Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(18)
Autor
Andrzejewski Piotr
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Huber Kurt
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jantsch John
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Marcinkowska Katarzyna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Michalak Robert
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tomaszewski Adrian
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbański Marcin
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojtasik Przemysław
(1)
Zabieglik Stefan
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Śmietana Marcin
(1)
Żak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(28)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(28)
angielski
(1)
Temat
Reklama
(26)
Marketing
(10)
Public relations
(5)
Reklama internetowa
(4)
Promocja handlowa
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Działalność gospodarcza
(2)
Google
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prawo reklamy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Targi i wystawy
(2)
Copywriterzy
(1)
Dzieci
(1)
Film reklamowy
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
LinkedIn
(1)
Marketing polityczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Perswazja
(1)
Plakat
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Rynek
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjologia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Wybory
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(12)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Focusing-cleary defining what you do; 2. Nichting-decining what you want to become known for; 3. Mastery-emonstrating why you're the Best choice; 4. Developing your tailor-made marketing campaign; 5. Describing what you do in a memorable way; 6. Making a name for yourself; 7. Creating an Unforgettable Impression; 8. Developing Your Promotional Package; 9. Making Personal Contacts; 10. Getting Others Talking About You; 11. Telling All About it; 12. Showing what you can do; 13. Turning Interst into Business again ang again.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej