Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(22)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(21)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Barry Pete
(1)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Musz Anna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patten Dave
(1)
Popielec Dominika
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Reklama
(18)
Public relations
(16)
Przedsiębiorstwo
(7)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Sponsoring
(5)
Targi i wystawy
(5)
Marketing
(4)
Promocja handlowa
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Public relations*
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Wybory
(2)
Administracja
(1)
Banki internetowe
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekologia
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Okładki czasopism
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Prawo autorskie
(1)
Private equity
(1)
Product placement
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Venture capital
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej