Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(364)
IBUK Libra
(14)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(360)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje fachowe
(23)
E-booki
(15)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(247)
dostępne
(208)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(225)
Czytelnia
(250)
Autor
Radzicki Józef
(17)
Aronson Elliot
(9)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(9)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(9)
Kacmajor Magdalena
(7)
Cialdini Robert B. (1945- )
(6)
Lewicka Maria
(6)
Schulz von Thun Friedemann
(6)
Jaworska Aleksandra
(5)
Materska Maria (1942- )
(5)
Włodyga Piotr
(5)
Doliński Dariusz (1959- )
(4)
Domachowski Waldemar
(4)
Fromm Erich (1900-1980)
(4)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(4)
Kacmajor Anna
(4)
Suchecki Jacek
(4)
Łuczyński Jan
(4)
Aronson Elliot (1932- )
(3)
Bezwińska-Walerjan Anna
(3)
Brzezińska Anna
(3)
Czerniawska Ewa
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Ekman Paul (1934- )
(3)
Gajdzica Zenon (1970- )
(3)
Gilewicz Joanna
(3)
Izdebski Mateusz
(3)
Izdebski Paweł
(3)
Jong Peter De
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Kowalczewska Joanna
(3)
Kozak Stanisław
(3)
Nowak Agnieszka
(3)
Pikiel Sylwia
(3)
Rzepa Teresa
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Akert Robin M
(2)
Argyle Michael
(2)
Berne Eric
(2)
Berne Eric (1910-1970)
(2)
Birch Ann
(2)
Borecka-Biernat Danuta
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Brol Michał
(2)
Crisp Richard J
(2)
Cybulko Anna
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ
(2)
Fijałkowski Adam
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Hołyst Brunon (1930- )
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Kamińska Janina
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Kowalczyk Marek
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Kwaśniewska Grażyna
(2)
Leary Mark
(2)
Lipka Justyna
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Myers David G
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Olejnik Marian
(2)
Orski Marek
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Skarżyńska Krystyna
(2)
Skorupa Agnieszka
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Urban Bronisław
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wasilewski Jacek
(2)
Waśkiewicz Olena
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wrona Leszek
(2)
Zych Adam A
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Abrams Dominic (1958- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk Marta
(1)
Adams K
(1)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Andruszko Robert
(1)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(1)
Aouil Bassam
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(244)
1990 - 1999
(39)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(377)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(378)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Psychologia społeczna
(135)
Komunikacja społeczna
(75)
Psychologia
(39)
Stosunki interpersonalne
(39)
Osobowość
(29)
Zachowanie
(24)
Grupy społeczne
(23)
Patologia społeczna
(22)
Młodzież
(20)
Motywacja
(19)
Psychoterapia
(19)
Środki masowego przekazu
(19)
Agresywność
(18)
Postawy
(18)
Psychologia rozwojowa
(18)
Rodzina
(18)
Perswazja
(17)
Stres
(17)
Uczucia
(17)
Socjotechnika
(16)
Wsparcie społeczne
(16)
Relacje międzyludzkie
(15)
Dziecko
(14)
Poznanie
(14)
Interakcje społeczne
(13)
Niedostosowanie społeczne
(13)
Uprzedzenia
(13)
Konflikt
(11)
Reklama
(11)
Uczenie się
(11)
Opieka społeczna
(10)
Psychologia stosowana
(10)
Konflikt społeczny
(9)
Konformizm
(9)
Menedżerowie
(9)
Opinia publiczna
(9)
Pamięć
(9)
Pedagogika resocjalizacyjna
(9)
Praca
(9)
Świadomość społeczna
(9)
Decyzje
(8)
Internet
(8)
Język
(8)
Kobieta
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Ludzie starzy
(8)
Miłość
(8)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(8)
Płeć
(8)
Rozmowa
(8)
Rozwój społeczny
(8)
Zaburzenia psychiczne
(8)
Adaptacja społeczna
(7)
Kultura
(7)
Manipulacja (psychologia)
(7)
Nauczyciele
(7)
Negocjacje
(7)
Przywództwo
(7)
Samopoznanie
(7)
Antropologia społeczna
(6)
Dzieci
(6)
Etyka społeczna
(6)
Inteligencja (psychologia)
(6)
Kadry
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Niepełnosprawni
(6)
Organizacja
(6)
Public relations
(6)
Socjologia
(6)
Uczniowie
(6)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Wykluczenie społeczne
(6)
Zarządzanie
(6)
Zmysły
(6)
Świadomość
(6)
Alkoholizm
(5)
Autoprezentacja
(5)
Bezrobocie
(5)
Integracja społeczna
(5)
Metody badawcze
(5)
Myślenie
(5)
Narkomania
(5)
Osoby z niepełnosprawnością
(5)
Pedagogika
(5)
Psychologia kliniczna
(5)
Psychologia wychowawcza
(5)
Społeczeństwo
(5)
Szkolnictwo
(5)
Wartość
(5)
Wychowanie
(5)
Autorytet
(4)
Dziecko trudne
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(4)
Mowa
(4)
Mózg
(4)
Mężczyzna
(4)
Pedagogika społeczna
(4)
Polityka
(4)
Polityka społeczna
(4)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-
(9)
1901-2000
(4)
2001-0
(4)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Podręcznik
(49)
Opracowanie
(34)
Praca zbiorowa
(15)
Monografia
(9)
Poradnik
(7)
Czasopismo naukowe
(4)
Esej
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo prawnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton polski
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Porady internetowe
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(90)
Socjologia i społeczeństwo
(55)
Edukacja i pedagogika
(21)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Zarządzanie i marketing
(8)
Medycyna i zdrowie
(5)
Filozofia i etyka
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
379 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szanse i zagrożenia rozwoju człowieka)
1. Dzieci z układu ryzyka, 2. Psychologiczne i społeczne źródła zagrożeń poczucia ufności w wieku niemowlęcym, 3. O dzieciach zgubionych w fantazji, 4. Poziom ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym według opinii rodziców, 5. Lateralizacja a obraz własnego ciała: podstawy rozwoju w okresie dzieciństwa, 6. Nieśmiałość dziecka jako czynnik zagrażający rozwojowi kompetencji emocjonalnej, 7. Patologia "bordeline" u dzieci, 8. Samoocena i aktywność społeczna dzieci niewidomych a nadopiekuńczość ich rodziców, 9. Negatywny wpływ doświadczeń z dzieciństwa na funkcjonowanie Dorosłych Dzieci Alkoholików, 10. Wykorzystanie seksualne - trauma nadużycia czy trauma ujawnienia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 520)
1. Społeczna integracja osób z niepełnosprawnością; 2. Klasa szkolna jako grupa społeczna i rówieśnicza; 3. Akceptacja dziecka w środowisku rodzinnym i szkolnym oraz jej uwarunkowania; 4. Metodologia badań własnych; 5. Uwarunkowania indywidualne i ich znaczenie dla akceptacji ucznia w klasie integracyjnej; 6. Uwarunkowania rodzinne i ich wpływ na akceptacje ucznia klasy integracyjnej; 7. Uwarunkowania szkolne i ich znaczenie dla akceptacji ucznia w klasie integracyjnej; 8. Synteza wyników badań; 9. Postulaty dla praktyki pedagogicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie do lektury: O czym jest książka? Kilka uwag o konstrukcji tekstu w książce. Argumenty za udostępnieniem eseju nauczycielom. Wsteczne lusterko czyli przeszłość w dyskusji o edukacji dzieci. Teraźniejszość/współczesność w edukacji dzieci. Zarys problemu. Vade mecum, czyli pójdź za mną… Część I - Rozważ cywilizacyjno-pedagogiczny kontekst edukacji. 1. Czym jest cywilizacja jako obszar lokowania celów edukacji. 2. Wybrane cechy/znaki naszego czasu jako podstawa edukacji człowieka. 2.1. Globalizacja. 2.2. Dataizacja/algorytmizacja. 2.3. Wieloznaczność. 2.4. Konsumeryzm. 3. kompetencje współczesnego człowieka trzeciej fali cywilizacyjnej jako podstawa doboru treści edukacyjnych. 3.1. Kreatywność jako podstawa twórczości/innowacyjności/badania. 3.2. Wyobraźnia i jej uwalnianie. 3.3. Działanie zespołowe/wspólne/grupowe. 3.4. Umiejętność porozumiewania się. 3.4.1. Kompetencja językowa. 3.4.2. Kompetencja komunikacyjna. 3.5. Umiejętności informatyczne i informacyjne. 4. Codzienność w uwalnianiu i rozwijaniu kompetencji cywilizacyjnych. 4.1. Zgiełk, szum informacyjny wokół wychowania/edukacji (gadanina). 4.2. Ciekawość. 4.3. Dwuznaczność. Podsumowanie. Część II – Spójrz – to jest dziecko i jego czas życia – dzieciństwo. Co o nim wiesz? 1. Wiedza i niewiedza o dziecku i dzieciństwie. 2. Wiedza potoczna o dziecku i dzieciństwie. Pedagogie. 3. Naukowe spojrzenie na dzieciństwo i dziecko. 3.1. Naukowa wiedza i niewiedza o dzieciństwie. 3.2. Naukowa wiedza i niewiedza o dziecku. 3.2.1. Wiedza o biologicznym rozwoju dziecka. 3.2.2. Wiedza o psychicznych procesach zachodzących w dziecku. 3.2.3. Obraz społecznych możliwości dziecka. 3.2.4. Syntetyczny naukowy obraz rozwoju dziecka. 4. Co powinnaś wiedzieć? Kilak przestróg. Podsumowanie. Część III – Poprowadź dziecko ku doświadczaniu w świecie. 1. Obszary zmiany koniecznej. 1.1. Zmiana idei, celów i funkcji edukacji. 1.2. Czy i co można/powinno się zmienić w stanowieniu celów? 2. Kierunki zmiany w edukacji. 2.1. Przejście od części do całości. 2.2. Przejście od obiektywizmu do epistemologii. 2.3. Przejście od struktur ku procesowi. 2.4. Przejście od budowy do sieci powiązań. 2.5. Przejście od prawdy do przybliżonego jej opisu. 3. Obszary i kierunki zmiany w edukacji dzieci. 4. Teoretyczny kontekst edukacji. Wybrane zakresy. 5. Krytyka jako wymiar etyczności i profesjonalizmu nauczycieli. 6. Wymiary odpowiedzialności nauczycielskiej. 7. Uczenie (się) przez dziecko odpowiedzialnych zachorowań. 8. Ustawowe zadania nauczyciela dziecka. Krytyczny ich odczyt. 9. Zasady edukacji dzieci w nowych kontekstach współczesności. Podsumowanie Część IV – przystań i zobacz, jak bawi się dziecko. 1. Zabawa jako płaszczyzna doświadczania siebie jako jednostki przez dziecko. 2. Właściwości zabawy. 3. Pierwiastki zabawy. 4. Cechy zabawy. 5. Między zabawą a grą w edukacji. 6. Lokalizacja zabawy w edukacji. Bez podsumowania – otwarcie myślenia nauczyciela na wartości zabawy, czyli ciąg dalszy zależy od Ciebie. Część V – Poszukaj dróg wspierania dziecka w doświadczaniu siebie i świata. 1. Rozpoznawanie-poznawanie jako warunek efektywnej edukacji. 1.1. Doświadczanie-doświadczenia. 1.2. Rozpoznawanie siebie przez nauczyciela. 1.3. Rozpoznanie-poznanie możliwości działaniowych dzieci. 2. Parametry rzeczywistości edukacyjnej. 2.1. Przestrzeń. 2.2. Czas. 2.3. Liczebność/liczba/liczność. 2.4. Przyczynowość. 3. Holizm w rzeczywistości edukacyjnej. Podsumowanie. Część VI – Wymiary Twojego nauczycielstwa. 1. Dziesięć proponowanych lekcji do odrobienia. 2. Autotest kompetencji pedagogicznej. 3. Obrazy z życia wzięte jako podstawa do przemyślenia stosunku do dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tajemnice Natury Człowieka)
Gniew; Oferta; Odzywanie się do ludzi; Myśli powstrzymujące gniew; Strategia oddalająca gniew; Strategia antystresowa; Ćwiczenia antystresowe; Bezrobocie; Sposób wyrażania się; Awans; Spowiedź; Obraza; Predyspozycje do zawodu; Skarga; Osoba wiedząca wszystko najlepiej; Świadomość; Moda w biurze; Szef; Pokój szefa; Choleryk; Depresja; Motywacja własna; Zdolności; Odprężenie; Technika odprężania się; Załatwianie spraw; Czerwienienie się; Oczekiwania; Eksperci; Błędy; Wróg; Elastyczność; Pytania; Wypytywania; Wyrazy obce i wyrażenia fachowe; Pensja; Odpowiednio dla mózgu; Prezenty; Dynamika grupy (nacisk grupy); Osoby wprowadzające nerwową atmosferę; Pomaganie; Gotowość do pomocy; Informacja; Intuicja; Poszukiwanie pracy przez osoby starsze; Kariera; Komunikacja; Konflikt; Kontakt; Nawiązywanie kontaktu; Koncentracja; Kreatywność; Kryzys; Krytyka; Klienci; Śmiech; Legastenia; Wymiar cierpienia; Nauka; Podwyżka wynagrodzenia; Dziwactwa; Zły humor; Nieporozumienia; Przerwa obiadowa; Ustępowanie; Zapamiętywanie nazwisk; Zazdrość; Nerwowość; Porażka; Organizacja; Partnerstwo; Pozytywne sformułowania; Priorytety; Sfera prywatności; Problemy; Rozwiązania problemów; Sfery przestrzenne; Obstawanie przy swoim zdaniu; Strach przed publicznym wystąpieniem; Reklamacje; Relatywizowanie problemów; Retoryka; Zdolność udzielania celnych odpowiedzi; Niedbalstwo; Teściowa; Samoświadomość; Samoocena; Pewność siebie; Usługi serwisowe; Stres podczas rozmowy telefonicznej; Sympatia; Fakty; Telefonowanie; Tytułowanie; Smutek; Niepewność; Przerywanie wypowiedzi; Wsparcie; Ataki werbalne; Zapomnienie; Zmiana zachowania; Postanowienie; Czas oczekiwania; Płacz; Współzawodnictwo; Siła woli; Wściekłość; Zapamiętywanie liczb; Talent do rysowania; Złodzieje czasu; Brak czasu; Podział czasu; Zarządzanie czasem; Wytyczanie celów; Słuchanie ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Analiza gier: Analiza strukturalna; Analiza transakcyjna; Procedury i rytuały; Rozrywki; Gry. Cz.II Skarbiec gier: Wstęp; Gry życiowe; Gry małżeńskie; Gry na przyjęciach; Gry seksualne; Gry świata podziemnego; Gry terapeutyczne; Gry konstruktywne. Cz.III Na marginesie gier: Znaczenie gier; Gracze; Paradygmat; Autonomia; Osiągnięcie autonomii; Gry i co dalej?; Klasyfikacja zachowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Analiza gier: Analiza strukturalna; Analiza transakcyjna; Procedury i rytuały; Rozrywki; Gry. Cz.II Skarbiec gier: Wstęp; Gry życiowe; Gry małżeńskie; Gry na przyjęciach; Gry seksualne; Gry świata podziemnego; Gry terapeutyczne; Gry konstruktywne. Cz.III Na marginesie gier: Znaczenie gier; Gracze; Paradygmat; Autonomia; Osiągnięcie autonomii; Gry i co dalej?; Klasyfikacja zachowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Analiza gier: Analiza strukturalna; Analiza transakcyjna; Procedury i rytuały; Rozrywki; Gry. Cz.II Skarbiec gier: Wstęp; Gry życiowe; Gry małżeńskie; Gry na przyjęciach; Gry seksualne; Gry świata podziemnego; Gry terapeutyczne; Gry konstruktywne. Cz.III Na marginesie gier: Znaczenie gier; Gracze; Paradygmat; Autonomia; Osiągnięcie autonomii; Gry i co dalej?; Klasyfikacja zachowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama jako medium komunikacji masowej, 2. Obszary i mechanizmy percepcji rekalmy w wymiarze psychologicznym, 3. Teoria krytyczna i interakcjonizm symobliczny podstawą teoretyczną pracy, 4. Ukryte przesłania reklamy, 5. Badani uczniowie o reklamie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Koncepcja wczesnej profilaktyki problemów w rozwoju psychospołecznym i zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży: 1. Profilaktyka jako nauka i praktyka: Profilaktyka i przedmiot jej badań; Profilaktyka jako działalność praktyczna. 2. Zastosowanie wiedzy naukowej w praktyce profilaktycznej - budowanie systemu wzmacniania czynników chroniących: Uzasadnienie wyboru społecznej psychologii rozwoju jako teoretycznej podstawy profilaktyki problemów w rozwoju psychospołecznym i zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży; Propozycja budowania systemu wczesnej profilaktyki problemów w rozwoju psychospołecznym i zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży. II. Dwa przykłady zastosowania w praktyce koncepcji wczesnej profilaktyki problemów w rozwoju psychospołecznym i zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży: 3. Profilaktyka w okresie poniemowlęcym: Przykłady dobrych praktyk w placówce wczesnej opieki i edukacji; Propozycja diagnozowania warunków rozwoju psychospołecznego w placówkach wczesnej opieki i edukacji; Zapobieganie krzywdzeniu dzieci w okresie wczesnego dzieciństwa. 4. Profilaktyka w średnim wieku szkolnym: Wybrane problemy dzieci z rodzin z niskim SES w rozwijaniu poczucia kompetencji i przykłady profilaktyki selektywnej; Charakterystyka wybranych czynników zagrarażających rozwijaniu przez dzieci poczucia kompetencji w realizacji zadań szkolnych; Przykłady dobrych praktyk zwiększających szanse dzieci na rozwijanie swojego poczucia kompetencji w realizacji zadań szkolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
(Inspiracje) Lektura pomocnicza i dane bibliograficzne.)
Podziękowania; Wstęp do wydania drugiego; Cz.1 Zmiany: Przesłanie; Liczby; teoria. Cz.2 Praca: Wstęp; Organizacja o strukturze koniczyny; Organizacja federalna; Organizacja potrójnego "I". Cz.3 Życie: Wstęp; Portfele; Odkrywanie edukacji na nowo; Społeczeństwo zorganizowane na opak; Epilog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 82)
Wstęp; 1. Definicja więzi rodzinnej i jej rodzaje; 2. Czynniki niesprzyjające więzi międzypokoleniowej we współczesnej rodzinie polskiej; 3. Czynniki kulturowe sprzyjające więzi międzypokoleniowej we współczesnej rodzinie polskiej; 4. Różnorodność form życia rodzinne go; 5. Wzrost w społeczeństwie odsetek osób starszych i spadek liczby urodzin; 6. Stan cywilny i typy rodzin osób starszych; 7. Od wspólnoty do bliskości zamieszkiwania pokoleń; 8. Oddzielnie, ale w ścisłym kontakcie; 9. Od pomocy z konieczności do pomocy dobrowolnej; 10. Wzrost egalitaryzmu i autonomii pokoleń; 11. Bogactwo i jawność uczuć między pokoleniami w rodzinie; 12. Od jedności do zróżnicowania kulturowego; 13. Wnioski i postulaty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zaburzeń procesu adaptacji do środowiska przedszkolnego: Uwarunkowania procesu adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego; Trudności dziecka w adaptacji do środowiska przedszkolnego; Zachowania dzieci wykazujących trudności w adaptacji do środowiska przedszkolnego; przygotowania dzieci trzyletnich do podjęcia edukacji przedszkolnej; Program wstępnej adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego: Programy wstępnej adaptacji; Scenariusze zajęć adaptacyjnych; Scenariusze zebrań z rodzicami; Scenariusze uroczystości pasowania na przedszkolaka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autorzy pracy – na podstawie analizy historii życia osób, które doświadczyły ograniczenia sprawności – stawiają sobie za cel prześledzenie, w jaki sposób przemiany zachodzące w dynamicznie ujętym środowisku społecznym jednostki wpływają na kształt tych fragmentów jej biografii, które wiążą się z aktywnością zawodową. Posługując się metodą analizy biograficznej, prezentują i analizują losy sześciu osób z ograniczeniami sprawności, których historie życia (ujęte w aspekcie aktywności zawodowej) przypisują do jednego z czterech odmiennych, opisanych w pracy modeli trajektorii życia: „wznoszącej się”, „zablokowanej”, „opadającej” i „naprzemiennej”. (...) (...) Przedstawione [w części teoretycznej] myśli są niewątpliwie ważnym czynnikiem dla stymulowania rozwoju refleksyjności społecznej w obszarze dyskursu dotyczącego aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych, czy niepełnosprawności w ogóle. W tym kontekście warte są szerszego upublicznienia. Krzysztof Puchalski Instytut Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi, SWPS w Warszawie (...) chciałabym wyraźnie podkreślić walory pracy – jest jasno skonstruowana, przekonująco wprowadza wątek patrzenia na karierę zawodową z indywidualnego punktu widzenia, dostarcza dowodu (w postaci konkretnych historii życia), że różnorodność awansu zawodowego wśród osób niepełnosprawnych jest podobna do tej, z jaką mamy do czynienia wśród osób sprawnych. Tak więc to my, „sprawni”, musimy zmienić swój punkt widzenia. prof. dr hab. Elżbieta Hornowska Instytut Psychologii UAM w Poznaniu, SWPS w Warszawie Publikacja bezpłatna powstała w ramach projektu finansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie nr WUE/0041/IV/05 pt. Psychospołeczne uwarunkowania aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych. Książka wydana w jednej z trzech serii publikacji prezentujących rezultaty i wyniki badań zespołu naukowców SWPS pod kierunkiem prof. Anny Izabeli Brzezińskiej finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Celem projektu było uzyskanie wiedzy odnośnie do zasobów osób niepełnosprawnych (ON), odkrycie istnienia stereotypów i uprzedzeń wobec ON oraz ukazanie kierunków zmiany nastawienia wobec ON podejmujących aktywne życie zawodowe. Badania były ukierunkowane na wykrycie barier, jakie współcześnie tkwią w mentalności ON, ich rodzin i osób związanych z ich zatrudnianiem. Książka ukazała się w Serii III: OSOBY Z OGRANICZENIEM SPRAWNOŚCI NA RYNKU PRACY
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do psychologii. Psychologia społeczna / red. Wiesław Łukaszewski)
1.Posłuszeństwo, .Konformizm, 3.Zachowania niezależne, 4.Zachowania zbiorowe, 5.Przywództwo, 6.Pomoce naukowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Fenomen wpływu w organizacji, 2. Dylematy wpływu społecznego w relacjach interpersonalnych, 3. Wpływ grupy na jej członków w organizacji, 4. Wpływ przywódczy w organizacji, 5. Wpływ dobroczynny a nadużycia wpływu w organizacji, 6. Osłabianie wpływu a efektywność relacji społecznych w organizacji - problem deinfluentyzacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Co to jest komunikacja?; Teoria komunikacji, Model Shannona i Weavera, Redundacja i entropia, Kanał, śro- dek, kod; Inne modele: Model Gerbnera, Model Lasswella Model Newcomba, Model Westleya i Macleana, Model Jakobsona, Modele i modelowanie; Komunikacja, znacze- nie, znak, Semiotyka; Kody; Sygnifikacja; Semiotyczne metody i ich zastosowania; teoria strukturalna i jej zastosowania; Metody empiryczne; Ideologia znaczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej