Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(23)
Autor
Kasperek Marek
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Zięba Magda
(2)
Bartczak Anna
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Fertsch Marek
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Kopańska Agnieszka
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Niestrój Krzysztof
(1)
Pogorzelski Dariusz
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Radziejowska Grażyna
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Siwińska-Gorzelak Joanna
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Przedsiębiorstwo
(17)
Logistyka gospodarcza
(14)
Łańcuch dostaw
(11)
Gospodarka materiałowa
(4)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(3)
Logistyka
(2)
Produkcja
(2)
Rynek
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Transport
(2)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
E-logistyka
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
IKEA
(1)
Kadry
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Popyt
(1)
Produkcja -- a obrót towarowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie -- planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Relacyjna baza danych
(1)
Sektor prywatny
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Wieś
(1)
Woda
(1)
Zakupy
(1)
Zakład pracy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Środki obrotowe
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Cechy wyróżniające rynek business to business na tle dokonywanych transakcji zakupu 1.1 Specyfika rynku instytucjonalnego i jej wpływ na odmienność zachowań nabywczych przedsiębiorstw 1.2 Produkty i usługi będące przedmiotem wymiany na rynku business to business 1.3 Uczestnicy rynku instytucjonalnego stronami dokonujących się transakcji 1.4. Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania zakupowe przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku instytucjonalnym 1.5 Małe przedsiębiorstwa jako nabywcy na rynku B2B i ich decyzje w dziedzinie zakupu 2. Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach na rynku instytucjonalnym 2.1. Rodzaje sytuacji zakupowych na rynku business to business 2.2 Siły wywierające wpływ na zakup na rynku instytucjonalnym 2.3 Orientacje zakupowe przedsiębiorstw w sferze zaopatrzenia na rynku B2B 2.4 Typy transakcji na rynku dóbr kapitałowo-zaopatrzeniowych 3. Przebieg procesu zakupu w małym przedsiębiorstwie na rynku instytucjonalnym 3.1 Analiza rynków jako podstawowe źródło uzyskania informacji 3.2 Planowanie zakupów celem zapewnienia płynności działania 3.3 Fazy procesu zakupu jako okres między zainicjowaniem a zakończeniem transakcji 3.4 Strategie zakupowe przedsiębiorstw na rynku B2B 4. Preferencje zachowań małych banywców na rynku business to business 4.1 Ekonomiczne preferencje zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw 4.2 Personalne preferencje zachowań nabywców na rynku B2B 5. Działania zakupowe małych przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym w świetle wyników badań empirycznych 5.1 Przyczyny podejmowania decyzji o wyborze dostawcy w małych przedsiębiorstwach na rynku business to business 5.2 Umiejscowienie funckji zakupów w małych firmach na rynku B2B 5.3 Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach 5.4 Działania przedsiebiorstw związane z procesem zakupu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy handlu elektronicznego, 3. Aplikacje sieciowe, 4. Zaopatrzenie. 5. Sytemy Desktop Purchasing, 6. Podsumowanie i perspektywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw. Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw.
Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Integracja a proces konkurowania, 2. Potencjalne, specyficzne źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, 3. Zarządzanie zakupami, dostawami i zapasami, 4. Kształtowanie oferty asortymentowo-cenowej i standardów obsługi, 5. Relacje sieci zintegrowanych z nabywcami i otoczeniem rynkowym, 6. Kształtowanie zasobów i działalność inwestycyjna, 7. Uwarunkowania i bariery podwyższania konkurencyjności sieci zintegrowanych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 85)
1. Przeobrażenia łańcuchów dostaw wobec ekspansji korporacji międzynarodowych i współczesnych modeli tworzenia wartości opartych na kooperacji przedsiębiorstw, 2. Eurologistyka i funkcjonowanie łańcuchów dostaw w warunach europejskich, 3. Zarządzanie łańcuchem dostaw w globalnych strukturach kooperacyjnych branży motoryzacyjnej, 4. Decyzje logistyczne i ich uwarunkowania w międzynarodowych strukturach holdingowych na przykładzie przedsiębiorstwa Draexlmeier, 5. Logistyka w sklai globalnej na przykładzie firmy z branży lniarskiej, 6. Logistyka w obliczu działalności eksportowej, 7. Zarządzanie miedzynarodowym łańcuchem dostaw towarów projektowanych na zamówienie, 8. Wpływ internacjonalizacji na zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie Kuźnia Jawor S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej