Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(20)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(28)
Autor
Sokół Aneta
(6)
Mućko Przemysław
(3)
Bajorek-Ziaja Hanna
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Martyniuk Teresa
(2)
Wicher Anna
(2)
Ziaja Sebastian
(2)
Ali Moi
(1)
Antoniuk A
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Barrow Colin
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Borkowska Ines
(1)
Chynał Hanna
(1)
Dahms Angelika
(1)
Deoniziak A
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Dziura M
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Flis Iwona
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gajewska Małgorzata
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grensing Lin
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kallus Jolanta
(1)
Karwatowicz Grzegorz
(1)
Krajewski Jerzy
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kłosiewicz Urszula
(1)
Lanz Karen
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Lubelczyk Sylwia
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Militz Małgorzata
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Patten Dave
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sadowski T
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Staśkiewicz Anna
(1)
Strużycki Marian
(1)
Surmacz Marta
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szymańska Anna
(1)
Słomińska Bożena
(1)
Świderski G
(1)
Świstak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(35)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(35)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(20)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Fundusze strukturalne UE
(7)
Podatek
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Kadry
(3)
Marketing
(3)
Reklama
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Kredyt
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Public relations
(2)
Rynek
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Blog
(1)
COVID-19
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Dotacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Eksport
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola państwowa
(1)
MArketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Model biznesowy
(1)
Normalizacja
(1)
PHARE
(1)
Plan marketingowy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polski Fundusz Rozwoju
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Współdziałanie
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Poradnik
(12)
Materiały pomocnicze
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundusze UE 2007-2013 dla mikro, małych i średnich firm / Anna Szymańska. - Wyd.2 zaktual. - Warszawa : PLACET, 2008. - 367 s. : tab. ; 24 cm.
1. Chwila rozmowy, czyli co było, co bedzie, 2. Co czeka Misie w latach 2007-2013, czyli ułatwienia, 3. Nowości, czyli co to jest innowacja, 4. Za horyzontem - słów klika o polityce horyzontalnej, 5. Mapa pomocy, czyli fundusze centralne i regionalne, 6. Spacerkiem po Polsce, czyli co znajda Misie w RPO, 7. Fundusze europejskie, nie unijne, 8. Krok po kroku, wniosek, załączniki i co tam jeszcze potrzeba, 9. Niezbędnik, czyli książka adresowa, 10. Dodatki: słownik, kategoryzacja, formularze, itd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partyzanckie podejście do marketingu: Czym jest dziś marketing partyzancki?; Potrzeba marketingu partyzanckiego; Szesnaście największych tajemnic marketingu partyzanckiego; Tworzenie partyzanckiego planu marketingowego; Tworzenie kreatywnego planu marketingowego; Wybieranie najskuteczniejszych metod marketingowych; Sekrety marketingowych oszczędności; Badania marketingowe jako punkt wyjścia partyzanckiej kampanii marketingowej; 2. Minimarketing: Partyzancki mini marketing; 3. Marketing w dużych mediach: Partyzancki marketing w dużych mediach; 4. Marketing w nowych mediach: Marketing w mediach elektronicznych; Marketing w mediach informacyjnych; Człowiek jako nośnik przekazu marketingowego; Marketing pozamedialny; 5. Natura marketingowego partyzanta: Atrybuty firmy marketingowego partyzanta; Nastawienie firmy na marketingowego partyzanta; Psychologia w marketingu partyzanckim; 200 rodzajów broni marketingowego partyzanta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy / CeDeWu)
1. Podstawy prawne udzielania wsparcia przedsiębiorstwom; 2. Możliwości pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych w latach 2007-2013; 3. Stan wdrażania funduszy europejskich; 4. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- działalność innowacyjna i inwestycje; 5. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- działalność na rzecz informatyzacji gospodarki; 6. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców-działalność innowacyjna i inwestycyjna w działaniach proekologicznych; 7. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- rozwój zasobów ludzkich- szkolenia, doradztwo i zatrudnienie; 8. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- badania i rozwój; 10. Studium przypadku na przykładzie wniosku aplikacyjnego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 11. Analiza ekonomiczna i finansowa; 12. Kwalifikowalność projektów i wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik małego i średniego przedsiębiorcy)
1. Podstawy prawne udzielania wsparcia przedsiębiorcom. 2. Możliwości pozyskania środków z funduszy strukturalnych w latach 2007-2013. 3. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycje. 4. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność na rzecz informatyzacji gospodarki. 5. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycyjna w działaniach proekologicznych. 6. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - rozwój zasobów ludzkich - szkolenia, doradztwo i zatrudnienie. 7. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - badania i rozwój (B + R). 8. Studium przypadku na przykładzie wniosku aplikacyjnego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Analiza ekonomiczna i finansowa. 10. Kwalifikowalność projektów i wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy prawne udzielania wsparcia przedsiębiorcom. 2. Możliwości pozyskania środków z funduszy strukturalnych w latach 2007-2013. 3. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycje. 4. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność na rzecz informatyzacji gospodarki. 5. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - działalność innowacyjna i inwestycyjna w działaniach proekologicznych. 6. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - rozwój zasobów ludzkich - szkolenia, doradztwo i zatrudnienie. 7. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw - badania i rozwój (B + R). 8. Wsparcie z funduszy Unii Europejskiej dla sektora MSP z wybranych Regionalnych Programów Operacyjnych, 9. Studium przypadku na przykładzie wniosku aplikacyjnego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Analiza ekonomiczna i finansowa. 11. Kwalifikowalność projektów i wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
Zawiera: Wstęp; Przygotowanie: Ustal, kogo potrzebujesz; Skuteczna rekrutacja: jak znaleźć najlepszych kandydatów; Kwestionariusz osobowy i życiorys; Rozmowa kwalifikacyjna: przegląd ogólny; Technika prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Rozwijaj w sobie umiejętność zadawania pytań; Sprawdzanie referencji kandydatów; Zawężanie kręgu kandydatów i ostateczny wybór; Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przy selekcji pracowników; kontroluj rotacje personelu; Orientacja i szkolenie pracowników; wywiad końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakie korzyści przynosi firmom eksport: Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera; Możliwość uzyskania dodatkowych środków na rozwój firmy z Unii Europejskiej; Porównywanie własnych produktów z produktami konkurencji; Korzyści powstające dla firmy eksportującej z eksportu pośredniego; Znaczenie kwestii podatkowych związanych z eksportem; Przeszkody w prowadzeniu działalności eksportowej; Miejsce i znaczenie Polski w handlu międzynarodowym; Obowiązek przekazywania danych statystycznych o obrotach towarowych. 2. Konsekwencje podjęcia decyzji o samodzielnej działalności eksportowej: Rejestracja działalności - ewentualne staranie się o koncesje; Poszukiwanie personelu; Analiza dotychczasowego profilu działalności wytówrczej, usługowej) z punktu widzenia możliwości eksportowych; Rejestracja patentu, znaku patentowego.3. Gromadzenie informacji nabywcach, pośrednicy na rynkach zbytu organizacje wspomagające działalność eksportową: Badania rynków zbytu; Korzystanie z pośrednich ogniw sprzedaży za granica; Inne formy pośrednictwa w handlu zagranicznym; Pośrednictwo zawodowych eksporterów w Polsce; Organizowanie sprzedaży przez własne biura i oddziały; Przedsiębiorstwa zajmujące się obsługą eksportu. 4. Działalność promocyjna na rynkach importowych: Reklama; Personel sprzedaży, czyli akwizytorzy; Zagadnienie wykorzystania niektórych form public relations; Popieranie sprzedaży (promocja pomocnicza); Działalność sponsoringowa; Uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych (targowo-wystawienniczych). 5. Opracowanie oferty eksportowej: Pojęcie oferty i rodzaje ofert; Elementy oferty; Forma oferty; Ewidencja ofert; Akceptacja oferty i kontroferta; Negocjacje kontraktowe; Podpisanie kontraktu. 6. Analiza klauzul (warunków) kontraktowych: Dane formalno-porządkowe kontraktu; Towar jako przedmiot kontraktu; Kontraktowa ilość towaru; Cena kontraktowa (umowna) towaru i opusty cenowe; Waluta ceny i waluta płatności; Kontrola i odbiór towaru; Klauzule specjalne (uzupełniające) kontraktu; Ogólne warunki sprzedaży i dostawy. 7. Realizacja transakcji eksportowej: Pozwolenie wywozu, Zlecenie spedycyjne; Czynności związane z otwarciem akredytywy; Czynności związane z wysyłką towaru; Ubezpieczenie eksportowanych towarów; Dokumenty pomocnicze; Instrukcja wysyłkowa; Awizo wysyłkowe; Kompletacja dokumentów; Rozliczenie transakcji ; Kontrola likwidacyjna transakcji; Reklamacje i postępowanie reklamacyjne; Postępowanie reklamacyjne; Postępowanie sporne. 8. Ryzyko kontaktowe i sposoby jego ograniczania: Podejmowanie działalności eksportowej w warunkach ryzyka; Rodzaje ryzyka występujące w wymianie międzynarodowej; Sposoby minimalizowania i ograniczania ryzyka; Ubezpieczenia w eksporcie; Warunki zapłaty za towar a ryzyko. 9. Rozliczenia finansowe i formy płatności w transakcji eksportowej: Uwarunkowane sposoby zapłaty handlu międzynarodowym; Praktyczne wskazówki związane z realizacją inkasa dokumentowego; Wybór sposobu zapłaty warunków płatności; Gwarancje bankowe; Kredyty w handlu zagranicznym. 10. Zwyczaje i uzanse obowiązujące w handlu międzynarodowym: Uregulowania w formułach INCOTERMS; Amerykańskie znowelizowane definicje handlu zagranicznego z 1941 r.; COMBITERMS 2000 - warunki dostaw towarów w kontenerach; Konwencja dotycząca zasad sprzedaży i kupna w handlu międzynarodowym. 11. Nietypowe formy kontraktów w handlu międzynarodowym: Ogólna charakterystyka podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego; Transakcje barterowe; Transakcja samospłaty; Zakup wzajemny towarów; Transakcje typu offset.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wprowadzenie; Rekrutacja; Ustalenie warunków pracy i adaptacja pracowników; Wynagradzanie personelu; Zarządzanie personelem; Stosunki pracy; Rozstanie przedsiębiorstwa z pracownikiem; Prowadzenie dokumentacji; Przewodnik po prawie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO : system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - Wyd. 2 uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 157, [3] s. : tab. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz.I System zarządzania jakością: R.1 Normy dot. systemów zarządzania: Wprowadzenie; Normy serii ISO 9000 dot. systemu zarządzania jakością; Podstawowe zmiany w znowelizowanej rodzinie norm ISO 9000:2000; Normy dot. innych systemów zarządzania. R.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania opartego na normach ISO: Identyfikacja potrzeb wdrożenia systemu zarządzania jakością; Wybór sposobu opracowania i wdrożenia systemu; Biznes plan inwestycji (przedsięwzięcia) polegającej na wdrożeniu systemu zarządzania jakością; Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw. R.3 Proces opracowania i wdrożenia systemu zarządzania opartego na normach ISO: Organizacja i harmonogram procesu opracowania i wdrożenia systemu; Zdefiniowanie polityki i strategii; Zdefiniowanie polityki jakości i sformułowanie celów; Przygotowanie pracowników oraz Pełnomocnika ds. Systemu Jakości; Inwentaryzacja i analiza funkcjonującego w przedsiębiorstwie systemu zarządzania; Opracowanie zasad sporządzania; wdrażania i zarządzania dokumentacja systemową; Zagrożenia i problemy występujące w procesie opracowywania i wdrażania systemu zarządzania. R.4 Wymagania normy ISO 9001:2000 i praktyczne wskazówki dot. wdrożenia systemu zarządzania jakością oraz certyfikacja: Wymagania ogólne; Wymagania dot. dokumentacji; Odpowiedzialność kierownictwa; Zarządzanie zasobami; Realizacja wyrobu; Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów; Pomiary, analiza i doskonalenie; Certyfikacja. Cz.II Wzory dokumentów: Polityka jakości; Procedura - Audit wewnętrzny; Procedura - Nadzór nad dokumentami i zapisami; Procedura - Działania korygujące; Procedura - Wykonanie usługi; Sprawozdanie Pełnomocnika ds. Systemu Jakości dot. funkcjonowania i możliwości systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Określenie statusu przedsiębiorstwa: 1. Wstęp; 2. Przepisy właściwe dla ustalenia statusu przedsiębiorstwa; 3. Wykładnia przepisów; 4. Limity i pułapy właściwe dla określenia statusu przedsiębiorstwa; 5. Dane stanowiące podstawę kwalifikacji; 6. Przedsiębiorstwa samodzielne; 7. Przedsiębiorstwa partnerskie; 8. Przedsiębiorstwa powiązane; 9. Ustalenie właściwych dla przedsiębiorstwa danych. Założenia programu „Tarcza finansowa polskiego funduszu rozwoju dla małych i średnich firm”: 1. Normatywne podstawy obowiązywania programu; 2. Warunki udziału w programie; 3. Subwencja PFR jako pomoc publiczna (zasady szczególne i odstępstwa); 4. Wydatkowanie, koszty kwalifikowane; 5. Warunki zwrotu subwencji wynikające z programu PFR (dla poszczególnych kategorii MŚP); 6. Skutki podatkowe uzyskania i umorzenia subwencji; 7. Kontrola wykorzystania środków z programu. Preferencje podatkowe udzielane w związku z epidemią COVID-19: 1. Szczególne warunki potrzebne do uzyskania niektórych preferencyjnych rozwiązań podatkowych i sposoby udokumentowania ich spełnienia w celu zminimalizowania ryzyka podatkowego; 2. Wybrane preferencje podatkowe wprowadzone w związku z COVID-19 i kwestie praktyczne wynikające z ich stosowania; 3. Preferencje w podatku od nieruchomości i ulgi podatkowe z Ordynacji podatkowej udzielone w związku z COVID-19 jako pomoc publiczna; 4. Okres przechowywania dokumentacji. Przyznawane przez starostów dofinansowanie realizowane przez powiatowe urzędy pracy: 1. Wprowadzenie; 2. Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców; 3. Dofinansowanie części kosztów działalności gospodarczej przedsiębiorców będących osobami fizycznymi niezatrudniających pracowników; 4. Pożyczka z Funduszu Pracy dla mikroprzedsiębiorców; 5. Jednorazowa dotacja z Funduszu Pracy dla mikro- i małych przedsiębiorców. Dofinansowanie z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych realizowane przez wojewódzkie urzędy pracy: 1. Wprowadzenie; 2. Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy ze środków FGŚP na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników objętych przestojem ekonomicznym albo obniżonym wymiarem czasu pracy (art. 15g u.COVID-19); 3. Świadczenia na rzecz ochrony miejsc pracy pracowników nieobjętych przestojem, przestojem ekonomicznym ani obniżonym wymiarem czasu pracy – art. 15gg u.COVID-19. Tarcza finansowa 2.0: 1. Uwagi wprowadzające; 2. Warunki programu; 3. Szczegółowe warunki dla mikroprzedsiębiorców; 4. Szczegółowe warunki dla MŚP; 5. Warunki umorzenia subwencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Fundusze Strukturalne UE)
1.Podstawowe informacje w zakresie Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR), 2.Dotacje dla osób chcących rozpocząć działalność gospodarcza oraz dla najmniejszych firm w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego , 3.Podmioty uprawnione do składania wniosków wraz z uwzględnieniem typu projektów w zakresie Działania 2.5 i Działalnia 3.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego , 4.Zasady kwalifikowania kosztów, 5.Zakres stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6.Powiązanie Działań 2.5 i 3.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego z innymi projektami realizowanymi z Funduszy Strukturalnych i Krajowych, 7.Wysokość pomocy finansowej i publicznej udzielonej Beneficjentowi Ostatecznemu, 8.Skwantyfikowane wskaźniki realizacji celów projektu, 9.Zasady wyboru projektów, 10.Sposób przygotowania wniosku, 11/Etapy realizacji Projektów finansowanych z Europejskiego Fundusze Społecznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze Strukturalne UE)
1.Zasady funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw na Jednolitym Rynku Europejskim, 2.Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 3.Rodzaje kwalifikujących się projektów, 5.Zasady kwalifikowania kosztów, 6.Zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.Skwantyfikowane wnioski realizacji celów projektu, 8.Zgodność projektu z założeniami polityki horyzontalnej Uniii Europejskiej, 9.Powiązanie projektu Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjnośći Przedsiębiorstw z innymi projektami realizowanymi z Funduszy Strukturalnych i Krajowych, 10.Wymogi formalne i merytoryczne sporządzania wniosku, 11.Kryteria formalne i merytoryczne oceny wniosku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej