Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje naukowe
(20)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
tylko na miejscu
(37)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(37)
Autor
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Doroba Anita
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białecki Marcin
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Li Charlene
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Malujada Rafał
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Stefan
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(13)
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Media społecznościowe
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Marketing
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Organizacja
(5)
Socjologia
(5)
Społeczeństwo
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Psychologia pracy
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Autoprezentacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing polityczny
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Polityka
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama
(2)
Reklama społeczna
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rynek pracy
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia miasta
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Socjologia pracy
(2)
Społeczeństwo otwarte
(2)
Sukces
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blog
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czynności procesowe
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Image
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-2000
(6)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Monografia
(10)
Podręcznik
(8)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele karier : przewidywanie kolejnego kroku / Marek Suchar. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 147, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
1. Wielowymiarowy scenariusz życia zawodowego; 2. Perspektywa egzystencjalna- etapy kariery; 3. Motory i hamulce kariery- priorytety związane z pracą; 4. Wizualizacje i symbole- wykresy karier zawodowych; 5. Podejście naukowe- kariera jako przedmiot badań; 6. Numerologia na serio- ilościowe parametry kariery; 7. Mobilność- między dynamizmem a stabilnością; 8. Rotacyjność- rozwojowy potencjał jednostki; 9. Płynność- ciągłość- przewidywalność; 10. Wertykalizm- kształt wykresu kariery; 11. Typologia- 24 modele kariery; "Metod przewidywania kolejnego kroku"- wykorzystanie parametrów w analizie karier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy networkingu. 1. Czym jest networking i dlaczego jest ważny. 2. Gdzie i jak tworzyć sieci kontaktów. Część II: Zasady skutecznego networkingu. 3. Jak się zorganizować - nie pomijaj tego rozdziału! 4. Rozwijanie twojej sieci kontaktów. 5. Kompletowanie zestawu narzędzi autoreklamowych. 6. Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych. Część III: Trzy rodzaje spotkań networkingowych. 7. Misje rozpoznawcze: networking a podejmowanie decyzji. 8. Sesje poświęcone strategii: networking a osiąganie celów. 9. Spotkanie rekomendacyjne: networking a rozwijanie działalności. Część IV: Omijanie przeszkód. 10. Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi i przetrwać kłopotliwe sytuacje. 11. Networking dla introwertyków: 25 wskazówek, jak bezboleśnie tworzyć sieć kontaktów.12. Nigdy nie jest za wcześnie by rozpocząć: 25 wskazówek dla studentów. Część V: Aby networking sprawdzał się w życiu. 13. Zrobić coś dla innych: sztuka rewanżu. 14. Twój plan działania: klucz do sukcesu w networkingu. 15. Jak osiągnąć trwały sukces w networkingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest mobbing?; 2. Mobbing w polskim środowisku pracy; 3. Indywidualne, organizacyjne i społeczne konsekwencje mobbingu; 4. Przyczyny mobbingu w pracy; 5. Ocena ryzyka mobbingu w organizacji- Kwestionariusz do oceny ryzyka mobbingu (ORM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Oczekiwania organizacji wobec jej uczestników; 2. Kształtowanie zachowań przez kierownika; 3. Budowa zespołu; 4. Komunikacja społeczna- wpływ zachowania w organizacji; 5. Wpływanie na zachowania przez formalizację; 6. Konfiguracja struktury a zachowania uczestników organizacji; 7. Uwarunkowania kulturowe zachowań w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pomiar w naukach społecznych. Słowo wstępne, 2. Problemy pomiaru w socjologii polityki, 3. Pomiar cech ukrytych w badaniach społecznych, 4. Stabilność opinii konsumentów w badaniach marketingowych. Możliwości i ograniczenia, 5. O pewnych problemach oceny błędów pomiaru, 6. O braku odporności współczynnika korelacji liniowej na błędy pierwotnych informacji, 7 .Rzetelność metod pozyskiwania i generowania informacji binarnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I O potrzebie, korzyściach i słabościach programów praca - życie: O równowagę między pracą i życiem - UE -Polska; Czy istnieje życie poza firmą?; Programy praca-życie jako sposób budowania kapitału ludzkiego organizacji; E-learning, czyli elektroniczny system edukacji - szansą rozwoju kapitału ludzkiego; E-learning - pomaga czy przeszkadza w budowaniu równowagi między pracą a życiem. Cz. II Styl zarządzania a równowaga miedzy pracą i życiem: Gdy zaciera się granica między pracą zawodową a życiem prywatnym; Czas wolny jako obszar rozwoju współ czesnego menedżera; Równowaga między pracą i życiem w kulturze organizacyjnej nastawionej na efekty; Styl zarządzania i otwarta komunikacja - czyli jak przedostać się do katakumb, w których funkcjonują pracownicy; Odkryj swoje silne strony jak znaleźć, zrozumieć i efektywnie wykorzystać własne talenty w życiu zawodowym i osobistym?; Od kierownika do coacha - rozwój menedżerów sprzedaży w PTK Centertel. Cz. III Elastyczne formy zatrudnienia i organizacji czasu: Less work... more jobs; Reforma czasu pracy we Francji; Elastyczny czas pracy - ułatwia czy utrudnia godzenie pracy z życiem pozazawodowym?; Zarządzanie czasem pracy w handlu; Zarządzanie czasem - zarządza nie sobą w czasie. Umiejętności niezbędne współczesne mu menedżerowi; Przestrzeganie przepisów o czasie pracy w świetle kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Cz. IV Firma przyjazna pracownikom i ich rodzinom: Firma przyjazna rodzinie; "Moderator" - program wspierania pracowników w polskiej telefonii cyfrowej; Równowaga pomiędzy życiem osobistym a pracą zawodową; Inwestycja w przyszłość; Zmiany a dialog w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest reklama społeczna?; Reklama "na stronie"; Historia reklamy społecznie użytecznej; Przemawianie do masowej wyobraźni - kiedyś i dziś; Andrzeja Pągowskiego twórczość w służbie ludzkości; Sprzątanie świata - Polska; Powstrzymać przemoc domową; Kampania odniosła sukces; Prowokacja pomogła kampanii; Kampanie społeczne Fundacji "Porozumienie bez barier"; Warto się zaangażować; Cause Related marketing - Marketing zaangażowany społecznie; Czysty zysk; Kino akcji społecznych w paśmie największej oglądalności; Wpływ badań na skuteczność społecznej kampanii reklamowej; Szlachetny precedens; Partnership for a Drug-Free America; Program ONDCP, czyli wiele dróg do jednego celu; Do skutecznej kampanii społecznej - krok po kroku; Polskie kampanie społeczne w latach 1997-2001; Zewnętrzna Galeria AMS. Sztuka w mieście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cel ogólny i cele szczegółowe badań; Przestrzenie kreatywne jako miejsca trzecie; Struktura pracy; 1. Ruch wytwórców – kontekst badań 1.1 Od amatora do profesjonalnego amatora 1.2 Tworzenie jako zobowiązanie czy styl życia? 1.3 Krytyczne czy hobbystyczne tworzenie? 2. Przestrzenie kreatywno-warsztatowe 2.1 Definiowanie przestrzeni kreatywno-warsztatowych 2.2 Podejście oddolne i odgórne – wektor zróżnicowania 2.3 Od innowacji otwartych do innowacji społecznych 2.4 Potencjał miejsca trzeciego 3. Przestrzenie kreatywno-warsztatowe i miasto 3.1 Poza miejsce trzecie 3.2 Od warsztatu w mieście do miasta-warsztatu 4. Wyniki badań 4.1 Przestrzenie kreatywno-warsztatowe – podstawowe informacje 4.2 Lokalizacja i przestrzeń warsztatowa 4.3 Dostępność 4.4 Zasoby sprzętowe 4.5 Podejmowane aktywności 4.6 Profil użytkownika 4.7 Finansowanie działalności 5. Wnioski 5.1 Otwartość i dostępność 5.2 Kooperacja i oddolna inicjatywa 5.3 Odpowiedzialność i autonomia 6. Rekomendacje; Nota metodologiczna; Literatura; Spis fotografii; Spis rycin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Argumenty przemawiające za tworzeniem powiązań: 1. Czego ludzie potrzebują? 2. Jak reagują organizacje. Cz. II. Argumenty przemawiające za przywództwem przez integrację: 3. Jak muszą postępować przywódcy?, 4. W jaki sposób przywódcy mogą odnieść sukces. Cz. III: Dźwignie przywództwa przez integrację: 5. W jaki sposób budować więzi poprzez zaufanie, 6. W jaki sposób budować zaangażowanie poprzez nadanie znaczenia, 7. Jak utrzymać efektywność poprzez dialog. Cz. IV. Rozwijanie umiejętności przywództwa przez integrację
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiany w sferze usług edukacyjnych w Polsce. 2. Rola usług edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym. 3. Transfer nowych technologii do systemów kształcenia i szkolenia. 4. Dydaktyka i komunikacja w szkołach wyższych a nowe technologie - wyniki badań. 5. Nowe wyzwania dla rozwoju usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wyd. 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 352 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1. Kultura, kultura narodowa, tożsamość narodowa 1.1.1. Pojęcie kultury 1.1.2. Pojęcie kultury narodowej 1.1.3. Pojęcie tożsamości narodowej 1.2. Biznes międzynarodowy 1.2.1. Pojęcie biznesu międzynarodowego 1.2.2. Obszary biznesu międzynarodowego 1.2.3. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa (etapy) 1.2.4. Formy orientacji międzynarodowej 1.2.5. Standaryzacja i dyferencjacja 1.3. Różnice rasowe i kulturowe 1.3.1. Rasa 1.3.2. Naród 1.3.3. Cywilizacja 1.3.4. Religia 1.3.5. Język 1.4. Pożytki z różnorodności kulturowej 1.5. Stereotypy i uprzedzenia jako bariery dla skutecznej i korzystnej komunikacji 1.5.1. Stereotypy 1.5.2. Uprzedzenia 1.6. Szok kulturowy i adaptacja kulturowa 1.6.1. Pojęcie szoku kulturowego 1.6.2. Przyczyny i okoliczności szoku kulturowego 1.6.3. Kategorie osób szczególnie narażonych na szok kulturowy 1.6.4. Proces adaptacji kulturowej 1.6.5. Uczenie się innych kultur Rozdział 2. Kultury narodowe: próba klasyfikacji 2.1. „Wielki podział" między kulturami świata biznesu 2.1.1. Kultury propartnerskie 2.1.2. Kultury protransakcyjne 2.2. Relacje jednostka-społeczeństwo 2.2.1. Kultury indywidualizmu 2.2.2. Kultury kolektywizmu 2.3. Pojmowanie władzy 2.3.1. Kultury hierarchiczne 2.3.2. Kultury demokratyczne 2.4. Status społeczny i okazywanie szacunku 2.4.1. Kultury ceremonialne 2.4.2. Kultury nieceremonialne 2.5. Sposób i styl wypowiadania się 2.5.1. Kultury wysokiego kontekstu (ogólnikowego sposobu wypowiedzi) 2.5.2. Kultury niskiego kontekstu (otwartego sposobu wypowiadania się) 2.6. Pojmowanie czasu 2.6.1. Czas linearny 2.6.2. Czas elastyczny 2.6.3. Czas cykliczny 2.7. Stosunek do czasu i harmonogramów 2.7.1. Kultury monochroniczne 2.7.2. Kultury polichroniczne 2.8. Niewerbalne sposoby zachowania 2.8.1. Kultury ekspresyjne 2.8.2. Kultury powściągliwe Rozdział 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w stosunkach międzykulturowych 3.1. Komunikowanie 3.1.1. Pojęcie komunikowania 3.1.2. Cechy procesu komunikowania 3.1.3. Funkcje komunikowania 3.1.4. Poziomy i etapy procesu komunikowania 3.1.5. Elementy komunikowania 3.1.6. Znaki i kody 3.2. Komunikacja werbalna 3.2.1. Pojęcie komunikacji werbalnej 3.2.2. Style komunikacji werbalnej 3.3. Komunikacja parawerbalna (paralangue) 3.4. Komunikacja niewerbalna 3.4.1. Pojęcie komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie w kontaktach międzykulturowych 3.4.2. Rola i funkcje komunikacji niewerbalnej 3.4.3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych 3.4.4. Elementy i techniki komunikacji niewerbalnej Rozdział 4. Różnice kulturowe w procesie negocjacji 4.1. Kultury propartnerskie 4.1.1. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 4.1.2. Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 4.1.3. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 4.1.4. Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne, o niestałej ekspresyjności 4.2. Kultury protransakcyjne 4.2.1. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu, ekspresyjne 4.2.2. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne, powściągliwe 4.2.3. Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromiczne, powściągliwe 4.2.4. Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochromiczne, o zróżnicowanej ekspresyjności Rozdział 5. Inne zagadnienia 5.1. Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowy 5.1.1. Ubiór 5.1.2. Tytułowanie 5.1.3. Wizytówki 5.1.4. Prezenty 5.1.5. Pisma (korespondencja) 5.1.6. Poczęstunki 5.2. Wartości i zwyczaje - ich znaczenie w komunikowaniu międzykulturowym 5.3. Religia i normy religijne 5.4. Stosunek do korupcji i łapownictwa 5.5. Kobiety w biznesie międzynarodowym; Bibliografia; Test sprawdzający; Klucz odpowiedzi; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 45)
Edukacja w XXI wieku; Polityka regionalna w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Austriacki Konsulat Generalny w Krakowie. Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy: Komunikacyjna redukcja ryzyka w społeczeństwie informacyjnym; Koncepcja rozwoju kapitału intelektualnego organizacji; Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Esej o twórczym zarządzaniu; Menedżer w gospodarce opartej na wiedzy; Przywództwo w erze informacji; Telewizja regionalna w społeczeństwie wiedzy. Nowoczesne narzędzia zarządzania: Edukacja ekologiczna i świadomość społeczna. Wybrane aspekty ekologii społecznej; Sygnały w systemach wczesnego ostrzegania; Usługi telefoniczne w bankowości elektronicznej; Kreowanie tożsamości marki; Outsourcing informatyczny jako narzędzie konkurencji we współczesnej gospodarce; Public relations jako forma komunikacji; Wykorzystanie potencjału Internetu w reklamie; Partnerstwo w relacjach dostawca - odbiorca na rynkach business-to-business; Wizerunek jako składowa współczesnego biznesu; Komentarz do uregulowań instytucji zamówień publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Metodyka podjętych badań i opis organizacji procesu badawczego; Część I. Teoretyczne przesłanki sprawiedliwości wynagradzania i ich praktyczne implikacje Rozdział 1. Przesłanki sprawiedliwości wynagrodzeń w filozofii i teorii ekonomii Rozdział 2. Sprawiedliwe wynagradzanie z perspektywy nauk o zarządzaniu Rozdział 3. Współczesne podejście do kształtowania sprawiedliwości wynagradzania Część II. Sprawiedliwość wynagradzania i opodatkowania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 4. Zróżnicowanie poczucia sprawiedliwości wynagradzania w różnych formach zatrudnienia Rozdział 5. Standardy wynagradzania – perspektywa prawna, społeczna i dyskurs medialny Rozdział 6. Opodatkowanie różnych form zatrudnienia a sprawiedliwość podatkowa Rozdział 7. Opodatkowanie różnych źródeł dochodów a (nie)sprawiedliwość systemu podatkowego Część III. Czynniki wpływające na stosowanie norm sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 8. Nagrody dla pracowników – różnicowanie ze względu na posiadane umiejętności Rozdział 9. Zróżnicowanie czynników oceny sprawiedliwości wynagradzania w zależności od płci Rozdział 10. Zróżnicowanie norm sprawiedliwości – perspektywa pracownika i pracodawcy Rozdział 11. Narracja o sprawiedliwości wynagradzania a miejsce pracy Część IV. Marka płacowa – różnice perspektywy pracodawcy i pracownika Rozdział 12. Postrzeganie czynników osobistych a stosowanie norm dla sprawiedliwego wynagradzania. Perspektywy pracownika i pracodawcy Rozdział 13. Napięcia dotyczące sprawiedliwości wynagradzania Rozdział 14. Sprawiedliwość wynagradzania a marka płacowa Rozdział 15. Miejsce świadczeń pozapłacowych w systemie wynagradzania; Zakończenie; Spis tabel; Spis rysunków; Biogramy autorek i autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. STATYSTYKA OPISOWA: 1. PODSTAWOWE POJĘCIA STATYSTYKI; 2. PODSTAWOWE METODY OPISU: TABELE I GRAFIKA; 2.1. Opis tabelaryczny; 2.2. Opis graficzny; 3. MIARY POZIOMU WARTOŚCI CECHY; 3.1. Średnia arytmetyczna; 3.2. Średnia harmoniczna; 3.3. Średnia geometryczna; 3.4. Dominanta; 3.5. Mediana; 3.6. Miary pozycyjne wyższych rzędów; 4. MIARY ZRÓŻNICOWANIA WARTOŚCI CECHY: 4.1. Wariancja; 4.2. Odchylenie standardowe; 4.3. Odchylenie przeciętne; 4.4. Rozstęp; 4.5. Odchylenie ćwiartkowe; 4.6. Współczynnik zmienności; 4.7. Stosunkowe odchylenie ćwiartkowe; 4.8. Zmienne standaryzowane; 4.9. Momenty; 5. MIARY ASYMETRII; 5.1. Rodzaje asymetrii; 5.2. Współczynnik asymetrii; 5.3. Współczynnik skośności; 5.4. Pozycyjna miara asymetrii; 5.5. Wykres ramkowy; 6. MIARY KONCENTRACJI I RÓWNOMIERNOŚCI; 6.1. Kurtoza; 6.2. Krzywa Lorenza i współczynnik Giniego; 7. ANALIZA WSPÓŁZALEŻNOŚCI ZJAWISK; 7.1. Związek stochastyczny; 7.2. Opis tabelaryczny; 7.3. Współczynnik zbieżności Pearsona; 7.4. Współczynnik zbieżności x2 Cramera; 7.5. Współczynnik korelacji; 7.6. Stosunek korelacyjny; 7.7. Regresja według najmniejszych kwadratów; 7.8. Regresja dla wielu zmiennych x; 7.9. Regresja nieliniowa; 8. PROCEDURA BADANIA STATYSTYCZNEGO; 8.1. Etapy badania statystycznego; CZĘŚĆ II. PODSTAWY STATYSTYKI MATEMATYCZNEJ; 9. ZMIENNA LOSOWA; 9.1. Zmienne losowe skokowe; 9.2. Zmienne losowe ciągle; 10. PARAMETRY ROZKŁADÓW ZMIENNYCH LOSOWYCH; 10.1. Wartość oczekiwana zmiennej losowej; 10.2. Wariancja zmiennej losowej; 10.3. Momenty zmiennych losowych; 10.4. Parametry pozycyjne rozkładu zmiennej losowej; 11. ZMIENNE DWUWYMIAROWE I ICH PARAMETRY; 11.1. Dwuwymiarowa zmienna skokowa; 11.2. Zmienna dwuwymiarowa ciągła; 11.3. Parametry zmiennych dwuwymiarowych; 12. ROZKŁADY ZMIENNYCH SKOKOWYCH; 12.1. Rozkład dwupunktowy; 12.2. Rozkład dwumianowy; 12.3. Rozkład wielomianowy; 12.4. Rozkład geometryczny; 12.5. Rozkład Poissona; 13. ROZKŁADY ZMIENNYCH CIĄGŁYCH; 13.1. Rozkład jednostajny; 13.2. Rozkład normalny; 13.3. Rozkład wykładniczy; 13.4. Rozkład logarytmiczno-normalny; 13.5. Inne rozkłady; 14. WŁASNOŚCI ROZKŁADÓW GRANICZNYCH; 14.1. Twierdzenie graniczne Lindeberga-Levy‘ego; 14.2. Centralne twierdzenie rachunku prawdopodobieństwa; 14.3. Twierdzenia graniczne de Moivre‘a-Laplacc‘a; 14.4. Prawa wielkich liczb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej