Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(225)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(216)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(19)
Czasopisma
(9)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(174)
dostępne
(146)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(153)
Czytelnia
(180)
Autor
Tworzydło Dariusz
(12)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(10)
Budzyński Wojciech
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Wojcik Krystyna
(6)
Adamus-Matuszyńska Anna
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Murdoch Anna
(5)
Soliński Tomasz
(5)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Andrzejewski Piotr
(3)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Maćkowska Renata
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Olędzki Jerzy
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bielecka Olimpia
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Czarnowski Piotr
(2)
Davis Anthony
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierula Marian
(2)
Golinowski Janusz
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Gregory Anne
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hope Ewa
(2)
Jupowicz-Ginalska Anna
(2)
Kot Wiesław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mazur Marek
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Ociepka Beata
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szymańska Aneta
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Waściński Tadeusz
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zaporowski Leszek
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Arfin Ferne
(1)
Artemenko Lina
(1)
Augustyn Anna
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam
(1)
Bland Michael
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brittain Paul
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cader Jakub
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czekirda Anna
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(154)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(226)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(226)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(192)
Środki masowego przekazu
(38)
Komunikacja społeczna
(33)
Reklama
(30)
Przedsiębiorstwo
(28)
Marketing
(25)
Marketing polityczny
(15)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Sponsoring
(13)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Internet
(10)
Public relations w internecie
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Dziennikarstwo
(9)
Dziennikarze
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Media społecznościowe
(9)
Promocja handlowa
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie
(9)
Opinia publiczna
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Organizacja
(7)
Polityka
(7)
Komunikacja polityczna
(6)
Kreowanie wizerunku
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Targi i wystawy
(6)
Wybory
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Administracja
(5)
Banki
(5)
Bibliotekarstwo
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Reklama internetowa
(5)
Autoprezentacja
(4)
Biblioteki
(4)
Innowacje
(4)
Konsumenci
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kryzys
(4)
Promocja
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Wizerunek uczelni
(4)
Biblioteki akademickie
(3)
Blogi
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Grupy nacisku
(3)
Hotelarstwo
(3)
Instytucje użyteczności publicznej
(3)
Kadry
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kultura masowa
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations -- zagadnienia
(3)
Public relations*
(3)
Strony WWW
(3)
Administracja publiczna
(2)
Banki internetowe
(2)
Biblioteka
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Czasopisma
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel
(2)
Image
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Jakość usług
(2)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konferencja prasowa
(2)
Logistyka
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Państwo
(2)
Policja
(2)
Polska
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Retoryka
(2)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Czasopismo prasoznawcze
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Media i komunikacja społeczna
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
227 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; 2. Przygotowanie działań public relations; 3. Przyjęcie strategii działań public relations; 4. Tworzenie programu public relations; 5. Techniki tworzenia tożsamości firmy; Media relations- techniki współpracy z prasa; 7. Zasady udzielania wywiadu prasowego; 8. Internet public relations; 9. Wydawnictwa firmowe; 10. Imprezy firmowe; 11. Sponsoring i lobbing; 12. Techniki komunikacji wewnętrznej; 13. Relacje inwestorskie; 14. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przestrzeń porządku instytucjonalnego, 2. In fascinatio nugacitatis, 3. W kierunku harmonii - antynomii porządku instytucjonalnego, 4. A wizerunek budujemy na miarę "naszego New Age"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Promocja i public relations w działalności marketingowej, 2. Public relations jako instrument marketingowy w nowoczesnym przedsiębiorstwie, 3. Public relations - praktyczne zastosowanie, 4. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z.. Tom 1 / Krystyna Wojcik. - Wyd.2 zm. - Warszawa, Warszawa : PLACET, 2001. - 367,[9] s. : rys. ; 22 cm.
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Istota public relations, Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunikowania społecznego, Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane, Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry, Wstępne fazy procesu public relations, Analiza stanu wyjściowego, Planowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z.. Tom 2 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 rozsz. i zmienione. - Warszawa : PLACET, 2001. - 862,[2] s. : rys. ; 24 cm.
Wprowadzenie programów public relations; Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR oraz wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia, Public relations organizacji różnych typów, Kontrola powykonawcza w procesie public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych; 2. Aspekty teoretyczne public relations; 3. Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne; 4. Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym; 5. Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce; 6. Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe, Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych, Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie, Miedzy czarnym PR a "bulterieryzmem", Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia, Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami, Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco, Blogi korporacyjne w działaniach public relations, Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich, Rola blogów w kreowaniu wizerunku, Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków, Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym, Czynniki wpływające na jakość usług majątkowych zakładów ubezpieczeń, Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań, Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyka gospodarczą, Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy, Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej, Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem, Trzy światy public relations, Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego, Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2010 (2))
Public relations w mediach, Czy gazeta loklana potrzebuje public realtions?, Autonomizowanie się języka współczesnej reklamy. Żywot sloganu reklamowego w kultuerze humanistycznej, Wpływ komunikatów społeczno-kulturowych na kształtowanie się aktywności politycznej kobiet, Cmentarz jako podmiot/przedmiot komunikacji. Przypadek Owczar, Kreowanie pozytywnego wizerunku policji na przykłądzie działlaności oficera proasowego Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu, Kompetencje komunikacjne nauczyciela akademickiego, Funkcje prasy lokalnej w kontekscie potrzeb komunikacyjnych społeczności lokalnych, Sektor public relations w Irlandii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media and Publuc Ralation)
1.Public relations- pomiędzy rynkiem a sferą publiczną w kierunku koncepcji pr jako zarządzania zaufaniem; 2. Zastosowanie instrumentów marketingu w kryzysie bankowym; 3. Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mbanku); 4. Kreowanie e-wizerunku samorządu terytorialnego; 5. Wybrane narzędzia komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego; 6. Medialna autopromocja- próba klasyfikacji (rys teoretyczny); 7. Public relations a media lokalne; 8. Zarządzanie zmianą oraz komunikowanie w sytuacji kryzysowej na przykładzie redakcji prasowych; 9. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej; 10. Social media jako narzędzie promocji instytucji kultury na przykładzie Tarnowskiego Centrum Kultury; 12. Analiza kreacji wizerunku Alexa Jonesa na nowych mediach; 13. Komunikacja jako narzędzie strategiczne dla IT; 14. Multifatyczność komunikacji marketingowej; 15. System wizualizacji i marka jako instrumenty komunikacji marketingowej; 16. Lokowanie produktu w kontekście nieuczciwej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Współpraca z prasą: 1. Informacja prasowa, 2. Baza danych, 3. Konferencja prasowa, 4. Inne możliwości, 5. PR w sytuacjach kryzysowych. II. Kontakty z opinia publiczną: 1. Na zewnątrz: informowanie klientów, 2. Do wewnątrz: informowanie i motywowanie, 3. Sponsoring
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy promocji szkoły; 2. Kształtowanie działań promocyjnych w szkole; 3. Współpraca jako forma budowania przewagi konkurencyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media - kontekst: 1. Historia środków masowego przekazu w skrócie. 2. Właściciele mediów. 3. Prawo prasowe. 4. Etyka i prywatność. 5. Nadawanie w Wielkiej Brytanii. 6. Nowe technologie w mediach. 7. Po co to wszystko? Ewaluacja mediów. II. Kontakty z prasą: 8. Gazety i czasopisma. 9. Dobre relacje z prasą środkiem do osiągnięcia celu. 10. Wiadomości, artykuły i inne. 11. Pisanie tekstów dla prasy. 12. Rozmowy z prasą. 13.Lista kontrolna skutecznych relacji z prasą. III. Kontakty z radiem i telewizją: 14. znaczenie wystąpień publicznych w radiu i telewizji. 15. Grunt to dobre przygotowanie i trening. 16. Jak osiągnąć sukces w wywiadzie telewizyjnym. 17. Ostateczne dostrojenie - radzenie sobie z różnymi typami wywiadów. 18. Wszystko o wywiadzie radiowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations- komunikowaniem w społecznej przestrzeni; 2. Środki komunikowania się w promocji- obraz i treść; 3. Współpraca z mediami jako element działań public relations; 4. Dziennikarstwo- public relations razem i osobno; 5. Rola kultury organizacji w działalności public relations; 6. Strategie działań public relations w sytuacjach kryzysowych; 7. Podstawowe zadania lobbysty; 8. Kultura języka w kontekście problemów komunikacji werbalnej; 9. Strategia perswazji w public relations; 10. Działania public relations na przykładzie PLL LOT S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Public relations - komunikacja i dialog: 1. Technologie informacyjne a komunikacja marki, 2. Promowanie mediów w mediach. Ze studiów nad marketingiem medialnym, 3. Zależności pomiędzy PR a społeczna odpowiedzialnością, czyli współpraca - dialog - działanie, 4. Świat masowo manipulowany, 5. Web 2.0 - w poszukiwaniu modelu, 5. Wyzwania public relatnions w dobie usieciowionej gospodarki i sieciowego społeczeństwa, 6. Public relatnions rankingów - perspektywa epistemologiczna. Cz. II Badania empiryczne: 1. Informacja publiczna w społeczeństwie obywatelskim - model dla państw Unii Europejskiej, 2. Komunikowanie polityczne w polskiej cyberprzestrzeni, 3. Rola public relatnions w komunikacji pospołecznej. Wyniki badań środowiska polskich PR-owców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wizerunek bibliotekarza: 1. Wizerunek bibliotekarki - czy się zmienia?, 2. Kształtowanie wizerunku bibliotkarza i jego ocena w oczach studentów bibliotekoznawstwa, 3. Wpływ wykształcenia kadry bibliotecznej na wizerunek biblioteki. Cz.II Wizerunek biblioteki: 1. Wizerunek biblioteki a przewaga konkurencyjna szkół wyższych, 2. Znaczenie biblioteki w kształceniu akademickim na tle wyzwań społeczeństwa wiedzy, 3. Wizerunek biblioteki jako instytucji dydaktycznej na przykładzie bibliotek uczelni technicznych, 4. Dobra biblioteka wizytówką uczelni (na przykładzie WSEiA w Bytomiu), 5. Wizerunek biblioteki w literaturze pięknej., 6. Komunikacja w bibliotece,7. Jakość usług w kształtowaniu wizerunku współczesnej biblioteki, 8. Edukacja biblioteczna a kształtowanie wizerunku biblioteki, 9. Działalność informacyjna a wizerunek Biblioteki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w lubelskim środowisku akademickim, 10. Wizerunek Biblioteki Głównej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku po komputeryzacji w opinii studentów i pracowników uczelni, 11. Działaność Sekcji Biblioteka Naukowych, 12. Podlaskie Forum Bibliotekarzy i działalność promocyjna Biblioteki Uniwersyteckiej im. J. Giedroycia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sekrety public relations / Wojciech Furman. - Wyd. 2 zm. - Rzeszów : Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie, 2002. - 132, [4] s. : rys., tabl. ; 23 cm.
Wstęp: Dlaczego warto przeczytać tę książkę?; Czym są public relations?; Plan działań public relations; Komunikat dla mediów; Jak rozmawiać z dziennikarzami?; Etyka i skuteczność działań public relations; Marketing polityczny; Zakończenie: Pożytki i nadzieje public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej