Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(673)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(7)
Forma i typ
Książki
(661)
Publikacje naukowe
(128)
Publikacje fachowe
(113)
E-booki
(19)
Czasopisma
(12)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(479)
dostępne
(443)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(456)
Czytelnia
(486)
Autor
Nowak Edward (1951- )
(13)
Sierpińska Maria (1950- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(10)
Grabiec Olimpia (1975- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Bień Witold (1927-2018)
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(7)
Antonowicz Paweł
(7)
Chodyński Andrzej
(7)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(7)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Borowiecki Ryszard
(6)
Dzieńdziora Joanna
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(6)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Dobija Mieczysław (1943- )
(5)
Janasz Władysław
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(5)
Rydzkowski Włodzimierz
(5)
Skowronek Czesław
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(5)
Wach Krzysztof (1976- )
(5)
Wojewódzka-Król Krystyna (1948- )
(5)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(4)
Filipiak Beata (1967- )
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Jachna Tomasz
(4)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Stawicka Magdalena Kinga
(4)
Szabłowski Józef
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Bławat Franciszek (1945- )
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Daszkiewicz Nelly
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Flejterski Stanisław (1948- )
(3)
Gilejko Leszek
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Hoc Stanisław (1948- )
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Jaki Andrzej (1964- )
(3)
Karpuś Piotr
(3)
Kiełtyka Leszek
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kuzel Marcin (1976- )
(3)
Messner Zbigniew (1929-2014)
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Noga Marian
(3)
Nyk Mariusz
(3)
Ostaszewski Janusz (1956- )
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sobczak Iwona (1974- )
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Stefańska-Matuszyn Maria
(3)
Strużycki Marian
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Węcławski Jerzy (1953- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Aluchna Maria
(2)
Aniszewska Grażyna
(2)
Antoniuk A
(2)
Antoniuk Jarosław R
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baran Michał
(2)
Bałtowski Maciej
(2)
Bednarski Lech
(2)
Begg David
(2)
Bielecka Olimpia
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borkowski Andrzej (1953 )
(2)
Buzek Ludgarda (1935- )
(2)
Bylok Felicjan
(2)
Cebrowska Teresa (1949- )
(2)
Chełmoński Adam
(2)
Czajka Kamil
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(429)
1990 - 1999
(112)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
Kraj wydania
Polska
(687)
Rosja
(2)
nieznany (a)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(690)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(400)
Finanse przedsiębiorstwa
(79)
Zarządzanie
(75)
Innowacje
(64)
Gospodarka
(59)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(53)
Zarządzanie strategiczne
(46)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(44)
Kadry
(37)
Zarządzanie wiedzą
(37)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(36)
Globalizacja
(35)
Organizacja
(35)
Konkurencja
(34)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(33)
Marketing
(32)
Gospodarka oparta na wiedzy
(28)
Logistyka gospodarcza
(28)
Polska
(27)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Unia Europejska
(22)
Zarządzanie finansami
(22)
Konkurencyjność
(21)
Otoczenie firmy
(21)
Sprawozdawczość finansowa
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(20)
Planowanie strategiczne
(19)
Rachunkowość
(19)
Banki
(18)
Decyzje
(18)
Inwestycje
(18)
Prawo gospodarcze
(18)
Controlling
(17)
Koszty
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Analiza strategiczna
(16)
Informacja gospodarcza
(15)
Internet
(15)
Organizacja ucząca się
(15)
Przedsiębiorczość (postawa)
(15)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(15)
Rachunkowość zarządcza
(15)
Rynek kapitałowy
(15)
Zarządzanie ryzykiem
(15)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(14)
Rynek finansowy
(14)
Rynek pracy
(14)
Unia Europejska (UE)
(14)
Handel elektroniczny
(12)
Kultura organizacyjna
(12)
Marketing strategiczny
(12)
Ochrona środowiska
(12)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
Systemy informatyczne zarządzania
(12)
Turystyka
(12)
Upadłość
(12)
Analiza finansowa
(11)
Efektywność ekonomiczna
(11)
Gospodarka materiałowa
(11)
Informacja dla zarządzania
(11)
Inwestycje zagraniczne
(11)
Kapitał
(11)
Przedsiębiorczość
(11)
Przedsiębiorstwo państwowe
(11)
Przedsiębiorstwo usługowe
(11)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(11)
Teoria organizacji
(11)
Zatrudnienie
(11)
Gospodarka narodowa
(10)
Integracja europejska
(10)
Logistyka
(10)
Motywacja pracy
(10)
Pieniądz
(10)
Przedsiębiorstwo prywatne
(10)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(10)
Rynek
(10)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(10)
Usługi
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Wartość ekonomiczna
(10)
Bilans księgowy
(9)
Finanse
(9)
Gospodarka kapitalistyczna
(9)
Gospodarka terenowa
(9)
Menedżerowie
(9)
Prywatyzacja
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Public relations
(9)
Transport
(9)
Umowa
(9)
Wycena przedsiębiorstwa
(9)
Łańcuch dostaw
(9)
Finanse publiczne
(8)
Fundusze strukturalne UE
(8)
Instytucje nonprofit
(8)
Polityka zatrudnienia
(8)
Produkcja
(8)
Produkt turystyczny
(8)
Przedsiębiorstwo transportowe
(8)
Rachunkowość finansowa
(8)
Temat: czas
2001-
(87)
1989-2000
(45)
1901-2000
(17)
1989-
(6)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(123)
Kraje Unii Europejskiej
(21)
Europa
(3)
Niemcy
(3)
Czechy
(2)
Rosja
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Japonia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Podlasie
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(200)
Opracowanie
(92)
Praca zbiorowa
(83)
Poradnik
(25)
Monografia
(21)
Case study (studium przypadku)
(14)
Czasopismo naukowe
(10)
Materiały konferencyjne
(9)
Materiały pomocnicze
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuły
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz prawny
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały formacyjne
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(432)
Zarządzanie i marketing
(244)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(40)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(24)
Transport i logistyka
(17)
Podróże i turystyka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Ochrona środowiska
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
692 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budżetowanie kosztów w zarządzaniu przedsiębiorstwem Budżet kosztów w strukturze budżetów przedsiębiorstwa; Zasady i metody budżetowania kosztów; Tworzenie centrów kosztowych; Budżetowanie kosztów bezpośrednich; Budżetowanie kosztów pośrednich; Budżetowanie kosztów stałych i zmiennych; Budżetowanie kosztów uzyskania przychodów; Kontrola budżetowa kosztów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budżetowanie kosztów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Budżet kosztów w systemie budżetów przedsiębiorstwa, Zasady i metody budżetowania kosztów, Tworzenie ośrodków odpowiedzialnych za koszty, Budżetowanie kosztów bezpośrednich, Budżetowanie kosztów pośrednich, Budżetowanie kosztów działań, Budżetowanie kosztów stałych i zmiennych, Kontrola budżetowa kosztów, Budżetowanie kosztów w zarządzaniu podatkami, Budżetowanie kosztów w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, Informatyczne wspomaganie budżetowania, Wielowariantowe budżetowanie kosztów, Budżet kosztów. Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System budżetowania w przedsiębiorstwie. 2. Budżetowanie a funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie. 3. Procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie. 4. Budżetowanie przychodów i wpływów. 5. Budżetowanie kosztów i wydatków. 6. Proces budżetowania w mikro i małych przedsiębiorstwach. 7. Wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami w przedsiębiorstwie. 8. Budżetowanie w przedsiębiorstwie - ujęcie praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Budżetowanie jako instrument zarządzania. 2. Podstawowe koncepcje budżetowania. 3. Budżetowanie operacyjne. 4. Budżetowanie finansowe. 5. Budżetowanie kapitałów. 6. Kontrola wykonania budżetów. 7. Budżetowanie w warunkach rachunku kosztów standardowych. 8. Psychologiczne aspekty budżetowania. 9. Organizacja budżetowania. 10. Informatyczne wspomaganie budżetowania. 11. Budżetowanie w nowoczesnych systemach zarządzania. 12. Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ceny transferowe : teoria i praktyka / Sławomir Sojak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 215, [1] s. : tab. ; 23 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
R.1 Ośrodki odpowiedzialności w przedsiębiorstwach. R.2 Modele rachunku kosztów. R.3 Mierniki oceny efektywności działania. R.4 Metody ustalania cen. R.5 Ceny transferowe. Charakterystyka i typologia cen transferowych. R.6 Ceny transferowe na poziomie ceny rynkowej. R.7 Cena transferowa według formuły podział marzy brutto.R.8 Cena transferowa według formuły koszty plus narzut marży. R.9 Ceny transferowe umowne i podwójne. R.10 Cena transferowa według formuły koszty plus utracone korzyści. R.11 Cena transferowa według formuły koszty krańcowe. R.12 Ceny transferowe dla centrum kosztów. R.13 Generalna reguła kształtowania ceny transferowej. R.14 Organizacja i pomiar efektywności działania w przedsiębiorstwach wielonarodowych. R.15 Ceny transferowe w przedsiębiorstwach wielonarodowych. R.16 Kształtowanie cen transferowych w przedsiębiorstwach wielonarodowych w warunkach inflacji. R.17 Kształtowanie cen transferowych w przedsiębiorstwach wielonarodowych w zależności od poziomu kursu walut. R.18 Praktyka światowa w zakresie polityki cen transferowych. R.19 Praktyka polska w zakresie polityki cen transferowych. R.20 Ceny transferowe w podmiotach powiązanych - punkt widzenia Urzędu Skarbowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurencyjność przedsiębiorstwa a współczesne zachowania konsumpcyjne, 2. Otwarte Fundusze Emerytalne jako narzędzia nieuświadomionej eksploatacji globalnego rynku finansowego przez gospodarstwa domoer, 3. Motywy międzynarodowych przejęć przez przedsiębiorstwa a Polski, 4. Rola zagranicznego kapitału produkcyjnego w działalności eksportowej polskich przedsiębiorstw przemysłowych, 5. Kierunki inwestycji przedsiębiorstw ukraińskich w Polsce, 6. Analiza porównawcza pozycji międzyanrodowej złotego w kontekscie przyjęcia Polski do strefy Euro, 7. Szara strefa - alternatywa dla legalnej sfery gospodarki, 8. O potrzebie marek globalnych w Polsce, 9. Regionalne uwarunkowania aktywności inwestycyjnej przedsiębiorstw w gospodarce polskiej, 10. Międzyanrodowa współpraca regionaów w swietle nowej polityki spójności, 11. Technologia, talent i tolerancja jako czynnik rozowju regionu, 12. Rola regionów uczących się w kreowaniu zasobów niematerialnych będących podstawą gospodarki wiedzy, 13. Próba oceny założeń programowych współpracy transgranicznej województwa dolnośląskiego z Saksonią na lata 2007-2013, 14. Znaczenie i uwarunkowania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw, 15. Zmiany w zakresie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych przez przedsiębiorstwa w Poslce w procesie wdrażania założeń gospodarki opartej na wiedzy, 16. Koncepcja gospodarki opartej na wiedzy fundamentem konkurencyjności przedsiębiorstw, 17. Pracownicy wiedzy w przestrzeni pozaorganizacyjnej (wybrane zagadnienia), 18. Finansowanie działalności badawczo-rozwojoej w ramach funduszy strukturalnych. Próba porównania okresu 2004-2006 z nowym okresem programowania 2007-2013, 18. Wzrost gospodarczy w kontekście problemtyki nadmiernego fiskalizmu w Polsce, 20. Zmiany stopy bezrobocia wynikajace ze zmian PKB a otoczenie prawne rynku pracy, 21. Ocena sytuacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy w świetle wyników badań aktywności ekonomicznej ludności Polskie w latach 2000-2007, 22. Telepraca - przyszłosć polskiego rynku pracy, 23. Logistyczne przemiany w przedsiębiorstwach, 24. Proces zewnętrznego wzrostu przedsiębiorstw z sektora IT na przykładzie firmy Oracle, 25. Poligrafia w dobie globalziacji - branża z perspektywami, 26. Outsourcing w przedsiębiorstwach w świelte wyników badań ankietowych w województwie pomorskim i wielkopolskim, 27. Relacje inwestorskie online jako narzędzie tworzenia wizerunku spółek giełdowych, 28. Związki między ekonomią a kulturą - ujęcie teoretyczne, 29. Wpływ filtracji na stacjonarność i moc gęstości widmowej koniunkturalnych, realnych i finansowych szeregów czasowych, 30. Analiza przychodów Narodowego Funduszu Zdrowia, 31. Rynek usług stomatologicznych w świetle zmian w finansowaniu świadczeń zdrowotnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
część I: Zasady Google. 1. Nowa relacja. 2. Nowa struktura. 3. Nowa odsłona. 4. Nowe społeczeństwo. 5. Nowa gospodarka. 6. Nowa rzeczywistość biznesowa. 7. Nowe podejście. 8. Nowa etyka. 9. Nowa prędkość. 10. Nowe reguły. Część II: Gdyby Google rządził światem. 1. Media. 2. Reklama. 3. Handel. 4. Zakłady usługowe. 5. Produkcja. 6. Usługi. 7. Pieniądze. 8. Dobro publiczne. 9. Inwestycje publiczne. 10. Wyjątki. Część III: Pokolenie G.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz, Bogusław Markowski. - Wyd. 2 rozsz. i popr. - Warszawa : PLACET, 1998. - 200, [5] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Controlling działalności badawczo-rozwojowej, 3. Controlling projektów, 4. Controlling logistyki, 5. Controlling produkcji, 6. Controlling kosztów produkcji, 7. Controlling personalny, 8. Controlling marketingu i sprzedaży, 9. Eko-controlling przedsiębiorstwa, 10. Controlling finansowy, 11. Controlling inwestycji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Idea i organizacja controllingu w przedsiębiorstwie; Narzędzia controllingu wykorzystywane w przedsiębiorstwach; Centra odpowiedzialności za koszty; Centra przychodów; Centra odpowiedzialności za wyniki; Centrum odpowiedzialności za inwestycje; Balanced scorehead jako brakujące ogniwo budżetowania; Wybrane problemy controllingu funkcyjnego; Przykłady rozwiązań controllingowych w firmach i organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (7 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; Controlling strategiczny w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; System informacyjny w strategicznym zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa; Wykorzystanie analizy słabych i mocnych stron zasobów w controllingu strategicznym przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. System controllingu w przedsiębiorstwie; 2. Controlling produkcji; 3. Controlling logistyki; 4. Controlling działalności marketingowej; 5. Controlling projektów; 6. Controlling jakości; 7. Controlling personalny; 8. Controlling kosztów; 9. Controlling podatkowy; 10. Controlling inwestycyjny; 11. Controlling finansowy; 12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie)
Cz. I Wybrane problemy controllingu w przedsiębiorstwie: 1. Organizacja systemu controllingu w przedsiębiorstwie Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o., 2. Organizacja systemu controllingu w Anion S.A. Oddział w Tarnowie, 3. Systemy informacji menedżerskiej w obszarze kosztów, 4. Wąski zakres kompetencji menedżera działu logistyki jako bariera kontroli kosztów, 5. Pościg Achillesa za żółwiem, czyli o paradoksie niedopasowania potrzeb informacyjnych do wymogów systemów controllingowych, 6. Business Intelligence jako narzędzie zamykania luki decyzyjnej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Controlling polityki kredytowania odbiorców, 9. Wykorzystanie kosztów pracy controllingu personalnym, 10. Realizacja projektu na zasadach conrollignowej koncepcji zarządzania, 11. Dostosowanie wybranych narządzi controllingu do potrzeb zarządzania projektami, 12. Funkcja menedżera finansowego i controllera w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, 13. Organizacja controllingu finansowego w przedsiębiorstwie, 14. Zastosowanie EVA do oceny ośrodków odpowiedzialności za inwestycje, 15. Wykorzystanie Strategicznej karty Wyników w powiązaniu z systemem zarządzania przez jakość. Cz. II Controlling w zarządzaniu finansami: 1. Wpływa strategii zarządzania kapitałem obrotowym brutto na poziom kapitału obrotowego netto w przedsiębiorstwie, 2. Kredyt akceptacyjny jako narzędzie wspierające efektywność inwestycji depozytowych, 3. Funkcje sekurytyzacji aktywów w przedsiębiorstwie, 4. Rezerwy jako narzędzie kreowania wyniku finansowego, 5. Korzyści grupy kapitałowej z ukierunkowaniem jej na kreowanie wartości dla akcjonariuszy, 6. Podstawy kształtowania cen transferowych na grupach kapitałowych, 7. Kadra menedżerska wobec fuzji i przejęć przedsiębiorstw, 8. Trendy upadłości przedsiębiorstw i metody ich przewidywania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesne koncepcje konkurencyjności przedsiębiorstwa. 2. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w świetle wybranych badań krajowych i zagranicznych. 3. Charakterystyka zbioru badanych przedsiębiorstw oraz zastosowanych metod badawczych. 4. Analiza rynkowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw utrzymujących się na rynkach Unii Europejskiej. 5. Analiza źródeł przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej. 6. Analiza kluczowych kompetencji polskich przedsiębiorstw eksportujących na rynki Unii Europejskiej. 7. Struktura sektora polskich przedsiębiorstw konkurujących na rynkach Unii Europejskiej. 8. Formy oraz zewnętrzne uwarunkowania międzynarodowych konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. 9. Czynniki konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej - podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czytanie bilansu przedsiębiorstwa : (dla menedżerów) / Witold Bień. - Wyd. 8 zaktual. i uzupeł. - Warszawa : Finans-Serwis, 2003. - 127 s., [3] k.tabl. złoż. : rys., tab. ; 20 cm.
Istota bilansu oraz rachunku wyników; Wpływ operacji gospodarczych na zmiany w bilansie; Rodzaje bilansów; Ch-ka treści bilansu; Ch-ka treści rachunku zysków i strat; Pozioma i pionowa analiza sprawozdań finansowych; Wskaźnikowa analiza sprawozdań finansowych; Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czytanie bilansu przedsiębiorstwa : (dla menedżerów) / Witold Bień. - Wyd. 8. - Warszawa : Difin, 2005. - 124 s., [3] k. tabl. złoż. ; 20 cm.
Istota bilansu oraz rachunku wyników; Wpływ operacji gospodarczych na zmiany w bilansie; Rodzaje bilansów; Ch-ka treści bilansu; Ch-ka treści rachunku zysków i strat; Pozioma i pionowa analiza sprawozdań finansowych; Wskaźnikowa analiza sprawozdań finansowych; Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
1. Wskaźniki finansowe jako narzędzie wspomagania decyzji, 2. Strefy tworzące zysk, 3. Związek płynności i rentowności, 4. Wykorzystanie progu rentowności, 5. Zarządzanie gotówką, 6. Sterowanie kapitałem obrotowym, 7. Zarządzanie kredytem kupieckim, 8. Mechanizmy dźwigni w ocenie ryzyka, 9. Projekcja potrzeb kapitałowych, 10. Inwestycje rzeczowe, 11. Wartość przedsiębiorstwa, 12. Inwestycje finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / red. Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 351 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
R.1 Koncepcja orientacji przedsiębiorstwa. Orientacja marketingowa: Pojecie i rodzaje orientacji przedsiębio rstwa; Atrybuty przedsiębiorstwa o orientacji market tingowej; Zakres stosowania orientacji marketingowej; Nawiązywanie trawłych relacji pomiędzy uczestnikami wymiany; Orientacja marketingowa a konkurencyjność przedsiębiorstwa. R.2 Strategie przedsiębiorstwa a strategie marketingo we: Pojęcie strategii, decyzje strategiczne w przedsię biorstwie; Klasyfikacje strategii, relacje: strategia przedsiębiorstwa a strategie marketingowe; Proces form ułowania strategii marketingowej; Strategiczna analiza otoczenia oraz analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa; Strategiczne decyzje marketingowe. R.3 Decyzje marketingowe dot. produktu i asrotymentu: Pojęcie produktu, kształtowanie produktu i asortymentu Ustalenie wymaganej przez odbiorców jakości produktu; Dobór cech materialnych produktu; Kształtowanie opako wania; Ustalenie zakresu gwarancji i usług przy- i posprzedażnych; Kształtowanie marki; Ustalenie ilości produktu; Innowacje w produkcie- aspekty marketingowe; Kształtowanie struktury asortymentu. R.4 Decyzje marketingowe dot. ceny: Pojęcie ceny; Czyn niki mające wpływ na kształtowanie cen przez przedsię biorstwo; Etapy procesu podejmowania decyzji cenowych; Cele polityki cenowej; Szacowanie popytu; Ustalanie podstawowego poziomu cen; Metody ustalania cen; Dosto sowywanie podstawowego poziomu cen do warunków rynko wych; Decyzje dot. zmiany podstawowego poziomu cen; Cena a inne elementy marketingu; Kształtowanie cen na rynkach formalnych. R.5 Decyzje marketingowe dot. dystrybucji: Wpływ decy zji w zakresie dystrybucji na atrakcyjnoąść oferty przedsiębiorstwa; Zakres decyzji o dystrybucji; Poję cie kanału dystrybucji; Rodzaje ogniw handlowych two rzących kanały dystrybucji; Integracja ogniw w kana łach dystrybucji; Kryteria wyboru kanału dustrybucji; Nazdorowanie funkcjonowania kanałów dystrybucji; Prze miany w handlu towarami konsumpcyjnymi. R.6 Decyzje marketingowe dot. promocji: Ogólna ch-ka promocji i przydatność różnych jej form w marketingu; reklama; Akwizycja; Public relations; Promocja sprze daży (promocja uzupełniająca); Sponsoring; Targi jako kompleksowe przedsięwzięcia promocyjne; Zastosowanie Internetu w promocji. R.7 Marketing zakupów: Fazy rozwoju funkcji zakupów; Pojęcie marketingu zakupu; Badania rynku zakupu; Kształtowanie instrumentów marketingu zakupu; Kształto wanie relacji z dostawcami. R.8 Strategie marketingowe w ramach cyklu życia produ ktu (ewolucji rynku): Koncepcje cyklu życia produktu i ewolucji rynku; Analiza uwarunkowań działania i strate gii marketingowej w cyklu życia produktu; Koncepcja międzynarodowego cyklu życia produktu. R.9 System informacji marketingowych: Pojecie systemu informacji marketingowych; Struktura systemu informa cji marketingowych; Korzyści wynikające ze stosowania systemu informacji marketingowych; Tworzenie syst. informacji marketingowych; Ewolucja syst. informacji marketingowych. R.10 Plan marketingowy: Podstawowe funkcje oraz miej sce palnu marketingowego w procesie planowania; Budowa planu marketingowego. R.11 Organizacja służby marketingowej: Determinanty organizacji służby marketingowej; Ewolucja i formy organizacji służby marketingowej; Relacje między słu żbą marketingową i pozostałymi służbami organizacyjny mi; Sposoby organizacji służby marketingowej (pionu marketingu) w przedsiębiorstwie; Rola personelu w mark ketingu. R.12 Audyt marketingowy: Pojecie i zakres audytu marke tingowego; Cele i wykonawcy audytu; Przygotowanie audy tu; Audyt marketingowy w procesie planownia i jako narzędzie kontroli marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej