Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(26)
Autor
Kobylińska Dorota
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adams K
(1)
Aouil Bassam
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Deutsch Morton
(1)
Galanes G.J
(1)
Golka Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grygielski Michał
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mucha Janusz
(1)
Munter Mary
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Parkes Aneta
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Satir Virginia
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Uździcki Roman
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuszczuk Władysława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Komunikacja społeczna
(22)
Środki masowego przekazu
(7)
Stosunki interpersonalne
(6)
Internet
(5)
Psychologia
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Public relations
(4)
Grupy społeczne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konflikt
(3)
Menedżerowie
(3)
Reklama
(3)
Socjotechnika
(3)
Chorzy
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja medialna
(2)
Globalizacja
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Kadry
(2)
Kultura masowa
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opinia publiczna
(2)
Praca
(2)
Psychologia lekarska
(2)
Psychologia stosowana
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Blogi
(1)
Chorzy nieuleczalnie
(1)
Controlling
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etyka biznesu
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leczenie
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marketing polityczny
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjajce
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opiekunki i opiekunowie w domach pomocy społecznej
(1)
Opiekunki osób starszych
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Private equity
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychoterapia
(1)
Płeć
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Retoryka
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Starzenie się
(1)
Symbole
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teatr
(1)
Testy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Venture capital
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wywiady
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1 Rola i miejsce opiekuna medycznego w systemie opieki długoterminowej: 1.1. Opiekun medyczny – krótka historia zawodu i perspektywy na przyszłość; 1.2. Cele i zadania; 1.3. Kompetencje i kwalifikacje. Rozdział 2 Rozwój psychofizyczny człowieka: 2.1. Rozwój psychofizyczny – perspektywa biologiczna; 2.2. Rozwój psychofizyczny - perspektywa społeczna i psychologiczna; 2.3. Starzenie się i starość – mity i stereotypy społeczne. Rozdział 3 Fizjologia i patologia okresu starzenia się i starości: 3.1. Starzenie się fizjologiczne; 3.2. Starzenie się patologiczne; 3.3. Psychopatologia stanów otępiennych; 3.4. Procesy poznawcze – zmiany w następstwie starzenia się układu nerwowego; 3.5. Pozytywne starzenie się. Rozdział 4 Psychologia potrzeb człowieka w okresie późnej dorosłości: 4.1. Poczucie sprawstwa i autonomii a godność osoby w podeszłym wieku; 4.2. Piramida potrzeb według Abrahama H. Maslowa z perspektywy okresu starzenia się i starości; 4.3. Potrzeby seksualne w okresie późnej dorosłości. Rozdział 5 Opiekun – podopieczny: relacja dwukierunkowa. Rozdział 6 Komunikacja interpersonalna w relacji z podopiecznym i jego bliskimi: 6.1. Zasady prawidłowej komunikacji interpersonalnej; 6.2. Rodzaje komunikacji interpersonalnej; 6.3. Bariery i błędy w komunikowaniu się; 6.4. Komunikacja interpersonalna uwzględniająca wiek i rodzaj dysfunkcji; 6.5. Komunikacja z rodziną pacjenta; 6.6. Dotyk w procesie komunikowania się – niedoceniana, lecz ważna forma interakcji; 6.7. Aktywne słuchanie; 6.8. Asertywność w pracy opiekuna. Rozdział 7 Stres w pracy opiekuna: 7.1. Stres biologiczny i psychologiczny – wewnętrzne zasoby jednostki i strategie zaradcze; 7.2. Obciążenia psychofizyczne w pracy opiekuna – przyczyny i następstwa; 7.3. Zespół stresu opiekuna. Rozdział 8 Etyka i dylematy etyczne w pracy opiekuna: 8.1. Etyka jako nauka o moralności; 8.2. Powinności moralne i kodeks etyczny; 8.3. Dylematy etyczne w pracy opiekuńczej. Na zakończenie. Bibliografia. Indeks osobowy. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Procesy interpersonalne i międzygrupowe. 1. Współpraca i rywalizacja. 2. Sprawiedliwość i konflikt. 3. Konstruktywny spór: Wartość intelektualnej opozycji. 4. Zaufanie: istota, rozwój, przywracanie. 5. Konflikt a władza. 6. Konflikt a komunikacja. 7. Perswazja w negocjacjach i sytuacjach konfliktowych. 8. Konflikt międzygrupowy. 9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w rozwiązywaniu konfliktów. Część II: Procesy intrapsychiczne. 10. Tendencyjność sądów w rozwiązywaniu konfliktów. 11. Złość i odwet w konflikcie: znaczenie atrybucji. 12. Samoregulacja jako narzędzie w procesie rozwiązywania konfliktów. Część II: Indywidualne różnice. 13. Proces lub wynik. Orientacja na cel w sytuacjach konfliktowych. Znaczenie ram. 14. Osobowość a konflikt. 15. Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów u dzieci: w okresie od wieku przedszkolnego po dorastanie. Część IV: Twórczość i zmiana. 16. Rozwiązywanie konfliktów a twórczość: rola punktu widzenia. 17. Kilka wskazówek, jak rozwijać twórcze podejście do konfliktu. 18. Konflikt i procesy zmiany. 19. Uczenie się przez refleksję. Część V: Trudne konflikty. 20. Agresja i przemoc. 21. Konflikt trudno rozwiązywalny. Część VI: Konflikt a kultura. 22. Konflikt a kultura. 23. Współpraca i rywalizacja w rozwiązywaniu konfliktów w Chinach. Część VII: Modele praktyki. 24. Uczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu podczas szkoleń. 25. Mediacje. 26. Zarządzanie konfliktem w dużych grupach. Część VIII: Patrząc w przyszłość. 27. Ramy teoretyczne badań nad szkoleniami poświęconymi rozwiązywaniu konfliktów. Uwagi na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2010 (2))
Public relations w mediach, Czy gazeta loklana potrzebuje public realtions?, Autonomizowanie się języka współczesnej reklamy. Żywot sloganu reklamowego w kultuerze humanistycznej, Wpływ komunikatów społeczno-kulturowych na kształtowanie się aktywności politycznej kobiet, Cmentarz jako podmiot/przedmiot komunikacji. Przypadek Owczar, Kreowanie pozytywnego wizerunku policji na przykłądzie działlaności oficera proasowego Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu, Kompetencje komunikacjne nauczyciela akademickiego, Funkcje prasy lokalnej w kontekscie potrzeb komunikacyjnych społeczności lokalnych, Sektor public relations w Irlandii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Społeczeństwo on-line. Nadzieje i rozczarowania. Dylematy społeczeństwa informacyjnego; Światopogląd społeczeństwa informacyjnego; Komunikowanie intrakulturowe w społeczeństwie informacyjnym: bariery i wyzwania; E-life czy a-life? Informatyzacja a stan anomii; Inteligencja emocjonalna w świecie off-line i on-line; Osobowość internauty; Internet a doświadczenia temporalne; E-pomoc. Uwarunkowania pomocniczości w Internecie; W poszukiwaniu psychologicznych mechanizmów problematycznego używania Internetu; E-handel książką. Rynek księgarski w Polsce w dobie ekspansji globalnej gospodarki internetowej; Rozdział 2: Internet a przyszłość komunikowania. Internet a nowe tendencje w dziedzinie komunikowania masowego; Komunikacja społeczna w sieci a interakcje off-line; Czy możliwa jest modlitwa przez Internet? Nieważne jak pytasz: cechy zaproszenia a skłonność do udziału w ankiecie internetowej; Społeczności wirtualne. O wspólnotowości w społeczeństwie sieciowym; Dzienniki drukowane w wersji on-line - apokalipsa czy zbawienie dla prasy codziennej? Internet jako narzędzie komunikowania się firm; Koncepcja komunikacji z wykorzystaniem środowiska 3D; Szanse i zagrożenia rozwoju polskiej administracji elektronicznej; Internet w procesie komunikowania się władz samorządowych ze społecznością lokalną i regionalną; E-voting jako jeden z elementów elektronicznej demokracji na przykładzie Estonii. Rozdział 3: Kultura, język, obyczaje Internetu. Internet jako szansa dla kultury wolnej; Dynamika kreacji. Technologiczna determinanta procesów wymiany symbolicznej a socjodynamika kultury Abrahama Molesa; Wizerunek polskich tradycjonalistów katolickich w Internecie; Tradycja i nowoczesność. Islam w Internecie. Analiza polskojęzycznych stron internetowych; Między tradycją a nowoczesnością. O powieści hipertekstowej z odwołaniem do "Końca świata według Emeryka" Radosława Nowakowskiego; "Komentowanie obowiązkowe" - o wybranych aspektach funkcjonowania komentarzy internetowych; Kultura prowadzenia sporów na forum internetowym; "Nowa społeczność" i "stare wartości". Kulturowe i społeczne wymiary strony internetowej zbudowanej na podstawie nazwiska. Rozwiązania szczegółowe; Dlaczego gry typu MMORPG stają się coraz bardziej popularne? Rozdział 4: Edukacja W/I przez Internet. System internetowego wspomagania edukacji; E-learning - edukacja na odległość; Internet jako źródło informacji w nauczaniu blokowym; Internet sojusznikiem działań przybliżających tematykę niepełnosprawności; Szkolny portal internetowy w komunikacji szkoły z rodzicami i środowiskiem lokalnym; Kompetencje medialne nauczycieli języków obcych; Nauczanie przez Internet na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego. Rozdział 5: Technologie i zastosowanie Internetu. Zastosowanie Internetu w marketingu bankowym; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego; Integralność referencyjna w dokumentach XML zorientowanych na dane; Analiza wydajności serwerów FTP w środowisku Windows; Hurtownie danych i Internet; Zastosowanie symulacji komputerowej przy użyciu javy w rozwoju dynamicznych procesów technologicznych na przykładzie drgań swobodnych i wymuszonych o jednym stopniu swobody z tłumieniem liniowym; E-advertising jako jedno z rozwiązań internetowego biznesu; Internet jako instrument bankowości elektronicznej; XBRL w modelowaniu danych finansowych; Kryptografia w Internecie; Wizualizacja informacji z wykorzystaniem pamięci holograficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej