Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(466)
IBUK Libra
(11)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(457)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(12)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(373)
dostępne
(311)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(319)
Czytelnia
(378)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Strużycki Marian
(9)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Duraj Jan
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Janasz Władysław
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Borkowski Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Jędralska Krystyna
(3)
Kostera Monika
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Sadowski Józef
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sokół Aneta
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Woźniak-Sobczak Barbara
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chomczyński Piotr
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Glinka Beata
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Gudkova Svetlana
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kondak Anna
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Konecki Krzysztof Tomasz
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kotlicki Rafał
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lewandowski Jerzy
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Lipka Anna
(2)
Lisiecki Marek
(2)
Majewski Kamil
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Merski Janusz
(2)
Michniewicz Grzegorz
(2)
Miszewski Maciej
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlak Marek
(2)
Piałucha Marek
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rydzkowski Włodzimierz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Samuelson William F
(2)
Skórska Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(347)
1990 - 1999
(55)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(478)
Język
polski
(475)
angielski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(364)
Zarządzanie
(125)
Organizacja
(102)
Zarządzanie strategiczne
(47)
Kadry
(44)
Zarządzanie wiedzą
(42)
Innowacje
(40)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(39)
Organizacja ucząca się
(38)
Zarządzanie jakością
(29)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(25)
Menedżerowie
(23)
Internet
(18)
Decyzje
(15)
Gospodarka
(15)
Informacja dla zarządzania
(15)
Kultura organizacyjna
(15)
Logistyka gospodarcza
(15)
Przedsiębiorczość (postawa)
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(15)
Globalizacja
(14)
Marketing strategiczny
(14)
Teoria organizacji
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(13)
Logistyka
(13)
Marketing
(13)
Controlling
(12)
Motywacja pracy
(12)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
Systemy informatyczne
(12)
Informatyka
(11)
Konkurencja
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Handel elektroniczny
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Praca
(9)
Polska
(8)
Produkcja
(8)
Przemysł
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Transport
(8)
Usługi
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Informacja
(7)
Inwestycje
(7)
Jakość
(7)
Jakość produktu
(7)
Outsourcing
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Przywództwo
(7)
Public relations
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Turystyka
(7)
Fuzja przedsiębiorstw
(6)
Informacja gospodarcza
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Negocjacje
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Organizacje
(6)
Rynek kapitałowy
(6)
Rynek pracy
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Benchmarking
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Konflikt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Projektowanie
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Płaca
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Umowa
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Audyt wewnętrzny
(4)
Banki
(4)
Ekorozwój
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Prawo gospodarcze
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo prywatne
(4)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(4)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(4)
Rynek
(4)
Spółki
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Baza danych
(3)
Bhp
(3)
COVID-19
(3)
Franchising
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Górnictwo
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kariera
(3)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Arktyka (region)
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(35)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(13)
Czasopismo naukowe
(10)
Poradnik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(62)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
478 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Identyfikacja koncepcji zasobowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Struktura zasobów przedsiębiorstwa, Zasoby materialne, Zasoby niematerialne, SWO jako narzędzie zarządzania, Idea i zasady SWO, Indykatory wczesnego ostrzegania w przekroju podstawowych zasobów przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy nauki o przedsiębiorstwie / pod red. Jan Lichtarski. - Wyd.4 zm. i rozsz. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2001. - 416 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmiot i ewolucja nauki o przedsiębiorstwie; Istota i cele przedsiębiorstwa; Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw i ich przekształcenia; Potencjał i działalność gospodarcza przedsiębiorstwa; Organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie; podejście dynamiczne do zarządzania przedsiębiorstwem; Przedsiębiorstwo a rynek; Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami gospodarczymi; przedsiębiorstwo a państwo, samorząd terytorialny i organizacje społeczne; Globalizacja przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 2000. - 313,[7] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Controlling / Zbigniew Leszczyński, Tomasz Wnuk. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, 2000. - 620 s. : tab., wykr. ; 25 cm + CD ROM.
Budżetowanie kosztów w firmie produkcyjnej; Planowanie finansowe w firmie produkcyjnej; Kontrola wykonania budżetów operacyjnych i finansowych; Rachunek kosztów standardowych w budżetowaniu i kontroli, rachunek kosztów działań - ABC; Organizacja i informatyzacja controllingu we współczesnym przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość i innowacje: Współczesne podejście do innowacji jako wartości dla klienta; Innowacje w rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw- siły motoryczne i bariery; Uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; Outsourcing w aspekcie zmian organizacyjnych; Rola kanałów dystrybucji w rozwoju przedsiębiorstwa z sektora MŚP; Budowa wartości dla klienta w kanałach dystrybucji; Współpraca MŚP z instytucjami pośrednictwa finansowego warunkiem efektywnego zarządzania strategicznego; Efekty finansowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja innowacyjna UE na tle jej głównych rywali; 2. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Społeczna odpowiedzialność biznesu w wymiarze lokalnym i międzynarodowym; Świadomość ekologiczna w realizacji koncepcji Ekologicznej Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; SOB: fanaberia czy biznesowa konieczność; Recykling produktowy w procesie zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Wyzwania etyczne współczesnych przedsiębiorstw; 3. Przedsiębiorstwa i organizacje w środowisku lokalnym: Klastry jako forma kształtowania konkurencyjności regionu; Wpływ infrastruktury logistycznej na rozwiązania zarządcze w klastrach przemysłowych; Wpływ zarządzania projektami na efektywność jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw komunalnych; Technologie mobilne w funkcjonowaniu szkoły wyższej; Młodzi ludzie na rynku pracy województwa lubelskiego; 4. Uwarunkowania zarządzania organizacjami: Istota decyzji i jej znaczenie w procesie zarządzania organizacjami; Zmiany w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków; Rola menedżera w procesie zmiany kultury organizacyjnej na przykładzie banku X; Rola pracowników w obsłudze klienta biura podróży; Oczekiwania wobec jakości usług świadczonych w sektorze publicznym- wyniki badań.
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Relacje między organizacjami – zarys koncepcji teoretycznych: 1.1. Relacje w koncepcjach teoretycznych; 1.2. Przesłanki tworzenia relacji międzyorganizacyjnych; 1.3. Typy relacji międzyorganizacyjnych; 1.4. Typy powiązań ze względu na oddziaływanie rywalizacji i współpracy; 1.5. Bilateralne i multilateralne reakcje międzyorganizacyjne; 1.6. Silne i słabe powiązania międzyorganizacyjne; 1.7. Zróżnicowanie powiązań ze względu na specyfikę stron. 2. Relacje między producentami a detalistami: 2.1. Charakterystyka stron relacji producent-detalista; 2.2. Modele biznesu producentów a modele biznesu detalistów; 2.3. Relacje między producentami a detalistami jako typ relacji między organizacjami; 2.4. Relacja producentów z detalistami jako element strategii przedsiębiorstw – stron relacji; 2.5. Typologia i charakterystyka relacji między producentami a detalistami; 2.6. Konkurencja między producentami a detalistami; 2.7. Kooperacja między producentami a detalistami; 2.8. Kooperacja między producentami a detalistami; 2.9. Kooperacja i kooperencja między producentami a detalistami a sojusze marek detalisty i producenta; 2.10. Obszary współpracy, w tym kooperencji między producentem a detalistą; 2.11. Koegzystencja między producentami a detalistami. 3. Determinanty relacji między producentami a detalistami: 3.1. Zmiany zachowań nabywców na rynku jako uwarunkowanie zmian w systemach dystrybucji – cyfrowi konsumenci; 3.2. Uwarunkowania prawne wpływające na rozwój handlu detalicznego; 3.3. Zmiany w systemach dystrybucji w wyniku rozwoju Internetu i technologii mobilnych; 3.4. Koncepcja marketingu wielokanałowego. 4. Relacje między detalistami a producentami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów i producentów: 4.1. Relacje między detalistami a producentami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów; 4.2. Relacje między producentami dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku a detalistami – perspektywa producentów; 4.3. Siła kooperacyjnego i konkurencyjnego wymiaru relacji detalisty z jego kluczowym producentem-dostawcą a układ sił, obszary współpracy i korzyści ze współpracy; 4.4. Siła kooperacyjnego i konkurencyjnego wymiaru relacji producenta z kluczowym detalistą a układ sił, zakres współpracy i korzyści ze współpracy. 5. Analiza przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku: 5.1. Analiza przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa producentów; 5.2. Analiza wybranych przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy restrukturyzacji przedsiębiorstw: Przesłanki procesów restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw; Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako ciągły proces dostosowawczy; Restrukturyzacja procesowa przedsiębiorstw; Koncepcje restrukturyzacji przedsiębiorstw; Wpływ technologii na proces restrukturyzacji przedsiębiorstw; Przebieg procesu restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Rola kapitału ludzkiego w procesie restrukturyzacji; 2. Restrukturyzacja przedsiębiorstw w praktyce gospodarczej: Restrukturyzacja poprzez transfer technologii na przykładzie PHPU Arkol sp. Z o.o.; Restrukturyzacja firmy szkoleniowej Centrum Edukacji Deus; Restrukturyzacja procesów na przykładzie Biura Projektów Telekomunikacyjnych; Restrukturyzacja pionu bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego SA; Restrukturyzacja na przykładzie koncernu VOlkswagen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Łączenie rozwoju produktu z troską o dobro społeczne, Doskonale prosperujące firmy w centrum miast, Amerykańska różnorodność, Uwolnić to, co najlepsze w pracownikach, Korzyści z obywatelstwa instytucjonalnego, Niezwykłe biografie ludzi świata biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
1. Diversity management czynnikiem sukcesu w procesie strategicznej transformacji organizacji; 2. System klasy "Susiness Intelligence" w procesach zarządzania zmianą w przedsiębiorstwach; 3. Fuzje i przejęcia- problemy integracji przedsiębiorstw; 4. Pomiar efektywności fuzji i przejęć oraz strategii współpracy międzyorganizacyjnej: aspekty teoretyczno-praktyczne; 5. Budowa modelu biznesu i strategii Ośrodka Sportu i Rekreacji z wykorzystaniem Strategicznej karty Wyników; 6. Restrukturyzacja przedsiębiorstw medycznych; 7. Analiza procesu restrukturyzacji na przykładzie przedsiębiorstwa wielkiej syntezy chemicznej; 8. Strategiczna transformacja Stalprofil SA, czyli jak skutecznie pomnożyć wartość spółki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz. - Wyd.3 rozsz. - Warszawa : PLACET, 2000. - 262,[2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ukryte korzenie wartości; Ukryte zdolności przedsiębiorstw; Szukając własnej ścieżki; Nawigacja w nowym świecie; Prawdziwa wartość: finanse; Prawdziwa wartość: klienci; Prawdziwa praca: procesy; Prawdziwa przyszłość; Prawdziwe życie: ludzie; A teraz wszystko razem; Wspólna wartość; Przyszły rynek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Modele biznesu - aspekty teoretyczne: 1. Model biznesu - przegląd koncepcji teoretycznych, 2. Koncepcja modelu biznesu przyjęta w pracy, Cz.II Badania empiryczne modeli biznesu polskich przedsiębiorstw: 3. Analiza wyników badań aniketowych polskich przedsiębiorstw, 4. Identyfiakcja i analiza modeli biznesu polskich przedsiębiorstw, 5. Modele biznesu poslkich przedsiębiorstw - analiza przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Praca z ludźmi kluczem do sukcesu, Rozwiązywanie społecznych problemów zarządzania, Metody kierowania przez kulturę, Organizacja procesów personalnych, Przekształcanie zasobów pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Stany Ja, czyli jak lepiej poznać siebie; Transakcje, czyli sztuka komunikowania się z innymi; Sposób, w jaki akceptujemy innych i siebie, czyli o znakach rozpoznania; Wartości jakie przypisujemy sobie i innym, czyli pozycje życiowe; Strukturalizacja czasu, czyli sztuka spędzania czasu z innymi; Gry psychologiczne, czyli dramat w sześciu aktach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 23)
Kultura organizacyjna a zarządzanie; Pojęcie kultury organizacyjnej. Przejawy kultury organizacyjnej. Modele kultury organizacyjnej. Modele kultury organizacyjnej a modele organizacyjne; Modele strategii instytucji; Modele struktury organizacyjnej; Modele kultury organizacyjne j według Cz. Sikorskiego; Modele orientacji kulturowej; Modele identyfikacji; Modele wartościowania działań; Modele kultury organizacyjnej według E. Scheina i według Ch.Handy'ego; Typologia kultur organizacyjnych. Typy kultur organizacyjnych według T.E Deala i A.A. Kennedy'ego; Typy kultury organizacyjnej według J.Petersa; Kultury organizacyjne silne i słabe. Rola kultury organizacyjnej w tworzeniu rzeczywistości organizacyjnej. Przykłady kultury organizacyjnej firm. Kultura organizacyjna Sony, Nokia; Kultura organizacyjna firm amerykańskich. Funkcje kultury organizacyjnej; Case-study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Kryzys organizacji-punkt krytyczny w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; R.2 Diagnostyka objawów kryzysu w organizacji; R.3 Strategie wyjścia z kryzysu; R.4 Projektowanie i wdrażanie programów antykryzysowych; R.5 Kryzys polskich przedsiębiorstw-ujęcie empiryczne; R.6 Zarządzanie kryzysowe w praktyce - studia przypadków.
R.6 Zarządzanie kryzysowe w praktyce-studia przypad ków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Procedura zakładania firmy, 4. Formy opodatkowania małej firmy, 5. Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem, 6. Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia, 7. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 8. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej