Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(77)
ebookpoint BIBLIO
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje fachowe
(10)
E-booki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
tylko na miejscu
(46)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Czytelnia
(46)
Autor
Danowski Bartosz
(3)
Moch Wojciech
(3)
Berkley Holly
(2)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Górczyński Robert
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Meryk Radosław
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Pilch Piotr
(2)
Abiteboul Serge
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Afuah Allan
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bacon Jono
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Bensel Paweł
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Binkowski Marek
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Brzostek-Kleszcz Mirosława
(1)
Brągoszewski Paweł
(1)
Bulandra Agata
(1)
Buneman Peter (1943- )
(1)
Castro Elizabeth
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Coggeshall John
(1)
Cohen June
(1)
Collin Simon
(1)
Comer Douglas E
(1)
Cowell John (1957- )
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Dadan Michał
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Fabian Ewa
(1)
Felke-Morris Terry
(1)
Florek Jacek
(1)
Frain Ben
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gerner Jason
(1)
Gliński Wiesław
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grech Michał
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Henderson Cal
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Jarzębowicz Tomasz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kortas Michał
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Koterov Dmitriy
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Krerowicz Robert
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Lamża Aleksander
(1)
Lane David
(1)
Larose Daniel T
(1)
Levine Michael
(1)
Levy Jaime
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lis Marcin
(1)
Loranger Hoa
(1)
Luterek Mariusz
(1)
MacDonald Matthew
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marek Sebastian
(1)
Markiewicz-Hoyda Hanna
(1)
Markov Zdravko
(1)
Marzec Ewa
(1)
Matczewski Andrzej
(1)
Melé Antonio
(1)
Meyer Eric A
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Miłosz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(68)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(85)
Temat
Strony WWW
(62)
Internet
(28)
Marketing elektroniczny
(16)
Reklama internetowa
(9)
Języki programowania
(8)
PHP
(8)
HTML
(7)
Handel elektroniczny
(7)
MySQL
(6)
Projektowanie stron WWW
(6)
Blogi
(5)
Wyszukiwarki internetowe
(5)
Baza danych relacyjna
(4)
Firmowa witryna internetowa
(4)
Informacja
(4)
Kaskadowe arkusze stylów
(4)
XHTML
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations
(3)
Sieć komputerowa
(3)
XML
(3)
Aplikacja mobilna
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Dostępność (informatyka)
(2)
Google
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Innowacje
(2)
JavaScript
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Programy komputerowe
(2)
Promocja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Strony www
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Unia Europejska
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
XHTML (język programowania)
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja
(1)
Adresy domenowe
(1)
Apache (informat.)
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Data mining
(1)
Django (framework)
(1)
Dokumenty elektorniczne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
FTP
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
HTML5
(1)
Informacja publiczna
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet Explorer
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Linux
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Menedżerowie
(1)
MySQL (program komputerowy)
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Opis bibliograficzny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outlook Express
(1)
PHP (język programowania)
(1)
Pajączek (informat.)
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pisanie
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Praca
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Programowanie
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Protokół (informat.)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przeglądarki internetowe
(1)
Przemysł
(1)
Public relations w internecie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Komentarz do ustawy
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w internecie / Alpesh B. Patel. - Warszawa : WIG PRESS, 2000. - 278 s. : rys. ; 24 cm.
1. Na początku: Szybki przewodnik; Dla początkujących i zaawansowanych; Sprzęt; Strażnicy bram do sieci- dostawcy usług internetowych; Oblicza internetowych przeglądarek; Potrzeba szybkości: wciskamy gaz do dechy; 2. Droga do zysków: Przygotowanie planów działania; Czego sobie życzysz. Czyli wybór rynku; Chleb powszedni inwestora: dane cenowe; Ciężka praca czyli analiza; Planowanie transakcji; Wykonanie transakcji; Oczy i uszy otwarte; Ogólna orientacja w sytuacji rynkowej oraz edukacja; Jak to wszystko działa w praktyce; 3. Plan ramowy: A teraz konkrety: plan ramowy; 4. Witryny: Witryny zawierające wszystkiego po trochu; Witryny poświęcone analizie technicznej; Maklerzy; Kontrakty terminowe i opcje; Giełdy; Sprzedawcy rekomendacji, czyli giełdowi guru i ich biuletyny; Czy możemy porozmawiać?- czyli grupy dyskusyjne; E-ziny; 5. Prawda jest tam: Podróże po sieci: wyszukiwarki; Według katalogu internetowe katalogi finansowe; Przewodnik wirtualnego mola książkowego; Zalecane lektury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy? / Anna Owczarz. - Gliwice : Helion, 2005. - 236, [2] s. : rys. ; 21 cm.
1. Praca w Polsce, 2. Praca poza granicami kraju, 3. Praca dla absolwenta i nie tylko, 4. Praca dla osób niepełnosprawnych, 5.Inne sposoby zdobywania pracy, 6. Praca u wybranego pracodawcy, 7. Internet skarbnicą informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
E-book
W koszyku

JavaScript jest niewielkim językiem skryptowym o imponujących możliwościach. Można w nim tworzyć wiele różnych rodzajów oprogramowania. Doskonale się nadaje do tworzenia dynamicznych stron internetowych, a także do budowy aplikacji internetowych i gier. Mimo upływu lat JavaScript jest niezwykle popularny, a pracę w tym języku ułatwia szereg frameworków, narzędzi i bibliotek. Przyszli zawodowi programiści powinni jednak zacząć naukę od samodzielnego pisania kodu - nawet jeśli na początku wydaje się to trudne.

Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.

W książce:

  • konstrukcje logiczne w kodzie źródłowym
  • pętle, funkcje i metody JavaScriptu
  • współdziałanie z HTML5, współbieżność i programowanie asynchroniczne
  • wyrażenia regularne
  • wprowadzenie do najważniejszych bibliotek, frameworków i API

JavaScript: proste narzędzie do złożonych zadań!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
jQuery jest lekką biblioteką programistyczną dla języka JavaScript. Dzięki niej można szybko i skutecznie uzyskać interesujące efekty animacji, dynamizować strony czy też wykonywać zapytania AJAX. Większość wtyczek i skryptów opartych na jQuery działa na stronach bez konieczności wprowadzania zmian w ich kodzie HTML. Skrypty pisane z zastosowaniem zasobów tej biblioteki mają dodatkową zaletę — wszystkie funkcje z założenia działają tak samo, niezależnie od tego, z jakiej przeglądarki internetowej korzysta użytkownik. Sięgnij po jQuery. Kurs video. Poziom pierwszy. Interaktywne interfejsy internetowe, a będziesz w stanie niewielkim kosztem osiągać efekty, o których marzą Twoi klienci. Na przykład szybko zamienisz nudną, złożoną z miniatur klasyczną galerię w jej podrasowaną, dynamiczną wersję!
Czas najwyższy dołączyć do grona programistów, dla których biblioteka jQuery szeroko otwiera swoje podwoje!

Co Cię czeka podczas szkolenia?

Nauczysz się między innymi, jak wyszukiwać elementy stron internetowych poprzez wybrane selektory i manipulować elementami serwisu WWW. Poznasz zasady tworzenia animacji w ramach stron, będziesz też w stanie sprawnie pracować z formularzami, sliderami i galeriami.
A jeśli solidnie przerobisz lekcje zawarte w kursie, opanujesz techniki biblioteki jQuery nawet na poziomie średnio zaawansowanym. Zatem do dzieła!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja i wizerunek uczelni niepublicznych : metodologia i wyniki badań empirycznych / Michał Grech. - Łódź : Wydawnictwo Primum Verbum , 2010. - 174 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1. Teoria; 2. Wyniki badań tekstów zamieszczonych na stronach www; 3. Analiza ankiet z uczniami liceów; 4. Eksperymentalne badanie percepcji; 5. Podsumowanie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do świata stron WWW: Podstawowe zasady działania sieci WWW; Krótki kurs tworzenia stron WWW; Narzędzie do tworzenia stron WWW; Tworzenie pierwszej strony. Cz. II Projektowanie stron WWW: Formatowanie tekstu; Dodawanie grafiki; Tworzenie łączy hipertekstowych; Podstawy tworzenia tabel; Zaawansowane projektowanie układu tabel na stronie; Arkusze stylów, czcionki oraz znaki specjalne; Zaawansowane właściwości obrazków oraz mapy obrazkowe. Cz. III Tworzenie witryny internetowej: Tworzenie witryn internetowych z wykorzystaniem ramek; Dodawanie obiektów multimedialnych i apletów Javy; Projektowanie układu całej witryny za pomocą arkuszy stylów. Cz. IV Dodawanie elementów internetowych do stron WWW: Projektowanie formularzy; Skrypty CGI; Wprowadzenie do JavaScript; JavaScript i dane wprowadzane przez użytkownika; Dynamiczny HTML. Cz. V Narzędzia wspomagające projektowanie witryn internetowych: Edytory graficzne; Forum dyskusyjne, chaty i inne elementy rozszerzające funkcje stron WWW; Publikowanie stron WWW w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co nowego w PHP 5. 2. Programowanie obiektowe w PHP 5. 3. Niejasne elementy języka PHP. 4.Z aawansowany MySQL. 5. Konfiguracja PHP. 6. Sztuczki z serwerem Apache. 7. Bezpieczeństwo witryn. 8. PEAR i PECL. 9. Wydajność kodu. 10. Rozszerzenia PHP. 11. AJAX. 12. Mechanizmy buforowania. 13. Systemy zarządzania treścią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w sieci / Simon Collin ; tłum. Andrzej Święch. - Warszawa : FELBERG SJA, 2002. - 191, [1] s. : rys. ; 20 cm.
Marketing w Internecie, Budowanie marki w Internecie, Witryny,Zzwartość witryny, Promowanie witryny, Reklama w sieci, Pomiar reackji odbiorców, Marketing bezpośredni, E-fcommerce, Public relations i kontakty z mediami, Badania i analizy rynku, O marketingu w Internecie, Działanie w sieci, Katalog www.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pozycjonowanie stron, 2. Wyszukiwarki, 3. Google - parametry techniczne, 4. Analiza strony pod kątem SEO, 5. Optymalizujemy swoja stronę, 6. Linki do stron, 7. 20 najczęściej popełnianych błędów, 8. Tworzenia zaplecza, 9. Spam w Gogle, 10. Dodatkowe kary i zabezpieczenia, 11. Testy, 12. Firmy SEO w Polsce, 13. Najczęstsze pytania - odpowiedzi w Google. Dodatek A: Programy, Dodatek B: Słownik SEO, Dodatek C: adresy w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Niech Cie widzą w sieci - w Radiu Kraków o książce Grzegorza Miłkowskiego >> POSŁUCHAJ


Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

  • Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
  • Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
  • Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Poznaj książkę i jej autora! >>

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Nowe technologie w systemach przesyłania informacji. 1. Informatyka wczoraj i dziś. 2. Matematyczne podstawy sieci kwantowych. 3. Predykcja jakości połączenia w Internecie jako nowa funkcjonalność wyszukiwarek. 4. Technologie informacyjne inwentaryzacji gazów cieplarnianych z wykorzystaniem georozproszonych baz danych. 5. System monitorowania parametrów meteorologicznych i drogowych. 6. Wydajność systemów bazodanowych. 7. Ocena mechanizmów kształtowania efektywności transmisji w Internecie. 8. Systemy operacyjne w technicznych i biologicznych systemach informatyki. 9. Modelowanie pakietowego przesyłu radiowego. II. Internet szerokopasmowy i jakość usług. 1. Rachunek sieciowy w zastosowaniu do analizy jakości usług. 2. Jakość usług w sieciach osiedlowych. 3. Szybkość transmisji danych w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11. 4. Analiza wydajności technologii wykorzystywanych do tworzenia dynamicznych stron internetowych. 5. Metryki wydajności IP. 6. Wpływ mechanizmów kontroli jakości na dynamikę zmian natężenia ruchu internetowego. 7. Teoretyczne i praktyczne aspekty geolokalizacji w sieci Internet. 8. Wydajność wirtualnych sieci prywatnych zbudowanych w oparciu o protokół PPTP. 9. Jakość usług w protokole TCP/IP. 10. Wpływ algorytmów kolejkowania pakietów na jakość usług w łączu ADSL. III. Bezpieczeństwo informacji w rozproszonych systemach komputerowych. 1. Bezpieczeństwo informacji w rozległych systemach zarządzania. 2. Metoda prowadzenia wysokopoziomowej analizy ryzyka. 3. Wysokopoziomowa analiza ryzyka - studium przypadku. 4. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych wspomaganych biometrycznie. 5. Biometryczny system uwierzytelniania w architekturze klient-serwer. 6. Bezpieczeństwo wymiany klucza szyfrującego z wykorzystaniem wybranych protokołów kwantowych. 7. Modelowanie przepływu zaufania w sieciach informatycznych. 8. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa komputerów w sieci Internet. 9. Bezpieczeństwo systemu zarządzania uczelnią wyższą HMS. 10. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych w korporacyjnym portalu sprzedaży węgla. 11. Algorytmy wykrywania zagrożeń. 12. Metody monitorowania aktywności sieciowej. 13. Licencjonowanie oprogramowania z wykorzystaniem kart inteligentnych. 14. Kontrola praw dostępu w aplikacjach rozproszonych z wykorzystaniem języka PHP. 15. Bezpieczeństwo usług internetowych. 16. Klasyfikacja danych oraz zasady bezpiecznego ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria informacji i kryptografia, 2. Kontrola dostępu do zasobów, 3. Metody ataku i ochrony systemów komputerowych, 4. Technologie www
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. Nic do ukrycia, 2. Doświadczenia użytkowników sieci, 3. Ponowne spojrzenie na wczesne wyniki badań nad funkcjonalnością, 4. Nadawanie priorytetu problemom z funkcjonalnością, 5. Wyszukiwanie, 6. Nawigacja i architektura informacji, 7. Typografia - czytelność i przejrzystość, 8. Pisanie na potrzeby internetu, 9. Zapewnienie dobrej informacji o produkcje, 10. Prezentowanie elementów strony, 11. Balansowanie między technologią i potrzebami użytkownikami, 12. Podsumowanie - projekt, która spełnia swoje zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej