Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
Forma i typ
Książki
(49)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(42)
Autor
Kuciński Kazimierz
(2)
Strużycki Marian
(2)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Falecki Janusz
(1)
Famulska Teresa
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Glabiszewski Waldemar
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górzyński Michał
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jankiewicz Joanna
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Johnson Steven
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kallus Jolanta
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kołosowska Bożena
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłosiewicz-Górecka Urszula
(1)
Lech Aleksandra
(1)
Lipiński Jan
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nahotko Sławomir
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Nehring Anna
(1)
Noga Marian
(1)
Nowakowski Jerzy
(1)
Olszewski Leon
(1)
Patyk Jacek
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Piałucha Marek
(1)
Rogut Anna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Skotnicka-Illasiewicz Elżbieta
(1)
Smallbone David
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stawasz Edward
(1)
Stawicka Magdalena Kinga
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymański Władysław
(1)
Sławińskim Andrzej
(1)
Słomińska Bożena
(1)
Słowik Anna
(1)
Tendera-Właszczuk Helena
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Wasilczuk Julita
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Woodward Richard
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Wójtowicz Krzysztof
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Ziaja Sebastian
(1)
Łuczak Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(27)
Przedsiębiorstwo
(25)
Polska
(23)
Unia Europejska
(22)
Globalizacja
(10)
Integracja europejska
(7)
Konkurencja
(7)
Ochrona środowiska
(6)
Gospodarka
(5)
Kadry
(5)
Innowacje
(4)
Rynek
(4)
Euro (pieniądz)
(3)
Franchising
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Rynek pracy
(3)
Siła robocza
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Energetyka
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Pieniądz
(2)
Podatek
(2)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(2)
Polska a Unia Europejska
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Swobodny przepływ kapitału
(2)
Swobodny przepływ osób
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Unia Europejska -- a Polska -- gospodarka
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Awans zawodowy
(1)
Benchmarking
(1)
Bhp
(1)
Budżet
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dokumenty
(1)
EMAS
(1)
Edukacja
(1)
Emerytura
(1)
Factoring
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze celowe
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internacjonalizm
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Keynesizm
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Monopole
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niemcy
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Włochy
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
50 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sektor MŚP w gospodarce polskiej w perspektywie integracji z Unią Europejską, 2.Projekcja rozwoju makro ekonomicznego po przystąpieniu Polski do UE, 3.Szanse i zagrożenia dla sektora MŚP w warunkach integracji, 4. Analiza branżowa efektów członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 5.Regionalne konsekwencje integracji z UE dl a sektora MŚP, 6. Analiza wpływu integracji na sektor MŚP w wybranych branżach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 15)
1. Informacyjno-decyzyjne aspekty systemu logistycznego przedsiębiorstwa produkcyjnego, 2. Zarządzanie własnością intelektualną w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3. Podejmowanie działalności gospodarczej i uwarunkowania rozwoju MSP, 4. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy w Polsce, 5. Zarządzanie małymi przedsiębiorstwami, 6. Potencjał pracy jako krytyczny czynnik sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw, 7. Tworzenie systemu wspomagania małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie eksportu w regionie opolskim, 8. Mikroprzedsiębiorstwo jako szczególna kategoria małej firmy. analiza i ocena działalności mikroprzedsiębiorstw w latach 1993-2001, 9. Zasady opodatkowania VAT małych przedsiębiorstw, 10. Specyfika motywowania w dziale marketingu, 11. Opis działania menedżera firmy radiowej na przykładzie radia wrocławskiego, 12. Tanie i skuteczne, 13. Prawa konsumentów w działalności małych i średnich przedsiębiorstw, 14. Możliwości oraz bariery wykorzystania Internetu przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 15. Wybrane problemy eksploatacji maszyn i u rządzeń w małych i średnich przedsiębiorstwach, 16. Internetowe możliwości wspierania procesu decyzyjnego w przedsiębiorstwie na przykładzie województwa lubuskiego, 17. Dylematy polskich oraz europejskich małych i średnich przedsiębiorstw wobec możliwości ich rozwoju, 18. Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i Strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorządu do spierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki, 19. Budowanie lojalności klientów jako sposób na uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
średnich przedsiębiorstw wobec możliwości ich rozwoju , 18.Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorz ądu do wspierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki, 19.Budowanie lojalności klient ów jako sposób na uzyskanie przewagi konkurencyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Charakterystyka Piątego Programu Ramowego; 3. Zasady finansowania Piątego Programu Ramowego; 4. Drugi program Horyzontalny; 5. Casestudy na przykładzie firmy "MAGNAT" z Warszawy; 6. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Studia Ekonomiczna / Oficyna Ekonomiczna)
Wprowadzenie; R.1 Rozszerzenie Unii Europejskiej na wschód; R.2 Specyfika rozszerzenia Unii Europejskiej na wschód; R.3 Procedura akcesji do Unii Europejskiej; R.4 Wyniki negocjacji akcesyjnych w poszczególnych obszarach; R.5 Ocena procesu akcesyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2304)
Szekspir i widma Europy; Kultura w erze globalizmu. W oczekiwaniu na nowy paradygmat; Partnerstwo społeczne, czyli jak budować kapitał społeczny w środowisku lokalnym; Rola odpowiedzialności społecznej firmy w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Wpływ kultury narodowej i kultury organizacji na współpracę z przedstawicielami różnych kultur w świecie biznesu; Rozwój zawodowy - przedsiębiorczość - kapitał ludzki; Ludske zdroje a problemy ich vyuzitia v procese vstupu Slovenskiej republiky do Eruopskej unie; Kapitał społeczny i jego wpływ na zmiany zachodzące w firmie; Perspektywy szkolnictwa wyższego po wejściu Polski do Unii Europejskiej; Regulowanie wpływu kierowniczego. Koncepcja świadomego osłabiania wpływu - deinfluentyzacji; Kultura organizacyjna a efektywność wykorzystania metod zarządzania w przedsiębiorstwie; Deklaracja misji jako sposób zarządzania przedsiębiorstwem; Społeczny kontekst rekrutacji. Konsekwencje uczestnictwa w wywiadzie kwalifikacyjnym; Rekrutacja i dobór jako sytuacje eskalacji a zarządzanie zasobami ludzkimi; Szachowa metafora organizacji - nowy instrument zarządzania strategicznego; Skuteczne zarządzanie organizacją przez twórcze wykorzystanie kapitału ludzkiego w kontekście metody Thomas International Management System; Pracownicze prawo do wypoczynku. Uwagi de lege lata i de lege ferenda. Wybrane zagadnienia; Język negocjacji na przykładzie ubezpieczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Struktura wyróżników europejskich w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami, Przedsiębiorczość w zarządzaniu i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, Doradztwo z zakresu zarządzania jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw sektora MSP w kontekście integracji z Unią Europejską, Finansowe uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na progu Unii Europejskiej, Monitoring finansowy w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 2/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Selected problems of professional career development of employees; Controlling in employees’ opinionsin small and medium enertprises; Klaster - wybrane aspekty analizy strategicznej klasteringu regionu; Uwarunkowania zmian relacji w kooperacji logistycznej; Ocena efektywności funduszy venture capital oraz private equity na tle publicznego rynku akcji i obligacji; Management of intellectual property in polish companies; Analiza zależności stop zwrotu z inwestycji w respect indeks z głównymi indeksami spółek społecznie odpowiedzialnych na rynkach globalnych; Cyrkularne modele biznesowe w energetyce; Analiza systemów zarządzania kryzysowego wybranych państw w aspekcie bezpieczeństwa powszechnego; Działania marketingowe w wirtualnym świecie scond life - przegląd literatury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze Strukturalne UE)
1.Zasady funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw na Jednolitym Rynku Europejskim, 2.Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 3.Rodzaje kwalifikujących się projektów, 5.Zasady kwalifikowania kosztów, 6.Zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.Skwantyfikowane wnioski realizacji celów projektu, 8.Zgodność projektu z założeniami polityki horyzontalnej Uniii Europejskiej, 9.Powiązanie projektu Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjnośći Przedsiębiorstw z innymi projektami realizowanymi z Funduszy Strukturalnych i Krajowych, 10.Wymogi formalne i merytoryczne sporządzania wniosku, 11.Kryteria formalne i merytoryczne oceny wniosku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 1/1997)
1.Współczesne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw, 2.Logistyka a organizacja - sprzężenie zwrotne, 3.Polska a kraje Unii Europejskiej, badania porównawcze - metody, wyniki, 4.Polityka gospodarcza krajów Unii Europejskiej jako instrument integracji, 5.Transformacja systemu gospodarczego Izraela - podstawowe kierunki i uwarunkowania, 6.kontrola legalności aktów prawnych w ramach jurysdykcji Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, 7.Kierunki rozwoju informatyzacji biznesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 9/2000)
1.Opcje polityki wspieranie MSP w perspektywie Jednolitego Rynku Unii Europejskiej, 2.Przełom w polskim handlu - wyzwania dla przedsiębiorstw i polityki gospodarczej, 3.Barierty i zachęty do rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Uwagi praktyczne, 4.Rola sektora MSP w polskim eksporcie, 5.Dostosowanie małych i średnich przedsiębiorstw do integracji z Unią Europejską, 6.Polityka Unii Europejskiej wobec małych i średnich przedsiębiorstw, 7.Minigiganty polskiej gospodarki, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa w rozwiniętej gospodarce rynkowej, 9.Makroekonomiczne aspekty funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw. Uwagi na kanwie konferencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej