Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(163)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(162)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(118)
dostępne
(112)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(113)
Czytelnia
(120)
Autor
Gierszewska Grażyna
(7)
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Brigham Eugene F
(5)
Kokoszczyński Ryszard
(5)
Skrzypek Jerzy
(5)
Bednarski Lech
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Pluta Wiesław
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Sroślak Grzegorz
(3)
Tokarski Andrzej
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Brealey Richard A
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Duraj Jan
(2)
Filar Ewa
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Houston Joel F
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Katolik Jerzy
(2)
Kluzek Marta
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowalczyk Lucyna
(2)
Krzemińska Danuta
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Machała Robert
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Myers Stewart C
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pers Jolanta
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sokół Aneta
(2)
Szpon Jakub
(2)
Tyran Michael R
(2)
Vollmuth Hilmar J
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wicher Anna
(2)
Wieloch Maciej
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zook Chris
(2)
Śliwa Jan
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Ayyoub Sameer
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bennett Dominic
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Budner Waldemar
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dreliszak Ewa
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Ehrbar Al
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Fiore Frank F
(1)
Flis Iwona
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fluksik Jolanta
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Ingram Marian
(1)
Jaksa Michael
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(128)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(166)
Rosja
(1)
Język
polski
(165)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(144)
Planowanie strategiczne
(36)
Zarządzanie strategiczne
(23)
Finanse
(15)
Analiza strategiczna
(14)
Zarządzanie
(13)
Kadry
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Analiza SWOT
(7)
Marketing
(7)
Controlling
(6)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Kapitał
(6)
Organizacja
(6)
Decyzje
(5)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Planowanie
(5)
Biznesplan
(4)
Diagnostyka przemysłowa
(4)
Inwestycje
(4)
Konkurencja
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Banki
(3)
Koszty
(3)
Leasing
(3)
Matematyka finansowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Produkcja
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Ryzyko
(3)
Unia Europejska
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Środki obrotowe
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Bilans księgowy
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Fundusze celowe
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kapitał akcyjny
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Polska
(2)
Programy UE -- Polska -- poradnik
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Rozliczenia międzynarodowe
(2)
Rynek
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Start-up
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ceny
(1)
Diagnoza
(1)
Dywidenda
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Jakość
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
167 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela / Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej w Szczecinie)
Zawiera: R. 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki jako instrument wsparcia finansowego nowo powstających start-upów: Spójność gospodarcza i społeczna w UE a wykorzystanie środków EFS; UE wspiera nowych przedsi1)biorców – wykorzystanie POKL do tworzenia start-upów (na przykładzie Działania 6.2); Projekt „Zysk z dojrzałości” – zasady realizacji i osiągnięte rezultaty (studium przypadku); Rola Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w tworzeniu start-upów przez młodych ludzi. R. 2 Postawa proprzesiębiorcza – społeczne uwarunkowania powodzenia przedsięwzięcia biznesowego: Czy każdy jest przedsiębiorczy i co o tym decyduje?; Wpływ innych czynników osobowościowych na funkcjonowanie w biznesie; Komunikowanie się w firmie i budowaniu zespołu; O zarządzaniu własnym przedsięwzięciem bez ogródek. R. 3 Zasady pisania biznesplanów w kontekście oceny o dofinansowanie przedsięwzięcia: Istota biznesplanu; Budowanie biznesplanu; Wzory biznesplanów w ramach projektów UE. R. 4 Zagadnienia księgowe: Informacje podstawowe; Sprawozdawczość w przedsiębiorstwie; Ewidencje gospodarcze i podatki; Karta podatkowa; Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych; Ewidencje na zasadach ogólnych; Podatkowa księga przychodów i rozchodów; Podatek VAT; Ubezpieczenia społeczne. R. 5 Pomysł na biznes: Geneza opracowania biznesplanu w kontekście potrzeb przyszłego przedsiębiorcy; Planowanie w przedsiębiorstwie; Analiza przedsiębiorstwa w kontekście realizacji biznesplanu. R. 6 Potencjał uczestnika projektu wraz z identyfikacją ograniczeń: uczestnik projektu jako zasób i kapitał intelektualny kreowanej organizacji; uczestnik projektu jako przywódca i kierownik zespołu pracowników oraz współpracowników; Potencjał i wykształcenie uczestnika projektu a proces zakładania i prowadzenia firmy; Identyfikacja kluczowych ograniczeń w kompetencjach biznesowych. R. 7 Rynek i konkurencja, analiza SWOT: Produkt i usługa – przewaga na tle ofert konkurencji; W jaki sposób wykonywać wartościową analizę rynku?; Sposoby organizacji kanałów dystrybucji i promocji; Analiza konkurencji na rynku – konkurenci u partnerzy; Analiza SWOT jako kluczowy element planu strategicznego. R. 8 Efektywność ekonomiczna przedsięwzięcia: Umiejscowienie aspektu finansowego w strukturze biznesplanu; Zakres planowanych inwestycji jako warunek niezbędny do osiągnięcia efektywności ekonomicznej; Prognozy finansowe (sprzedaż, przychody, koszty); Analiza rachunku zysków i strat; Trwałość ekonomiczno-finansowa firmy. R. 9 Najczęściej popełnianie błędy w biznesplanie: Błędy merytoryczne; Błędy formalne. Załączniki: Biznesplan szkoły nauki jazdy; Biznesplan firmy o profilu turystyczno-noclegowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie i utworzenie firmy: Predyspozycje przedsiębiorcy; Wybór odpowiedniego personelu; Możliwości zbytu w gospodarce rynkowej; Przedmiot działalności; Organizacja i wielkość firmy; Rola i znaczenie marketingu we własnym biznesie; Lokalizacja firmy. 2. Formy prawne działalności gospodarczej: Działalność gospodarcza; Przedsiębiorca i jego ch-ka; Jak wybrać spółkę?; Spółka cywilna; Spółka jawna; Spółka partnerska; Spółka komandytowa; Spółka komandytowo-akcyjna; Spółka z ograniczona odpowiedzialnością; Spółka akcyjna; Wybór formy prawnej i przygotowanie rozpoczęcia działalności; Podsumowanie- porady praktyczne. 3. Czynności związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej: Rejestracja działalności gospodarczej; Urząd statystyczny; Założenie rachunku w banku; Urząd skarbowy; Zakład Ubezpieczeń Społecznych; Państwowa Inspekcja Pracy i Państwowa Inspekcja Sanitarna; Opłaty ponoszone przy rozpoczęciu działalności gospodarczej; Kredytowanie działalności gospodarczej; Leasing w działalności gospodarczej. 4. Formy opodatkowania: Możliwości wyboru formy opodatkowania; Opodatkowanie na zasadach ogólnych; Ryczałtowy podatek dochodowy; Przedsiębiorca jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych; Praktyczne uwagi prowadzenia księgi przychodów i rozchodów; Kalendarium podatnika. 5. Kapitały własne spółek: Kapitały własne; Kapitały spółki akcyjnej; Kapitały spółki z ograniczoną odpowiedzialności; Kapitały spółki komandytowo-akcyjnej; Kapitały spółki komandytowej; Kapitały spółki partnerskiej Kapitały spółki jawnej; Typowa ewidencja księgowa kapitałów spółek. 6. Podstawowe założenia do biznes planu: Pojęcie biznes planu; Cele i zawartość biznes planu; Zasady sporządzania poprawnego biznes planu. 7. Biznes plan przedsiębiorcy: Streszczenie biznes plany; Sytuacja na rynku w zakresie podejmowania działalności; Analiza mocnych i słabych stron; Analiza sytuacji firmy i wybór rynku; Planowanie kierunku rozwoju firmy; Strategia rozwoju produktu; Streszczenie kierownicze; Ch-ka firmy; Rynek branżowy; Produkt i produkcja; Plan marketingowy; Zestawienie i analizy finansowe Ustawa z dn.19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, funkcja i struktura biznesplanu, 2. Biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, 3. Biznesplan a organizacja przedsiębiorstwa i zasoby ludzkie, 4. Finansowy wymiar biznesplanu, 5. Ocena przedsięwzięcia gospodarczego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Biznesplan - zasady sporządzania, 2. Biznesplan zakładu przemysłowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Poznanie wiarygodności kontrahenta sposobem na ograniczenie ryzyka; 2. Etapy i zakres badań umożliwiających poznanie wiarygodności przedsiębiorstwa 3. Badania umożliwiające poznanie standingu finanowego przedsiębiorstwa 4. Analiza SWOT 5. Ocena strategii przedsiębiorstwa przedstawionej w biznesplanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etapy budowy i oceny modeli prognozowania zagrożenia finansowego przedsiębiorstwa, 2. Wybrane techniki stosowane w analizie zagrożenia finansowego przedsiębiorstw, 3. Metody wykorzystywane w analizie porównawczej modeli oceny zagrożenia finansowego przedsiębiorstw, 4. Polskie doświadczenia w obszarze prognozowania zagrożenia finansowego przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp do zarządzania zmianami; 2. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - podstawowe zagadnienia; 3. Typologie i modele zmian organizacyjnych; 4. Metodyka wprowadzania zmian do przedsiębiorstwa; 5. Kultura organizacyjna w procesie zmian; 6. Aspekt społeczny procesu zmian w organizacji; 7. Przywództwo i liderzy zmian w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne aspekty współdziałania przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw: 1.1. Perspektywa kosztów transakcyjnych; 1.2. Perspektywa sektorowa; 1.3. Perspektywa zasobowa; 1.3.1. Teoria zależności od zasobów; 1.3.2. Teoria podejścia zasobowego; 1.3.3. Podejście relacyjne; 1.3.4. Teoria organizacji uczącej się; 1.4. Perspektywa behawioralna; 1.4.1. Teoria redukcji niepewności; 1.4.2. Teoria dylematu społecznego; 1.5. Perspektywa przestrzeni relacji pomiędzy organizacjami; 1.5.1. Teoria interesariuszy; 1.5.2. Teoria instytucjonalna; 1.5.3. Zaufanie oparte na racjonalizmie; 1.6. Perspektywa sieciowa; Podsumowanie. Rozdział 2. Łańcuch dostaw jako międzyorganizacyjna forma współdziałania przedsiębiorstw: 2.1. Istota łańcucha dostaw – przegląd podejść definicyjnych; 2.2. Wielopostaciowość układów konfiguracyjnych łańcuchów dostaw; 2.2.1. Polimorfizm strukturalny; 2.2.2. Polimorfizm funkcjonalny łańcuchów dostaw; 2.3. Problematyka integracji i koordynacji przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw; Podsumowanie. Rozdział 3. Współdziałanie w klastrze jako sieci międzyorganizacyjnej: 3.1. Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu; 3.1.1. Sieć jako podmiot badań; 3.1.2. Sieć jako forma organizacyjna; 3.1.3. Sieć jako układ relacji społecznych; 3.1.4. Sieć jako sposób koordynacji; 3.2. Przegląd dorobku teoretycznego koncepcji klastrów; 3.2.1. Dystrykt przemysłowy; 3.2.2. Źródło przewagi konkurencyjnej – koncepcja gron; 3.2.3. Model kompleksu przemysłowego; 3.2.4. Współdziałanie osadzone w sieci społecznej; 3.3. Modele klastrów objaśniające strukturę powiązań przedsiębiorstw; 3.4. Klaster a organizacja klastrowa; 3.4.1. Istota inicjatyw klastrowych; 3.4.2. Rola koordynatora klastra we współdziałaniu przedsiębiorstw; 3.4.3. Inicjatywy klastrowe w Polsce i na świecie; Podsumowanie. Rozdział 4. Znaczenie osadzenia w klastrze dla współdziałania przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw: 4.1. Koncepcja osadzenia współdziałających przedsiębiorstw w świetle badań literaturowych; 4.1.1. Istota i wymiary osadzenia współdziałających przedsiębiorstw; 4.1.2. Wpływ osadzenia w klastrze na jego uczestników; 4.1.3. Kierunki badań nad osadzeniem łańcuchów dostaw; 4.2. Klastrowe łańcuchy dostaw – aspekty definicyjne; 4.2.1. Osadzenie strukturalne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.2. Osadzenie geograficzne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.3. Osadzenie instytucjonalne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.4. Osadzenie relacyjne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.3. Współpraca w klastrze oraz rola koordynatora klastra w inicjowaniu współdziałania przedsiębiorstw – wyniki badań opinii koordynatorów klastrów europejskich; Podsumowanie. Rozdział 5. Operacyjne problemy pomiaru oraz oceny współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 5.1. Hipotezy badawcze i model badawczy; 5.2. Charakterystyka zmiennych w modelu badawczym; 5.2.1. Funkcjonowanie klastra – operacjonalizacja konstruktu; 5.2.2. Współdziałanie przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw – operacjonalizacja konstruktu; 5.2.3. Osiąganie korzyści przez przedsiębiorstwa ze współdziałania w klastrowych łańcuchach dostaw – operacjonalizacja konstruktu; 5.3. Zastosowana metoda badawcza oraz dobór i opis próby badawczej; Podsumowanie. Rozdział 6. Ocena i związki współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw – wyniki badań empirycznych: 6.1. Ocena współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 6.1.1. Ocena uwarunkowań współdziałania w klastrze w układzie podmiotowym; 6.1.2. Ocena funkcjonowania klastra; 6.1.3. Ocena współdziałania przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw; 6.1.4. Ocena korzyści ze współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 6.2. Badanie związku partycypacji w klastrze ze współdziałaniem przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw; 6.3. Badania związku współdziałania przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw z osiąganiem korzyści. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1.: Wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 2.: Podstawy metodyczne badania wyborów strategicznych przedsiębiorstw, Rozdział 3.: Podejście do zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem , Rozdział 4.: Otoczenie jako źródło problemów i presji na wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 5.: Potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa w wyborach strategicznych, Rozdział 6.: Informacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych, Rozdział 7.: Cele strategiczne działalności przedsiębiorstw , Rozdział 8.: Strategiczne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, Rozdział 9.: Strategiczne narzędzia konkurowania, Rozdział 10.: Modelowe podejście do wyborów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ustalenie wzajemnych relacji między celami strategicznymi organizacji. 2. Analiza strategiczna - narzędzia przygotowania analizy SWOT. 3. Biznesplan jako narzędzie projektowania, wdrażania i kontroli strategii. 4. Gwarancje pracownicze - narzędzie przełamywania oporów wobec strategii zmian w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Plan finansowy jako narzędzie zarządzania, 2. Planowanie działalności bieżącej, 3. Planowanie inwestycji, 4. Ocena ryzyka w planie finansowym, 5. Planowanie podatkowe,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie / Wiesław Pluta. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 280,[3] s. : tabl., rys. ; 21 cm.
R.1. Zarządzanie strategiczne: Wprowadzenie; Proces formułowania strategii przedsiębiorstwa. R.2 Planowanie finansowe: Modelowanie finansowe - narzędzie planowania finansowego; Metody badania ryzyka. R.3 Planowanie krótkookresowe - podstawa działania przedsiębiorstwa: Kapitał pracujący netto; Planowanie aktywów bieżących; Planowanie pasywów bieżących. R.4 Planowanie wzrostu przedsiębiorstwa w wybranych obszarach: Docelowa struktura kapitału; Polityka dywidendy; Koszty kapitałów; Strumienie gotówki przedsięwzięć inwestycyjnych; Wartościowanie projektów inwestycyjnych. R.5 Zagregowane planowanie finansowe - podstawa globalnego wzrostu przedsiębiorstwa: Sprawozdania finansowe pro forma; Sprawozdania finansowe pro forma w warunkach ryzyka; Klasyczny model stabilnego wzrostu; Finansowe strategie stabilnego wzrostu; Modyfikacja modelu stabilnego wzrostu; Metoda zintegrowanego planowania finansowego; Wartość dodana dla akcjonariuszy - SVA; Ekonomiczna wartość dodana - EVA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse i Przedsiębiorstwo)
Rewolucja ekonomicznej wartości dodanej, Wyższe obroty silnika w Briggs & Stratton; Właściwy sposób liczenia; jak ekonomiczna wartość dodana przekształciła Armstrong World Industries i Boise Cascade; Zysk na akcję się nie liczy, ekonomiczna wartość dodana owszem; Na usługach sektora usług; Menedżerowie właścicielami; Ekonomiczna wartość dodana w bankowości EVA jako podstawa systemu zarządzania finansami; Rozbijanie gorsetu regulacji prawnych; Zamykanie luki pomiędzy zyskami księgowymi i EVA; SPX: EVA i system śrubowania celów przekształcają grata w zwycięzcę Formuły 1; Wprowadzenie ekonomicznej wartości dodanej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie przedsiębiorczości; 2. Istota przedsiębiorczości; 3. Innowacyjność jako podstawa działań przedsiębiorczych; 4. Przedsiębiorca- kompetencje przedsiębiorcze; 5. Determinanty i sposoby rozwoju małych przedsiębiorstw; 6. Przedsiębiorczość w korporacji; 7. Zewnętrzne uwarunkowania przedsiębiorczości; 8. Biznesplan.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej