynnik przewagi konkurencyjnej; 19.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; 19.3. Wspomaganie informatyczne systemu zarządzania wiedzą; 19.4. Doskonalenie struktury organizacyjnej pionu informacji; 19.5. Współpraca instytucjonalna. Instytucje sieciowe; 19.6. Infrastruktura informatyczna i komunikacyjna. Rozdział 20. Wspomaganie informatyczne zarządzania: 20.1. Typy systemów informatycznych zarządzania; 20.2. Zintegrowane systemy informatyczne i hurtownie danych; 20.3. Systemy CRM i e-biznes; 20.4. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacjami i wiedzą. Rozdział 21. Zarządzanie informacjami i komunikacją: 21.1. Specyfika zarządzania informacjami; 21.2. Istota i sposoby komunikowania się; 21.3. Style i techniki komunikowania się. Rozdział 22. Rozwój i zarządzanie zmianami: 22.1. Przesłanki rozwoju i zmian organizacyjnych; 22.2. Zakres rozwoju i zmian w organizacji; 22.3. Modele rozwoju i organizacji; 22.4. Istota zarządzania zmianami; 22.5. Systemowe podejście do zarządzania zmianą; 22.6. Metodyka wprowadzania zmian w organizacji. Rozdział 23. Organizacja ucząca się: 23.1. Pojęcie organizacji uczącej się i jej cechy; 23.2. Funkcjonowanie organizacji uczącej się; 23.3. Poziomy strukturalnego uczenia się; 23.4. Modele i koncepcje organizacji uczącej się; 23.5.Międzynarodowa Naukowa Sieć Tematyczna Technologii Środowiskowych ENVITECH-Net jako organizacja ucząca się. Rozdział 24. Zarządzanie w warunkach globalizacji: 24.1. Istota procesu globalizacji; 24.2. Strategie zarządzania w warunkach globalizacji; 24.3. Kierunki rozwoju struktur organizacyjnych przedsiębiorstw globalnych; 24.4. Alians strategiczny. Rozdział 25. Nadzór korporacyjny: 25.1. Geneza nadzoru korporacyjnego; 25.2. Podstawowe definicje; 25.3. Wybrane koncepcje nadzoru korporacyjnego; 25.4. Obszary zastosowań praktycznych, Rozdział 26. Etyczny i kulturowy kontekst zarządzania: 26.1. Etyczny wymiar gospodarowania; 26.2. Kodeks etyczny; 26.3. Kultura jako determinanta działalności biznesowej, Rozdział 27. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 27.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.2. Przesłanki wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności; 27.3. Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 27.4. Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.5. Narzędzia kształtowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.6. Społeczna odpowiedzialność jako szansa na zrównoważony rozwój organizacji. Rozdział 28. Nowe kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu: 28.1. Determinanty funkcjonowania organizacji w XXI w.; 28.2. Współczesne podejścia teoretyczne w zarządzaniu; 28.3. Wybrane obszary zastosowań nowych koncepcji zarządzania. Aneks. Literatura. Spis tabel. Spis rysunków. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Pojęcie i rozwój systemów informatycznych. Wprowadzenie do części pierwszej: 1. Przetwarzanie danych w informacje, 2. System informatyczny wspomagający zarządzanie, 3. Rozwój i charakterystyka systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Cz.IIZintegrowane informatyczne systemy rachunkowości finansowej. Wprowadzenie do części drugiej: 1. Rachunkowości finansowa i cykl operacyjny przedsiębiorstwa, 2. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym, 3. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie wytwórczym, 4. Podsytemy księgowe wspomagajace cykl administracyjny, 5. Integracja w informatycznym systemie rachunkowości finansowej. Cz.III Kompleksowe zintegrowane systemy ewidencyjno-operacyjne. Wprowadzenie do części trzeciej: 1. Systemy wspomagania zarządzania produkcją klasy MRP II, 2. Systemy wspomagania zarządzania klasy ERP/ERP II. 3. Systemy komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM, 4. Systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem, 5. Systemy komputerowo wspomaganej logistyki, 6. Standardy i technologie w łańcuchach dostaw elektronicznej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Roczny plan audytu wewnętrznego, 2.Podejście procesowe w zadaniu audytowym, 3.Audyt poprawności zarządzania systemami inforamtycznymi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informatyka dla logistyki / Jerzy Majewski. - Wyd. 2. - Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2006. - 317 s. : tab., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Logistyka)
1. Przesłanki, założenia i definicje. 2. Kategorie systemów wspomagających zarządzanie logistyką. 3. O co w tym wszystkim chodzi, czyli po co komu MRP dla logistyki? 4. Jak patrzeć na procesy w przedsiębiorstwie? 5. Jak działa przedsiębiorstwo produkcyjne eksploatujące ZSI? 6. Problematyka wdrożeniowa systemów informatycznych dla logistyki. 7. Globalna wymiana danych w logistyce. 8. Nowe wyzwania w zakresie identyfikacji towarów: RFID i EPC. 9. Aspekty infomatyczne śledzenia przepływów logistycznych. 10. Czy warto inwestować w ERP? 11. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informatyka dla logistyki / Jerzy Majewski. - Wyd. 3. - Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2008. - 315, [1] s. : rays.; tab.; wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Logistyka)
1. Przesłanki, założenia i definicje. 2. Kategorie systemów wspomagających zarządzanie logistyką. 3. O co w tym wszystkim chodzi, czyli po co komu MRP dla logistyki? 4. Jak patrzeć na procesy w przedsiębiorstwie? 5. Jak działa przedsiębiorstwo produkcyjne eksploatujące ZSI? 6. Problematyka wdrożeniowa systemów informatycznych dla logistyki. 7. Globalna wymiana danych w logistyce. 8. Nowe wyzwania w zakresie identyfikacji towarów: RFID i EPC. 9. Aspekty infomatyczne śledzenia przepływów logistycznych. 10. Czy warto inwestować w ERP? 11. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Eksploatacja systemów informatycznych - podstawy, problemy i organizacja; Zarządzanie zmianami w eksploatowanych systemach informatycznych; Outsourcing w energetyce; informatyka w Urzędach Miejskich; Informatyczne i elektroniczne systemy monitorowania pracy; Audyt informatyczny w sieciach lokalnych i oprogramowanie wspomagające; Charakterystyka sprawności aplikacji MIS polskich przedsiębiorstw o wysokim współczynniku wrażliwości sieciowej w aspekcie wirtualizacji ich działalności; Zasilanie minihurtowni danych w środowisku MS SQL Server; Serwis przed awarią; XML/EDI - elektroniczna wymiana dokumentów biznesowych w oparciu o technologię XML; Technologie stosowane w publikowaniu i wymianie danych finansowych w internecie; Wykorzystanie hiperłączy w firmowych serwisach WWW; Rozwój systemów do obsługi procesów pracy; ASP sposobem na piractwo i... zniewolenie klienta; Wdrażanie metodyki ITIL w kompleksowym systemie informatycznym; Proces AAA w eksploatacji sieci rozległej; Wykorzystanie mobilnych nośników danych w eksploatacji systemów informatycznych; Zadania andragogogiki informatycznej w polskiej administracji samorządu terytorialnego; Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem (MŚP )według europejskich standardów; Integracja Eksploatowanych systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja gospodarcza w zarządzaniu, Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny, Informacyjne przesłanki przedsiębiorczości, Wpływ restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw na wzrost ich zdolności konkurencyjnych, Rola systemu informacyjnego w procesie zarządzania strategicznego, Wywiad gospodarczy a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, Strategia czuwania - metoda antycypacyjnej analizy otoczenia konkurencyjnego, Benchmarking jako metoda zarządzania wiedzą o konkurentach, Projektowanie i wdrażanie systemu informacji strategicznej, Cykl wywiadu ekonomicznego, Potrzeby informacyjne zawiązane z portfelem działalności przedsiębiorstwa, Informacje w biznesie i administracji, Realizacyjne problemy wdrażania wywiadu, Walka informacyjna u progu XXI wieku, Problemy prawnej ochrony danych osobowych w działalności przedsiębiorstwa, Benchmarking jako narzędzie wywiadu gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Planowanie, 3. Przygotowanie produkcji, 4. Sterowanie produkcją, 5. Informatyczne systemy zarządzania, 6.Instrumentarium zarządzania produkcją, 7. Techniki usprawniania działania systemu produkcyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; Wprowadzenie. Narodziny chaosu; CZĘŚĆ I. PRZYGOTOWANIE GRUNTU: 1. Spotkanie ze złożonymi systemami: Rozważanie złożoności; Napotkanie złożoności; Konfrontacja ze złożonością; Przyjęcie złożoności; 2. Sterowanie złożonymi systemami: Model Dynamicznego Bezpieczeństwa; Model Ekonomicznych Podstaw Złożoności; Perspektywa systemowa; 3. Przegląd zasad: Czym jest inżynieria chaosu; Czym nie jest inżynieria chaosu; Zaawansowane zasady; Przyszłość "Zasad"; CZĘŚĆ II. ZASADY W DZIAŁANIU: 4. Teatr Katastroficzny Slacka; Wsteczne wpasowanie chaosu; Teatr Katastroficzny; Proces; Jak proces ewoluował; Uzyskanie wsparcia przełożonych; Wyniki; Wnioski; 5. Google DiRT i testowanie odzyskiwania po awarii: Cykl życia testu DiRT; Zakres testów w Google; Wnioski; 6. Zróżnicowanie i priorytetyzacja eksperymentów w Microsoft: Dlaczego wszystko jest takie skomplikowane; Kategorie rezultatów eksperymentów; Priorytetyzacja awarii; Stopień zróżnicowania; Wdrażanie eksperymentów na dużą skalę; Wnioski; 7. LinkedIn uważa na użytkowników: Uczenie się na podstawie katastrofy; Dokładne celowanie; Bezpieczne eksperymentowanie na dużą skalę; W praktyce: LinkedOut; Wnioski; 8. Wdrożenie i ewolucja inżynierii chaosu w Capital One: Studium przypadku Capital One; Na co uważać, projektując eksperymenty z chaosem; Narzędzia; Struktura zespołu; Rozpowszechnianie; Wnioski; CZĘŚĆ III. CZYNNIKI LUDZKIE: 9. Budowanie dalekowzroczności: Inżynieria chaosu i odporność; Kroki cyklu inżynierii oprogramowania; Wsparcie narzędziowe w projektowaniu eksperymentów z chaosem; Skuteczne partnerstwo wewnętrzne; Wnioski; 10. Humanistyczny chaos: Ludzie w systemie; Inżynieria plastycznych zasobów; Przełożenie zasad na praktykę; 11. Ludzie w pętli: Eksperymenty: dlaczego, jak i kiedy; Wnioski; 12. Problem doboru eksperymentów (i jego rozwiązanie): Wybór eksperymentów; Obserwowalność – szansa; Wnioski; CZĘŚĆ IV. CZYNNIKI BIZNESOWE: 13. Zysk z inwestycji w inżynierię chaosu: Efemeryczna natura ograniczania incydentów; Model Kirkpatricka; Alternatywny przykład zysku z inwestycji; Poboczny zysk z inwestycji; Wnioski; 14. Otwarte umysły, otwarta nauka, otwarty chaos: Zespołowe nastawienie; Otwarta nauka, wolne źródła; Wnioski; 15. Model Dojrzałości Chaosu: Przyjęcie; Podsumowanie; CZĘŚĆ V. EWOLUCJA: 16. Ciągła weryfikacja: Skąd bierze się CV; Rodzaje systemów CV; CV na dziko: ChAP; Ciągła weryfikacja zbliża się w systemach dookoła Ciebie; 17. Cyberfizyczność: Rozwój systemów cyberfizycznych; Bezpieczeństwo funkcjonalne spotyka inżynierię chaosu; Oprogramowanie w systemach cyberfizycznych; Inżynieria chaosu jako krok ponad analizę FMEA; Efekt próbnika; Wnioski; 18. HOP spotyka inżynierię chaosu: Czym jest wydajność ludzi i organizacji?; Główne zasady HOP; HOP spotyka inżynierię chaosu; Wnioski; 19. Inżynieria chaosu w bazach danych: Dlaczego potrzebujemy inżynierii chaosu?; Zastosowanie inżynierii chaosu; Wykrywanie awarii; Automatyzacja chaosu; Wnioski; 20. Inżynieria chaosu bezpieczeństwa: Nowoczesne podejście do bezpieczeństwa; Inżynieria chaosu bezpieczeństwa i obecne metody; Testy Wielkiego Dnia w zakresie bezpieczeństwa; Przykładowe narzędzie inżynierii chaosu bezpieczeństwa: ChaoSlingr; Wnioski; 21. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie produkcją : produkt, technologia, organizacja / Edward Pająk. - Wyd. 2 poprawione. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 370, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa do II wydania; ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie ROZDZIAŁ 2. Produkt – przygotowanie produkcji 2.1. Produkt 2.2. Przygotowanie produkcji ROZDZIAŁ 3. Procesy 3.1. Podział procesów 3.2. Etapy rozwoju procesów wytwarzania 3.3. Procesy wytwarzania 3.4. Zdolność jakościowa procesów podstawowych 3.5. Procesy pomocnicze w systemach produkcyjnych 3.6. Automatyzacja procesów systemu produkcyjnego 3.7. Modelowanie procesów ROZDZIAŁ 4. Sterowanie produkcją 4.1. Wprowadzenie 4.2. Sterowanie zasobami produkcyjnymi 4.3. Sterowanie przepływem produkcji ROZDZIAŁ 5. Oszczędne wytwarzanie 5.1. Wprowadzenie 5.2. Źródła marnotrawstwa w systemach produkcyjnych 5.3. Filary koncepcji oszczędnego wytwarzania (lean manufacturing) 5.4. Narzędzia oszczędnego wytwarzania 5.5. Wdrażanie koncepcji oszczędnego wytwarzania; Literatura; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Łańcuchy dostaw; 2. Koncepcje zarządzania wykorzystywane w zarządzaniu łańcuchami dostaw; 3. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta; 4. Zarządzanie ryzykiem w łańcuchach dostaw; 5. Programy rozwoju dostawców; 6. Analiza strategiczna w łańcuchach dostaw; 7. Metody sterowania przepływami w przedsiębiorstwach; 8. SCOR- model referencyjny łańcucha dostaw; 9. VMI- zarządzanie zapasami przez dostawcę; 10. Zarządzanie procesowe i mapowanie procesów biznesowych; 11. Rachunek kosztów działań w łańcuchach dostaw; 12. Wybrane instrumenty analityczne; 13. Zintegrowane systemy informacyjne; 14. Informatyczne wspomaganie zarządzania łańcuchem dostaw; 15. Giełdy elektroniczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Podstawy modelowania funkcji i procesów, 3. Bazy danych, 4. Systemy klasy MRPII i ich standard, 4. Systemy klasy ERP w ujęciu procesów gospodarczych, 6. Hurtownie danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cel i zakres dokumentu, 2. Odpowiedzialność zabezpieczenia danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym, 3. Ogólne wymagania w zakresie zabezpieczenia systemu informatycznego, 4. Szczegółowe wymagani a w zakresie zabezpieczenia systemu informatycznego; 5. Zarządzanie uprawnieniami do korzystania z systemu informatycznego, 6. Szkolenia w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym, 7. Instrukcja zarządzania systemem informatycznym przetwarzającym dane osobowe, 8. Instrukcja postępowania w przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, 9. Instrukcja korzystania z komputerów przenośnych przetwarzających dane osobowe, 10. Przetwarzanie danych osobowych przez podmiot zewnętrzny, 11. Kontrola przestrzegania wymagań w zakresie ochrony danych osobowych, 12. Wprowadzenie zmian do istniejących wytycznych i ich publikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy technologii informacyjnych: 1. Wprowadzenie do technologii informacyjnych. 2. Środki techniczne i programowe technologii informacyjnych. 3. Uzyskiwanie, wdrażanie i eksploatacja systemów informatycznych. II. Przykłady zastosowań technologii informacyjnych: 4.Informatyka gospodarcza. 5.Informatyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Informatyka w ochronie zdrowia. 7. Informatyka w działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej. 8. Specyficzne przykłady informatyzacji. III. Dodatki: 9. Sukcesy polskiej informatyki. 10. Rozmaitości matematyczne.11. Dodatkowe źródła wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej