Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(567)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(542)
Publikacje naukowe
(127)
Publikacje fachowe
(97)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(6)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(415)
tylko na miejscu
(397)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(427)
Czytelnia
(406)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Borkowski Stanisław
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Nowacki Robert
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Limański Andrzej
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Pachura Aneta
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Ulewicz Robert
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Łopalewski Piotr
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(2)
Bednarski Lech
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(139)
2000 - 2009
(304)
1990 - 1999
(93)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(568)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(569)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(373)
Marketing
(107)
Zarządzanie
(88)
Kadry
(56)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(48)
Marketing strategiczny
(44)
Organizacja
(41)
Innowacje
(36)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(35)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(33)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zarządzanie jakością
(29)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(27)
Public relations
(27)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Konkurencyjność
(22)
Planowanie strategiczne
(22)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Konkurencja
(20)
Otoczenie firmy
(20)
Logistyka gospodarcza
(18)
Marketing partnerski
(18)
Menedżerowie
(18)
Reklama
(18)
Turystyka
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Decyzje
(17)
Globalizacja
(17)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(17)
Usługi
(17)
Zatrudnienie
(17)
Badania marketingowe
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Internet
(16)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(16)
Marketing elektroniczny
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo usługowe
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Promocja handlowa
(13)
Zarządzanie projektami
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Obsługa klienta
(12)
Teoria organizacji
(12)
Informacja gospodarcza
(11)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(11)
Marketing międzynarodowy
(10)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Rynek
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Analiza SWOT
(8)
Banki
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Logistyka
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Outsourcing
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Wartość ekonomiczna
(8)
Bibliotekarstwo
(7)
Efektywność ekonomiczna
(7)
Firma (nazwa)
(7)
Gospodarka
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorstwo handlowe
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Analiza finansowa
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(6)
Inwestycje
(6)
Marketing personalny
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Praca
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Promocja
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Temat: czas
2001-
(71)
1989-2000
(28)
1901-2000
(18)
1945-1989
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(78)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Niemcy
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(177)
Opracowanie
(78)
Praca zbiorowa
(76)
Poradnik
(25)
Czasopismo naukowe
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(18)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(7)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(395)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(253)
Transport i logistyka
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
573 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Idee. Szkoły. Ludzie. Drogi do zarządzania zasobami ludzkimi: 1.Rozwój ekonomiki i ekonomi pracy, 2. Rodowód zzl w Polsce, 3. ZZL w środowisku gdańskim - rys historyczny, 4. Zarys historii zzl w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, 5. Od ekonomiki pracy do zzl w środowisku krakowskim, 6. Zzl w ośrodkach akademickich lublina, 7. Rodowód i współczesność zzl w akademickiej Łodzi, 8. Zzl w Wielkopolsce -przeszłość i teraźniejszość, 9. Przeszłość i teraźniejszość zzl w grodzie Kopernika, 10. Tradycje kreowania zzl w warszawskim środowisku naukowym, 11. Przebieg procesu poszerzania obszaru badawczego zzl, 12. O roli komitetów Polskiej Akademii Nauk w rozwoju zzl, 13. Zzl w działalności Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN, 14. Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w rozwoju wiedzy z zakresu zzl. Cz. II Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi dziś: 15. Praktyka zzl w polskich przedsiębiorstwach, 16. Diagnoza zzl - badania 2006, 17. Zzl a konkurencyjność małych i średnich firm, 18. Poziom kompetencji polskich menedżerów personalnych - analiza na podstawie badań empirycznych. Cz. III Tożsamość zarządzania zasobami ludzkimi: 19. W sprawie tożsamości zzl, 20. Kontrowersje wokół naukowej tożsamości zzl, Cz. IV Spojrzenie w przyszłość: 21. Tendencje rozwoju funkcji personalnej w organizacjach w Polsce, 22. Wokół strategicznych problemów i kierunków rozwoju zzl, 23. Tendencje w niszy zzl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-2/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Postindustrialność a innowacje i wiedza; Ocena szans rozwojowych firm na globalnym rynku, a zarządzanie wiedzą; Innowacje jako element budowania gospodarki opartej na wiedzy w aspekcie założeń strategii lizbońskiej; Konkurencyjność a efektywny rozwój i współdziałanie systemów gospodarczych; Kryteria ekologiczne w strategiach przedsiębiorstw odpowiedzialnych społecznie; Wielowymiarowe traktowanie strategii jakości przedsiębiorstw a strategiczna karta wyników (balanced scoreboard); Zasoby i wiedza w organizacji a korupcja; Kultura organizacyjna niematerialnym zasobem organizacji; Ocena otoczenia placówki medycznej w oparciu o metodę PEST; Jakość usług determinantem relacji klient (pacjent) - pracownik stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług; Znaczenie systemu HAACP w gastronomii hotelowej; Zastosowanie kart kontrolnych Shewharta w sterowaniu procesem produkcji mąki młynowej w cementowni; Analiza przyczyn reklamacji kładki komunikacyjnej; Nowe metody pomiarowe w systemie zarządzania jakością odlewni żeliwa; Ocena efektywności eksploatacji linii formowania pod wysokimi naciskami; Zastosowanie metody PAMCO do oceny wykorzystania nagrzewnicy potokowej; Ocena efektywności procesów logistycznych w firmie spedycyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2008)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sieci z udziałem organizacji niekomercyjnych; 2. Przedsiębiorczość sektora publicznego; 3. Czynniki sukcesu rozwoju przedsiębiorczości w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami w regionie małopolskim; 4. Konkurencyjność małych przedsiębiorstw; 5. Strategie konkurencyjne małych przedsiębiorstw; 6. Klaster jako forma powiązań przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy; 7. Strategie inwestora w budowanie wartości przedsiębiorstwa; 8. Humanistyczne aspekty wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania; 9. Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu; 10. Wykorzystani systemów ekspertowych we wspomaganiu decyzji marketingowych; 11. Instrumenty ograniczania niepewności konsumenta; 12. Rola oceniania pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 13. Perspektywy odpowiedzialności społecznej w zarządzaniu tożsamością biblioteki uczelnianej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Systemy informatyczne jako fundament przedsiębiorstwa 4.0; 1.1. Rozwój systemów informatycznych 1.2. Generowanie i przetwarzanie danych 1.3. Internet Rzeczy 1.4. Big Data 1.5. Chmura obliczeniowa 1.6. Sztuczna inteligencja 1.7. Struktury systemów – ekosystem technologii cyfrowych 1.8. Informatyczne wspomaganie procesów biznesowych 1.9. Bezpieczeństwo danych 1.10. Implementacja; Praktycznie rzecz ujmując. II. Zarządzanie w warunkach rewolucji cyfrowej 2.1. Klasyczne podejście do zasad konkurowania na rynku 2.2. Współczesne trendy wyznaczające nowe reguły konkurowania 2.3. Nowe wzorce konkurowania w cyfrowym świecie 2.4. Nowa logika wykorzystywania zasobów ludzkich; III. Przedsiębiorstwo 4.0 – konsekwencje dla rynku pracy I Implikacje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi 3.1. Automatyzacja procesów a zagrożenie utratą miejsc pracy 3.2. Przemysł 4.0 a wymagania kompetencyjne i zagrożenie wykluczeniem cyfrowym na rynku pracy 3.3. Podstawowe tendencje w sferze zarządzania zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0 3.4. Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0; IV. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych 4.1. Marketing oparty na danych 4.2. Homo cyber – konsument stechnologizowany 4.3. W kierunku AI Marketingu 4.4. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych; V. Inteligentna logistyka i inteligentny łańcuch dostaw 5.1. Rewolucje przemysłowe – ku inteligentnym procesom i strukturom 5.2. Przemysł 4.0 i jego implikacje dla logistyki 5.3. Rozwój inteligentnych łańcuchów dostaw 5.4. Najważniejsze składniki inteligentnych łańcuchów dostaw VI. Wpływ technologii cyfrowych na system informacyjny rachunkowości przedsiębiorstw 4.0 6.1. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 1.0, 2.0, 3.0 6.2. Nowe technologie i ich wpływ na system rachunkowości 6.3. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 6.4. Rola i zadania specjalistów w zakresie rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 VII. Business Intelligence z perspektywy rozwoju inteligentnych przedsiębiorstw 7.1. Uwarunkowania współczesnego środowiska biznesu 7.2. Wiedza jako kluczowy zasób w warunkach rewolucji cyfrowej 7.3 Business Intelligence w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa opartych na danych 7.4 Rola Business Intelligence we współczesnej organizacji w świetle wyników badań VIII. Źródła sukcesu przedsiębiorstwa w erze technologii cyfrowych w aspekcie wybranych teorii ekonomicznych 8.1. Paradoksy współczesnego rynku, gospodarki, ekonomii 8.2. Cztery N współczesnej ekonomii i zarządzania 8.3. Ekosystem rozwojowy – konkurowanie w nowych czasach; Zakończenie; Bibliografia; Netografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cyfryzacja w zarządzaniu / red. nauk. Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 240 s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 Rozdział 2. Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar 2.3. Współpraca ludzi z maszynami 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości Rozdział 3. Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw Rozdział 4. Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Rozdział 5. Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji Rozdział 6. Zastosowanie digital marketingu 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji 6.2. Digital marketing i jego narzędzia 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce Rozdział 7. Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie Rozdział 8. Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 8.1. Metodologia badania 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej Rozdział 9. Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi pocztowe : rynek i marketing / Aleksander Panasiuk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 206, [1] s. : tab., wykresy ; 24 cm.
R.I Poczta w gospodarce rynkowej, R.II Rynek usług poc ztowych, R.III Marketing usług pocztowych, R.IV Marke tingowa dywersyfikacja działalności pocztowej, R.5 Str ategiczne aspekty rozwoju rynku usług pocztowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO : system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - Wyd. 2 uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 157, [3] s. : tab. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz.I System zarządzania jakością: R.1 Normy dot. systemów zarządzania: Wprowadzenie; Normy serii ISO 9000 dot. systemu zarządzania jakością; Podstawowe zmiany w znowelizowanej rodzinie norm ISO 9000:2000; Normy dot. innych systemów zarządzania. R.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania opartego na normach ISO: Identyfikacja potrzeb wdrożenia systemu zarządzania jakością; Wybór sposobu opracowania i wdrożenia systemu; Biznes plan inwestycji (przedsięwzięcia) polegającej na wdrożeniu systemu zarządzania jakością; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw. R.3 Proces opracowania i wdrożenia systemu zarządzania opartego na normach ISO: Organizacja i harmonogram procesu opracowania i wdrożenia systemu; Zdefiniowanie polityki i strategii; Zdefiniowanie polityki jakości i sformułowanie celów; Przygotowanie pracowników oraz Pełnomocnika ds. Systemu Jakości; Inwentaryzacja i analiza funkcjonującego w przedsiębiorstwie systemu zarządzania; Opracowanie zasad sporządzania; wdrażania i zarządzania dokumentacja systemową; Zagrożenia i problemy występujące w procesie opracowywania i wdrażania systemu zarządzania. R.4 Wymagania normy ISO 9001:2000 i praktyczne wskazówki dot. wdrożenia systemu zarządzania jakością oraz certyfikacja: Wymagania ogólne; Wymagania dot. dokumentacji; Odpowiedzialność kierownictwa; Zarządzanie zasobami; Realizacja wyrobu; Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów; Pomiary, analiza i doskonalenie; Certyfikacja. Cz.II Wzory dokumentów: Polityka jakości; Procedura - Audit wewnętrzny; Procedura - Nadzór nad dokumentami i zapisami; Procedura - Działania korygujące; Procedura - Wykonanie usługi; Sprawozdanie Pełnomocnika ds. Systemu Jakości dot. funkcjonowania i możliwości systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki i transportu 1.1. Przegląd podstawowych definicji 1.2. Podstawy logistyki zaopatrzenia 1.3. Podstawy logistyki produkcji 1.4. Podstawy logistyki dystrybucji 1.5. Podstawy transportu 1.6. Logistyka zwrotna i ekologistyka 1.7. Logistyczna obsługa klienta Rozdział 2. Wprowadzenie do zarządzania w logistyce i magazynowania 2.1. Przegląd podstawowych definicji 2.2. Charakterystyka magazynów 2.3. Zarządzanie zapasami 2.4. Infrastruktura logistyczna 2.5. Zarządzanie procesami logistycznymi 2.6. Zarządzanie łańcuchem dostaw 2.7. Controlling logistyczny Rozdział 3. Spedycja w systemach transportowych 3.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 3.2. Proces spedycyjny 3.3. Funkcje i zadania spedytora 3.4. Formuły INCOTERMS 2020 3.5. Studium przypadku 3.6. Zadania 3.7. Odpowiedzi do zadań Rozdział 4. Systemy i infrastruktura transportu 4.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 4.2. Studium przypadku 4.3. Zadania 4.4. Odpowiedzi do zadań Rozdział 5. Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym 5.1. Zagadnienia teoretyczne 5.2. Studium przypadku - charakterystyka prywatnego przedsiębiorstwa transportowego Gomola-Trans Paweł Gomola 5.3. Zadania 5.4. Rozwiązania zadań Rozdział 6. Obsługa celna w przepływie towarów 6.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 6.2. Studium przypadku 6.3. Zadania 6.4. Rozwiązania zadań Rozdział 7. Prawo i ubezpieczenia w transporcie 7.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 7.2. Studium przypadku 7.3. Zadania 7.4. Rozwiązania zadań Rozdział 8. Polityka transportowa Unii Europejskiej 8.1. Zagadnienia teoretyczne 8.2. Studium przypadku - Polska polityka transportowa Rozdział 9. Company Image Creating - Edyta Klosa-Komańda 9.1. Theory with examples 9.2. Case studies 9.3. Exercises 9.4. Solutions of exercises Rozdział 10. Przesłanki wdrożenia egzaminu dyplomowego w miejsce pracy dyplomowej Rozdział 11. Synteza wiedzy i umiejętności z zakresu logistyki 11.1. Cel i zakres 11.2. Zasady tworzenia narzędzi pomiaru dydaktycznego ze szczególnym uwzględnieniem testu 11.3. Egzamin dyplomowy Rozdział 12. Projekt dyplomowy - Piotr Szczypa 12.1. Cel i zakres 12.2. Dydaktyczne i metodyczne założenia projektu dyplomowego 12.3. Istota projektów w działalności gospodarczej 12.4. Przykłady tematów projektów dyplomowych; O Autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 45)
Edukacja w XXI wieku; Polityka regionalna w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Austriacki Konsulat Generalny w Krakowie. Zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy: Komunikacyjna redukcja ryzyka w społeczeństwie informacyjnym; Koncepcja rozwoju kapitału intelektualnego organizacji; Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Esej o twórczym zarządzaniu; Menedżer w gospodarce opartej na wiedzy; Przywództwo w erze informacji; Telewizja regionalna w społeczeństwie wiedzy. Nowoczesne narzędzia zarządzania: Edukacja ekologiczna i świadomość społeczna. Wybrane aspekty ekologii społecznej; Sygnały w systemach wczesnego ostrzegania; Usługi telefoniczne w bankowości elektronicznej; Kreowanie tożsamości marki; Outsourcing informatyczny jako narzędzie konkurencji we współczesnej gospodarce; Public relations jako forma komunikacji; Wykorzystanie potencjału Internetu w reklamie; Partnerstwo w relacjach dostawca - odbiorca na rynkach business-to-business; Wizerunek jako składowa współczesnego biznesu; Komentarz do uregulowań instytucji zamówień publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Ile pracy, ile życia poza nią?; 2. Działania na rzecz równowagi między pracą a życiem pozazawodowym; z doświadczeń wybranych krajów; 3. Koncepcja badań; 4. Zakłócenia równowagi praca-życie i ich skutki w opinii pracodawców; 5. Ekonomiczna opłacalność działań wspierających WLB. Punkt widzenia pracodawców; 6. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opiniach pracowników; 7. Studia przypadków: kształtowanie WLB; 8. Wnioski końcowe i rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 3 (1/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wyróżniki europejskości a konkurencyjność małych i średnich firm; Analiza produkcji przedsiębiorstwa wytwarzającego materiały dla budownictwa; Kompleks wysoko technologiczny w gospodarce narodowej - w warunkach globalizacji; Funkcjonowanie systemu "Flow - Logistic" w firmie spedycyjno-transportowej; Analiza jakości tworzywa na walce hutnicze; Marketing usług edukacyjnych; Statystyczna kontrola jakości w procesie produkcji części złączonych; Badanie satysfakcji klientów - metoda servqual.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
R.I Instrumenty analizy wewnętrznej oddziaływania przedsiębiorstw na środowisko: 1. Listy kontrolne i analiza input-output jako instrumenty wspomagające zarządzanie środowiskiem, 2. Rozwój koncepcji audytu środowiskowego, 3. Ocena Oddziaływania na środowisko (OOŚ), 4. Globalne systemy informacji środowiskowej, 5. Funkcje systemów informacji środowiskowej w przedsiębiorstwie, 6. Możliwości i zastosowanie analityki w ochronie środowiska. R.II Koncepcje kompleksowego zarządzania środowiskiem: 1. Zasadnicze właściwości systemów zarządzania środowiskowego, 2. Wymagania systemów zarządzania środowiskowego wg rozporządzenia EMAS i normy ISO 140001, 3. Efekty stosowania systemów zarządzania środowiskowego. R.III Zarządzanie środowiskiem w Republice czeskiej i w Polsce : 1. Globalny Przegląd Zarządzania Środowiskowego - przykład Republiki Czeskiej, 2. Zastoswoanie EMAS i ISO 140001 w Republice Czeskiej, 3. Program Czystszej Produkcji w Republice Czeskiej i jego wyniki, 4. Globalny Przegląd Zarządzania Środowiskiem - przykład Polski, 5. Systemy zarządzania środowiskowego w polskich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem normy ISO 140001, 6. Koncepcja Czystszej Produkcji jako strategia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw w Polsce, 7. Rezultaty i osiągnięcia Polskiego Programu Czystszej Produkcji. R.IV Inne aspekty zarządzania: 1. Integracja systemów zarządzania, 2. Zarządzanie ryzykiem i jego wpływ na proekologiczne zarządzanie przedsiębiorstwem. R.V Integracja proekologicznych wymagań na szczeblu normatywnym: 1. Cechy i funkcje wyznaczania celów, 2. Geneza celów w ramach strategicznych koncepcji przedsiębiorstw, 3. Elementy celów, 4. Wymagania dotyczące mierzalnego i wykonalnego formułowania celów, 5. Możliwości precyzyjnego i mierzalnego wyznaczania celów środowiskowych w przedsiębiorstwach. R.VI Integracja proekologicznych wymagań na szczeblu strategicznym: 1. Cele i systemy celów jako przesłanki strategii środowiskowej, 2. Strategiczne koncepcje przedsiębiorstw, 3. Przesłanki wdrożenia strategii na szczeblu operacyjnym, 4. Role celów w ramach strategicznych koncepcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
Zawiera: Część I. Przedsiębiorczość Rozdział 1. Przedsiębiorczość i innowacyjność – wprowadzenie: 1.1. Przedsiębiorczość; 1.2. Wprowadzenie do innowacyjności – analiza pojęciowa; 1.3. Innowacyjność a przedsiębiorczość; 1.4. Przedsiębiorcza, innowacyjna organizacja. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 2.1. Klasyfikacja uwarunkowań kształtowania przedsiębiorczości; 2.2. Kompetencje przedsiębiorcze i motywacja w podejmowaniu działalności gospodarczej; 2.3. Stan rozwoju przedsiębiorczości w Polsce; 2.4. Studium przypadku – koncepcja i uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie przedsiębiorstwa cukierniczo-piekarskiego. Rozdział 3. System i instytucje wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Systemy wsparcia MSP; 3.2. Polityka Unii Europejskiej na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Systemy i instrumenty wspierania MSP w wybranych krajach UE; 3.4. System i instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 3.5. Studium przypadku – przykłady wsparcia dla MSP. Rozdział 4. Przestrzenne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 4.1. Przesłanki rozwoju przedsiębiorczości; 4.2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie klastrów; 4.3. Studium przypadku – Klaster Life Science w Krakowie. Rozdział 5. Przedsiębiorczość akademicka: 5.1. Kanały komercjalizacji innowacji; 5.2. Definicje przedsiębiorczości akademickiej – analiza pojęciowa; 5.3. Koncepcje (modele) przedsiębiorczości akademickiej;5.4. Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej; 5.5. Rekomendacje dla przedsiębiorczości akademickiej;5.6. Studium przypadku – przedsiębiorczość akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rozdział 6. Cechy modelu przedsiębiorczego uniwersytetu – analiza przypadku polskiej uczelni publicznej: 6.1. Wprowadzenie do przedsiębiorczości uniwersyteckiej; 6.2. Ewolucja uczelni w kierunku modelu przedsiębiorczego – wybrane zagadnienia; 6.3. Studium przypadku – przedsiębiorcza Akademia Górniczo-Hutnicza. Część II. Zarządzanie innowacjami Rozdział 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo: 7.1. Czynniki innowacyjności przedsiębiorstwa w kontekście zmian w postrzeganiu procesów innowacyjnych; 7.2. Innowacyjne przedsiębiorstwo – istota pojęcia; 7.3. Miary innowacyjnego przedsiębiorstwa; 7.4. Refleksje nad innowacyjnym przedsiębiorstwem; 7.5. Studium przypadku – innowacyjne przedsiębiorstwa. Rozdział 8. Innowacyjne metody zarządzania: 8.1. Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA); 8.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) a dom jakości (HoQ); 8.3. Statystyczne sterowanie procesem (SPC); 8.4. Studium przypadku – projektowanie nowej usługi edukacyjnej z zastosowaniem techniki budowy domu jakości w ramach analizy QFD. Rozdział 9. Zarządzanie innowacjami: 9.1. Zarządzanie innowacjami – analiza pojęciowa; 9.2. Źródła innowacji; 9.3. Strategie innowacji; 9.4. Modele zarządzania innowacjami; 9.5. Źródła finansowania innowacji; 9.6. Uwarunkowania wdrażania innowacji; 9.7. Studium przypadku – plan zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie branży Motoryzacyjnej. Rozdział 10. Techniki zarządzania innowacyjnym projektem: 10.1. Uwarunkowania projektów innowacyjnych; 10.2. Techniki stosowane w praktyce zarządzania projektem innowacyjnym; 10.3. Studium przypadku – firma Flukar Sp. z o.o. Rozdział 11. Działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce; 11.1. Rola międzynarodowych organizacji outsourcingowych we wdrażaniu innowacji; 11.2. Rola kultury organizacyjnej wpływająca na poziom innowacyjności organizacji; 11.3. Rola specjalistów personalnych we wdrażaniu innowacji; 11.4. Studium przypadku – zastosowania employer brandingu w Grupie INTERIA.PL (wywiad z Agatą Łotowską). Rozdział 12. Rola informacji w pobudzaniu innowacyjności: 12.1. Pojęcie informacji z perspektywy innowacyjności; 12.2. Zasilanie informacją procesu kreowania innowacyjnych rozwiązań; 12.3. Informatyczne wsparcie zasilania informacją procesu pobudzania innowacyjności; 12.4. Doskonalenie systemu informacyjnego podnoszące potencjał innowacyjności; 12.5. Studium przypadku – innowacyjność jako źródło oraz efekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego SAP na Uniwersytecie Jagiellońskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2013)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie; 2. Rozwój i stan polskiej agroturystyki; 3. Wybrane aspekty doboru personelu w administracji publicznej; 4. Powody prowadzenia własnej działalności gospodarczej małych firm; 5. Wykorzystanie outsourcingu w wybranych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa; 6. Problemy związane z zastosowaniem outsourcingu w sektorze MSP; 7. Problematyka zarządzania logistycznego strumieniami powrotnymi; 8. Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych; 9. Wypalenie zawodowe- pojęcie, przyczyny i objawy; 10. Globalizacja- szansa czy zagrożenie dla współczesnego świata; 11. Teoretyczne i praktyczne aspekty komunikacji społecznej na przykładzie wybranych zagadnień socjologicznych; 12. Kontrola zarządcza instrumentem zarządzania jednostką finansów publicznych; 13. Kalkulacja kosztu jednostkowego elementem zarządzania spółką X; 14. Zasady opodatkowania osób prawnych w Polsce i Niemczech- analiza porównawcza; Recenzja książki S. Kassay "Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, tom I, Środowisko biznesowe. Zmiany struktur własnościowych w okresie transformacji ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej