Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(16)
Autor
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Borkowski Stanisław
(2)
Baran Michał
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Fereniec Jan
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Karpiński Tadeusz
(1)
Letkiewicz Andrzej
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Rogowski Andrzej
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Produkcja
(20)
Organizacja
(12)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Technologia
(6)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Innowacje
(2)
Motywacja pracy
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Benchmarking
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Książki
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Metody badawcze
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
Przemysł
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transport samochodowy
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Zarządzanie i marketing
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka oraz rodzaje strategii, 2. Wpływ otoczenia na strategię, 3. Formułowanie założeń strategii sfery produkcji, 4. Strategiczna zmiana pozycji konkurencyjnej, 5. Strategie restrukturyzacyjne a sukces przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej