Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(14)
Autor
Lubrańska Anna
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Adamczyk Marta (1970- )
(1)
Bajer Ewa
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chłopek Ryszard (1979- )
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Cugowski Mikołaj
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Dejko Karolina
(1)
Dembińska Aleksandra
(1)
Dobrenko Kamila
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Karoń Tomasz
(1)
Klonowska-Senderska Iwona
(1)
Korchut Aleksander
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krok Dariusz (1969- )
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Leśniak Ewa
(1)
Lis Sabina
(1)
Lisiński Marek
(1)
Majchrzak Łukasz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Novotná Jarmila
(1)
Oblińska Kornela
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Segeth Sylwia
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siekańska Małgorzata
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stelmach Sylwia
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szymańska Agnieszka
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zalewska-Łunkiewicz Karolin
(1)
Załuska Patrycja
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Żaba Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Satysfakcja zawodowa
(22)
Praca
(10)
Motywacja pracy
(5)
Psychologia pracy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Kadry
(3)
Kariera
(3)
Przywództwo
(3)
Dobrostan psychiczny
(2)
Jakość życia
(2)
Job crafting
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Nauczyciele
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sukces
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zaufanie
(2)
Zawód
(2)
Aspiracje zawodowe
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Badania ilościowe
(1)
Banki
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Chorzy
(1)
Coworking
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Ojcowie i córki
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Policja
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Praca biurowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracoholizm
(1)
Pracowitość
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Rodzina
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Samotne matki
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Socjologia pracy
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Stres zawodowy
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
Studenci
(1)
Styl kierowania
(1)
System elektroenergetyczny
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Raport z badań
(4)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Motywacja osiągnięć a typ kultury organizacyjnej. 2. Stosunek do racjonalności ocen i działań. 3. Stosunek do norm moralnych. 4. Stosunek do stratyfikacji społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Job crafting – (r)ewolucja pracy. Rozdział 2. Fakty i mity na temat pracy. Rozdział 3. Trendy zarzą dzania a job crafting: Turkus; Agile; Kaizen i lean; Podsumowanie. Rozdział 4. Historia badań nad przekształcaniem pracy: Od czego to wszystko się zaczęło?; Trzy rodzaje przekształcania pracy; Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę?; Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie?; Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy; Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy; Kto przekształca swoją pracę?; Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach. Rozdział 5. Przykłady przekształcania pracy, Rozdział 6. Korzyści z przekształcania pracy: Co mówią badania?; Zaangażowanie; Satysfakcja z pracy; Sens pracy; Zmiana; Efektywność. Rozdział 7. Warsztat job crafting – metodologia. Rozdział 8. Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska. Rozdział 9. Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji?: Przekształcanie pracy jako proces; Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens?; Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy?; Spójność wartości; Elastyczność zasobów ludzkich; Autonomia; Pozytywne relacje; Akceptacja porażek; Przekazywanie informacji zwrotnej. Rozdział 10. Narzędzia motywujące do przekształcania pracy: Intro interview; Błyskawiczny raport; 12 poleceń. Bibliografia. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Artykuły prelegentów: 1. Czy policjantki potrzebują wsparcia przełożonych? 2. Godne naśladowania; 3. Quo vadis, policjantko? 4. Policjantki a przełożeni; 5. Przywództwo – sztuka kształtowania siebie i innych; 6. Diagnozowanie kompetencji psychomotorycznych kobiet zatrudnianych w służbach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo – na przykładzie Policji; 7. Kobiety w służbie z perspektywy międzynarodowej. Przegląd wybranych rozwiązań ułatwiających godzenie kariery zawodowej i życia rodzinnego; 8. Działalność prokobieca w służbach mundurowych; 9. Rozwój zawodowy kobiet w służbie cywilnej w Policji; 10. Udział kobiet w policyjnych misjach pokojowych; 11. Europol lubi kobiety; 12. Wizerunek kobiet polskiej Policji w mediach wewnętrznych i zewnętrznych; 13. Goście zagraniczni – fragmenty wystąpień. Część II. Zespół ds. strategii równych szans w policji: 1. Rola kobiet w kształtowaniu kultury organizacyjnej Policji; 2. Analiza aktów prawnych oraz wewnętrznych procedur policyjnych pod kątem istnienia regulacji dyskryminujących osoby ze względy na płeć; 3. Opracowanie w Policji ścieżek karier zawodowych uwzględniających płeć; 4. Opracowanie i wdrożenie w Policji środowiskowych narzędzi edukacyjnych dotyczących płci w znaczeniu społeczno-kulturowym; 5. Podsumowanie prac zespołu ds. współpracy międzynarodowej; 6. Opracowanie i wdrożenie w policji trwałego systemu diagnostycznego potrzeb i oczekiwań w zakresie równych szans i równego traktowania ze względu na płeć; 7. Przygotowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych dotyczących równych szans i równego traktowania; 8. Dobre praktyki – plany i wyzwania podzespołu numer 5. Część III. Z prasy: Obrady w Sali Kolumnowej; Komisarz Stanisława Filipina Paleolog; Na szczycie; Oferta dla młodych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kompetencje pracowników: Kompetencje pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Definiowanie kompetencji; problemy definicyjne i pomiarowe kompetencji; Różnorodność kompetencji zawodowych; Wykorzystanie kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji. R. 2 Satysfakcja z pracy: Satysfakcja z pracy jako kluczowa postawa pracowników; Satysfakcja a zachowania pracowników; Indywidualne i środowiskowe wyznaczniki satysfakcji z pracy; Pomiar satysfakcji pracowniczej; Nie tylko satysfakcja - różnorodność postaw pracowniczych. R. 3 Dopasowanie pracownika do stanowiska, zawodu i organizacji: Koncepcja dopasowania pracownika do środowiska pracy; Dopasowanie do pracy - wykonywanego zawodu i stanowiska; Dopasowanie pracownika do organizacji; Wieloaspektowe podejście do dopasowania pracownika do środowiska pracy. R. 4 Metodyka badań: Problem badań i hipotezy badawcze; Tury badań i próba badawcza; Analizowanie zmienne i narzędzia badawcze. R. 5 Kompetencje pracowników - ocena i charakterystyka wymagań: Identyfikacja skupisk kompetencyjnych; Wymagania kompetencyjne na różnych stanowiskach pracy; Znaczenie kompetencji dla podejmowania i efektywności pracy o różnym charakterze; Kompetencyjna charakterystyka pracowników - determinanty zróżnicowania. R. 6 Satysfakcja z pracy - czynniki środowiskowe i poziom oczekiwań: W poszukiwaniu kluczowych organizacyjnych wymiarów satysfakcji z pracy; Waga czynników środowiskowych w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Determinanty satysfakcji z pracy. R. 7 Luka kompetencyjna a poziom satysfakcji i inne postawy pracownicze: Dopasowanie pracownika do wymagań stanowiska pracy; Rola dopasowania w zakresie posiadanych kompetencji w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Inne negatywne skutki poczucia niedopasowania do wymagań stanowiska pracy. R. 8 Zarządzanie oparte na kompetencjach - implikacje praktyczne prowadzonych badań: Proces wdrażania zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach na różnych stanowiskach. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienie wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów, pisanych w języku polskim lub angielskim, są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej