Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(42)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(54)
Autor
Tworzydło Dariusz
(5)
Wojcik Krystyna
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Davis Anthony
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Murdoch Anna
(2)
Soliński Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Augustyn Anna
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Flis Jarosław
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
German Kathleen
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hope Ewa
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Jeziński Marek
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Martela Ina
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Monroe Alan H
(1)
Musz Anna
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pluta Ewa
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szocki Józef
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Theaker Alison
(1)
Walczak Anna
(1)
Wragg David
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(65)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(65)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(62)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja społeczna
(11)
Reklama
(10)
Marketing
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Sponsoring
(6)
Opinia publiczna
(5)
Internet
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Dziennikarze
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kryzys
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Targi i wystawy
(3)
Banki
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Towary
(2)
Administracja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gazety
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1998. - 156, [2] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Istota public relations; Uwarunkowania prawne public relations; Zasady organizacji działań public relations Tworzenie programu public relations; Techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników; Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu; Wydawnictwa firmowe; Imprezy firmowe; Sponsoring, lobbying i działania w sytuacji kryzysowej; System oceny skuteczności i efektywności działań PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Istota public relations, Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunikowania społecznego, Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane, Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry, Wstępne fazy procesu public relations, Analiza stanu wyjściowego, Planowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie programów public relations; Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR oraz wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia, Public relations organizacji różnych typów, Kontrola powykonawcza w procesie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Komunikowanie się w marketingu; Komunikacja wewnętrzna; Stosunki ze społecznością; Finansowe public relations; Władza lokalna i relacje z rządem; Business to business public relations; Public relations dla organizacji non profit; Sponsoring; Public relations a ekologia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Geneza public relations; R.2 Public relations a pojęcia pokrewne; R.3 Opinia publiczna jako proces komunikacji międzygrupowej; R.4 Psychospołeczne elementy opinii publicznej; R.5 Public relations w praktycznej działalności organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
I. Wizerunek: 1. O potrzebie wizerunku i jego elementach; 2. Reputacja podmiotów sfery publicznej i opinia o nich; 3. Tożsamość podmiotów sfery publicznej; 4. Elementy wizerunku mające znaczenie dla identyfikacji podmiotów sfery publicznej; 5. Podmioty biorące udział w kształtowaniu wizerunku organów i instytucji sfery publicznej; 6. Kształtowanie się wizerunku podmiotów sfery publicznej i zarządzanie nim; 7. Internet jako medium wizerunkowe; II. Komunikacja: 1. Uwarunkowania komunikacyjne w public relations podmiotów sfery publicznej; 2. Narzędzia komunikacyjne public relations w administracji publicznej; 3. Komunikacja z adresatami działań i społeczeństwem; 4. Wydarzenia; 5. Komunikacjaw public relations instytucji Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia; Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy; Public relations w sytuacjach kryzysowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wizerunek (image) polityka- teoria i praktyka: Wizerunek- próby zdefiniowania; Badania rynku; Wypracowanie własnego stylu; Przyswajanie ograniczone; Wizerunek jako produkt; W cieniu lidera; Rola mediów; Elementy sukcesu; Elementy porażki; Kształtowanie wizerunku w Polsce. R.II Public relations w sytuacjach kryzysowych: Czym są kryzysy; Zarządzanie sytuacją kryzysową; Współpraca z mediami w sytuacjach kryzysowych- komunikacja kryzy sowa; Prawo i etyka a sytuacje kryzysowe; Zakończenie. R.III Public relations jako forma komunikowania w gminie: Cele polityki informacyjnej w gminie; Instrumenty polityki informacyjnej; Rola mediów; Public relations jako forma komunikowania w administracji publicznej; Studium przypadku- Głogów. R.IV Public relations na rzecz Drezna: Wprowadzenie; Podstawy prawne; Struktura oraz organizacja Biura Prasowego i Public Relations; Współpraca z mediami jako główne zadanie Działu Informacji Wewnętrznej; Dział Public Relations; Spotkania ponad podziałami- Dział Współpracy z Zagranicą; Podsumowanie. R.V Radio w relacjach samorządu terytorialnego z media mi: Radio jako środek przekazu; Radio a społeczności lokalne; Radio lokalne- warunki rozwoju; Polski rynek radiofonii koncesjonowanej w ostatnim pełnym roku wykonywania pierwszych koncesji; Radio społeczne- szansa dla samodzielnych rozgłośni lokalnych; Radio formatowe R.VI Public relations w kasach chorych: Współpraca z mediami; Wydawnictwa kas chorych; Komunikowanie wewnętrzne a budowanie wizerunku kas chorych; Organizacja imprez.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Public relations - zagadnienia poznawcze. Współczesny kryzys wizerunku. Kulturowe uwarunkowania public relations - wybrane aspekty. Paradygmaty public relations - wiedza, komunikowanie się czy wizerunek. O nieprawdziwości informacji. Uwagi o czarnym PR w świetle arty. 14. Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dziennikarstwo a public relations. Cechy wspólne i różnice na przykładzie czasopism o zdrowiu. Idealny PR-menedżer. Oczekiwania dziennikarzy wobec przedstawicieli branży public relations w świetle badań empirycznych. Członkostwo w Unii Europejskiej a public relations polskiej administracji podatkowej. Konstytucyjne podstawy prawa prasowego i wolności wypowiedzi. Domniemanie niewinności a informacja prasowa o wyroku zapadłym w procesie karnym. Komunikacja czy manipulacja? Partyzancki lobbying i wątpliwe praktyki public relations w Polsce. Manipulacje przy "czwartej władzy". Razem czy osobno? Wstęp do porównania niektórych aspektów etyki dziennikarskiej oraz etyki public relations w świetle wybranych kodeksów etyki zawodowej. Wolność słowa a prawnokarna ochrona dobrego imienia osób i podmiotów zbiorowych. Wpływ wizerunku kraju pochodzenia produktu na decyzje zakupu polskich konsumentów. Etyka a public relations - poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku. Public relations a integracja Polski z Unią Europejską. Portret polskiego środowiska specjalistów PR, czyli kobiety są z promocji a mężczyźni z zarządów. II: Samorządy i państwo. Znaczenie wizerunku w procesie kreowania przewagi konkurencyjnej Wrocławia. Rzecznik prasowy instytucji samorządowych. Wskazówki praktyczne. Public relations a działalność jednostek samorządu terytorialnego. Podstawy prawne public relations w samorządzie terytorialnym. Portal "Wirtualna stolica" jako narzędzie dialogu z mieszkańcami. Wykorzystanie Internetu w procesie komunikacji społecznej (mieszkańcy a gmina). Wybory parlamentarne - PR, ordynacja i samorząd. Public relations w gminach jako podmiotach non profit - obszary adaptacji instrumentów. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku państw. Zasoby public relations "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Komunikowanie perswazyjne w polityce. Problem efektywności. Istota public relations w polityce. Informacja jako strategiczny zasób społeczeństwa. Medialny wizerunek współczesnego terroryzmu. PR w samorządzie. Drzwi szeroko otwarte. Shrek jako promocja liberalizmu? III: Uczelnie wyższe i edukacja. Działalność public relations szkoły wyższej w opinii studentów Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Promocja i kształtowanie wizerunku jednostek akademickich. Jaki znak twój? Historia tożsamości wizualnej Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Analiza działań wyższych uczelni w Polsce w zakresie Internet public relations. Szkoła on-line - wizerunek szkoły w Internecie. Czynniki determinujące wizerunek uczelni wśród studentów. Wizerunek biblioteki uniwersyteckiej w mediach w okresie zmian. Biuro Karier w kształtowaniu wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. e-learning jako czynnik budowania wizerunku szkoły wyższej. Edukacyjne public relations: efektywność działań. Media relations w procesie kształtowania wizerunku uczelni wyższych. Komunikowanie wewnętrzne w uczelniach wyższych na przykładzie Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego SGGW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Promocja i public relations w działalności marketingowej, 2. Public relations jako instrument marketingowy w nowoczesnym przedsiębiorstwie, 3. Public relations - praktyczne zastosowanie, 4. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje inwestorskie / Dariusz A. Niedziółka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 22, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Relacje inwestorskie- zagadnienia podstawowe: Wprowadzenie; Definiowanie relacji inwestorskich; Geneza i rozwój relacji inwestorskich; Relacje inwestorskie a pojęcia pokrewne; Komponenty relacji inwestorskich; Korzyści z relacji inwestorskich; Organizacja działań z zakresu relacji inwestorskich; 2. Ujawnianie informacji: Wprowadzenie; Dwa wymiary ujawniania informacji; Istotne informacje; Zasady ujawniania informacji; Rodzaje ujawnianych informacji; Komunikowanie wartości przedsiębiorstwa; Zarządzanie oczekiwaniami i prognozy wyników; Zarządzanie kryzysowe; Standardy rachunkowości a ujawnianie informacji; 3. Adresaci relacji inwestorskich: Wprowadzenie; Inwestorzy; Analitycy giełdowi; Media masowe; 4. Formy komunikowania: Wprowadzenie; Komunikowanie bezpośrednie; Komunikowanie pośrednie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rzecznik prasowy : kompetencje intepersonalne - wybrane problemy i zagrożenia / Ina Martela, Dariusz Rott. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Trnava : Fakulta masmediálnej komunikacie univerzity sv. Cyrila a Metoda , 2011. - 135, [1] s. ; 17 cm.
1. Charakterystyka funkcji rzecznika prasowego; 2. Kompetencje interpersonalne jako element warsztatu rzecznika prasowego; 3, Wybrane problemy i zagrożenia w sprawowaniu funkcji rzecznika prasowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia: 1. Kroki budowania strategii, 2. Cele i odbiorcy komunikowania, 3. Zrozumienie odbiorców, 4. Opracowanie przekazu, 5. Ramy działania, 6. Wybór form przekazu. Cz. II Taktyka: 1. Kontakt z dziennikarzem, 2. Komunikat prasowy, 3. Sprostowanie, 4. Program telewizyjny, 5. Konferencja prasowa, 6. Obecność w mediach, 7. Impreza masowa, 8. Aktywność odbiorców, 9. Impreza oficjalna. Cz. III Pola bitew: 1. Pola komunikowania, 2. Sytuacje kryzysowe, 3. Role rzecznika prasowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sekrety public relations / Wojciech Furman. - Wyd. 2 zm. - Rzeszów : Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie, 2002. - 132, [4] s. : rys., tabl. ; 23 cm.
Wstęp: Dlaczego warto przeczytać tę książkę?; Czym są public relations?; Plan działań public relations; Komunikat dla mediów; Jak rozmawiać z dziennikarzami?; Etyka i skuteczność działań public relations; Marketing polityczny; Zakończenie: Pożytki i nadzieje public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej