Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(43)
E-booki
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(28)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(30)
Autor
Barłowska Maria
(4)
Worsowicz Monika
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(2)
Fiołek-Lubczyńska Bogumiła
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kleszcz Ryszard
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Murdoch Anna
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Walińska Marzena
(2)
Wasilewski Jacek
(2)
Zeidler Kamil
(2)
Abramski Olgierd
(1)
Baron Łukasz
(1)
Barzun Jacques
(1)
Barłowska-Tyszka Bernadetta
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Bredemeier Karsten
(1)
Brożek Klaudia
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Całus Agnieszka
(1)
Chomicz Mieczysław
(1)
Copp Tomasz
(1)
Czurko Julian
(1)
Dorosz Judyta
(1)
Doroszczak Jan
(1)
Dubois Jacek (1962- )
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Gryksa Edyta
(1)
Grzegorzewski Krzysztof
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Holoubek Gustaw (1923-2008)
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jaworski Czesław (1934-2018)
(1)
Jung Marcin (1979- )
(1)
Kalicki Artur
(1)
Karwatowicz Grzegorz
(1)
Kentnowska Karolina
(1)
Kliś Wiesław
(1)
Kochan Marek
(1)
Kopańska Anna
(1)
Korolko Mirosław
(1)
Koziarz Paweł
(1)
Krawczyk-Wojciechowska Aleksandra
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewandowski Sławomir
(1)
Lichański Jakub Z
(1)
Lrzemiński Zdzisław (1918-2009)
(1)
Machińska Hanna
(1)
Maciaszek Janusz
(1)
Majecka-Bereska Dominika
(1)
Makieła Małgorzata (1975- )
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
McGee Paul (1964- )
(1)
Mosiołek-Kołasińska Katarzyna
(1)
Myjak Krzysztof
(1)
Natkaniec Ewa (1993- )
(1)
Naumann Jerzy (1956- )
(1)
Nowara Piotr
(1)
Nowicka Dorota
(1)
Nowosiadły-Krzywonos Edyta
(1)
Obremski Krzysztof
(1)
Perelman Chaim
(1)
Petzel Jacek
(1)
Piesiewicz Krzysztof (1945- )
(1)
Pisarek Walery
(1)
Pstrucha Rafał
(1)
Pytel Artur
(1)
Radwan-Röhrensche Marcin
(1)
Rozwarzewska Monika
(1)
Rościszewski Andrzej (1930-2019)
(1)
Rusinek Michał
(1)
Rybiński Przemysław
(1)
Schopenhauer Artur
(1)
Sierocka Beata
(1)
Skibiński Adam
(1)
Skuza Dorota
(1)
Skwara Marek
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Staniszewski Michał
(1)
Starczynowski Artur
(1)
Stuart Cristina
(1)
Stuhr Jerzy (1947- )
(1)
Stączek Marek
(1)
Szymłowska-Szadkowska Joanna
(1)
Tomaszek Andrzej (1961- )
(1)
Turk Christopher
(1)
Virion Tadeusz de (1926-2010)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(53)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(54)
Temat
Retoryka
(41)
Prezentacje i wystąpienia
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Perswazja
(9)
Dyskusja
(8)
Autoprezentacja
(5)
Język
(5)
Reklama
(5)
Stosunki interpersonalne
(4)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Negocjacje
(3)
Przywództwo
(3)
Grupy społeczne
(2)
Język polski
(2)
Logika
(2)
Prawo
(2)
Public relations
(2)
Antropologia słowa
(1)
COVID-19
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Erystyka
(1)
Etyka
(1)
Feminizm
(1)
Filozofia
(1)
Frazeologia
(1)
Image
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Kultura języka
(1)
Kłamstwo
(1)
Logika formalna
(1)
Logika prawnicza
(1)
Logika zdań
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mowy sądowe
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obrady
(1)
Pisanie
(1)
Pisarstwo
(1)
Pisownia
(1)
Polityka
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo prywatne
(1)
Prawo publiczne
(1)
Prawodawstwo
(1)
Praworządność
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Propadanda
(1)
Przymus
(1)
Rachunek kwantyfikatorów
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Rozstrzyganie sporów (prawo)
(1)
Schopenhauer, Arthur (1788-1860)
(1)
Semiotyka
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Socjologia prawa
(1)
Stylizacja językowa
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiady
(1)
Zdanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Antologia
(1)
Antologie
(1)
Cytaty
(1)
Debata
(1)
Dyskusja
(1)
Literatura
(1)
Mowy sądowe
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Językoznawstwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 1999. - 254 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Definicja i uwarunkowania komunikatu reklamowego; Teoretyczne podstawy perswazji; Retoryka a reklama; Inwencja(topika, motywy); Dyspozycja; Elokucja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wyd. 2 zm. i uzupeł. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2008. - 274 s. ; 23 cm.
Wstęp; Stan badań; Definicja i uwarunkowania komunikatu reklamowego; Teoretyczne podstawy perswazji; Retoryka a reklama; Inwencja; Dyspozycja; Elokucja; Uwagi i wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Przygotowanie . 1. Czym jest komunikacja . 2. Przygotowanie i planowanie prezentacji . 3. Jak skonstruować prezentację . 4. Jak przyciągnąć uwagę audytorium . 5. Jak zaplanować część wizualną . 6. jak profesjonalnie wykorzystywać pomoce wizualne . Część II : Prezentacja . 7. Przemawianie . 8. Opanowywanie tremy . 9.Ćwiczenia relaksacyjne . 10. Jak usprawnić wrażenie pewnego siebie . 11. Ustawienie głosu . 12. Szczypta humoru . 13. Jak odpowiadać na pytania . 14. Trening i próby . Część III : Praktyczne wskazówki . 15. Pisanie i czytanie tekstu na konferencję . 16. Rzut oka na miejsce wystąpienia . 17. Nawiązanie kontaktu z audytorium . 18. Perswazja , sprzedawanie i przekonywanie . 19. Kontakty z mediami . 20. Konferencje wirtualne i wystąpienia przed publicznością wielokulturową . 21. Końcowe przemyślenia .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Perswazja - jak ją widzą, jak ją piszą, 2. Socjologiczne zaplecze języka perswazji publicznej, 3. Potoczne emocje w perswazji, 4. Perswazja językowa - prolegomena historyczne, 5. Perswazja w nauczaniu Kościoła katolickiego, 6. Perswazja w tekstach reklamowych - wprowadzenie do dyskusji, 7. Perswazja w tekstach reklamowych - spojrzenie językoznawcy, 8. Perswazja w tekstach reklamowych - spojrzenie psychologa, 9. Tekst i obraz w reklamie prasowej, 10. Perswazja w tekstach politycznych - wprowadzenie do dyskusji, 11. Perswazja w tekstach politycznych - spojrzenie politologa, 12. Perswazja w tekstach politycznych - spojrzenie socjologa, 13. Funkcja perswazyjna w polskiej poezji lat dziewięćdziesiątych, 14. Edukacyjna wartość perswazji, 15. Perswazja w słownikach, 16. Perswazja w języku prawnym i prawniczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dialektyka erystyczna, 2. Podstawa wszelkiej dialektyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Słowo wstępne; 2. Etyczne korzenie etyki; 3. Pojęcia: osoby, jej wolności i godności jako kategorie porządkujące relację retoryki i etyki; 4. Między sofistyką a neopragmatyzmem, czyli o "etyce sytuacyjnej"; 5. Retoryka poza dobrem i złem, czyli o pożytkach z badania retoryczności i moralności; 6. Odpowiedzialność (za słowo) u progu XXI wieku; 7. Perswazja etycznie neutralna? Od retoryki do meta-NLP; 8. O kłamstwie i zakłamaniu; 9. Kiedy kłamstwo uwiarygodnia, a prawda dyskredytuje; 10. Etyka przepowiadania; 11. Etyka i retoryka w dziełach Jana Pawła II; 12. Problemy etyczne w badaniach naukowych; 13. Lekarz w rozmowie z rodziną potencjalnego dawcy narządów. Aspekt retoryczny. Perspektywa laika; 14. Zrozumieć lepiej świat islamu. Etyka a kultura i media w krajach muzułmańskich; 15. Plagiat w cyberprzestrzeni; 16. Informowanie (nie)etyczne. O etyce dziennikarskiej i manipulacji w mediach; 17. Porady prasowe w świetle etyki; 18. O atrakcyjności negatywnych wzorców zachowań. Analiza tekstów nadsyłanych do czasopism młodzieżowych; 19. Media a etyka- analiza na przykładzie lubelskiego rynku prasowego; 20. Etyka słowa a techniki argumentacyjne w dyskusjach polityków; 21. Etycznych status fikcji reklamowej; 22. Zagadnienia retorycznej perswazji w eseistyce literackiej "Tygodnika Powszechnego"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Simple & direct : a rhetoric for writes / Jacques Barzun. - Revised edition. - Chicago, London : The Unicersity of Chicago Press, 1994. - 291 s. ; 21 cm.
I. Diction, or Which Words to Use, II. Linking, or What to Put Next, III. Tone and tune, or What Impression Will It Make?, IV. Meaning, or What Do I Want to Say?, V. Composition, or How Does It Hang Together?, VI. Revison, or What Have I Actually Said?, VII. To Use or not to Use, VIII. Take a Little Thought
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
R. 1 Zagadnienia wstępne; R. 2 Znak, język, kategorie syntaktyczne; R. 3 Nazwa, podziały nazw i stosunki zakresowe; R. 4 Definicje; R. 5 Rachunek zdań; R. 6 Elementy rachunku predykatów; R. 7 Teoria nazw; R. 8 Elementy teorii relacji; R. 9 Uzasadnienie twierdzeń; R. 10 Przekazywanie myśli; R. 11 Wypowiedzi oceniające, normatywne i modalne; R. 12 Logika w procesie tworzenia i stosowania prawa; R. 13 Logika w wykładni prawa i wnioskowania prawnicze; Aneks. Zbiór pytań kontrolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Becka)
Zawiera: Wprowadzenie Wykłady o mówcy 1.Znaczenie wymowy i rola adwokata w życiu publicznym. 2.Sławni mówcy sądowi. 3.Osobowość mówcy. 4.Terminologia łacińska w pracy współczesnego prawnika: retoryczny ozdobnik czy warsztatowa konieczność? Wykłady o mówieniu 1.Wybrane problemy prawideł wymowy polskiej. 2.Sztuka mówienia. 3.Środki wyrazu. 4.Środki ekspresji. 5.Ekspresja słowa – jak jej używać? 6.Czarne dziury w komunikacji prawników. Wykłady o przemawianiu 1.Przygotowanie przemówienia. Konstrukcja i krytyka przemówienia. 2.Przemówienia w procesie cywilnym. 3.Przemówienie w procesie karnym. 4.Przemówienie pełnomocnika strony przed sądem administracyjnym. 5.Pochwała Schopenhauera, czyli o sztuce prowadzenia sporów. 6.Rola adwokata w negocjacjach. 7.Erystyka A. Schopenhauera i jej praktyczne zastosowanie. 8.Wiem, że nic nie wiem – czyli jak wygłaszać przemówienie w sprawie karnej. 9.Specyfika dyskursu integracyjnego. Słynne mowy sądowe 1.Obrona. 2.Mowa w obronie Mureny. 3.Mowa do sędziów i adwokatów Bordeaux 11.11.1725 r. 4.Obrona Stanisław Hiszpańskiego. 5.Oskarżam! 6.W sprawie wynagrodzenia Aleksandra Milleranda. 7.O prawach majątkowych mężatek. 8.Obrona Zygmunta Hofmokl-Ostrowskiego. 9.Obrona w procesie Huberta Lindego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pojęcia podstawowe ; cz. 1)
1. Przeciw esencjalizacji kultury. O języku antropologicznym, 2. Język akademicki, 3. Ciężar piórka, czyli lżejsze refleksje o reklamie, 4. Hermeneutyka językowej manipulacji, 5. Płaca jako cena równowagi na rynku pracy w świetle rozwoju poglądów (i języka) w teorii ekonomii, 6. W stronę mediacyjnej koncepcji konsumpcji, 7. Język - komunikacja interpersonalna - zarządzanie, 8. Reductio retoryki a hermeneutyka, 9. Język prawa i jego znaczenie dla współczesnego człoweika, 10. Polityczna endialność, 11. Język teologii: słowo i doświadczenie, 12. Plotki o gender. O kilku strategiach dyskursu feministycznego, 13. Kolokwialny klasycyzm. Kilka uwag o języku najnowszej poezji polskiej, 14. Filozofia i marketing - małżeństwo z rozsądku czy mezalians?, 15. Postmodernizm kontra marketing, czyliz powrotem do Rzeczy, 16. Korporacje i marki - czy świat może bez nich istnieć?, 17. Jak (nie) czytać No Logo?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka dominacji / Jacek Wasilewski. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2006. - 507, [1] s. : il. ; 24 cm.
Wprowadzenie: 1.Pojęcie dominacji. Poziom przedwerbalny: 2.Biologiczna geneza dominacji. 3.Dominacja w wymiarze niewerbalnym. 4.Dominacja poprzez łamanie tabu. 5.Podstawy mechanizmu dominacji: założenia metodologiczne. Poziom języka: 6.Językowe wyznaczniki dominacji.7.Rola nadawcy i odbiorcy a aspekt informacyjny i relacyjny komunikatów. Poziom ról społecznych: 8.Dominacyjne role społeczne. 9.Agon, czyli walka o dominację. Poziom dyskursu publicznego: 10.Dominacyjne gatunki mówienia. 11.Dominacja w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to znaczy wygrać w publicznej dyskusji , 2. Najczęsciej stosowane techniki erystyczne . Techniki odnoszące się przynajmniej pośrednio do tematu , 3. Lepper - Rokita w Radiu zet : przykład debaty z użyciem technik erystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej