Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(330)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(323)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(15)
Czasopisma
(7)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(268)
dostępne
(227)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(234)
Czytelnia
(272)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Strużycki Marian
(8)
Grudzewski Wiesław M
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Borkowski Stanisław
(4)
Duraj Jan
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kostera Monika
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Władysław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kondak Anna
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kotlicki Rafał
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Lipka Anna
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Marks Stephen G
(2)
Merski Janusz
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlak Marek
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Sadowski Józef
(2)
Samuelson William F
(2)
Skórska Anna
(2)
Sobińska Małgorzata
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Zarębska Anna
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Afuah Allan
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(246)
1990 - 1999
(36)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(335)
Język
polski
(333)
angielski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(267)
Zarządzanie
(125)
Organizacja
(88)
Zarządzanie strategiczne
(47)
Zarządzanie wiedzą
(42)
Kadry
(35)
Organizacja ucząca się
(32)
Zarządzanie jakością
(29)
Innowacje
(28)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(23)
Menedżerowie
(21)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(19)
Informacja dla zarządzania
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(15)
Decyzje
(14)
Teoria organizacji
(14)
Internet
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(12)
Kultura organizacyjna
(12)
Globalizacja
(11)
Motywacja pracy
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Controlling
(10)
Gospodarka
(10)
Konkurencja
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Systemy informatyczne
(10)
Logistyka
(9)
Przedsiębiorczość (postawa)
(9)
Informatyka
(8)
Produkcja
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Jakość
(7)
Jakość produktu
(7)
Marketing
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Praca
(7)
Usługi
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Informacja
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przywództwo
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Benchmarking
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Konflikt
(5)
Kultura
(5)
Negocjacje
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Outsourcing
(5)
Public relations
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Inwestycje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Instytucje nonprofit
(3)
Kariera
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja pracy
(3)
Organizacje
(3)
Polska
(3)
Poradnictwo
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przemysł
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Płaca
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek
(3)
Ryzyko gospodarcze
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Transport
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Bhp
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(12)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(62)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(37)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
335 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
A. Metodologiczne i teoretyczne aspekty organizacji w ujęciu procesualnym: Procesualne ujęcie organizacji. Organizacje, struktury, procesy i tożsamości; Recepcja nurtu interpreatywnego w naukach o zarządzaniu; Organizacja jako proces strukturacji; Społeczne światy i areny a problem zmiany organizacyjnej; Pracownik w organizacji sieciowej w koncepcji Manuela Castellsa B. Kulturowe wymiary działań w organizacjach: Kulturowe wyznaczniki rozwoju organizacji; Kultura organizacji a proces instytucjonalizacji sposobu motywowania pracowników; " Rodzinna Atmosfera " i " Uprzejma Obsługa ". W stronę substantywnej teorii obsługi ruchu turystycznego; Szpital jako organizacja ucząca się. Studium przypadku; Dynamiczny model kultury na przykładzie firmy szkoleniowej C. Tożsamości i biografie - kontekst organizacyjny: Komunitarianie w polskiej gospodarce. Tożsamość menedżerów w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym; Proces nabywania tożsamości zawodowej (na podstawie zawodu lekarza); Rola organizacyjnych " znaczących innych " w procesie konstruowania obrazu samego siebie w miejscu pracy; Role dyrektora szkoły. Problem autoprezentacji i oczekiwań; Znaczenie informacyjnych grup poetyckich dla budowania tożsamości poety; D. Praca a organizacje: Wartość pracy zawodowej dla właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw; Moralny kontekst organizacji. Zarys problematyki. E. Komunikowanie w organizacjach: Kolonizacja życia codziennego - organizacja w ujęciu S. Deetza; Basila Bernsteina typologia dyskursów organizacyjnych w instytucjach edukacyjnych: kod kolekcji i integracji; Komunikowanie w organizacjach; Społeczny proces wytwarzania danych w instytucjach medycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 173, [3] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Ewolucja systemów zarządzania; 2. Od norm ISO do kompleksowego zarządzania organizacja; 3. Charakterystyka usług turystycznych; 4. System zarządzania w organizacji turystycznej; 5.Wybrane praktyczne elementy zarządzania organizacją turystyczną; 6. Podsumowanie- Rola i odpowiedzialność kierownictwa oraz pracowników organizacji w systemie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Kreowanie przestrzeni wirtualnej: 1. Tworzenie przestrzeni wirtualnej i zarządzanie nią, 2. Aktywowanie przestrzeni wirtualnej, 3. Duch w maszynie: praca w przestrzeni wirtualnej. Cz. II Kapitał w organizacjach wirtualnych: 1. Definicja kapitału niematerialnego, 2. Źródła i wartość kapitału niematerialnego, 3. Proces transformacji wiedzy. Cz. III Przystosowanie modelu zarządzania ogólnego do otoczenia wirtualnego: 1. Menedżer generalny, 2. Wirtulane czy realne: kompozycja strategiczna, 3. Zarządzanie organizacją wirtualną: operacje, motywacja i koordynacja, 3. Wirtulany menedżer generalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejście procesowe w przedsiębiorstwie: Koncepcja podejścia procesowego w przedsiębiorstwie; Podejście procesowe w wybranych koncepcjach zarządzania; Charakterystyka procesów biznesowych przedsiębiorstwie; 2. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja zarządzania procesami biznesowymi; Identyfikacja procesów biznesowych; Modelowanie procesów biznesowych; Wdrażanie i controlling procesów biznesowych; Systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami; 3. Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja struktury organizacji procesowej; Społeczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycje i ich podział, Definicja projektu i jego cele, Cykl rozwoju projektu inwestycyjnego, Organizacja prac projektowych, Planowanie zakresu i harmonogramu realizacji projektu, metody analizy projektu, Nadzór nad projektem w trakcie jego realizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologie zarządzania projektami, 2. Wdrażanie metodologii zarządzania projektami, 3. Styl działania firmy a zarządzanie projektami, 4. Struktura organizacyjna zarządzania projektami, 5. Negocjowanie dostępu do zasobów, 6. Prognozy i szacunki dotyczące projektu, 7. Planowanie projektu, 8. Przygotowanie harmonogramów projektu, 10. Kontrolowanie projektów, 11. Zarządzanie ryzykiem projektów, 12. Zarządzanie konfliktem, 13. Etyka i moralność, 14. Radzenie sobie ze zmianami zakresu projektu, 15. Pensje i wynagrodzenie, 16. Zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(BIZNESOLA. Nowe kierunki w biznesie)
Część I: Czym są projekty? 1. Czym są projekty i dlaczego zawodzą? 2. Skazane na śmierć - czyż nie dobija się projektów? Część II: Gdzie jesteśmy? 3. Diagnozowanie projektów. Część III: Plan początkowy. 4. Przejmij kontrolę nad projektem. 5. Zakres i inicjacja projektu. 6. Uzgadnianie celów. 7. Kamienie milowe. 8. Udoskonalanie kamieni milowych. 9. Zaplanowanie czynności/podział prac. 10. Podział zasobów. 11. Szacowanie czasu. 12. Dostępność zasobów. 13. Zależności. 14. Zarządzanie ryzykiem. Część IV: Dopracowywanie planu. 15. Optymalizacja. Część V: Kontrola. 16. Podział obowiązków i komunikacja. 17. Aktualizowanie planu. 18. Monitorowanie postępów. 19. Problemy i okazje. 20. Kontrolowanie zmian. 21. Raporty. 22. Zamykanie projektu. Dodatek 1. Zmienna natura projektów. Dodatek 2. Oprogramowanie wspomagające zarządzanie projektami. Dodatek 3. Standardy i metody zarządzania projektami. Dodatek 4. Techniki rozwiązywania problemów. Dodatek 5. Źródła i odwołania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy koncepcji zarządzania projektami. 1. Charakterystyka zarządzania projektami. 2. Specyfika projektów ekonomicznych i organizacyjnych. 3. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. 4. Planowanie przebiegu i zasobów projektu. 5. Standardowe metody oceny projektów. 6. Metody oceny agregatowej w diagnozie i projektowaniu. Część II: Metodyki badawcze w praktyce projektowania. 7. Ogólne zasady i koncepcje projektowania. 8. Projektowanie strategii zarządzania. 9. Ryzyko i wykonalność projektów. 10. Metody analizy procesów. 11. Metodyka zarządzania programami i projektami europejskimi. 12. Organizacja systemu zarządzania jakością. 13. Metodyka projektowania zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. 14. Projektowanie organizacji systemów referencyjnych zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Drogi do Biznesu)
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem / red. Marian Strużycki. - Warszawa : Difin, 2002. - 402 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Uwarunkowania rozwojowe przedsiębiorstw, Istota i struktura otoczenia przedsiębiorstwa, Konkurencja w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Orientacja jakościowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Przedsiębiorstwo jako podmiot zorganizowany, Pojęcie przedsiębiorstwa, Zasoby i procesy jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie, Zarządzanie a tożsamość przedsiębiorstwa, Procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Zarządzanie operacyjne, Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Zarządzanie zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa, Kontrola strategiczna i operacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem / red. Marian Strużycki. - Wyd.2. - Warszawa : Difin, 2004. - 448 s. : wykr., tab. ; 23 cm.
Uwarunkowania rozwojowe przedsiębiorstw, Istota i struktura otoczenia przedsiębiorstwa, Konkurencja w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Orientacja jakościowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Przedsiębiorstwo jako podmiot zorganizowany, Pojęcie przedsiębiorstwa, Zasoby i procesy jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie, Zarządzanie a tożsamość przedsiębiorstwa, Procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Zarządzanie operacyjne, Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Zarządzanie zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa, Kontrola strategiczna i operacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Koncepcje zarządzania, Organizacja fraktalna, Przedsiębiorstwo inteligentne, Modele zarządzania, Organizacja wirtualna, Organizacja ucząca się, Zarządzanie procesami, Organizacja sieciowa, Benchmarking, Outsourcing, Zarządzanie przez cele, Zarządzanie przez motywowanie, Zarządzanie przez wyjątki, Zarządzanie przez innowacje, komunikowanie Zarządzanie przez partycypację, Zarządzanie przez konflikt, Zarządzanie przez kryzysy, Zarządzanie przez zadania, grupy autonomiczne, Zarządzanie przez formalizację, ryzyko, nadzór i kontrolę, Zarządzanie przez koła jakości, Zarządzanie czasem, Zarządzanie przez intuicję, kulturę, Zarządzanie przez układy macierzowe, Zarządzanie przez marketing wewnętrzny, Zarządzanie przestrzenią organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo turystyczne - istota, formy. 2. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa turystycznego. 3. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne. 4. Projektowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego. 5. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Finansowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 8. Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie turystycznym. 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym. 10. Kontrola i controlling w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej