Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(21)
Autor
Gorynia Marian
(2)
Busławski Adam
(1)
Butowski Leszek
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kola Maria
(1)
Kolny Beata
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowk Marta
(1)
Pachura Aneta
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sokół Aneta
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stachowska Sylwia
(1)
Stępień Kinga
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Zastempowski Maciej (1974- )
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Przedsiębiorstwo
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Ekorozwój
(3)
Gospodarka
(3)
Marketing
(3)
Banki
(2)
Globalizacja
(2)
Górnictwo
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kadry
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Polska
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bhp
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Emerytura
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Inżynierowie
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Keynesizm
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Nierówności społeczne -- Polska
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Prawo pracy
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek
(1)
Socjologia
(1)
Stopa życiowa
(1)
Struktura społeczna
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transmisja danych
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Ubóstwo
(1)
Unia Europejska
(1)
Współdziałanie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Łowiectwo
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(5)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Opracowania PBZ / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Proces restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w województwie śląskim od początku transformacji gospodarczej do pełnego członkowstwa Polski w Unii europejskiej, 2. Badanie zagrożenia ubóstwem i wykluczeniem społecznym w wyniku restrukturyzacji przemysłu węglowego, 3. Diagnoza sytuacji społeczno-ekonomicznej osób związanych obecnie i w przeszłości z górnictwem w warunkach restrukturyzacji przemysłu węglowego, 4. Strategie radzenie sobie w sytuacji zagrożenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej