Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(22)
Autor
Babbie Earl R. (1938- )
(4)
Betkiewicz Witold
(3)
Nowak Stefan (1925-1989)
(3)
Gruszczyński Leszek A
(2)
Adamczyk Marta
(1)
Amsterdamski Stefan
(1)
Andreski Stanisław
(1)
Banks Marcus
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Bęczkowska Anna
(1)
Czekaj Krzysztof
(1)
Dohnal Tomás
(1)
Dudak Anna
(1)
Dudzińska Agnieszka (1965- )
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Gadomski Przemysław
(1)
Garfinkel Harold
(1)
Gramlewicz Barbara
(1)
Gramlewicz Marek
(1)
Granosik Mariusz
(1)
Gutowska-Wyrzykowska Ewelina
(1)
Gębski Bogdan
(1)
Haman Jacek
(1)
Hałas Elżbieta (1954- )
(1)
Jandová Soňa
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jasiewicz-Betkiewicz Agnieszka
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kańczukowska-Stadnik Agnieszk
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kloskowska-Dudzińska Agnieszka
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kocór Maria
(1)
Kordek Marcin
(1)
Kowalski Michał
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozłowska Urszula
(1)
Leoński Jacek
(1)
Majzner Rafał
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Marynowicz-Hetka Ewa
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Mozga Maja
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Oppenheim A.N
(1)
Palka Stanisław
(1)
Panek Tomasz
(1)
Piotrowski Eugeniusz
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Sanecki Grzegorz
(1)
Sikora Jan
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Sułek Mirosław (1952- )
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szlosek Franciszek (1943- )
(1)
Szloska Franciszek
(1)
Sztumski Janusz (1930- )
(1)
Szulc Adam
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Widawski Krzysztof
(1)
Wierzejska Joanna
(1)
Wolska-Prylińska Dorota
(1)
Wrońska Marta
(1)
Zappe Petr
(1)
Znaniecki Florian (1882-1958)
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Socjologia
(26)
Nauki społeczne
(18)
Metodologia
(14)
Badania naukowe
(9)
Społeczeństwo
(5)
Metody badawcze
(4)
Rodzina
(4)
Pedagogika
(3)
Ubóstwo
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Action Research
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Antropologia wizualna
(1)
Badania jakościowe
(1)
Demografia
(1)
Dorosłość
(1)
Etnografia
(1)
Etnometodologia
(1)
Grupy społeczne
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość życia
(1)
Kultura
(1)
Ludzie starzy
(1)
Metogologia
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osobowość
(1)
Państwo
(1)
Polityka ludnościowa
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prognozy
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Publicystyka francuska
(1)
Płeć
(1)
Religia
(1)
Rynak pracy a demografia
(1)
Socjalizacja
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Statystyka
(1)
Storytelling
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Tożsamość
(1)
Wartość
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(3)
Antologia
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Nauka i badania
(7)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Czym są badania jakościowe?; 1. Projektowanie badania jakościowego; 2. Etyka w badaniach jakościowych; 3. Pułapki i dylematy w badaniach jakościowych; 4. Znaczenie paradygmatów w badaniach jakościowych; 5. Teoria ugruntowana; 6. Action research, czyli o badaniach w działaniu; 7. Antropologia wizualna; 8. Etnografia; 9. Jak zostałem etnografem. Opowieść konfesyjna; 10. Storytelling, czyli o materialności praktyk opowiadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania społeczne w praktyce / Earl Babbie ; red. nauk. Agnieszka Kloskowska-Dudzińska. - Wyd. 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - XI, [1], 659 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do badań: Działalność badawcza człowieka a nauka; Paradygmaty, teoria i badania społeczne Pojęcie przyczynowości w badaniach społecznych. Cz.II Struktura procesu badawczego: Plan badań; Konceptualizacja, operacjonalizacja i pomiar; Indeksy, skale i typologie; Logika doboru próby. Cz.III Typy obserwacji: Eksperyment; Badania sondażowe Jakościowe badania terenowe; Badania niereaktywne; Badania ewaluacyjne. Cz.IV Analiza danych: Analiza danych jakościowych; Kwantyfikacja danych; Podstawy analizy ilościowej; Model analizy rozbudowanej; Statystyka w naukach społecznych. Cz.V Społeczny kontekst badań: Etyka i polityka w badaniach społecznych; Zastosowania badań społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie do badań: Działalność badawcza człowieka a nauka; Paradygmaty, teoria i badania społeczne Pojęcie przyczynowości w badaniach społecznych. Cz.II Struktura procesu badawczego: Plan badań; Konceptualizacja, operacjonalizacja i pomiar; Indeksy, skale i typologie; Logika doboru próby. Cz.III Typy obserwacji: Eksperyment; Badania sondażowe Jakościowe badania terenowe; Badania niereaktywne; Badania ewaluacyjne. Cz.IV Analiza danych: Analiza danych jakościowych; Kwantyfikacja danych; Podstawy analizy ilościowej; Model analizy rozbudowanej; Statystyka w naukach społecznych. Cz.V Społeczny kontekst badań: Etyka i polityka w badaniach społecznych; Zastosowania badań społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Stała Konferencja Pedagogiki Społecznej pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN / Komitet Nauk Pedagogicznych PAN ; 4)
1. Wprowadzenie w problematykę: 1.1 Badania nad pracą socjalną i dla pracy socjalnej - przegląd stanu z lat 1998-2005 2.2 W poszukiwaniu teorii społeczeństwa obywatelskiego. Czego oczekujemy od pracy socjalnej? 2. Podejścia metodologiczne do badania i działania w pracy socjalnej/społecznej: 2.1 Zespołowość jako kluczowa cecha badań interpretatywnych 2.2. Kategoria poznania i zrozumienia pracy socjalnej - postawa przyrodnicza versus postawa humanistyczna w poznaniu drugiego człowieka - problemy, dylematy i wyznaczniki. 2.3. Interdyscyplinarność pracy socjalnej i jej konsekwencje metodologiczne 2.4. Orientacje metodologiczne w badaniach porównawczych europejskiej pracy socjalnej. 2.5. Action research jako metoda badań społecznych dla praktyki pracy socjalnej 2.6. Praca socjalna w społeczeństwie ryzyka - jak badać, jak działać? 2.7. Praca socjalna z dzieckiem ofiarą przemocy - trudnośći diagnostyczne 2.8. Dodatnia anamneza według Verny Kast w diagnozie socjalnej przypadku. 3. Przedmiot badań i pola działania pracownika socjalnego : 3.1. Rodzina i jej konfiguracje ( środowisko życia) : 3.1.1. Rodzina jako obszar działań i dociekań teoretyków oraz praktyków - szanse rozwoju, 3.1.2 Możliwości wspierania rodzin problemowych w środowisku lokalnym 3.1.3 Wybrane aspekty opieki i pomocy dziecku w środowisku wiejskim 3.1.4. Poznawanie środowiska życia dziecka w środowisku wiejskim 3.1.5. Zagrożenia rozwoju społecznego w środowisku życia. Na przykładzie biografii Adama. 3.1.6. Praca socjalna z ludźmi starszymi. 3.2. Środowisko otwarte : 3.2.1. Idee multisektorowość w rozwiązywaniu problemów przemocy i zaniedbywania dziecka w rodzinie - znaczenie dla pracy socjalnej 3.2.2. Okoliczności sprzyjające podejmowaniu aktywności w organizacjach społecznych na przykładzie organizacji pozarządowych zorientowanych na pracę z rodziną 3.2.3. Animacja współpracy środowiskowej w realizacji edukacji regionalnej 3.2.4. Modele działań zapobiegawczych wobec HIV/AIDS w Polsce - rozwiązania - realizacja, konieczność zmian 3.2.5. Konsultanci w pomocy społecznej - w świetle wyników badań empirycznych 4. Analizy makrokontekstu pracy socjalnej : 4.1. Programy wczesnej interwencji jako instrument polityki społecznej w walce z ubóstwem i wykluczeniem społecznym wśród dzieci. Przykład brytyjskiego " Sure Start " 4.2. Partycypacyjny model pomocy społecznej w Polsce po reformie administracyjnej 4.3. Rola systemu edukacyjnego w wyrównywaniu szans młodych ludzi. Przypadek Finlandii i Polski. 4.4. Zróżnicowanie dostępu do nowych technologii komunikacyjnych - źródłem nowych nierówności społecznych 5. Projektowanie przekształceń - koncepcje, przykłady : 5.1. Projekt pedagogiczny jako narzędzie wprowadzania zmian w polu praktyki 5.2. Aktywność zawodowa pracowników socjalnych wykształconych z wykorzystaniem metody projektowania socjalnego. 5.3. Praca socjalna w projektach studentów Studium Pracy Socjalnej Instytutu Socjologii Uniwersytetu Śląskiego 5.4. Projekt socjalny " Pajęczyna " 6. Debata panelowa na temat "Po co nam badania w pracy socjalnej/społecznej?"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T. 275)
15 lat Ogólnopolskiego Seminarium Badawczego; Naukowe wzrastanie pedagogów. Część I. Metodologia nauk społecznych i jej relacja z naukami humanistycznymi. 1. Umiejscowienie/lokalność teoretycznych paradygmatów w dobie zmiany społecznej (wprowadzenie do dyskusji); 2. Obszary wiedzy i działań metodologicznych w Polsce w drugiej połowie XX wieku i dalszy ich rozwój; 3. Metodologia nauk społecznych a metodologia nauk pedagogicznych; 4. O pedagogikę bardziej zorientowaną na nauki humanistyczne, czy na nauki społeczne? Metodologia nauk humanistycznych i społecznych w pedagogice; 5. Metodologiczne niejasności w pracy naukowej uczonych nauk społecznych; 6. O niektórych swoistościach metodologii nauk społecznych; 7. Metodologiczny chaos czy naturalne zróżnicowanie w naukach społecznych i humanistycznych? 8. Badacz rzeczywistości społecznej – obserwator czy uczestnik (w kontekście namysłu nad racjonalnością współczesnych paradygmatów); 9. Jednolitość metodologii badań nauk społecznych a wieloznaczność aparatu pojęciowego jej dyscyplin; 10. Dylematy metodologiczne – spójność metodologiczna nauk społecznych; 11. Wybrane aspekty metodologiczne: nauki społeczne – nauki humanistyczne. Część II. Metodologia badań pedagogicznych w kontekście nauk społecznych. 12. O osobliwości metodologicznej pedagogiki i jej subdyscyplina; 13. Paradygmaty metodologiczne pedagogiki pracy; 14. Kultura pracy jako przedmiot badań pedagogicznych (społecznych); 15. Zaufanie/nieufność – problem badawczy interdyscyplinarny (także pedagogiczny); 16. Pedagogiczne badania w działaniu – pochwała roztropności badawczej; 17. Rehabilitacja zawodowa osób niepełnosprawnych intelektualnie jako obszar badań; 18. Przydatność metodologii nauk historycznych w badanach społecznych, a w szczególności w pedagogice; 19. Różne aspekty badań pedagogicznych; 20. Problemy badawcze w obszarze pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście współczesnych przeobrażeń; 21. Proces badawczy w pedagogice – w kontekście badań społecznych. Część III. Analizy teoretyczne wybranych problemów pedagogicznych jako przykłady badań społecznych. 22. Poczucie bezpieczeństwa użytkowników Internety jako przykład badań interdyscyplinarnych; 23. Podstawy teoretyczne badań procesu kształtowania wartości życia rodzinnego u wychowawców internatów będących uczniami starszych klas szkół podstawowych; 24. Satysfakcja zawodowa jako problem humanizacji pracy; 25. Przygotowanie nauczyciela szkoły podstawowej do działalności artystyczno-pedagogicznej – aspekty metodologiczne; 26. Metodologiczno-historyczny aspekt badań zawodu nauczyciela kształcenia zawodowego; 27. Komunikowanie wyników egzaminów zewnętrznych z pespektywy teorii systemów informacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy - red. nauk. Henryk Bednarczyk , 245)
1. Tożsamość naukowa i dojrzałość metodologiczna: Uwagi o tożsamości; Nauka jedna- wielość dróg do jej uprawiania; Czy podejmowanie odkrywczych przełomowych badań jest wynikiem jedynie dojrzałości metodologicznej czy już dojrzałości badawczej? Na drodze do kształtowania tożsamości uczonego; Koncepcja badań pedagogicznych- specyfika i uwarunkowania realizacyjnej; Tożsamość osobowa uczonego; O drodze do naukowej tożsamości; Intuicja i introspekcja w poszukiwaniu własnej tożsamości naukowej; Dojrzałość osobowa badawcza oraz jego dojrzałość i gotowość badawcza w warunkach współczesności; Dojrzałość metodologiczna w warunkach transformacji; 2. Wybrane aspekty ogólnometodologiczne: Konceptualizacja mega problemu jako pierwszy etap procesu badawczego; O pożytku z badań w obszarze pracy socjalnej; O trudnej sztuce wyszukiwania owocnych tematów badań; Metodologiczne faux pas w badaniach naukowych- przypadek czy nonszalancja?; 3. Koncepcja badań własnych- ocena i uwarunkowania: Koncepcja pracy promocyjnej- rola promotora i doktoranta; Dobra koncepcja badań własnych- kryteria oceny oraz niezbędne narzędzia do jej przeprowadzania; Dojrzałość metodologiczna i osobista badacza jako podstawa trafnej koncepcji badań własnych; Dobra koncepcja badań własnych to efekt dojrzałości metodologicznej; Praca pedagoga w kontekście metod badawczych w psychologii i pedagogice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Po co kalać własne gniazdo?; Dylemat czarnoksiężnika; Manipulacja przez opis; Przez masową produkcję do cenzury; Śladami pana Panglossa i doktora Bowdlera; Dymna zasłona żargonu; Ponętny absurdu; Maski obiektywizmu; Chowanka za parawanem metodologii; Oślepianie znakami matematyki; Rozwiązły kryptokonserwatyzm; Ideologiczne podszepty terminologii; Podstępnie totalitarny technototemizm; Puste beczki łatwo wypływają na wierzch; Łączne działanie praw Parkinsona i Gershama; Świątynie wiedzy czy biurokratyczne kołowroty; Oda do bezduszności; Chwasty ciągle odrastają; Syzyfowe prace.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podreczniki Akademickie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
Rola badań empirycznych w socjologii i ich projektowanie; Określenie problematyki badawczej i jej specyfiki; Eksplikacja problematyki badawczej; Operacjonalizacja problematyki badawczej; Przygotowanie narzędzi badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; Nr 22)
1. Miejsce i rola kwestionariuszy w socjologii, 2. Kwestionariusze jako narzędzie badawcze, 3. Badania pilotażowe, 4. Materiały pomocnicze, 5. Instrukcja kodowa i graficzne opracowanie kwestionariusza
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa. Podziękowania. Wprowadzenie do planowania badań sondażowych; Planowanie sondaży analitycznych; Planowanie sondaży opisowych; Badania pilotażowe; Wywiad o charakterze eksploracyjnym; Wywiady standaryzowane; Projektowanie kwestionariuszy; Formułowanie pytań; Podstawy teorii pomiaru; Konstruowanie stwierdzeń dotyczących postaw; Skalowanie postaw; Metody projekcyjne w badaniu postaw; Odmiany i zastosowania; Przetwarzanie danych; Analiza statystyczna. Dodatek I: Testy statystyczne. Dodatek II: Nomografy do sprawdzania statystycznej istotności różnic między odsetkami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie; 2. Rola materiałów wizualnych w badaniach społecznych: zarys historii; 3. Podejścia w badaniach wizualnych; 4. Metody wizualne w badaniach terenowych; 5. Prezentowanie wyników badań wizualnych; 6. Podsumowanie: obrazy a badania społeczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
1. Selekcja i określanie danych naukowych: Praktyczne standardy selekcji w socjologii; Niewyczerpalna rzeczywistość konkretna; Zasada systemów zamkniętych; Opis systemów i elementów; Wyjaśnienie zmian; Wiedza historyczna przeciwstawiana wiedzy uogólniającej; Fakty i teorie w socjologii; 2. Zasady selekcji danych kulturowych: Rozróżnienie między danymi kulturowymi a naturalnymi; Współczynnik humanistyczny danych kulturowych; Wartości jako przedmioty kulturowe; Problem czynności ludzkich; Doświadczanie czynności; Czynność, dążność i postawa; Trwanie i rozciągłość systemów kulturowych; 3. Dane socjologii: Socjologia jako teoria społeczeństw lub wspólnot; Socjologia jako ogólna teoria danych kulturowych; Socjologia jako nauka specjalna; Teoria działań społecznych; Teoria stosunków społecznych; Teoria osób społecznych; Teoria grup społecznych; Ogólna definicja systemów społecznych; 4. Źródła materiału socjologicznego: Nieodpowiednie wykorzystanie materiału socjologicznego; Osobiste doświadczenie socjologa: pierwotne; Osobiste doświadczenie socjologa: zastępcze; Obserwacja prowadzona przez socjologa; Osobiste doświadczenia innych ludzi; Obserwacje prowadzone przez innych ludzi; Uogólnienia wykorzystywane jako materiały; 5. Krytyka niektórych tendencji metodologicznych: Przygotowanie materiału do wykorzystania naukowego; Socjologia jako niezależna nauka indukcyjna; Indukcja enumeracyjna; Metoda statystyczna; Początki i trudności indukcji analitycznej; 6. Indukcja analityczna w socjologii: Abstrakcja i uogólnienie; Zależność strukturalna i prawo statystyczna; Analiza ontogenetyczna; Klasyfikacja filogenetyczna; Zmiany przyczynowe systemów społecznych; Problem kwantyfikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej