Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(105)
Forma i typ
Książki
(103)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje informacyjne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(78)
tylko na miejscu
(74)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(79)
Czytelnia
(74)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Gierszewska Grażyna
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Antonowicz Paweł
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Żelazko Beata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Tomasz
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Filar Ewa
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Halama Henryk
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jawień Robert
(1)
Johnston Robert
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalwasińska Monika
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kay Frances
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Knapik Alina
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lis Marcin
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(103)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(104)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(84)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Marketing strategiczny
(44)
Planowanie strategiczne
(22)
Marketing
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Organizacja
(9)
Zarządzanie
(9)
Analiza SWOT
(7)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Innowacje
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Rynek
(5)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Usługi
(4)
Biznesplan
(3)
Ceny
(3)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Globalizacja
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Ekorozwój
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Menedżerowie
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Teoria organizacji
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Analiza PEST
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Budżety gminne
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(39)
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(7)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(63)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
105 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie)
1. Zarządzanie wobec wyzwań przyszłości, 2. Zarządzanie z myślą o jutrze, 3. Badanie potencjału i dynamiki otoczenia, 4. Badanie potencjału i perspektywy rozwoju organizacji, 5. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 6. Formułowanie i wybór strategii firmy, 7. Wdrażanie i kontrola realizowanej strategii, 8. Zarządzanie zmianami i tworzenie warunków ich powodzenia, 9. Tworzenie uczącej się przedsiębiorczej organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywność zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: 1. Szablon: Definicja: Model biznesowy; Dziewięć elementów fundamentalnych; Szablon modelu biznesowego; 2. Schematy: Rozdzielanie; Długi ogon; Platformy wielostronne; FREE jako model biznesowy; Otwarte modele biznesowe; 3. Projekt: Z inspiracji klienta; Kreowanie pomysłów; Myślenie wizualne; Tworzenie prototypów; Opowiadanie historii; Scenariusze; 4. Strategia: Otoczenie modelu biznesowego; Ocena modelu biznesowego; Perspektywy modelu biznesowego; Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi; 5. Proces: Proces projektowania modelu biznesowego; Perspektywa; Posłowie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Zarządzanie reputacją firmy rodzinnej; Otoczenie a kształtowanie się ryzyka w działalności firm rodzinnych; Elastyczność rodzinnych przedsiębiorstw budowlanych w niestabilnym otoczeniu rynkowym; Strategia w rozwoju firm rodzinnych; Strategie małych firm rodzinnych - specyfika i uwarunkowania; Kierunek alokowania zysku jako jedna z determinant biznesowej odpowiedzialności rodziny w przedsiębiorstwach rodzinnych (wyniki badań); Ciemna strona przedsiębiorstw rodzinnych: zachowania dewiacyjne w firmach rodzinnych; Koncepcja marki rodzinnej na przykładzie firmy Roleski; Pozyskiwanie wiedzy przez firmy rodzinne (wyniki badania); Motywacje sukcesorów do przejmowania firm rodzinnych na podstawie wyników polskiej edycji badania Global University Entrepreneurial Spirit Students' Survey; Firma rodzinna jako partner prywatny w przedsięwzięciach PPP - przypadek Polski; Informacje o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne / Marian Sołtysik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003. - 130 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Istota i węzłowe problemy współczesnej logistyki: 1. O istocie współczesnej logistyki, 2. O niedostatkach teoretycznych podstaw logistyki, 3. Zdefiniowanie logistyki jako dziedziny wiedzy naukowej. R.II Zasady filozofii logistyki podstawą zarządzania logistycznego: 1. Podstawowe zasady filozofii logistyki, 2. Zasada "myślenia o całości", czyli podejścia systemowego, 3. Zasada przepływów w logistyce. R.III Istota i koncepcje zarządzania logistycznego, R.IV. Strategiczne zarządzanie logistyczne, R.V Organizacja logistyki w przedsiębiorstwach, R.VI Związek orientacji logistycznej i orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość, przedsiębiorca, mała firma - zagadnienia podstawowe, 2. Istota i przebieg procesu założycielskiego, 3. Wybory strategiczne w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem, 4. Uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i struktura otoczenia współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw; 2. Zrównoważony rozwój a małe i średnie przedsiębiorstwa; 3. Specyfika funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju; 4. Zasoby i procesy jako przedmiot zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 5. Zarządzanie strategiczne w małych i średnich przedsiębiorstwach; 6. Zarządzanie operacyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw; 8. Zarządzanie zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w warunkach zrównoważonego rozwoju; 9. Zarządzanie marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach; 10. Zarządzanie technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w małych i średnich przedsiębiorstwach; 11. Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami w skali ponadnarodowej; 12. Konkurencyjność i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Treśc i zakres zarządzania marketingowego; Badania i analizy rynku; Oddziaływanie przedsiębiorstwa na rynek; Planowanie rozwoju produktów; Kształtowanie dystrybucji produktów; Kształtowanie cen produktów; Planowanie oddziaływania informacyjnego na rynek; Organizacja działalności rynkowej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego; Proinnowacyjne kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Koncepcja budowania marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment; Selected clustering problems; Hotel brand image and loyalty of customers; Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności; Wybrane aspekty kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania; Rola kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika; The importance of theories that have emerged on a practical business basis for science - questions and dilemmas; Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości; Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce - makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo turystyczne - istota, formy. 2. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa turystycznego. 3. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne. 4. Projektowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego. 5. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Finansowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 8. Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie turystycznym. 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym. 10. Kontrola i controlling w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej