Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(17)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Prussak Waldemar
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szymczak Jadwiga (1929-2010)
(1)
Underhill Paco
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Satysfakcja konsumentów
(21)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Konsumenci
(5)
Obsługa klienta
(5)
Lojalność konsumentów
(4)
Zachowania konsumentów
(4)
Reklama
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Decyzje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Logistyka zwrotna
(2)
Postawy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Administracja
(1)
Analiza rynku
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja publiczna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leki
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing-mix
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Obuwie
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Odzież
(1)
Popyt
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reklamacja
(1)
Rynek
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Satysfakcja osobista
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Śmieci
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Psychologia
(3)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Modele zarządzania w administracji publicznej; Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej; Opłaty lokalne w dużych miastach Polski; Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce; Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego; Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej; Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim; Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta 1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie - studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej