Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(149)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(149)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(105)
dostępne
(89)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(96)
Czytelnia
(106)
Autor
Kacmajor Magdalena
(6)
Eichelberger Wojciech
(4)
Izdebski Paweł
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Stewart John
(3)
Argyle Michael
(2)
Berne Eric
(2)
Chakowski Maciej
(2)
Domachowski Waldemar
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Goffman Erving
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Kosek-Nita Bogumiła
(2)
Kot Sylwia
(2)
Leary Mark
(2)
Mandal Eugenia
(2)
Muszyński Wojciech
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Raś Danuta
(2)
Sankowska Anna
(2)
Satir Virginia
(2)
Smółka Paweł
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Wańtuchowicz Monika
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barnes Kim
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Carducci Bernardo
(1)
Carnegie Dale
(1)
Charles Sara C
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
DeYoung Patricia A
(1)
Degen Ursula
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Dziurdzikowska Renata
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Emmons Michael
(1)
Evatt Cris
(1)
Feld Bruce
(1)
Flores Suzana E
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasz Adrian
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Em
(1)
Gros Urszula
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harkins Phil
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herriger Catherine
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(119)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(149)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(150)
Temat
Stosunki interpersonalne
(136)
Komunikacja społeczna
(28)
Psychologia społeczna
(22)
Rodzina
(16)
Zarządzanie
(16)
Konflikt
(12)
Manipulacja (psychol.)
(12)
Organizacja
(10)
Praca
(10)
Przywództwo
(10)
Grupy społeczne
(9)
Interakcje społeczne
(9)
Menedżerowie
(9)
Osobowość
(9)
Zachowanie
(8)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Miłość
(7)
Patologia społeczna
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Język
(6)
Organizacje
(6)
Postawy
(6)
Prześladowanie w miejscu pracy
(6)
Psychoterapia
(6)
Kadry
(5)
Kobieta
(5)
Motywacja
(5)
Mężczyzna
(5)
Młodzież
(5)
Negocjacje
(5)
Świadomość społeczna
(5)
Dziecko
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Małżeństwo
(4)
Perswazja
(4)
Psychologia
(4)
Retoryka
(4)
Samopoznanie
(4)
Społeczeństwo
(4)
Asertywność
(3)
Internet
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Psychologia stosowana
(3)
Płeć
(3)
Rozmowa
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(3)
Uprzedzenia
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Władza
(3)
Empatia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konformizm
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marginalizacja społeczna
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Oceny pracowników
(2)
Poradnictwo
(2)
Poznanie
(2)
Prawo pracy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przemoc
(2)
Przyjaźń
(2)
Publicystyka polska
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rodzice
(2)
Samoakceptacja
(2)
Samoobrona
(2)
Samorealizacja
(2)
Stres
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Wartość
(2)
Wrogość
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zaufanie
(2)
Zawód
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chorzy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dyskusja
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1945-
(1)
Gatunek
Felieton polski
(1)
Literatura
(1)
150 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 141)
Cz.I Teoretyczne podstawy i uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie; Cz.II Rozwojowe aspekty komunikacji rodzinnej: Komunikacja w podsystemie małżeńskim; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim; Komunikacja między rodzeństwem;Komunikacja interpersonalna w podsystemie dziadkowie - wnuki Cz.III Terapia i profilaktyka zaburzeń rodzinnej komunikacji: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316.6
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.173)
1.Czynniki wpływające na jakość pracy doradcy zawodowego: Motywy wyboru zawodu doradcy zawodowego; Rozwój własny doradcy zawodowego - w poszukiwaniu profesjonalizmu; Psychologiczne korelaty efektywności doradcy zawodowego; Kompetencje doradcy zawodowego zatrudnionego w powiatowym urzędzie pracy; Zarządzanie kompetencjami zawodowymi. 2. Wybrane aspekty komunikacji doradców zawodowych w relacji z odbiorcami: Mówić - rozmawiać - rozwijać się, czyli sztuka efektywnej komunikacji; Narzędzia komunikacyjne podnoszące efektywność porozumiewania się doradcy zawodowego z klientem; Efektywna komunikacja interpersonalna źródłem sukcesu w rozmowie doradczej z klientem - praktyczny poradnik; Autoprezentacja - między autentycznością a oczekiwaniami; Rozmowa kwalifikacyjna jako ważny etap procesu rekrutacji; Wpływ skutecznej komunikacji na przebieg rozmowy kwalifikacyjnej; Indywidualna rozmowa doradcza z osoba niepełnosprawną; Mów tylko wtedy, gry grupa tego potrzebuje - o roli komunikacji w poradnictwie grupowym; Rola aktywnego słuchanie w doradztwie zawodowym; Analiza i uwarunkowania zachowań negatywnych i konfliktowych osoby bezrobotnej na przykładzie komunikacji klient-doradca zawodowy; Analiza Transakcyjna jako skuteczne narzędzie p[racy w ręku doradcy zawodowego; Wykorzystywanie technik i strategii NLP w komunikacji; Komunikacja w doradztwie na odległość; O etyce i komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Włodzimierz Głodowski. - Wyd.2 zm. i rozsz. - Warszawa : "Wydaw. Hansa Communication", cop. 2001. - 255, [1] s. : fot. ; 24 cm.
Definicje i model komunikowania interpersonalnego; Główne cele komunikowania interpersonalnego; Rodzaje sytuacji komunikacyjnych; Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego; Słuchanie; Etyka w komunikowaniu interpersonalnym; Skuteczność w komunikowaniu interpersonalnym; Własne "ja" w komunikowaniu interpersonalnym; Odsłanianie się; Obawa i pewność siebie; Komunikowanie werbalne; Komunikowanie niewerbalne; Dlaczego związki interpersonalne rozwijają się?; Dynamika związku interpersonalnego; Atrakcyjność w komunikowaniu interpersonalnym; Władza w interpersonalnych związkach; Konflikt w związkach interpersonalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; Nr 88)
1. Problemy komunikacji i porozumienia: Komunikacja w rodzinie - patologia procesów komunikacyjnych. 2. Zakłócenia relacji międzyludzkich w rodzinie: Skuteczne porozumiewanie się rodziców z dziećmu, Rodzinnna lojalność, Wpływ doświadczeń rodzinnych na poglądy dzieci dotyczące zdrowia i choroby. 3. Zachowania dewiacyjne i przestępczość: Zakąłd poprawczy jako placówka resocjalizacji nieletnich, Podkultura uczniowska ("kocenie") - formy i zakres występowania zjawiska, 4. Niepełnosprawność, choroba i opieka: Choroba Alzheirmera - problem chorego, jego opiekuna i lekarza, Problemy społecznego odbioru osób z upośledzeniem umysłowym, 5. Ludzie odrzuceni społecznie a rozwój praw człowieka: Osoby stanowiące zagrożenie społeczne (od średniowiecza do czasów współczesnych), Rozwój praw człowieka w teorii i praktyce społecznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ; 566)
1. Problemy komunikacji i porozumienia; 2. Zakłócenia relacji międzyludzkich w rodzinie; 3. Zachowania dewiacyjne i przestępczość; 4. Niepełnosprawność, choroba i opieka; 5. Ludzie odrzuceni społecznie a rozwój praw człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umysł uzależniony; Wyścig szczurów; Zarabiać na siebie Plebiscyt: Baśń wszechczasów; Czy ktoś tutaj umiera?; Matka musi być kobietą, kobieta nie musi być matką; Bez mężczyzny żyć się nie da; Krótka pamięć - mit słodkiego dzieciństwa; Potrzeba nieodwołalnego czyli ucieczka z Disneylandu; Podglądanie samego siebie; Zmarnowany czas; Horoskop; Córka marnotrawna; Kobieca furia; W męskim Matriksie; Śmiech. Trzęsienie kobiecego brzucha; Dobrze być małym hedonistą; Lęk przed życiem; Kobieta nowej ery; Zakochani we własnym wizerunku; Ofiara szuka ofiary; Tęsknota za własną płcią; Samotność, chwila, wyrok, wybór; Wakacyjny romans; Po co kobietom feminizm?; Jestem macochą; Kiedy kobieta rodzi kobietę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Jak żyć w zgodzie z ludzką naturą?: 1. Twój klucz do sukcesu i szczęści, 2. jak uzywać podstawowego sekretu do wywierania wpływu na ludzi, 3. W jaki sposób wykorzystywać swoje ukryte atuty. Część II. W jaki spsób kontrolować działania i postawy innych ludzi: 4. W jaki spsoób możesz kontrolowac działania i postawy innych osób, 5. W jaki sposób zrobic dobre pierwsze wrażenie na innych ludziach. Część III. Techniki zawierania i pielęgnowania przyjaźni: 6. Na czym polegają trzy sekrety dzięki którym uda ci się przyciągnąć do siebie ludzi, 7. W jaki sposób sprawić, aby druga osoba natychmiast poczyła przyjazne nastawienie. Część IV. W jaki sposób techniki skutecznego przemawiania pomogą Ci osiągnąć sukces: 8. W jaki sposób rozwinąć zdolność posługiwania sie słowami, 9. W jaki sposób wykorzystywać technikę, którą Sąd Najwyższy nazwal "białą magią", 10. Jak sprawić, aby inni szybko zaczęli postrzegac rzeczywistość w taki sposób jak ty. Część V. W jaki sposób skutecznie zarządzać ludźmi: 11. W jaki sposób pozyskać stuprocentową współpracę oraz zwiekszyc siłe umysłu, 12. W jaki sposób wykorzystać swoja cudowna moc w relacjach z innymi ludźmi: Dwie zasady obowiązujące przy stosowaniu pochwał, 13. W jaki sposób krytykować innych bez obrażania ich: Siedem zasad efektywnej krytyki. Część VI. Zeszyt zadań w relacjach międzyludzkich: 14. Prosty, skuteczny plan działań, ktory przyniesie Ci szczęście i sukces
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora / red. Tomasz Witkowski)
1. Pranie mózgu, 2. Niepodważalne przekonania, 3. Warunkowanie, 4. Wpływ uczuć, 5. Zmiana postaw, 6. Hipnoza, 7. Zaskakujące nawrócenia, 8. Wywieranie wpływu przez profesjonalistów, 9. Opór wobec wpływu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Mediacja w miejscu pracy: Czym właściwie jest mediacja w miejscu pracy?; Przykład załamania relacji międzyludzkich w miejscu pracy: Wendy i Mark; Jak właściwie działa mediacja?; Jak poruszać się po obszarze rozwiązywania konfliktów: dlaczego mediacja jest najlepsza?; Sposoby wykorzystania mediacji w organizacjach; Mediacja w miejscu pracy dla zespołów; Mediacja zespołowa a dynamika grupy; Wprowadzenie mediacji w miejscu pracy: dostawcy mediacji, polityka personalna i praktyczne zastosowanie mediacji w organizacji; 2. Mediacja w praktyce: studia przypadków mediacji w miejscu pracy; Przypadki mediacji pracowniczej w zespołach; Przypadki mediacji pracowniczej w sytuacji konfliktów w zarządzie; 3. Filozofia i procesy mediacji: wspomaganie pracy osób zarządzających konfliktem i rozwojem organizacji: Powody powstawania konfliktów: niektóre modele uniwersalne, indywidualne i międzyludzkie; Dlaczego (i jak) kierownicy powinni reagować na konflikt?; Filozofia mediacji a kwestia prawa do samodzielności pracy; Poza mediację: kultura a rozwój organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej