Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(52)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(39)
tylko na miejscu
(32)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(34)
Autor
Borowiecki Ryszard
(5)
Kwieciński Mirosław
(3)
Bednarski Lech
(2)
Duraj Jan
(2)
Flasiński Mariusz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Afuah Allan
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziura Marek
(1)
Francik Kamila
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gałach Adam
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Goliński Jan
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kotarba Wiesław
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kruk Anna
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Margoński Marek
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Merski Janusz
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowicki Adam
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Osman Alkuru
(1)
Pawlak Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(53)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(36)
Informacja dla zarządzania
(25)
Informacja gospodarcza
(15)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Informacja
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(8)
Informatyka
(6)
Internet
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Organizacja ucząca się
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Baza danych
(3)
Controlling
(3)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Logistyka
(3)
Organizacja
(3)
Systemy informacyjne zarządzania
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Banki
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Menedżerowie
(2)
Ocena pracowników
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Usługi
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wiedza
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Algorytmy
(1)
Analiza PEST
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metody badawcze
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Multimedia
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Polska
(2)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Filozofia i etyka
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz. I Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Znaczenie multimediów w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Zarządzanie informacją rynkową w przedsiębiorstwie; Techniki komunikacji w zarządzaniu łańcuchem logistycznym; Zasady tworzenia granicznych wielkości odchyleń w systemie controllingu strategicznego; Organizacja wirtualna jako twór współczesnej technologii; System wieloagentowy jako narzędzie wspomagające procesy zarządzania organizacją wirtualną; Organizacja fraktalne i chaotyczne. Cz. II Gospodarka elektroniczna: Zarządzanie wiedzą w organizacjach w gospodarce elektronicznej; Samorząd terytorialny w społeczeństwie informacyjnym; Kontrola w jednostkach samorządowych z wykorzystaniem systemów informatycznych; Wybrane aspekty prawne związane z za stosowaniem technologii teleinformacyjnych na rynku ubezpieczeń; Elektroniczne rozliczenia finansowe wybrane aspekty bezpiecznej realizacji. Cz. III Nauczanie zarządzania i marketingu poprzez multimedia i hipermedia: E-learning a rozwijanie kapitału intelektualnego organizacji; E-studium szansą dla MSP (małych i średnich przedsiębiorstw); Zarządzanie procesem wdrażania telepracy; Internet jako nowoczesne narzędzie edukacji oraz uzupełnienie klasycznych metod nauczania; Multimedia w świadomości studentów. Cz. IV Multimedialne technologie informacyjne: Przegląd sieciowych aplikacji multimedialnych; Transmisja głosu w sieciach komputerowych z użyciem technologii VolP; Bluetooth jako nowoczesna forma komunikacji; Rozmyty model przypominania/wyszukiwania bez klucza i bez adresu; Kanały komunikacyjne B2G i G2B; Advantages and Application of Microdoft.net Platform in Business; Wierna reprezentacja barwnych obrazów cyfrowych w Internecie. Cz. V Zarządzanie informacją: Technologie wideokonferencyjne w oparciu o nowe rozwiązania informatyczne; Zarządzanie informacją z wykorzystaniem minimalizacji funkcji Boolowskich dla oceny programów regionalnych z roku 1998; Adaptacja Inteligentnego Systemu Wspomagania Decyzji w przedsiębiorstwie wirtualnym; Systemy wieloagentowe w elektronicznym biznesie; Rola systemów ekspertowych w zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał intelektualny organizacji. 2. Zarządzanie wiedzą. 3. Istota i zakres ochrony wiedzy. 4. Pozyskiwanie wiedzy chronionej. 5. Zasady korzystania z ochrony wiedzy. 6. Korzystanie z informacji o ochronie wiedzy. 7. Streategie ochrony wiedzy. 8. Ocena wiedzy chronionej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Wstęp; 1. Przedsiębiorstwo ery informacji i wiedzy, 2. Rola informacji we współczesnym przedsiębiorstwie, 3. Podstawowe komponenty zarządzania informacją, 4. System informacyjny przedsiębiorstwa, 5. Wybrane organizacyjne aspekty zarządzania informacją, 6.Kszałtowanie i realizacja strategii informacyjnej przedsiębiorstwa, 7. Zarządzanie przedsięwzięciami informacyjnymi, 8. Audyt w środowisku informacyjnym firmy, 9. Ekonomiczne wyznaczniki zarządzania informacją w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do systemów informacyjnych zarządzania, R2. Problematyka systemów informacyjnych, R.3 Projektowanie systemów informacyjnych zarządzania, R.4 Metody i techniki w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.5 Przykłady projektów systemów informacyjnych zarządzanie, R.6 Ergonomia w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.7 Systemy wspomagające zarządzanie, R.8 Technologia informacyjna stan obecny i przyszłość, R.9 Przestępczość komputerowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Rachunkowość jako system informacy- jny; Rachunek kosztów a controlling; Rachunek wyników w postępowaniu kontrolno - decyzyjnym; Wskażniki fina- nsowe na potrzeby controllingu; Koszty i wyniki jako k ryteria optymalizacji decyzji dotyczących skali produk cji; Koszty i wyniki a decyzje krótkookresowe; Koszty kapitałowe w controllingu; Informacje kosztowo - wyni- kowe w planowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia ryzyka - nowe tendencje, 2. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem, 4. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie, 5. Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne, 6. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa, 7. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych, 8. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe, 9. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 10. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 System informacyjny w zarządzaniu jako przedmiot doskonalenia: Miejsce systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie; Ch-ka systemów informacyjnych; Rozwój systemów informacyjnych w zarządzaniu. R.2 Czynniki kształtujące system informacyjny: Determinanty systemowe; Relacje informacyjne i komunikacyjne; Wymagania stawiane współczesnym systemom informacyjnym. R.3 Podstawy doskonalenia systemu: Przegląd koncepcji doskonalenia; Istota przedsięwzięć doskonalenia; Kształtowanie procesu doskonalenia; Strategia jako nowa koncepcja doskonalenia. R.4 Formułowanie strategii doskonalenia systemu: Rozpoznanie problemów doskonalenia; Organizacja procesu doskonalenia; Podstawowe badania i analizy; Określenie strategii doskonalenia. R.5 Realizacja strategii doskonalenia systemu: Podejścia badawcze stosowane w strategii; Projekty przedsięwzięć doskonalenia; Ekonomika strategii doskonalenia. R.6 Przykłady strategii doskonalenia systemu: Wprowadzenie; Koncepcja modernizacji i rozwoju systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie przemysłowym; Strategia komputerowego wspomagania systemu informacyjnego zarządzania w przedsiębiorstwie obrotu towarowego; Program badawczy doskonalenia systemu informacyjno - decyzyjnego w przedsiębiorstwie wydobywczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Idea nowego przedsiębiorstwa, 2. Zarys koncepcji systemów e-biznesu, 3. Analiza potrzeb informacyjnych i wybór obszarów zastosowania systemów e-biznesu, 4. Miejsce przepływu pracy w systemach e-biznesu, 5. Technologia informatyczna w e-biznesie, 6. Determinanty i bariery sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu, 7. Realizacja systemów e-biznesu, 8. Bezpieczeństwo w systemach e-biznesu, 9. Efektywność systemów informatycznych e-biznesu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Przedmowa; Komunikacja; Grupy i ich wydaj- ność; Asertywność i negocjacja; Prezentacje ustne; Pisanie raportów; Przeprowadzanie wywiadu; Dokumenta- cja użytkownika; Szkolenie użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej