Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(23)
Autor
Dyoniziak Ryszard
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bogusz Marta
(1)
Brock Timothy C
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Eager Bill
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Melanie C
(1)
Guziur Piotr
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janusz Anna
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Machowski Michał
(1)
McCall Cathy
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michałek Janusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Musz Anna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patten Dave
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rosowska Agata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Seroka-Stolka Oksana
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Szyszka Michał
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Tomczyk Anna
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Underhill Paco
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Zorska Anna
(1)
Świątek Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(23)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Reklama
(18)
Marketing
(8)
Marketing elektroniczny
(5)
Reklama internetowa
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations
(3)
Targi i wystawy
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Etyka społeczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Psychologia
(2)
Socjotechnika
(2)
Zarządzanie
(2)
Ankieta
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Izrael
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Las
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Moda
(1)
Nałóg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja -- kultura -- zagadnienia
(1)
Osobowość
(1)
Parlament
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Podatek
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przemysł muzyczny
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Public relations w internecie
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama -- zagadnienia
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Semantyla lingwistyczna
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Sprzedaż
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Teatr
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Terroryzm
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Temat: miejsce
Bliski Wschód
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 2)
1. Konsekwencje polityk gospodarczej dla państwa i regionu: Uwarunkowania historyczne i przyrodniczo-gospodarcze gminy; Analiza wykorzystania aktywnych form walki z bezrobociem w powiecie koneckim; Europejskie Rady Zakładowe. 2. Rynek pieniężny i kredytowy: Istota i funkcjonowanie kredytu preferencyjnego; Istota analizy portfelowej na przykładzie macierzy BCG; Rola GATT w rozwoju handlu międzynarodowego; Skutki wprowadzania EURO. 3. Rola marketingu w działalności przedsiębiorstwa: Znaczenie zarządzania martketingowego w przedsiębiorstwie; Funkcje i cele reklamy we współczesnym świecie; Wybrane psychologiczne aspekty reklamy. 4. Problemy politologii: Kompetencje prezydenta V Republiki Francuskiej; Historia powstania Państwa Izrael.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 3)
1. Polska i region świętokrzyski w perspektywie integracji europejskiej: Perspektywy rozwoju integracji europejskiej. Polska a Unia Europejska; Rozwój regionu świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej; Województwo świętokrzyskie u progu wejścia do Unii Europejskiej; Sytuacja kobiet polskich na rynku pracy w przededniu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej; Specyfika małych firm w dobie wejścia Polski do Unii Europejskiej; Warunki przystąpienia i droga do Unii Europejskiej - specyfika Danii. 2. Technologia informatyczna i problemy marketingu: Wpływ technik internetowych na funkcjonowanie biznesu; Reklama internetowa jako nowoczesna forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem; Franchising jako forma kanału dystrybucyjnego; Systemy informatyczne. Zarządzanie bliżej produkcji. 3. Wybrane zagadnienia nauk politycznych: Eskalacja terroryzmu na świecie; Historia Parlamentu Wielkiej Brytanii; Stan obecny i perspektywy polsko - rosyjskich stosunków handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej